Tuleva vaimoko,tosi tarinaa

Anonyymi

Laitoin tämän novelleihin vaikka tämä ei ole sitä vaan elävää elämää.
Jos haluat "kurkistella" niin voin jatkaa kertomustani lähes livenä.Tämä on totta ja tapahtuu tälläkin hetkellä:

Minä olen saanut ja saan munaa ja käytän naisten asuja. Minulla homma alkoi siitä, että hain vuokra asuntoa ja löysinkin sellaisen, huoneen isosta omakotitalosta. Jo soittaessani asunnosta hän ilmoitti, että talo tarvitsee naista eikä vuokran maksuun käytetä rahaa. Ajattelin että voisihan tuota kokeilla, koska tarvitsin rahaa kipeästi. Jo ensimmäisellä tapaamisella "tuleva mieheni" otti minulta mittoja ja kertoi, että minule kuuluisi talossa naisten työt, naiseksi pukeutuneena ja nukkuisin hänen kanssaan parivuoteessa. Muuttaessani viikon kuluttua uuteen kotiini oli huoneessani minulle valmiina naisten vaatteet joihin minun piti pukeutua ja johin minun edelleenkin pitää pukeutua heti tullessani kotiin töistä. Neitsyyden menetys minulla tapahtui ensimmäisenä yönä, olin pukeutunut rintaliiveihin ja pikkupöksyihin , kun kömmin hänen viereensä parisänkyyn maksamaan "ennakko vuokraa"tuleva mieheni suuteli minua ja toivotti tervetulleeksi kotiin. Sen jälkeen hän riisui pöksyni,avasi jalkani,levitti liukastetta peräaukkooni ja sanoi haluavansa naida minua ensimmäisen kerran edestä, koska haluaa nähdä ilmeeni kun alistun hänen naisekseen. Ensimmäinen kerta toki sattui mutta silloinkin tuntui, että oli helppo antaa, kun oli pukeutunut ja alistunut naiseksi. Ensimmäisen panon jälkeen valvoin pitkään kuunnellen mieheni rauhallista hengitystä, samalla kun perseeni oli kipeä ja valui spermaa. Nykyään tämä on normaalia parisuhdetta, minä annan ja hän otaa. Hän ostaa minulle usia vaatteita, minä puen niitä päälleni, näytän seksikkäältä ja saan KYRPÄÄ. Haluatko kuulla lisää, mitä juuri nyt tapahtuu

20

944

Vastaukset

• Asun pohjois suomessa, harvaan asutulla alueella, joten ulkonakin voi käydä naisen asussa eikä naapurit ole heti kuulemassa jos sattuu olemaan vähän äänekkäämpää naimista, joskus jopa ulkona. Päivisin käyn normaalisti työssä miehenä, toki aina minulla on naiseten alusasut mutta ne eivät näy päälle päin, joten ei minua kukaan tunnista naiseksi vaikka vastaan tulisi. olen kyllä hoikka ja minusta tulee helposti peruukilla ja pikku meikillä aidon naisen... oikeastaan huoran näköinen, kuten mieheni joskus sanoo.Ja huorahan minä siinä mielessä olenkin,että hyödyn rahallisesti siitä, että anan naida itseäni. Olen asunut nyt vuokralla hänen luonaan vuoden verran ja sinä aikana olen asunut vuokrahuoneessani vain silloin, kun minulla on käynyt vieraita. Minä aloin nauttimaan aika nopeasti siitä, että mieheni nai minua perseeseen, nauttii siitä ja tyhjentää joka kerta runsaan spermalastinsa sisälleni. Se tunne kun mies nainnin jälkeen on tyydyttyneenä vieressäni... ja minä olen antanut sen tyydytyksen, sellaisena sen varmaan oikeat naisetkin kokevat. Lähiaikoina otteet on muuttuneet kovemmiksi ja osa panoista on ollu jo melkein raiskauksia j mukaan on tullut jo muutakin alistusta.

• Nyt olen korona viruksen takia lomautettuna, hoidan kotia ja olen jatkuvasti naisten vaatteissa. "Mieheni" käy vielä työssä ja on nytkin tekemässä ylitöitä. Koti on siisti, ruoka valmiina... ja minä valmiina. Kävin tekemässä parituntia sitten huuhtelun, kuten lähes joka päivä muutenkin. "Mieheni" ei käytä kondomia koskaan joten pepun tulee olla puhdas, koska usein joudun nykyään puhdistamaan juuri lauenneen siittimen suullani. Ensimmäisten kuukausien aikana sain munaa useita kertoja vuorokaudessa, kuten missä tahansa uudessa suhteessa. Kerran hän nai minua kuusi kertaa vuorokauden aikana ja silloin perse oli niin kipeä, että minun piti yksi työpäivä sairastaa omalla ilmoituksella kotona, koska en olisi millään pystynyt istumaan ja kävelykin oli vaikeaa. Nyt tilanne on vähän rauhoittunut mutta se on saanut uusia muotoja. Edellinen nainti oli maanantai aamuna ennen töihin lähtöä ja olen varma, että kohta kun mies tulee kotiin joudun tyydyttämään hänen tarpeensa. Ensi yö menee spermaa valutellen perse hellänä...

• Pidän kertomuksestasi. Ehkä siinä on jotain omaa. Olen itsekkin maksanut vuokran pepullani. Olisin varmasti antanut ilmaiseksi, pelkästä halusta. Raha (se vuokran maksu) toi siihen kiihoittavan lisä mausteen.

• Kun on jo lähes vuoden ollut parisuhteessa niin tietää jo pienistä eleistä milloin miehellä on pallit niin täynnä että hän haluaa ne tyhjentää. Eilen olin pukeutuneena korkkareihin, reisipituiseen mustaan hameeseen, seksi sukkahousuihin, jotka ovat takaa avoimet sekä valkoiseen toppiin ilman rintaliivejä. Mieheni hankki jostain netin ihmeellisestä maailmasta jo vuokrasuhteemme alussa b ja d koon tissit, eli jostain silikonimaisesta aineesta tehdyt, todella aidon näköiset ja tuntuiset (olenhan ”miehenä” toki puristellut aitoja paljonkin). Ne asetetaan paikalleen niitä varten muotoilluilla kaksipuolisella teippi renkaalla, jota ei todellakaan saa irti kuin liiman poisto spraylla. Nyt minulla oli b koon tisiit ja nännit näkyivät läpi valkoisesta topista huorahtavasti.
      Heti kotiin tultuaan mieheni suuteli minua – vittu että minua on panettanut koko päivän... kokeile vaikka.
      Vein käteni hänen haaroihinsa tietäen että siellä pullisteli täydessä erektiossa oleva siitin. Mies käänsi minut ympäri ja työnsi nojatuoliin jossa oli jo useita kertoja ennenkin astunut minut takaa päin. Nousin tuolille polvilleni ja nojauduin eteenpäin halaamaan tuolin selkänojaa ja notkistin selkäni... olin valmiina antamaan tyydytyksen miehelleni... maksamaan vuokraa perseelläni.
      Takaa kuului tutut äänet kun vetoketju ja vyönsolki avautuivat, kiimainen huohotus kun mies liukasti kovana seisovan kyrpänsä viereiseltä pöydältä ottamallaan liukkarilla.
      Pian mies siirtyi taakseni ja tunsin terskan etsivän hetken oikeaa paikkaa kunnes panoreikäni löytyi, kädet ottivat lujan otteen lantioltani ja kova mulkku tunkeutui sisälleni yhdellä työnnöllä juurta myöten.
      Rautakangen kova kyrpä ei myötäillyt milliäkään vaan tunkeutui sisälleni juuri siinä asennossa missä oli. Sisään työntyminen sattui, kuten aina ennekin, enkä voinut pidättää äkkinäisen kivun aiheuttamaa huutoa. Kyyneleet valuivat silmistäni kun mieheni aloitti rajun nainnin hakien vain omaa tyydytystään, tyhjentääkseen palleissa pakottavan spermalastinsa mahdollisimman nopeasti.
      -On sinulla hyvä perse... ja sinä annat sitä hyvin... kohta saat spermat perseeseen... huora.
      Juuri kun kova kyrpä sisälläni alkoi tuntua hyvältä, kiimainen huohotus takanani kiihtyi ja parin voimakkaan työnnön jälkeen siitin sisälläni tuntui kasvavan vielä entisestään alkaen sykkiä voimakkaasti purkaessaan useiden päivien paksua siemenlastia voimalla suoleeni.
      Pitkään hän tasasi hengitystään pitäen siitintään juurta myöten suolessani, sen vielä heikosti sykkiessä ja tyhjentäessä viimeisiäkin siittiöitä sisälleni.
      -Olipa hyvä pano, ansaitset tästä vuokranmaksusta kuitin. Tiesin, että hän aikoi alistaa minua vileä puremalla lemmarin kaulaani siittämisen merkiksi, joten käänsin päätäni sivuun paljastaen kaulani. Vieläkin astumisesta hengästyneenä hän imi kaulaani sellaisen mustelman, että se tulee näkymään kauan.
      Lopulta hän vetäytyi hiljaa sisältäni ja otti vieressä olleelta pöydältä anaali tapin työntäen sen siittimensä paikalle suoleeni. Tappi oli sitä varten, ettei sisältäni valuva sperma sotke joka paikkaa ja toisaalta se toimisi liukasteena jos mieheni kiima vaatisi vielä uuden tyhjennyksen. Tapin laitettuaan hän nousi seisomaan tuolin eteen, minä tiesin tehtäväni ja laskeuduin polvilleni hänen eteensä puhdistamaan juuri lauenneen siittimen suullani. Tyydyttyneenä mieheni siirtyi pöydän ääreen pukeutuneena pelkästään tiukkoihin alushousuihin, syömään tekemääni ruokaa. Ilmeisesti pallit tyhjenivät kerralla hyvin koska sain nukua mieheni vieressä koko yön ilman uusinta naintia. Tänä aamuna mieheni söi tekemäni aamupalan kehuen minua hyväksi tytöksi josta voisi joskus ottaa vaimon itselleen. Ollessaan lähdössä eteisessä hän vielä äkkiä pyysi minulta suihin oton. Polvistuin hänen eteensä, otin esille jo äärimmilleen jäykistyneen siittimen ja imin kunnes sain aamupalaksi suuni täyteen paksua, lämmintä spermaa. Suukko otsalleni -hyvä tyttö... ja hän lähti jättäen minut nielemään aamupalaani eteisen lattialle.

