Onko kissani leikattu

Anonyymi

Mistä tiedän, että ostamani uroskissa on leikattu? Se on ollut minulla nyt jo kolmisen vuotta, tosi hyvä tyyppi.

9

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos se on leikattu, siltä puuttuu pallit.
      Kurkkaa, niin näät onko leikattu.

      • Anonyymi

        Onhan sillä pallit. Kyllä minä ne heti tarkistin, että on varmasti poikakissa. Ostin sen netistä. Ne tyypit toivat sen mulle ja sanoivat, että se on leikattu, rokotettu ja madotettu. En minä pyytänyt mitään lääkärintodistuksia. Se oli silloin 8 kuukautta vanha. Ensi kesänä se täyttää neljä vuotta. No, enhän minä voi olla täysin varma niiden sanomisista. Kovasti se on kasvanut, leikkii paljon, hyvä tyyppi. Olen kasvanut kissojen ja koirien parissa. Entinen kissani kuoli sydäntautiin, joten siksi ostin tuon ihanan kaverin netistä vuonna 2017. Joo kyllä sillä on isot ja karvaiset pallit. Minä halusin poikakissan, koska minulla on kokemusta enimmäkseen poikakissoista. Pitäisikö sille hommata joku typykkä käymään? Se ei suostu ulkoilemaan, ei sitten millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä pallit. Kyllä minä ne heti tarkistin, että on varmasti poikakissa. Ostin sen netistä. Ne tyypit toivat sen mulle ja sanoivat, että se on leikattu, rokotettu ja madotettu. En minä pyytänyt mitään lääkärintodistuksia. Se oli silloin 8 kuukautta vanha. Ensi kesänä se täyttää neljä vuotta. No, enhän minä voi olla täysin varma niiden sanomisista. Kovasti se on kasvanut, leikkii paljon, hyvä tyyppi. Olen kasvanut kissojen ja koirien parissa. Entinen kissani kuoli sydäntautiin, joten siksi ostin tuon ihanan kaverin netistä vuonna 2017. Joo kyllä sillä on isot ja karvaiset pallit. Minä halusin poikakissan, koska minulla on kokemusta enimmäkseen poikakissoista. Pitäisikö sille hommata joku typykkä käymään? Se ei suostu ulkoilemaan, ei sitten millään.

        Pallit laitetaan leikkauksessa roskiin, eli eivät voi olla siellä jos on leikattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä pallit. Kyllä minä ne heti tarkistin, että on varmasti poikakissa. Ostin sen netistä. Ne tyypit toivat sen mulle ja sanoivat, että se on leikattu, rokotettu ja madotettu. En minä pyytänyt mitään lääkärintodistuksia. Se oli silloin 8 kuukautta vanha. Ensi kesänä se täyttää neljä vuotta. No, enhän minä voi olla täysin varma niiden sanomisista. Kovasti se on kasvanut, leikkii paljon, hyvä tyyppi. Olen kasvanut kissojen ja koirien parissa. Entinen kissani kuoli sydäntautiin, joten siksi ostin tuon ihanan kaverin netistä vuonna 2017. Joo kyllä sillä on isot ja karvaiset pallit. Minä halusin poikakissan, koska minulla on kokemusta enimmäkseen poikakissoista. Pitäisikö sille hommata joku typykkä käymään? Se ei suostu ulkoilemaan, ei sitten millään.

        Papara siis viedä kokki eläinlääkäriin ja leikkauttaa se. tai jos käyttäytyy kunnolla, ei mourua eikä ruiki nurkkiin niin anna olla entisellään, mutta ei se mitään misua tarvitse. Ole iloinen, ettei halua ulkoilla. paremmin turvassa ja terveenä sisäkissana pysyy


    • Anonyymi

      Tuntuuko ne? Jollain on pienet palleropussit, vaikkei sisältöä olekkaan.

    • Anonyymi

      Siis ihan normipallit. Kyllähän poikakissan täytyisi päästä edes kerran elämässään pukille.

      • Anonyymi

        Monet pääsee vaan autonalle, tai lähtevät pedon matkaan.
        Omistaja voi lohduttaa itse aiheutettussa tilanteessa itseään ajattelemalla että kissa eli hyvän elämän tai että se lähti riiuureissulle.Onhan se ajatuslohduttavampaa kuin julma totuus, tielle litistymisestä tai syödyksitulemisesta.


    • Anonyymi

      Leikkaamaton poikakissa alkaa myös ruikkimaan joka suuntaan , reviirimerkkausta ja virtsa haisee todella voimakkaalle jos on leikkaamaton uroskissa. Näistä kahdesta asiasta helppo päätellä. Tosin on voinut käydä niinkin että vain toinen palleista on laskeutunut ja vain se on poistettu. Toinen palleista on siis edelleen sisällä eikä ole laskeutunut ja toimii edelleen niinkuin luonto määrännyt, Eläinlääkärit ei yleensä poista vain yhtä pallia silloinhan kastrointia ei ole tapahtunut. Mutta eihän voi tietää miten tässä tapauksessa on käynyt.

      • Anonyymi

        Jos kissalla on kaikki hyvin, niin se ei ruiki sisätiloissa. Oli sitten leikattu tai leikkaamaton. Kokemusta on, mutta tuoksusta sen ainaskin tietää, onko leikattu vai ei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7591
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4516
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      3113
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe