Mistä tiedän, että ostamani uroskissa on leikattu? Se on ollut minulla nyt jo kolmisen vuotta, tosi hyvä tyyppi.
Onko kissani leikattu
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on leikattu, siltä puuttuu pallit.
Kurkkaa, niin näät onko leikattu.- Anonyymi
Onhan sillä pallit. Kyllä minä ne heti tarkistin, että on varmasti poikakissa. Ostin sen netistä. Ne tyypit toivat sen mulle ja sanoivat, että se on leikattu, rokotettu ja madotettu. En minä pyytänyt mitään lääkärintodistuksia. Se oli silloin 8 kuukautta vanha. Ensi kesänä se täyttää neljä vuotta. No, enhän minä voi olla täysin varma niiden sanomisista. Kovasti se on kasvanut, leikkii paljon, hyvä tyyppi. Olen kasvanut kissojen ja koirien parissa. Entinen kissani kuoli sydäntautiin, joten siksi ostin tuon ihanan kaverin netistä vuonna 2017. Joo kyllä sillä on isot ja karvaiset pallit. Minä halusin poikakissan, koska minulla on kokemusta enimmäkseen poikakissoista. Pitäisikö sille hommata joku typykkä käymään? Se ei suostu ulkoilemaan, ei sitten millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sillä pallit. Kyllä minä ne heti tarkistin, että on varmasti poikakissa. Ostin sen netistä. Ne tyypit toivat sen mulle ja sanoivat, että se on leikattu, rokotettu ja madotettu. En minä pyytänyt mitään lääkärintodistuksia. Se oli silloin 8 kuukautta vanha. Ensi kesänä se täyttää neljä vuotta. No, enhän minä voi olla täysin varma niiden sanomisista. Kovasti se on kasvanut, leikkii paljon, hyvä tyyppi. Olen kasvanut kissojen ja koirien parissa. Entinen kissani kuoli sydäntautiin, joten siksi ostin tuon ihanan kaverin netistä vuonna 2017. Joo kyllä sillä on isot ja karvaiset pallit. Minä halusin poikakissan, koska minulla on kokemusta enimmäkseen poikakissoista. Pitäisikö sille hommata joku typykkä käymään? Se ei suostu ulkoilemaan, ei sitten millään.
Pallit laitetaan leikkauksessa roskiin, eli eivät voi olla siellä jos on leikattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papara siis viedä kokki eläinlääkäriin ja leikkauttaa se. tai jos käyttäytyy kunnolla, ei mourua eikä ruiki nurkkiin niin anna olla entisellään, mutta ei se mitään misua tarvitse. Ole iloinen, ettei halua ulkoilla. paremmin turvassa ja terveenä sisäkissana pysyy
- Anonyymi
Tuntuuko ne? Jollain on pienet palleropussit, vaikkei sisältöä olekkaan.
- Anonyymi
Siis ihan normipallit. Kyllähän poikakissan täytyisi päästä edes kerran elämässään pukille.
- Anonyymi
Monet pääsee vaan autonalle, tai lähtevät pedon matkaan.
Omistaja voi lohduttaa itse aiheutettussa tilanteessa itseään ajattelemalla että kissa eli hyvän elämän tai että se lähti riiuureissulle.Onhan se ajatuslohduttavampaa kuin julma totuus, tielle litistymisestä tai syödyksitulemisesta.
- Anonyymi
Leikkaamaton poikakissa alkaa myös ruikkimaan joka suuntaan , reviirimerkkausta ja virtsa haisee todella voimakkaalle jos on leikkaamaton uroskissa. Näistä kahdesta asiasta helppo päätellä. Tosin on voinut käydä niinkin että vain toinen palleista on laskeutunut ja vain se on poistettu. Toinen palleista on siis edelleen sisällä eikä ole laskeutunut ja toimii edelleen niinkuin luonto määrännyt, Eläinlääkärit ei yleensä poista vain yhtä pallia silloinhan kastrointia ei ole tapahtunut. Mutta eihän voi tietää miten tässä tapauksessa on käynyt.
- Anonyymi
Jos kissalla on kaikki hyvin, niin se ei ruiki sisätiloissa. Oli sitten leikattu tai leikkaamaton. Kokemusta on, mutta tuoksusta sen ainaskin tietää, onko leikattu vai ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802