• On helppo kirjoittaa todellisesta elämästä, mutta en tiedä onko minulla kirjoittamisen taitoa. Jos on ja haluatte "tirkistellä" elämääni niin voin purkaa tuntojani jatkossakin.

• Viikonlopun saldona kolme fritsua lisää kaulalla ja perse hellänä. Tänään sain korvattua panon ottamalla heti aamulla mieheltäni suihin. Niellessäni siemennestettä hän silitti hiuksiani kehuen hyväksi tytöksi. Tänään hän jutteli myös siitä, että saattaisi ottaa minut virallisesti vaimokseen, mutta vihjaisi samalla, että vaimolla ei ole palleja. Hän on vihjaillut tästä ennekin ja olen kyselly leikit ja fetissit osiossa "munat pois", miltä munien poisto tuntuu ja miltä olo tuntuu kun kivekset on lopulta poistettu. En ole saanut oikein vastausta... siellä on vain feikkejä, jotka eivät ole oikeasti siinä tilanteessa. minulla tuo voi olla todellisuutta jo lähiaikoina, joten pitäisi saada oikeaa tietoa uskallanko luovuttaa pallini ja ryhtyä naiseksi... loppu elämäkseni

• Selvästi sinulla on tarinankertojan lahjoja. Tekstisi on soljuvaa ja sitä on helppo lukea, joten jatka ihmeessä.
      Älä kuitenkaan nyt ihan miehesi kynnysmatoksi alistu, sillä onhan meillä ns. perheen "naisenakin" omat tarpeemme yhteisessä vuoteessa. Tämän totean lähes 20 vuoden kokemuksella kohtalo "sisarenasi" ja onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa eläneenä.

• Hei kohtalo sisar. Luulin ettei ketään tällainen "normaali elämän" vuodatus kiinnosta, vaikka tiedänkin, että meitä "naisia" on Suomessa aivan varmasti muitakin lisäkseni. Sinulla on jo takanasi kunnioitettavan pitkä parisuhde ja olisi kiva kuulla sinunkin elämästäsi. Kuten olen todennut ei kirjoittaminen ole hirveän vaikeaa, kun sitä kirjoittaa elävästä elämästä. Minun elämäni on jatkunut samanlaisena, kuin ennenkin, pidän kodista huolta ja miehestäni. Nyt on täytynyt pitää kauppareissuilla ja muutoinkin julkisilla paikoilla korkea kauluksista puseroa peittämässä viikonlopun fritsuja. Maanantai ja tiistai meni seksin osalta rauhallisesti mutta eilen illalla mieheni halusi vaihtaa minut iso tissisempään versioon eli minulle liimattiin D koon rinnat. Niitä olen tätä ennen vain kokeillut yhden illan ja todennut, että aidot naiset ovat oikeassa, kun he sanovat ettei suuret rinnat ole mikään siunaus. Rinnat ovat suuret ja painavat, ilman rintsikoita tuntuu, että ne repivät rintakehän irti, varsinkin minulla joka ei ole niihin pikkuhiljaa tottunut, kuten oikeat naiset. Rintsikoiden kanssa taas kipeytyy olkapäät. Isot tissit kiihottivat selvästi miestäni, oli kuin olisimme taas aloittaneet suhteen alusta. Nyt hänellä oli iso tissinen tyttöystävä, jolle hän halusi näyttää rakastajan taitonsa. Söimme tekemääni iltapalaa ja katsoimme televisiota, minun maatessani hänen sylissään poski vasten jo puolikovana seisovaa, paljasta siitintä. Mieheni silitteli hiuksiani, hyväili peppuani hameen alta, leipoi isoja rintojani. Lopulta hän sulki television, otti pöydältä liukkarin ja levitti sitä nautinnollisen hitaasti sormellaan reiälleni, liukastaen myös sisältäni niin syvältä kuin sormellaan pystyi, tiesin, että kohta sormen tilalla olisi hänen jäykkä kyrpänsä. Sormetettuaan minua aikansa hänen siittimensä jäykistyi äärimmilleen painaen poskeani, siirsin päätäni jotta sain tuon purkautumista odottavan elimen huulilleni, avasin suun ja aloitin hitaan suihin oton. Hetken imettyäni hänen huohotuksensa muuttui sellaiseksi, että luulin hänen purkavan palleihin kertyneen lastinsa suuhuni, mutta lopulta hän siirsi minut pois siittimensä kimpusta, nosti minut seisomaan ja kävelytti kohti makuuhuonetta, ollen itse takanani kova kyrpä pakaroideni välissä sykkien. Hän johdatteli minut parivuoteeseen kontalleni, asettui huohottaen taakseni ja tunketui aika rajusti sisääni ja aloitti rytmikkään naimisen, isojen tissieni heiluessa työntöjen tahtiin. Luulin, että hän tyhjentäisi lastinsa nopeasti, mutta rytmiä vaihdellen, välillä sisääni pysähtyen, hän jatkoi ja jatkoi yhdyntää kehuen välillä minua iso tissiseksi vaimokseen, jonka haluaa siittää paksuksi. Hän kouri heiluvia tissejäni ja välillä otti lantioltani niin tiukan otteen, että nyt on mustelmat myös niissä molemmin puolin. Tuntui, ettei astumisesta tule loppua ollenkaan, isot heiluvat rinnat aiheuttivat kipua ja panoreikä alkoi olla jo niin hellä, että meinasin ehdottaa tyhjennyksen loppuun viemistä suullani. Lopulta tahti ja huohotus kiihtyi, jolloin tiesin pian saavani siemenet sisääni, jälleen tuntui, että siitin kasvoi aivan uusiin mittoihin ennen viimeisiä voimakkaita työntöjä ja sitten alkoi runsas siemensyöksy tulvia sisälleni - Hyvä perse... minä siitän sinut paksuksi... isotissinen... HUORA! Lopulta, viimeisenkin siittiön valuttua sisääni hän hitaasti irrottatui minusta ja laskeutui selälleen viereeni, yhä raskaasti hengittäen. Minä ryhdyin suorittamaan tutuun tapaan siittimen puhdistusta suullani ja, koska nyt ei ollut pepputappia saatavilla, spermaa valui reisiäni pitkin lakanoillle valtoimenaan. Lopulta mieheni hengitys alkoi muuttua uniseksi, hän kääntyi kyljelleen ja minä siirryin hänen viereensä ottaen tuon juuri pallit tyhjentäneen siittimen suuhuni... tutiksi. Aamulla laitoin miehelleni aamupalaa, hän oli hyvällä tuulella, kuten mies yleensä on kun on hyvin saanut, ja tunsin taas jotenkin naisellista ylpeyttä siitä että sen tyydytyksen olin antanut juuri minä. Lähtiessä töihin hän antoi suukon ja sanoi haluavansa illalla tullessaan nähdä saman isorintaisen vaimon, joten olen nyt ollut tämän päivän kotona touhuten, ja kärsinyt isojen tissien painosta, tissiliivien painaessa olkapäitäni. Kirjoitin tämän siis päivällä ja siirrän sen pikaisesti tänne palstalle, kunhan tulee sopiva hetki. Hei hei kohtalon sisar ja kerro myös jotain itsestäsi...

• Sanoit, että meilläkin on tarpeemme, niin on. Lähes joka kerta kun saan mulkkua myös omani seisoo ja aina välillä saan siemensyöksyn koskettamatta itseäni, pelkästään kovan siittimen aiheuttamasta tunteesta suolessani. Muutoin mieheni ei halua, että runkkaan itseäni ilman hänen lupaansa, koska hän haluaa panna kiimaista naista. Vähän aikaa takaperin ollessani jälleen kyljelläni hänen sylissään katsomassa telkkua, hän nosti hamettani ylöspäin ja alkoi runkkaamaan minua. Kaluni jäykistyi nopeasti, sillä edellisestä purkautumisestani oli jo aikaa. Runkkaaminen tuntui hemmetin hyvältä, pelkäsin hänen kohta lopettavan ja hakevan itselleen tyydytystä naimalla, mutta hän ei nyt lopettanutkaan vaan jatkoi runkkamistani kunnes purin spermalastini useina vomakkaina roiskauksina sohvan eteen lattialle. Kokosin hetken itseäni, kunnes nousin kiittämään tyydytyksestäni suudelmalla. sen jälkeen siivosin jälkeni. Siirsin tuon päivällä kirjoittamani samalla tänne palstalle. Nyt juuri tyhjentyneenä... mieheni viereen nukkumaan, hyvää yötä sinulle kanssa sisar

• Hei sisko. Olin aamulla myöhästyä töistä kun huomasin sinun kirjoittaneen taas tänne ja innostuin heti lukemaan. Omat pikkarithan siinä lukiessa kostuivat kiimalimoistani kun eläydyin joka solullani kertomukseesi.
        Oli siis aivan pakko vaihtaa vielä siinä lähtökiireessä niin pikkuhousut, kuin myös sukkikset ja laittaa kuukautissuoja pöksyihin kun tuntui, että valun ja valun vain ja kohta voi kostea läikkä näkyä tämän tytön farkuissakin.
        Minulla ei noita paineita enää ole, sillä en ole saanut siemensyöksyä varmaan enää liki viiteentoista vuoteen, ja se on ollut jotenkin vapauttavaa enkä niitä edes kaipaa. Miehen naidessa valun koko ajan hunajaa ja saatan saada hyvinkin nopeaan orgasmin riippuen asennosta missä mies minut ottaa.
        Teillä on vielä nuori suhde ja saat mieheltäsi paljon ihanaa huomiota. Meillä sen sijaan takana on jo pitkäaikainen liitto ja alkuaikojen lähes päivittäiset yhdynnät ovat vähentyneet muutamaan kertaan viikossa. Jatketaan joku toinen kerta lisää paremmalla ajalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei sisko. Olin aamulla myöhästyä töistä kun huomasin sinun kirjoittaneen taas tänne ja innostuin heti lukemaan. Omat pikkarithan siinä lukiessa kostuivat kiimalimoistani kun eläydyin joka solullani kertomukseesi.
        Oli siis aivan pakko vaihtaa vielä siinä lähtökiireessä niin pikkuhousut, kuin myös sukkikset ja laittaa kuukautissuoja pöksyihin kun tuntui, että valun ja valun vain ja kohta voi kostea läikkä näkyä tämän tytön farkuissakin.
        Minulla ei noita paineita enää ole, sillä en ole saanut siemensyöksyä varmaan enää liki viiteentoista vuoteen, ja se on ollut jotenkin vapauttavaa enkä niitä edes kaipaa. Miehen naidessa valun koko ajan hunajaa ja saatan saada hyvinkin nopeaan orgasmin riippuen asennosta missä mies minut ottaa.
        Teillä on vielä nuori suhde ja saat mieheltäsi paljon ihanaa huomiota. Meillä sen sijaan takana on jo pitkäaikainen liitto ja alkuaikojen lähes päivittäiset yhdynnät ovat vähentyneet muutamaan kertaan viikossa. Jatketaan joku toinen kerta lisää paremmalla ajalla.

Mies lähti iltalenkille ja kouri lähteissään mua lupaavasti pepusta, mutta tässä sitä odotellessa jatkan tuota edellistä vielä hiukan.

Parisen vuotta seurusteltuamme mieheni sai työtarjouksen Aasiasta ja houkutteli myös minut mukaansa ja siellä menimme kihloihin.
        Ennen tuota hän oli jo jostain hankkinut minulle pillereitä joita kutsui leikkisästi E-pillereiksi ja joita minun piti päivittäin popsia.
        Sinne Aasiaan asetuttuamme hän hankki minulle paikan eräänlaiseen hoitolaitokseen, josta sain jonkinlaisten lääketieteellisten kokeidenoton jälkeen feminisen ravinto-ohjelman ja lisää uusia pillereitä.
        Ensimmäiset selkeät naiselliset muutokset kehollani huomasin muutamassa kuukaudessa kun kaikki muu, paitsi häpykarvoitus häipyi hiukseni tuuhenivat ja myös lantioni seutu pakarat ja reidet saivat naisellisempia pehmeitä muotoja. Nännipihat laajenivat ja tummuivat ja nuorille tytöille ominaiset, kasvaessaan todella kipeät nuppumaiset ”ketunkuonot” puskivat esiin. Olin haltioissani. Ihanaa, rintani olivat alkaneet nyt kasvaa.
        Voinet arvata miten olin onnellinen päästessäni ostamaan ensimmäiset A-kupin rintaliivini. Rintani kasvoivat vielä tuosta ja nyt kuppikokoni on B. Tissieni alkaessa kasvaa, pääsin eroon myös niistä ikävistä ylisuurista miehen hankkimista tekotisseistä, jotka todella saavat hartiat kipeiksi, mistä sinullakin sisko kulta on jo kokemusta. Et uskokaan miten olen näihin omiin luomurintoihini nykyään tyytyväinen. Tosin mieheni niitä hyväillessä ja leipoessaan sanoo, että tissini voisivat olla kyllä ainakin numeron pari suuremmat.
        Muutosprosessini aikana minua ei ole leikelty. Tosin kasvuhäiriön seurauksena minulla ei myöskään koskaan ole ollut isoa mulkkua, vaan pieni pippelin 4 cm nysä jolla erektiossakin silloin joskus kauan sitten ei ollut mitään asiaa edes yrittää pukille pääsyä, koska pili paisui tuosta häthätää vain reilun sentin verran. Arvat varmaan miten mua yläluokilla pojat koulussa kiusasi. Viimeksi, kun mieheni halusi klittani mitata, se nöpötti himpun alle 4 senttisenä hänen imutuksensa jäljiltä. Alapääni limaeritteet ei myöskään enää tuoksu miehiselle spermalle vaan tuoksu on tyypillinen, mutta joskus niin kiusallinen naisellisen kevyt sillintuoksu. Toisaalta ei se miestäni juurikaan häiritse vaan klittaani imutellessa hän sanoo sen maistuvan makealle naisen medelle.
        No nyt se ukko taitaakin jo tulla, joten lopetan tällä kertaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mies lähti iltalenkille ja kouri lähteissään mua lupaavasti pepusta, mutta tässä sitä odotellessa jatkan tuota edellistä vielä hiukan.

