Kertokaa näkemyksenne?
Onko katseilla mitään merkitystä?
87
1581
Vastaukset
- Anonyymi
EI OLE.
- Anonyymi
Ja pillereiden sekakäyttöö vaikeeseen oloon.
- Anonyymi
Ja pillereiden sekakäyttöö vaikeeseen oloon.
- Anonyymi
Kyllä minun mielestä on, katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa .
- Anonyymi
Katse myös unohtuu nopeasti. Yhtä nopeasti kun toinen muuttaa mielensä ja alkaa välttelemään katsetta. Nauti katseesta sen aikaa kun se kestää, mutta älä jää roikkumaan tai tee pidempiä johtopäätelmiä sen johdosta. Se on vain tyhmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katse myös unohtuu nopeasti. Yhtä nopeasti kun toinen muuttaa mielensä ja alkaa välttelemään katsetta. Nauti katseesta sen aikaa kun se kestää, mutta älä jää roikkumaan tai tee pidempiä johtopäätelmiä sen johdosta. Se on vain tyhmää.
Eri mieltä olen. Jotkut katseet eivät vain unohdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri mieltä olen. Jotkut katseet eivät vain unohdu.
Noo.. kieltämättä jotkut katseet eivät. Mutta ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että ei sen perusteella voi mitenkään toimia, tai siihen tilanteeseen enää koskaan myöhemmin palata.
Siinä mielessä voi sanoa, että se unohtui. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jummi jammi, muista mammi mummu tänäpäivänä ellet ole mukana biologisenaseen kehityksessä. Älä itke kekkone × monii muit o kuallu maaailman historiassa jännä cacca nro1🖕
- Anonyymi
Ei juurikaan jos se ei johda mihinkään
- Anonyymi
Katse kertoo paljon.
- Anonyymi
KYLLÄ ❤
- Anonyymi
Se vähän riippuu, jos joku katsoo sua silmiin pitkään nii kyllä se kertoo.
- Anonyymi
Pientä flirttiä ei muuta.
- Anonyymi
Riippuu vähän. Jos mä jumiudun jonkun naisen silmiin niin se on 100% kiinnostusta.
- Anonyymi
Mun mielestä on. Tunnen erittäin suurta ihastumista/rakastumista mieheen, jonka katseeseen sulin. Tai jo useamman kerran sulanut.
- Anonyymi
Aijaijai.. pöksyt kastuu kun alwariinsa sulaa
- Anonyymi
Milloin olette viimeksi nähneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olette viimeksi nähneet?
tässä kuussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaijai.. pöksyt kastuu kun alwariinsa sulaa
halut ne on hiirelläkin, miksei naisilla olis
- Anonyymi
Katseella nimenomaan on merkitystä.
Katseella voi viestittää tai paljastaa paljonkin tuntemuksistaan ilman että toiselle jää asiasta ns todistusaineistoa.
Ja lämpöä katseessa on aika vaikea feikata..- Anonyymi
Voi viestittää, mutta se on yhtä tyhjän kanssa jos ei aio sitä tehdä konkreettiseksi. Vasta sitten mitataan mikä on sen todellinen merkitys.
Aika hyvin tuossa sanottiin, korkeintaan flirttinä kannattaa ottaa ja sellaiseksi tulee jäämään, jos ei muuta aio tehdä.
Katseella voi viestiä niin paljon, mutta kuten yllä todettiin sen voi seuraavassa käänteessä perua täysin vailla mitään vastuuta. Miettisin kyllä siis miten katseilla viestin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi viestittää, mutta se on yhtä tyhjän kanssa jos ei aio sitä tehdä konkreettiseksi. Vasta sitten mitataan mikä on sen todellinen merkitys.
Aika hyvin tuossa sanottiin, korkeintaan flirttinä kannattaa ottaa ja sellaiseksi tulee jäämään, jos ei muuta aio tehdä.