Parisen vuotta seurusteltuamme mieheni sai työtarjouksen Aasiasta ja houkutteli myös minut mukaansa ja siellä menimme kihloihin.
        Ennen tuota hän oli jo jostain hankkinut minulle pillereitä joita kutsui leikkisästi E-pillereiksi ja joita minun piti päivittäin popsia.
        Sinne Aasiaan asetuttuamme hän hankki minulle paikan eräänlaiseen hoitolaitokseen, josta sain jonkinlaisten lääketieteellisten kokeidenoton jälkeen feminisen ravinto-ohjelman ja lisää uusia pillereitä.
        Ensimmäiset selkeät naiselliset muutokset kehollani huomasin muutamassa kuukaudessa kun kaikki muu, paitsi häpykarvoitus häipyi hiukseni tuuhenivat ja myös lantioni seutu pakarat ja reidet saivat naisellisempia pehmeitä muotoja. Nännipihat laajenivat ja tummuivat ja nuorille tytöille ominaiset, kasvaessaan todella kipeät nuppumaiset ”ketunkuonot” puskivat esiin. Olin haltioissani. Ihanaa, rintani olivat alkaneet nyt kasvaa.
        Voinet arvata miten olin onnellinen päästessäni ostamaan ensimmäiset A-kupin rintaliivini. Rintani kasvoivat vielä tuosta ja nyt kuppikokoni on B. Tissieni alkaessa kasvaa, pääsin eroon myös niistä ikävistä ylisuurista miehen hankkimista tekotisseistä, jotka todella saavat hartiat kipeiksi, mistä sinullakin sisko kulta on jo kokemusta. Et uskokaan miten olen näihin omiin luomurintoihini nykyään tyytyväinen. Tosin mieheni niitä hyväillessä ja leipoessaan sanoo, että tissini voisivat olla kyllä ainakin numeron pari suuremmat.
        Muutosprosessini aikana minua ei ole leikelty. Tosin kasvuhäiriön seurauksena minulla ei myöskään koskaan ole ollut isoa mulkkua, vaan pieni pippelin 4 cm nysä jolla erektiossakin silloin joskus kauan sitten ei ollut mitään asiaa edes yrittää pukille pääsyä, koska pili paisui tuosta häthätää vain reilun sentin verran. Arvat varmaan miten mua yläluokilla pojat koulussa kiusasi. Viimeksi, kun mieheni halusi klittani mitata, se nöpötti himpun alle 4 senttisenä hänen imutuksensa jäljiltä. Alapääni limaeritteet ei myöskään enää tuoksu miehiselle spermalle vaan tuoksu on tyypillinen, mutta joskus niin kiusallinen naisellisen kevyt sillintuoksu. Toisaalta ei se miestäni juurikaan häiritse vaan klittaani imutellessa hän sanoo sen maistuvan makealle naisen medelle.
        No nyt se ukko taitaakin jo tulla, joten lopetan tällä kertaa.

Hei kanssa sisar. Nyt oli minun vuoroni kastella pöksyt, kun luin kertomuksesi. Olin yllättynyt, kun luulin jo ettei kukaan toinen "tyttö" halua kirjoitella elämästään.
        Perjantaina sain tietää, että lomautukseni päättyy, firma oli siirtänyt minut sellaisiin tehtäviin, että voin tehdä ne etänä kotona. Lähdin käymään työpaikallani sopimassa etätöistä. pukeuduin miesten vaatteisiin mutta jätin alle takaa avoimen pitsibodyn, stringit ja verkkosukat, joisen päälle puin miesten nilkkasukat. Tilanne oli niin kiihottava, että laitoin varalta stringeihin terveyssiteen, kuten sinäkin rakas siskoni teet. Työpaikalla sovimme etätöistä, joimme kahvit ja puhuimme miehekkäistä asioista... kuten naisista. Kotiin tultuani huomasin, että istuessani verkkosukkien kuvio oli selvästi painautunut päällihousuihini näkyen selkeästi läpi... en tiedä huomasiko sitä kukaan.
        Kotona vaihdoin b-koon tisseihin vaikka en ollut siihen lupaa mieheltäni kysynytkään. Illalla mieheni tullessa kotiin hän torui minua ja sanoi antavansa minulle piiskaa jos alan tekemään kovin paljon omia ratkaisujani. Sen jälkeen hän näytti taas uusia vaatteita mitä oli minulle hommannut. Yö vaatteeksi oli "baby doll" pitsinen asu sekä haaroista avoimet pitsi hipsteri pöksyt. Yoksi pukeuduin uuteen asu kokonaisuuteen ja sain mieheltäni kehut kuinka seksikäs morsian hänellä onkaan. Tätä seurasi tietysti pitkäkestoinen yhdyntä eri asennoissa hänen lopulta luovutettuaan siemenensä siten että, minä olin selälläni hänen allaan, jalat hänen olkapäillään. Tässä asennossa mieheni lopulta laukesi sisälleni, painaen minut lähes kaksinkerroin alleen kuiskaillen taas noita tuttuja kiihottavia asioita... nyt saat siemennyksen... minä nain sinut paksuksi... huoRAAAAA. Vielä tuon juuri siittäneen mulkun putsaus suulla ja olimme valmiina nukkumaan, sperman valuessa hitaasti panoreiästäni uusiin hipstereihin.

• Lauantaina meille tuli kaksi mieheni kaveria (miehiä) ja mieheni halusi minut mukaan ottamaan muutaman oluen. Pukeuduin jälleen miesten vaatteisiin, jättäen alle baby doll asun, mustat stay up sukat ja stringit. Siinä olutta ottaessamme mieheni kehui minua hyväksi vuokralaiseksi, joka tykkää olla liiankin omissa oloissaan omassa huoneessaan. Muutoinkin hän korosti vuokrasuhteemme miehisyyttä, kuinka otamme olutta ja puhumme naisista. Minä yritin varoa hitaasti päihtyessäni, etten paljasta vahingossa naisen rooliani kodissamme.
      Miesten lähdettyä illalla olimme jo molemmat aika seilissä. Mieheni lähti laittamaan saunan lämpiämään ja minä valmistelemaan itseni naisen rooliin. Huuhtelin suoleni, kiinnitin tissit ja pyyhkäisin kevyen iltameikin, jonka jälkeen siirryin olohuoneeseen, pukeutuneena uusimpaan asuuni. Mieheni istui sohvalla alastomana katsomassa televisiota, runkkaillen hitaasti täydessä valmiudessa olevaa mulkkuaan. Käperryin hänen viereensä sohvalle jatkaen tuon jäykän siittimen runkkailua. Mieheni alkoi taas puhua, että mitä mieltä minä olen jos hän kihlaa minut ja haluaa ennen naimisiin menoa tehdä minusta enemmän naisen poistattamalla minulta pallit. Kerroin hänelle kuinka hyvä minulla on seurustella hänen kanssaan, enkä pitänyt pois suljettuna ajatusta myöntyä joskus hänen kosintaansa, mutta sanoin pelkääväni kivesten poistoa, koska se on niin lopullista. Mieheni sanoi ymmärtävänsä pelon, antoi kevyen suukon suulleni ja sanoi että mietitään asiaa.
      Ollessamme saunassa mieheni pyysi minua runkkaammaan, jo lepotilaan mennyttä siitintään. Ei tarvittu montaa vetoa, kun elin näytti heräämisen merkkejä ja mies nojautui saunan seinää vasten sulkien silmänsä ja nauttine käsittelystäni. Pian saunan lämpö oli liikaa ja siirryimme suihkuhuoneeseen jossa mieheni heti työnsi minut suihkuun, otti lantiostani kiinni ja alkoi tunkeutumaan sisääni. Koska ei ollut liukkaria mukana ja känni ei antanut aikaa viivyttelyyn hän työntyi sisääni lähes kuiviltaan, pari sylkäisyä liukasteena. Pidin suihkutangosta kiinni, perse pyllistettynä ja otin vastaan seisoaltani aika rajun kännipanon, joka sattui, mutta alistuvana naisena kestin sen mieheni tyydytyksen vuoksi.
      Tyhjennettyään lastinsa sisälleni pesin mieheni perusteellisesti kiinnittäen erityisen huomion hänen sukukalleuksiensa puhtauteen. Imin lopuksi siittimen, esinahka taakse vedettynä, perusteelliseti puhtaaksi, tietäen että se tulisi työntymään sisääni vielä useita kertoja vuokrasuhteemme aikana, sekä suuni että perseeni kautta.
      Saa nähdä kestääkö suhteemme yhtä kauan kuin teidän, rakas kanssa sisareni, ja menemmekö jossain vaiheessa naimisiin ja menetänkö pallini sen vuoksi.
      Nuo mainitsemasi luomurinnat kuulostavat kiihottavilta, ehkä selvittelemme myös sellaista vaihtoehtoa noille liimattaville tisseille.