Katseella voi viestiä niin paljon, mutta kuten yllä todettiin sen voi seuraavassa käänteessä perua täysin vailla mitään vastuuta. Miettisin kyllä siis miten katseilla viestin...Kyllä parisuhteen voi aina perua. Ei ole oikein kumpaakaan kohtaa, jos jommalla kummalla ei ole tunteita. Sanoilla on sitäpaitsi paljon helpompi valehdella kuin katseella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseella voi viestiä niin paljon, mutta kuten yllä todettiin sen voi seuraavassa käänteessä perua täysin vailla mitään vastuuta. Miettisin kyllä siis miten katseilla viestin...Kyllähän katse usein paljastaa tunteet. Kultturissamme se ei kuitenkaan ole lupaus mistään, niinkuin jossakin päin maailmaa tulkitaan. Ihastustaan on vaan vaikea olla katsomatta! Sivusta
- Anonyymi
Silmät ovat sielun peili. Silmistä näkee kaiken sen mitä ihminen on ja tuntee. Esim jos ihminen hymyilee, vailla silmien loistetta, hymy ei ole aitoa. Silmät viestii tunteistasi toista kohtaan, rakkaus, halu, viha, mustasukkaisuus, kaikki näkyy silmistä. Katseet kertoo kaiken, näin se vaan on.
- Anonyymi
H- naisen katseella oli.
- Anonyymi
Etkö enää näe sitä katsetta?
- Anonyymi
Missä hän katseli sinua?
- Anonyymi
Oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö enää näe sitä katsetta?
En näe kovin usein.
- Anonyymi
Eipä tästäkään tarvinnut innostua.
- Anonyymi
Niin toivoinkin, se katselu oli mukavaa! ❤️ Harmi ettei ole sittemmin nähty, siitä on ihan liian pitkä aika! T; H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tästäkään tarvinnut innostua.
Siinä luki oli. En tiennyt että ohi.
- Anonyymi
Kyllä todellakin. Katseella voi kertoa niin monia asioita. Viime viikolla sain ihanan katseen, se oli täynnä lämpöä ja hiveli minua niin että alkoi ihan heikottaan.. sellaisia katseita kun saisi useamminkin.
KYLLÄ <3
- Anonyymi
Eikö mee perille. Ei ole.
- Anonyymi
Paljonkin. Ihminen, jonka kanssa vielä jokin aikaa sitten upottiin toistemme katseisiin, hädin tuskin katsoo nyt edes päin. Saa mulle näin tosi pahan mielen.
Kunpa tietäisin, mikä tähän on syynä..- Anonyymi
Mä en enää uskalla katsoa syvälle silmiisi. Väkeä vähemmän, muut huomaa. Alkavat pian juoruileen. Jos näen sut kahden, niin katson sitten syvälle silmiisi lempeisiin. Käykö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en enää uskalla katsoa syvälle silmiisi. Väkeä vähemmän, muut huomaa. Alkavat pian juoruileen. Jos näen sut kahden, niin katson sitten syvälle silmiisi lempeisiin. Käykö?
Mulla vähän sama, kun muita paikalla en oikein kehtaa häntä katsella, kun pelkään että kaikki sen näkee musta miten hänestä tykkään. (naiselta)
- Anonyymi
No täällä sama juttu, mutta tiedän kyllä mikä syynä.. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei häntä ennenkään juoruilut haitanneet, niin en usko että se on syynä nytkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei häntä ennenkään juoruilut haitanneet, niin en usko että se on syynä nytkään..
Niin ennen ei haitannut. Tarve hakea katseesi ja sen tuoma tyydytys oli niin suuri. Kaikki muu unohtui, kun sut näin.♥️Nyt on enemmän tunteita pelissä ja olen alkanut miettiä seuraamuksia. En uskalla katsoa suoraan silmiisi enää niin paljon vaikka haluaisin.Sisälläni on tunnemyrsky, sinä saat sen aikaan. Halu koskettaa sinua. ♥️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ennen ei haitannut. Tarve hakea katseesi ja sen tuoma tyydytys oli niin suuri. Kaikki muu unohtui, kun sut näin.♥️Nyt on enemmän tunteita pelissä ja olen alkanut miettiä seuraamuksia. En uskalla katsoa suoraan silmiisi enää niin paljon vaikka haluaisin.Sisälläni on tunnemyrsky, sinä saat sen aikaan. Halu koskettaa sinua. ♥️😘
Kyllä, juuri tuo kosketuksen halu on tullut nyt vahvemmin esille. Ennen sitä vain katseli ja se ikäänkuin riitti. Nyt janoaa jo enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma miten toinen ihminen voi vetää puoleensa. Katseesta se lähti ja meidän katseiden vaihto oli paras tunne maailmassa. Siitä vaan sitten syntyi myös ihan käsittämättömän voimakas tarve olla lähellä ja koskettaa. No, sitähän ei ole helppo toteuttaa siinä ympäristössä eikä muutenkaan ole soveliasta olla toisen iholla mut ei sitä koskettamista voi kokonaankaan välttää...
Kuin hulluna voi toiseen olla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma miten toinen ihminen voi vetää puoleensa. Katseesta se lähti ja meidän katseiden vaihto oli paras tunne maailmassa. Siitä vaan sitten syntyi myös ihan käsittämättömän voimakas tarve olla lähellä ja koskettaa. No, sitähän ei ole helppo toteuttaa siinä ympäristössä eikä muutenkaan ole soveliasta olla toisen iholla mut ei sitä koskettamista voi kokonaankaan välttää...
Kuin hulluna voi toiseen olla!No en ole häntä päässyt koskemaan. Haluaisin kyllä koskettaa. Jos katsotaan pitkään toisiamme, niin leijun pilvissä, mutta kaipaan lähes kipuun saakka kosketusta. Miten katse voi synnyttää myös vahvan fyysisen läheisyyden halun, jota on vaikea pitää aisoissa. Jos tekisit aloitteen, jos päästäis näkemään kaksin, niin vois tulla aika hellää ja kiihkeää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole häntä päässyt koskemaan. Haluaisin kyllä koskettaa. Jos katsotaan pitkään toisiamme, niin leijun pilvissä, mutta kaipaan lähes kipuun saakka kosketusta. Miten katse voi synnyttää myös vahvan fyysisen läheisyyden halun, jota on vaikea pitää aisoissa. Jos tekisit aloitteen, jos päästäis näkemään kaksin, niin vois tulla aika hellää ja kiihkeää..
Ettekö näe vai miksi et ole päässyt koskemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö näe vai miksi et ole päässyt koskemaan?
Ei nähdä kahden ettei olis muita silmäpareja. Porukassa ei ole sopivaa koskettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän kyllä minua ole kuin kerran oma-aloitteisesti koskettanut. Ei se kovin suurelta halulta vaikuttanut. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdelle miehelle sanoisin, että katseet ilman puhumista keskenään ovat turhia.
- Anonyymi
Jos on kirkasta tunnelin päässä.
- Anonyymi
Kiinnostusta viestii.
- Anonyymi
Kyllä ja ei. Kyllähän katseet ja ilmeet tunteita ilmentää, mutta tulkitsija voi olla psykoosissa, itsensä kanssa eksyksissä, itsetunto-ongelmainen, mielenterveyshäiriöinen jne. jolloin hänen toisten katseiden tulkinta vetää enemmän kotiin päin eli tulkinta toisen katseista tehdään enemmän sen oman mielenmaiseman kautta eikä se ole realistinen välttis ollenkaan.
Vain äärimmäisen rehellinen itselleen oleva ihminen joka seisoo aika vakaan minäkuvan kanssa jaloillaan, vakaalla mielenterveydellä ja realistisella tavalla maailmaa katsellen pystyy ohittaan omat ajatukset ja tunteet ja tehdä hyvin osuvia tulkintoja toisten katseista.
Esim. kun itsellä on vihainen tai masentunut olo, toisen miettelijään katseen tulkitsee niin että "tuo kyylää mua nyt inhoten. mikä senkin ongelma tänään on?? Häh?"
vaikka toinen osapuoli murehtisi miettelijään omia murheitaan eikä se toinen mitenkään niihin liittyisi.
Tai kovin ihastunut saattaa tulkita toisen tavallisen ystävällisen iloisen nauravan katseen ja hyväntuulisuuden että "oiiiii toihan flirttailee mulle! Se on niiiiiin täysin ihastunut nyt muhun! "
Itsellä taasen on vaikeuksia toiseen suuntaan tuossa ihastus asiassa. Miehet juttelee mulle mielestäni tavallisesti, ystävällisesti ja hyvällä fiiliksellä, eikä siinä sen kummempaa ja sit yks kaunis päivä mulle lykätään käteen puhelinnumero ja sanotaan että soita jos haluut lähtee treffeille mun kans.
Se ilme mikä mulla on sillä hetkellä pitäisi ikuistaa joskus. Seison numero kädessäni silmät pyöreenä sanattomana, miettien etttä hetko.. onko multa menny jotain ohi?
Miks mä en oo tajunnu?
Mä en jotenkin kai sitten kulje sillai haku päällä ja sillä silmällä miehiä katsellen kun en huomioi tällasia ja ne pääsee sitten yllätämään puun takaa.