• Tämä sunnutai aamu alkoi hiljaisissa tunnelmissa. Molempia kiusasi eilisen illan aiheuttama krapula. Laitoin miehelleni aamupalaa mutta itse en sitä pystynyt darran vuoksi syömään. Mieheni oli alastomana ja minulla oli päälläni baby doll asu ja hipsterit. Siinä syödessään huomasin kuinka hän katseli seksikästä mutta krapulaista olemustani... ehkä seksikkyys voitti, koska siitin näytti selkeitä elpymisen merkkejä, seisoen kohta uhmakkaana, valmiina antamaan kunnon krapulakäsittelyn naaraalleen. Hetken kuluttua olin taas kontallani tuon tutuksi tulleen tuolin päällä, halaten sen selkänojaa samalla kun mieheni nussi minua rajusti perseeseen. Laukeamisen jälkeen imin taas hänet puhtaaksi saaden vielä viimeisiä valuvia siittiöitä suuhuni. Nautinnollisen purkautumisensa jälkeen mieheni meni sohvalle parantelemaan krapulaansa päikkäreille. Minä tunsin olevani taas niin täynnä siementä, että pukeuduin pitsipikkareihin, joihin laitoin kuukautissuojan. Tämä sunnuntai päivä meni sisällä ollessa. aamulla mieheni lähtee töihin ja minä jään kotiin tekemään etätöitä... ensimmäisen kerran täysin naiseksi pukeutuneena.
      Hyvää yötä kanssa sisareni... Kuulisin mielelläni millaista seksi elämäsi oli suhteenne alussa ja millaista se on nyt ja mitä mieltä sinä olet siitä jos annan poistattaa kivekseni sen tähden, että olisin oikea vaimo miehelleni

• Vauhdikkaan seksikäs viikonloppu sinulla oli taas siskoseni. Tiedätkö minustakin on ihanaa, että me kaksi tavallaan vierasta, mutta samassa tilanteessa olevaa naista voimme näin palstan välityksiä jakaa kokemuksia ja tuntojamme. Minäkin sain mieheltäni kahteen kertaan ja perinteisen kaavan mukaan spermat sisälleni, mutta ei niistä nyt tällä kertaa sen enempiä. Viikonlopustasi lukiessa en taaskaan voinut sille mitään, että pikkuhousuni alkoivat kostumaan, toisaalta myös mietin, että kyllä meidän naisten on pidettävä yhtä ja mikäs sen parempi paikka kuin tämä palsta, jossa voimme yhdessä vaihtaa kokemuksia ja keksiä keinoja saadaksemme miehemme paremmin myös täyttämään meidän omat naiselliset pikku tarpeemme, eli pitämään meitä hyvänä ja kuuntelemaan myös meidän toiveitamme etenkin sängyssä ja muutoinkin kotona. Ei siis vain pelkästään pumppaamaan muutaman päivän välein pallinsa tyhjiksi, roiskaisemalla siemenet sisäämme…

No siinäpä sitä, koska taas toisaalta kun miehesi kädet leikkivät vartalollasi ja hän nuosee vaativana päällesi alkaen tökkiä valtikkansa kiimaa tihkuvalla kärjellä haaroihisi hakien herkkukoloasi mistä tunkeutua naaraansa sisään ja kun reiän löydettyään työntyy sisääsi aloittaen tuon niin ihanan tutut rakkauden liikkeensä, jonka me naisina vain voimme etuoikeutetusti syvällä sisällämme tuntea. Se on jotain sellaista, että sen kokiessaan siinä hetkessä ei enää välitä tuliko tuosta nyt alistetuksi vaiko ei. Siinä on vain se hetki ja se ihana täyden olon tunne, kun miehesi jäykkä vahva aisa soutaa vaativana syvällä sisälläsi paisuen vielä juuri ennen laukeamista ja hetkeä, jolloin tunnet voimakkaana sykkivänä paineena ja lämpönä ne väkevät kuumat spermaruiskaukset syvällä sisälläsi samanaikaisesti kun kihelmöit miehesi sinulle tuottaman orgasmisi kourissa lukiten säärilläsi miehen tiukasti haarojesi väliin kiinni itseesi ja yrittäessäsi lypsää viimeisenkin spermapisaran miehesi kullista sisääsi…
        Ei, sinä hetkenä ei todellakaan mietitä sitä, kuka alistaa ja ketä. Siinä hetkessä on vain uros ja naaras sisäkkäin alkukantaisen kiimansa yhteen liittäminä ja nautit siitä ihanasta naisellisen valtasi tunteesta, kun uroksesi elin alkaa sisälläsi pehmetä.

Me myös asutaan maalla ja minäkin olen nyt tästä päivästä alkaen toistaiseksi töistäni lomautettu ja kotona. Aloittelinkin aamulla miehen lähdettyä töihin hieman kevätsiivoja ja viikonloppuna miehen kanssa rakastellessa sotattuja lakanoitakin pitäisi vielä tänään pestä, tehdä ilta ruuat ja jossain välissä käydä vielä hiukan juoksulenkillä. Kyllähän kotona naistentöitä piisaa, kuten varmaan olet ensimmäisen vuotesi aikana huomannut.
        Ostin muuten viimeviikolla itselleni alennusmyynnistä ihanan timmit juoksutrikoot ja täydentuen topatut urheilurintsikat. Tosin en ole vielä ennättänyt niitä testaamaan lenkillä. Pyynnöstäsi krjoittelen tänne ehkä joskus millaista seksielämäni on ollut ja on nyt. Ihanaa olisi myös kuulla sinulta, miten rinnastaisit nautintona aikaisemmin kokemasi miehisen seksin nykyiseen naisena kokemaasi. Itse kun naperolla nysälläni en ole koskaan sisälle naiseen yltänyt. Olen vain sotkenut harvoilla pukille pääsykerroilla naisen häpykarvoituksen tuhertaessani kun ei vehkeessä mitta riittänyt häppäreitä syvemmälle.
        Työn iloa sinne kotitoimistoosi. Tämä tyttö alkaa nyt täyttää pesukonetta ja jatkaa siivousta, mieskin laittoi juuri tekstarin, että mitä sen pitäis tuoda kaupasta. Pyydän ostamaan ainakin paketin noita leveämpiä Vuokkoset yösiteitä, ne ovat minusta parhaita ja hei vielä.! Ole varovainen sitte niitten tampponien kanssa. Jos niihin ei kerry tarpeeksi kosteutta, niin olet ihmeessä miten saat ne puolikuivana ulos. Kokemusta on.

• Anonyymi kirjoitti:

Vauhdikkaan seksikäs viikonloppu sinulla oli taas siskoseni. Tiedätkö minustakin on ihanaa, että me kaksi tavallaan vierasta, mutta samassa tilanteessa olevaa naista voimme näin palstan välityksiä jakaa kokemuksia ja tuntojamme. Minäkin sain mieheltäni kahteen kertaan ja perinteisen kaavan mukaan spermat sisälleni, mutta ei niistä nyt tällä kertaa sen enempiä. Viikonlopustasi lukiessa en taaskaan voinut sille mitään, että pikkuhousuni alkoivat kostumaan, toisaalta myös mietin, että kyllä meidän naisten on pidettävä yhtä ja mikäs sen parempi paikka kuin tämä palsta, jossa voimme yhdessä vaihtaa kokemuksia ja keksiä keinoja saadaksemme miehemme paremmin myös täyttämään meidän omat naiselliset pikku tarpeemme, eli pitämään meitä hyvänä ja kuuntelemaan myös meidän toiveitamme etenkin sängyssä ja muutoinkin kotona. Ei siis vain pelkästään pumppaamaan muutaman päivän välein pallinsa tyhjiksi, roiskaisemalla siemenet sisäämme…

No siinäpä sitä, koska taas toisaalta kun miehesi kädet leikkivät vartalollasi ja hän nuosee vaativana päällesi alkaen tökkiä valtikkansa kiimaa tihkuvalla kärjellä haaroihisi hakien herkkukoloasi mistä tunkeutua naaraansa sisään ja kun reiän löydettyään työntyy sisääsi aloittaen tuon niin ihanan tutut rakkauden liikkeensä, jonka me naisina vain voimme etuoikeutetusti syvällä sisällämme tuntea. Se on jotain sellaista, että sen kokiessaan siinä hetkessä ei enää välitä tuliko tuosta nyt alistetuksi vaiko ei. Siinä on vain se hetki ja se ihana täyden olon tunne, kun miehesi jäykkä vahva aisa soutaa vaativana syvällä sisälläsi paisuen vielä juuri ennen laukeamista ja hetkeä, jolloin tunnet voimakkaana sykkivänä paineena ja lämpönä ne väkevät kuumat spermaruiskaukset syvällä sisälläsi samanaikaisesti kun kihelmöit miehesi sinulle tuottaman orgasmisi kourissa lukiten säärilläsi miehen tiukasti haarojesi väliin kiinni itseesi ja yrittäessäsi lypsää viimeisenkin spermapisaran miehesi kullista sisääsi…
        Ei, sinä hetkenä ei todellakaan mietitä sitä, kuka alistaa ja ketä. Siinä hetkessä on vain uros ja naaras sisäkkäin alkukantaisen kiimansa yhteen liittäminä ja nautit siitä ihanasta naisellisen valtasi tunteesta, kun uroksesi elin alkaa sisälläsi pehmetä.