Samasta syystä varmaan osittain mulle tulee suhteessa välillä tappeluita mustasukkaisuus syistä, kun mun exät on havainnu jotain enemmän kuin mä ja mä en taas ole tajunnut että tekisin jotain väärin olemalla ystävällinen takasin miehelle joka on sitä mulle ja sit oma mies pimahtaa ja alkaa möksään mustasukkasena.
Mut joo tätä tää on kun kaikkee ei aina jaksa olla huomioimassa ympäristön aikeista kun on sitä omaakin murhetta ja elämää joka verottaa sitä kapasiteettia keskittyä ulkoiseen maailmaan - Anonyymi
On. Paljonkin, mutta jos ei se katselija uskalla tehdä mitään lähentyäkseen, niin katseiden tasolle se jää.
- Anonyymi
Ehkä joskus
- Anonyymi
Todellakin on. Yhden erityisen S miehen katsetta en saa mielestäni.
- Anonyymi
Jos ainoa merkitys on että katse jää vainoamaan, niin ei se silloin lopulta kovin merkityksellistä ole. Enemmän haittaa jos turhaa mitä jossittelua.
- Anonyymi
Milloin olette nähneet viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ainoa merkitys on että katse jää vainoamaan, niin ei se silloin lopulta kovin merkityksellistä ole. Enemmän haittaa jos turhaa mitä jossittelua.
Ei ollut kyse pelkästä katseesta. Tähän aloitukseen nyt vastasin kun kysyttiin katseen merkityksestä. Välillämme oli voimakasta vetovoimaa, ainakin itse niin koin. En tietysti aivan varma voi olla miten toinen sen koki. Ja kyllä se miten katseet kohtaavat toisensa erityisellä tavalla aina jostakin kertoo. Itselleni tuli hänen katseestaan sellainen lämmin, mukava tunne. Olisin häneen halunnut tutustua paljon, paljon enemmän kuin oli silloin mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kyse pelkästä katseesta. Tähän aloitukseen nyt vastasin kun kysyttiin katseen merkityksestä. Välillämme oli voimakasta vetovoimaa, ainakin itse niin koin. En tietysti aivan varma voi olla miten toinen sen koki. Ja kyllä se miten katseet kohtaavat toisensa erityisellä tavalla aina jostakin kertoo. Itselleni tuli hänen katseestaan sellainen lämmin, mukava tunne. Olisin häneen halunnut tutustua paljon, paljon enemmän kuin oli silloin mahdollista.
Mä voisin itsekin kuvailla tilanteen samalla tavalla. Uskallatko paljastaa omaa kirjaintasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti edelleen kuitenkin sama. Mitä jos. Se on ainoa mitä tuostakin jäi. On niitä itselläkin ollut vastaavia kokemuksia. Mutta turha niitä jäädä miettimään. Se on ollutta ja mennyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti edelleen kuitenkin sama. Mitä jos. Se on ainoa mitä tuostakin jäi. On niitä itselläkin ollut vastaavia kokemuksia. Mutta turha niitä jäädä miettimään. Se on ollutta ja mennyttä.
En vaan voi unohtaa. En tiedä miksi näin kävi. Aikaisemmin ei tälläista ole tapahtunut, että olisin jostakin miehestä näin hullaantunut ollut. Olen kyllä yrittänyt, mutta hän ei vaan lähde mielestäni pois.
Me ihmiset olemme erilaisia, toisten on helpompi irtaantua menneestä kuin toisten. Eikä minullakaan aikaisemmin sitä ongelmaa ole ollut, mutta nyt vaan on, enkä voi sille mitään. - Anonyymi
Mikä tekee hänestä erityisen? En minäkään saa mielestäni erästä naista kenen kanssa silmämme sulivat yhteen. IKÄVÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekee hänestä erityisen? En minäkään saa mielestäni erästä naista kenen kanssa silmämme sulivat yhteen. IKÄVÄ.
Se ihana ja huumaava tunne hänen lähellään. Kaikki keskustelu ja yhdessäolo oli niin luontevaa ja mutkatonta niin kuin olisi tunnettu aina.Ei sitä oikein osaa edes kuvailla. Hän vaan tuntui niin oikealta ja tuntuu edelleen. Lämmin ja ihana mies. Ja ne katseet välillämme, ei vaan voi unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ihana ja huumaava tunne hänen lähellään. Kaikki keskustelu ja yhdessäolo oli niin luontevaa ja mutkatonta niin kuin olisi tunnettu aina.Ei sitä oikein osaa edes kuvailla. Hän vaan tuntui niin oikealta ja tuntuu edelleen. Lämmin ja ihana mies. Ja ne katseet välillämme, ei vaan voi unohtaa.
Oletko vanhempi kuin hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vanhempi kuin hän?
Olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen.
Onko hänen nimessä viisi kirjainta? Siis S-miehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänen nimessä viisi kirjainta? Siis S-miehen?
On.
- Anonyymi
Ei aina, väärinymmärryksiäkin tullut koettua.
- Anonyymi
yleisesti ottaen tuijottelu/katseet kertoo jonkunlaisesta kiinnostumisesta, jos toinen tuijottaa ilman että kääntää katsetta pois kun huomaat hänet, niin on joko aivan älyttömän rohkea tai sitten on kaverillisia ajatuksia enemmänkin taustalla.
- Anonyymi
Ja kaksi "rohkeaa" kun tuijottaa eikä kummallakaan pokka petä.. niin aika ikimuistettava kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaksi "rohkeaa" kun tuijottaa eikä kummallakaan pokka petä.. niin aika ikimuistettava kokemus.
Kunnes toinen poistuu paikalta? Hetken huuma, jossa itse ajattelin, et mikä juttu tää oli?
Katsoiko toinen minua hyvällä vai pahalla? Toivottavasti hyvällä, mut en voi tietää, kun en uskaltanut lähteä toisen peräänkään siinä tilanteessa. Tilanteessa oli vaikeuttaviakin tekijöitä. Katseet tuntuivat pitkäkestoisilta ja jäi mieleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, tunnistaa samankaltaisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, tunnistaa samankaltaisensa.
Ihanaa, kun näin tapahtuu usein ja kummankin katse hakee toista. Kerran näin, kun oltiin lähempänä toisiamme sinussa kiihottamista. Tiedätkö miten kuuma olet..paloin halusta koskea sinua hellästi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, kun näin tapahtuu usein ja kummankin katse hakee toista. Kerran näin, kun oltiin lähempänä toisiamme sinussa kiihottamista. Tiedätkö miten kuuma olet..paloin halusta koskea sinua hellästi..
Niin tai sitten sä oot se kuuma. Vaikee olla kattomatta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai sitten sä oot se kuuma. Vaikee olla kattomatta. :)
No taisit tuntea kuiteskin läheisyyden kaipuuta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näin päättelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näin päättelet?
Tavastasi liikehtiä, kun juteltiin. Siinä oli jotakin keimailevaa ja silmäsi sädehti, katseesi hehkui...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun seurassa aina! Ja taatusti myös silmät sädehtii ja hehkuu, jos olet seurassa. Keimailua en tunnusta :D
- Anonyymi
Useimmiten ei varmaan ole mitään merkitystä. Korkeintaan viehättää toista ulkonäöltään.
- Anonyymi
pinnallisilla noin. meille tunteilijoille se on taivas ja merkitykset muistetaan kuolinvuoteella.
- Anonyymi
Voi olla tai sitten ei. Loppusyksystä ihastuin erääseen mieheen harrastuksen parissa, ja aluksi katselin kovastikin, mutta myöhemmin tunteet voimistuivat ja pelkään hänen näkevän suoraan lävitseni, siksi on vaikeampaa enää katsoa silmiin yhtä avoimesti. Nyt ei olla vähään aikaan nähty eikä varmaan nähdäkään ennen huhtikuuta ainakaan, ja tekisi niin mieli päästä katselemaan vähän lähempääkin hänen silmiinsä.
- Anonyymi
Tottakai on. Etenkin pitkillä, intensiivisillä.. jne. Tietenkin on.
-Päivi - Anonyymi
Kerran työpaikalla katseemme lukittui, ja se tuntui ikuisuudelta ja ihanalta. Viimeksi kun satuttiin samaan paikkaa töissä niin ikävä näkyi katseissamme. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Milloin näitte viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näitte viimeksi?
Jos oikein muistan pe 13 pv aamuvuorossa.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Ei ole,katsoa voi tarkoituksella,leikillään...... mutta teot merkitsevät eniten....
- Anonyymi
Uskon että katse kertoo paljon
Jos ihmiset on kiinnostuneita toisista sen näkee molemmat.
Rakastumista on vaikea peittää.
Saattaahan tilanne johtaa harhaan mutta toistuvat katseet kertoo ihan muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511