Me myös asutaan maalla ja minäkin olen nyt tästä päivästä alkaen toistaiseksi töistäni lomautettu ja kotona. Aloittelinkin aamulla miehen lähdettyä töihin hieman kevätsiivoja ja viikonloppuna miehen kanssa rakastellessa sotattuja lakanoitakin pitäisi vielä tänään pestä, tehdä ilta ruuat ja jossain välissä käydä vielä hiukan juoksulenkillä. Kyllähän kotona naistentöitä piisaa, kuten varmaan olet ensimmäisen vuotesi aikana huomannut.
        Ostin muuten viimeviikolla itselleni alennusmyynnistä ihanan timmit juoksutrikoot ja täydentuen topatut urheilurintsikat. Tosin en ole vielä ennättänyt niitä testaamaan lenkillä. Pyynnöstäsi krjoittelen tänne ehkä joskus millaista seksielämäni on ollut ja on nyt. Ihanaa olisi myös kuulla sinulta, miten rinnastaisit nautintona aikaisemmin kokemasi miehisen seksin nykyiseen naisena kokemaasi. Itse kun naperolla nysälläni en ole koskaan sisälle naiseen yltänyt. Olen vain sotkenut harvoilla pukille pääsykerroilla naisen häpykarvoituksen tuhertaessani kun ei vehkeessä mitta riittänyt häppäreitä syvemmälle.
        Työn iloa sinne kotitoimistoosi. Tämä tyttö alkaa nyt täyttää pesukonetta ja jatkaa siivousta, mieskin laittoi juuri tekstarin, että mitä sen pitäis tuoda kaupasta. Pyydän ostamaan ainakin paketin noita leveämpiä Vuokkoset yösiteitä, ne ovat minusta parhaita ja hei vielä.! Ole varovainen sitte niitten tampponien kanssa. Jos niihin ei kerry tarpeeksi kosteutta, niin olet ihmeessä miten saat ne puolikuivana ulos. Kokemusta on.

Hei sisareni. Olen samaa mieltä, ihanaa, kun on tavannut toisen naisen joka on samassa tilanteessa ja minullehan on hyvä asia että sinä olet noin paljon kokeneempi, kuin minä niin voin saada hyviä vinkkejä parisuhteeseeni. Ennen tätä "vuokrasuhdetta" olin tosiaan "täysin hetero", minulla on takanani kaksi parisuhdetta naisen kanssa, toinen kesti puolitoista vuotta ja toinen venyi kolmeen vuoteen. Molemmissa suhteissa koin samanlaisen rakastumisen ja seksuaalisesti kiihkeän alun jossa naitiin usein ja monessa paikassa. Minun siitin on tuollaista hyvää keskitasoa, onneksi kuitenkin vähän pienempi, kuin miehelläni, niin ei ainakaan tule riitoja alemmuuden tunteesta hänelle. Muistan hyvin sen tunteen, kun siittimeni seisoi kovana, painoin sen vasten kiihottuneen naisen kosteita häpyhuulia ja niiden välistä venyttämään pillun reikää. Naisen voihkaisu kun siittimeni painui vääjäämättä juurta myöten pilluun ja terska osui herkkään kohdun suuhun. Yhdyntä liikkeet, joita rytmittämällä yritin pitkittää nautintoani kunnes vääjäämätön tapahtui ja laukesin voimalla naaraani sisään. Mutta kuitenkin tunsin aina, että jotain puuttui, katsoin yksin ollessani miesten välistä seksiä netistä, työntelin peräaukkooni esineitä unelmoiden, että ne olisi oikeita miehen mulkkuja ja minä saisin olla alistuva naaras. Voin sanoa, että sopiessani viimevuonna vuokranmaksu ehdoista olin yhtä aikaa kiihottunut ja peloissani, ikään kuin uros ja naaras olisivat kamppailleet sisälläni. Nyt olen onnellinen, että uskalsin lähteä kokeilemaan tätä naisena olemista, loppujen lopuksi tämähän on juuri sitä mistä unelmoin silloin oikeiden naisten kanssa ollessani. Mutta nyt olen onneni kukkuloilla koska sinä olet elämässäni, olet ensimmäinen jolle olen päässyt näitä tuntojani purkamaan, miten olisin voinut oikeilta naisilta kysellä voinko käyttää tampponia sen jälkeen kun mieheni on nussinut minua perseeseen... niin en mitenkään. Ostin tänään tamppoonejakin mutta olipa hyvä kun kokeneempana varoitit... laitan nyt harkintaan kokeilenko ollenkaan vai tyydynkö vaippoihin.
        Sinun tilannettasi kadehdin, koska uskallat esiintyä joka paikassa naisena ja sinulla on ne ihanat luomu tissit, sellaiset saattaisin haluta minäkin, mutta sen jälkeenhän on sitten todella NAINEN loppuelämän ja se vähän aina pelottaa mutta ehkä saan sinulta tukea ja neuvoja tuleviin ratkaisuihin.
        Ei se sinunkaan viikoloppusi huonosti mennyt jos sait kuitenkin kaksi kertaa spermalastit sisällesi :) aika tyttö sinäkin olet. Kumman ehdoilla teillä enemmän mennään, kinuatko sinä kiimassa mulkkua vai onko se mieshesi joka määrää tahdin pallien tätyttöasteen mukaan?
        Mieheni pitäisi kohta tulla töistä, joten alan valmistella iltapalaa ja valmistautua itsekin... jos vielä tänään saisi jotain sisälle. Tämä kirjoittelu kanssasi saa sopivasti kiiman päälle.
        Kirjoitellaan... hyvää yötä rakas sisareni

• Tämä päivä alkoi sitten etätöillä täysin naisena. Kävin aikaisin hoitamassa aamutoimet, suolenhuuhtelun, sheivauksen ja kevyen meikin ja kömmin vielä hetkeksi mieheni viereen, ennen amupalan laittoa. Mieheni heräili ja hänen siittimensä oli herännyt aamuseisokkiin jo häntä ennen. Hän kävi vessassa purkamassa kusilastinsa ja palasi sänkyyn, kyrvän yhä heiluessa puoliseisokissa, sillä välin olin jo liukastanut itseni valmiiksi jos mies haluaisi aamupanon.
      Kauaa ei tarvinnut odottaa, kun hän tuli päälleni edestäpäin, levittäen jalkani. Hän hamuili liukaste purkkia yöpöydältä mutta ilahtui kuulleessaan, että olin jo suorittanut omaehtoisesti liukastamiseni. Nostin jalat koukkuun mieheni kylkiä vasten helpottaen hänen työntymistään sisääni, panoreikäni aukesi helposti voiman edessä ja siitin työntyi helpohkosti sisälleni juurta myöten. Mieheni teki rytmikkäitä yhdyntäliikkeitä ja sisälläni liikuva kova mulkku sai omankin kaluni kovettumaan. Hän katsoi silmiini naidessaan ja huohottaen kertoi, että tässä asennossa nainen tulee herkimmin raskaaksi ja sen hän haluaa tehdä nyt... siittää paksuksi... noiden sanojen kuuntelu yhdessä sisuksiani hyväilevän kyrvän aiheuttaman hyvän olon tunteen kanssa tunsin orgasmin alkavan, tuntui että kynet irtoavat, näkö sumeni ja tunsin omien spermojeni lentävän väliimme voimalla lämpimänä suihkuna, ensimmäinen suihku ylsi kasvoilleni saakka suuhuni ja nenälleni. Samalla tunsin miehenikin saavuttavan oman laukeamisensa aloittaen voimakkaan purkautumisen syvälle suoleeni, tämä jatkoi omaa orgasmiani jolle ei tuntunut loppua tulevan, kouristelin ja heilutin jalkojani, raavin miestäni ja yritin pysyä tajuissani. Kun lopulta palasin tähän maailmaan mies oli irrottautumassa minusta työntäen anaalitapin heti ulos tulleen siittimensä tilalle. Huohottaen hän sanoi, että minun täytyy pitää tappi paikallaan koko päivän, jotta hyvät siemenet eivät valu ulos. Vielä siittimen puhdistus imemällä ja olimme valmiina aamupalalle, molemmat tyydytettyinä. Minä sain sellaisen orgasmin ettei ollut ennen tapahtunut. Söimme aamupalan hiljaa, minun yöasuni ja kasvoni olivat omassa spermassani ja mieheni oli ilmiselvästi tyytyväinen aiheutettuaan minulle kunnon anaali orgasmin. Suukon jälkeen mieheni lähti töihin ja minä aloitin etätyöt tappi perseessäni, laittaen sitä ennen spermaan tahriintuneet vaatteeni pesukoneeseen. Tänään pitää vielä käydä kaupassa, sitä varten pyyhkäisen meikit pois mutta annan jopa tissien olla paikallaan, eivät ne varmaan näy väljän talvitakin alta. Ostoslistalla on ruuan lisäksi liukkaria, kondomeja, kuukautissuojia ja ajattelin ostaa myös tamppooneja jos kokeilisi niitäkin imemään siemeniä panon jälkeen. Tämä tyttö on tyytyväinen, kunnolla nussittu, tappi perseessä ja siemenet sisällä... tästä tulee hyvä päivä

• Hei siskoseni, tässä muisto ensimmäisestä kerrasta tulevan mieheni kanssa, tapahtui kauan sitten, osa 1.
        Opintojeni loppuvaiheessa olin eräässä perheyhtiössä opinnäytetyön merkeissä ja paikka oli sikäli jo tuttu, koska olin ollut jo edellisen kesänkin heillä töissä. Perjantai-iltana juuri vähää ennen kotiinlähtöäni firman hallinnosta vastaava perheen rouva tuli huolestuneena luokseni kysymään voisinko mitenkään lauantaina lähteä hänen miehensä sijasta heidän poikansa avuksi perheen kesämökille nostamaan laituria ylös, sekä laittamaan muutoinkin mökkiä ja sen pihapiirin talvikuntoon ennen pakkasten tuloa koska hänen miehensä, firman johtaja ei suunnitelmansa mukaan pääsisikään ulkomailla opiskelevan, mutta nyt kotona käymässä olevan poikansa avuksi loukattuaan selkänsä. Lisäksi he kyllä saamastaan avusta maksaisivat minulle täyden korvauksen menettämästäni viikonlopusta. Kyseinen kesämökki oli noin 300 km kilometrin päässä, joten siellä pitäisi myös yöpyä. Tietenkin suostuin.

Seuraavana aamuna ajelimme firman pakettiautolla minulle ennestään vain puolitutun, itseäni nelisen vuotta vanhemman sympaattisen oloisen, mutta jotenkin määrätietoisen oloisen nuoren miehen kanssa kyseiselle mökille. Saunavedet ämpäreillä nostettuamme ja ensimmäiset oluet juotuamme tarkoituksena oli nostaa ensin laituri ja jatkaa sitten muilla pihatöillä saunan siinä samalla lämmetessä. Yöllä oli ollut jo sen verran kylmää, että rannassa oli hiukan riitettä ja kuuraa, laiturin ensimmäinen ja kevyempi osa saatiin kyllä helposti ylös, mutta toista painavampaa osaa nostettaessa jalkani lipesi ja kaaduin nostotöissä jo mutaantuneeseen rantaliejukkoon.
        Kaikki vaatteeni olivat yltä päältä mudassa ja läpimärät, eikä matkassani tietenkään ollut vaihtovaatteita. Vaikka sauna ei lähestulkoonkaan ollut vielä lämmin, oli se kuitenkin sillä hetkellä lämpimin paikka minne kömmin. Koska mökillä ei näkyvillä ollut mitään kuivaa vaihtovaatteeksi kelpaavaa, pomon poika soitti kotiinsa äidilleen ja kysyi häneltä olisiko mökillä missään varavaatteeksi kelpaavaa. Äitinsä opasti, että hänellä on siellä kyllä aina itseään varteen varalla vaihtovaatteet piirongin alimmaisessa laatikossa, aivan takana ja käski poikaansa etsimään ja antamaan ne minulle vaihtovaatteiksi. Siellähän ne olivat siististi laskostettuina, kahdet valkoiset Slogin Maxi pikkarit, jännillä kiinteästi puseroon kiinniommellulla rintaliiviosilla oleva lyhythihainen toppi, pörröinen vaalea naisten villatakki, vaaleat kitinväriset naisten farkut ja aivan perimmäisenä käytetyn näköiset sukkahousut ja punaiset villasukat. Pue nuo, kaverini sanoi ja heitti kasan viereeni. Siinä vaiheessa paleli jo niin, että en vastustellut vaan aloin selkäni häneen kääntäen hiukan häpeillen vaihtaa vaateitani noihin naisten lainavaatteisiin.
        Kun sain mukavan tuntuiset ja hyvin päälleni istuvat Slogi pikkarit jalkaani, niin kylmästä entistäänkin pienempi prinssinnakkini otti ja napsahti töpäkästi pystyyn. Ei hemmetti miten hävetti ja salaillen tuota pikku naperoani terhakkaa nöpötystä kiskoin istualtaan ensin hankalasti kokemattomuuttani puettavat sukkahousut ja nopeasti niiden päälle äitinsä minullekin napakasti istuvat farkut. Vatsanpohjassa kihelmöi selvitellessäni liivilliseen toppiin pukeutumisen saloja, mutta sekin istui lopulta ylleni kuin valettu topin rintatoppausten jäädessä somasti hiukan koholle ja vielä päälle lämmin villatakki, niin työt voisivat taas jatkua - niin kunhan uusista vaatteistani innostunut ja ensimmäistä kertaa naisten Sloggi pöksyihin päässyt kiimainen nakkini vain rauhoittuisi.
        Vaatteet olivat kuin minulle tehdyt, olimmehan tuon rouvan kanssa lähes saman pituisia ja molemmat hoikkia. Pihahommat jatkuivat ja saimme kuin saimmekin kaikki tehdyiksi. Saunan lämmettyä yritin pestä siellä vähän nyrkkipyykillä omia rantakurasta likaisia ja märkiä vaatteitani, mutta ei niitä täällä nyt puhtaiksi saataisi, se vaatisi pesukoneen ja juoksevan veden joten annoin niiden olla, pesisin ne huomenna kotona. Tuli saunaan riisuuntumisen aika ja vaikka oltiin koko iltapäivä juotu kaljaa ja molemmat aloimme olla jo kännin puolella niin se tilanne riisuuntua niin, että pikku pilini näkyy hävetti kuin ennen muinoin koulussa. Hävetti myös se, että tuo kaverini oli nähnyt minut hetki sitten nurkan takana naismaisesti kykkimässä pissalla, joka johtui taas siitä kun nakeroni koko nyt on mikä on ja naisten kireiden farkkujen lisäksi sukkikset ja pikkarit jalassa en halunnut kintuilleni kuseksia, niin eihän se muutoin onnistu ja kaikki naiset ainakin tämän asian helposti ymmärtävät... Jatkan loppuun toiste.

• Hei siskoseni, tässä muisto ensimmäisestä kerrasta tulevan mieheni kanssa, tapahtui kauan sitten, osa 1.
        Opintojeni loppuvaiheessa olin eräässä perheyhtiössä opinnäytetyön merkeissä ja paikka oli sikäli jo tuttu, koska olin ollut jo edellisen kesänkin heillä töissä. Perjantai-iltana juuri vähää ennen kotiinlähtöäni firman hallinnosta vastaava perheen rouva tuli huolestuneena luokseni kysymään voisinko mitenkään lauantaina lähteä hänen miehensä sijasta heidän poikansa avuksi perheen kesämökille nostamaan laituria ylös, sekä laittamaan muutoinkin mökkiä ja sen pihapiirin talvikuntoon ennen pakkasten tuloa koska hänen miehensä, firman johtaja ei suunnitelmansa mukaan pääsisikään ulkomailla opiskelevan, mutta nyt kotona käymässä olevan poikansa avuksi loukattuaan selkänsä. Lisäksi he kyllä saamastaan avusta maksaisivat minulle täyden korvauksen menettämästäni viikonlopusta. Kyseinen kesämökki oli noin 300 km kilometrin päässä, joten siellä pitäisi myös yöpyä. Tietenkin suostuin.

Seuraavana aamuna ajelimme firman pakettiautolla minulle ennestään vain puolitutun, itseäni nelisen vuotta vanhemman sympaattisen oloisen, mutta jotenkin määrätietoisen oloisen nuoren miehen kanssa kyseiselle mökille. Saunavedet ämpäreillä nostettuamme ja ensimmäiset oluet juotuamme tarkoituksena oli nostaa ensin laituri ja jatkaa sitten muilla pihatöillä saunan siinä samalla lämmetessä. Yöllä oli ollut jo sen verran kylmää, että rannassa oli hiukan riitettä ja kuuraa, laiturin ensimmäinen ja kevyempi osa saatiin kyllä helposti ylös, mutta toista painavampaa osaa nostettaessa jalkani lipesi ja kaaduin nostotöissä jo mutaantuneeseen rantaliejukkoon.
        Kaikki vaatteeni olivat yltä päältä mudassa ja läpimärät, eikä matkassani tietenkään ollut vaihtovaatteita. Vaikka sauna ei lähestulkoonkaan ollut vielä lämmin, oli se kuitenkin sillä hetkellä lämpimin paikka minne kömmin. Koska mökillä ei näkyvillä ollut mitään kuivaa vaihtovaatteeksi kelpaavaa, pomon poika soitti kotiinsa äidilleen ja kysyi häneltä olisiko mökillä missään varavaatteeksi kelpaavaa. Äitinsä opasti, että hänellä on siellä kyllä aina itseään varteen varalla vaihtovaatteet piirongin alimmaisessa laatikossa, aivan takana ja käski poikaansa etsimään ja antamaan ne minulle vaihtovaatteiksi. Siellähän ne olivat siististi laskostettuina, kahdet valkoiset Slogin Maxi pikkarit, jännillä kiinteästi puseroon kiinniommellulla rintaliiviosilla oleva lyhythihainen toppi, pörröinen vaalea naisten villatakki, vaaleat kitinväriset naisten farkut ja aivan perimmäisenä käytetyn näköiset sukkahousut ja punaiset villasukat. Pue nuo, kaverini sanoi ja heitti kasan viereeni. Siinä vaiheessa paleli jo niin, että en vastustellut vaan aloin selkäni häneen kääntäen hiukan häpeillen vaihtaa vaateitani noihin naisten lainavaatteisiin.
        Kun sain mukavan tuntuiset ja hyvin päälleni istuvat Slogi pikkarit jalkaani, niin kylmästä entistäänkin pienempi prinssinnakkini otti ja napsahti töpäkästi pystyyn. Ei hemmetti miten hävetti ja salaillen tuota pikku naperoani terhakkaa nöpötystä kiskoin istualtaan ensin hankalasti kokemattomuuttani puettavat sukkahousut ja nopeasti niiden päälle äitinsä minullekin napakasti istuvat farkut. Vatsanpohjassa kihelmöi selvitellessäni liivilliseen toppiin pukeutumisen saloja, mutta sekin istui lopulta ylleni kuin valettu topin rintatoppausten jäädessä somasti hiukan koholle ja vielä päälle lämmin villatakki, niin työt voisivat taas jatkua - niin kunhan uusista vaatteistani innostunut ja ensimmäistä kertaa naisten Sloggi pöksyihin päässyt kiimainen nakkini vain rauhoittuisi.
        Vaatteet olivat kuin minulle tehdyt, olimmehan tuon rouvan kanssa lähes saman pituisia ja molemmat hoikkia. Pihahommat jatkuivat ja saimme kuin saimmekin kaikki tehdyiksi. Saunan lämmettyä yritin pestä siellä vähän nyrkkipyykillä omia rantakurasta likaisia ja märkiä vaatteitani, mutta ei niitä täällä nyt puhtaiksi saataisi, se vaatisi pesukoneen ja juoksevan veden joten annoin niiden olla, pesisin ne huomenna kotona. Tuli saunaan riisuuntumisen aika ja vaikka oltiin koko iltapäivä juotu kaljaa ja molemmat aloimme olla jo kännin puolella niin se tilanne riisuuntua niin, että pikku pilini näkyy hävetti kuin ennen muinoin koulussa. Hävetti myös se, että tuo kaverini oli nähnyt minut hetki sitten nurkan takana naismaisesti kykkimässä pissalla, joka johtui taas siitä kun nakeroni koko nyt on mikä on ja naisten kireiden farkkujen lisäksi sukkikset ja pikkarit jalassa en halunnut kintuilleni kuseksia, niin eihän se muutoin onnistu ja kaikki naiset ainakin tämän asian helposti ymmärtävät... Jatkan loppuun toiste.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei siskoseni, tässä muisto ensimmäisestä kerrasta tulevan mieheni kanssa, tapahtui kauan sitten, osa 1.

Hei sisko. Olipa mukava lukea suhteesi alkuajoista ja odotan milloin saan lukea siihen jatkoa. Noinhan se elämä näköjään menee... sattumuksia, jotka muuttavat koko elämän ja jopa mehen rakastavaksi naiseksi. Naiseen ihastuminen ja rakastuminen on niin erilaista, se tulee nopeasti, lempi leiskuu ja sitten se pikkuhiljaa hiipuu arkirutiiniksi. Tämä suhteeni mieheeni taas on täysin päinvastainen... en rakastunut enkä edes ihastunut heti vaan jouduin totuttelemaan siihen tunteeseen jonka naiseksi ja naitavaksi alistuminen minulle tuotti.
        Jopa suuteleminen toisen miehen kanssa tuntui aluksi pelottavalta, koska eihän miehet sellaista tee... siitäkin huolimatta että on juuri antanut miehelle sitä kaikkein pyhintä reikäänsä pantavaksi, naiseksi pukeutuneena.
        Koska tiedän aikaisemmasta hetero elämästä miltä naiminen miehenä tuntuu, huudattaa naista orgasmissa, purkaa lasti sisälle ja olla se alkukantainen siittäjä, tiedän nyt naisena miltä miehestäni tuntuu työntyä sisälle juurta myöten, yhtyä naaraaseen ja lopulta siittää tämä siemen nesteellä.
        Nyt lähes vuotta myöhemmin ei suuteleminen ja miehen halujen tyydytys suulla ja pepulla tunnu enää yhtään kummalliselta ja uskallan sumeilematta tarttua mieheni siittimeen ,runkata sen jäykäksi ja tarjota itseäni tyydytyksen kohteeksi.
        Uskon että minulla oleva tunne, kun olen mieheni tyydyttänyt ja saanut spermat suoleeni suuhuni tai runkkaamalla päälleni, on samanlainen kuin niillä naisilla jotka minut aikoinaan tyydyttivät.
        Nyt voin jo sanoa, että olen rakastunut mieheeni ja tunnen jopa mustasukkaisuutta hänestä, kun tiedän että hänen työpaikallaan on useita naisia, jotka olisivat varmasti valmiita jakamaan pilluaan miehelleni.
        Tällaisia tuntoja tälläkertaa... nyt aloittelemaan työpäivää. Siivosin kotia tuossa heti aamulla ja laitoin pesukoneen pyörimään.
        Laitoin lähes kaikki vatteet koneeseen joten ajattelin tehdä tämän päivän työt alastomana tissit paljaana ja meikattuna.
        Ps. eilen jäin ilman, mies oli niin väsynyt ettei jaksanut innostua minusta vaikka sisälläni oli aamuiset liukasteet valmiina tapin ansiosta.
        Sain kuitenkin pitkän rakastavan suutelun, ennen kuin mieheni nukahti. Itse kävin vielä poistamassa tapin ja tein huuhtelun ennen kuin kömmin tuhisevan mieheni viereen, saman peiton alle... aviovuoteeseen.
        Kirjoitellaan taas sisko kulta :)

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsin linja ihmetyttää maailmalla

"– Tämä on hullu kokeilu 10 miljoonalla ihmisellä. Kertokaa edes, miksi teemme tämän. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että meitä johdetaan kuin lammasl
      Maailman menoa
      313
      10137
    2. Suomalaisten eristäytyminen näkyy jo koronatartuntatilastossa

Hyvä juttu. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/be78bc0b-4a82-4fd2-a82b-15ffa09761da
      Maailman menoa
      184
      7267
    3. Hesburgerin omistaja vaatii valtiota korvaamaan

kaikki liiketappionsa koronavirustilanteessa eli riihikuivaa rahaa heti. https://www.iltalehti.fi/talous/a/ca6b4409-671c-4de2-b1d0-ad8d511d043c
      Maailman menoa
      316
      2094