Ruka kiinni

Anonyymi

Meneekö ihmisten rahanahneus terveyden edelle?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon samaa mieltä. Kiinni vaan. Tämmöstä ukonrähjää mitä minäki olen niin ei liikuta baarit eikä muutkaan. Onneksi pakasteessa on hirvenlihhaa ja marjoja niin pärjää eteenpäin. Täällä oiken kerjätään, että tulkaapa tänne. Ei ajatella ollenkaan minunlaistani keuhkotautista. Oon noudattanu ohjeita kyllä.

      • Anonyymi

        Kiinni vaan. Kyllä Kuusamon metsärosvoilla rahaa riittää.


    • Anonyymi

      tämä on todella kinkkinen tilanne..yrittäjät haluavat tietenkin sesongista saada kaiken irti. ihmiset ovat pakkaantumassa pohjoiseen suomeen ja toivon että tästä menisi tieto päättäjille ja laittaisivat paikat kiinni. etelästä tullaan pohjoiseen tauti mukanaan ja sitten kun katastrofi on pohjoisessa valloillaan, vievät turistit kaikki terveydenhuollon resurssit paikallisilta. ymmärrän että ihmiset haluavat pitää työpaikkansa, mutta he eivät voi jäädä pois töistä jos eivät sairastu tai jos työpaikkaa ei laiteta kiinni. jos haluaa ilman palkkaa olla, voi jäädä pois. jokainen myyjä joutuu päivittäin altistumaan satodoille ihmisille, käsittelemään käsittämättömän määrän likaista rahaa ja olemaan käytännössä vain maalitauluna virukselle asiakkaiden räkiessä metrin päässä. miksi ihmiset ajattelevat vain itseään eivätkä esmerkiksi myyjiä ja muita työntekijöitä. ei tämä tällä tavalla mene ohi..olisi varmaan kaikkien kannalta paras että päästäisiin mahdollisimman pian palaamaan normaaliin arkeen. ja lasten pitäisi olla kotona OPISKELEMASSA eikä matkustamassa hiihtolomalle turistirysiin. vastuutonta toimintaa myös vanhmmilta.

    • Anonyymi

      Laskettelukeskuksissa tauti leviää jos missä.
      Miksi tähän ei puututa? Liikkumisrajoitukset vaan voimaan maakuntien välille ja äkkiä.

    • Anonyymi

      Nyt olisi paikallaan muistuttaa Rukakeskusta siitä, että rintellä voi olla aika tyhjää tulevina kausina.
      Rinteet on luvattu sulkea ensi viikon lauantaina. Kyseessä on silkka vetkuttelu.
      Siihen mennessä tartuntoja ennättää tulla tuhansia. Koko Ruka on saatava kiinni heti. Samoin muut keskukset. Jos ei näin tapahdu, on asiasta vastuussa oleva henkilö/henkilöt saatettava vastuuseen.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä


    • Anonyymi

      Nyt sieltä Lapista palaavilla on jo todettu tartuntoja. On tämä kummallinen "sivistyskansa", todella kummallinen. Tuon nyt olisi tajunnut..., niin kuka?
      Kyllä minä ainakin sen näin tulevaksi, mutta ilmeisesti kaikilla ei järki pelaa.

      • Anonyymi

        Itse kyllä käytän kauden lopun rinteessä.ja oon ihan perus juntti Kuusamosta😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä käytän kauden lopun rinteessä.ja oon ihan perus juntti Kuusamosta😀

        Yhtä hyvin pöpöt tarttuu kaupoista,huoltsikoilta ihan mistä vaan.on ollu sellanen ryysis kaupoissa viimeaikoina


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin kuonokoppa naamalle ja kk-käsineet käteen.Huom , oikein käytettynä. Sitten pika-pikaa ruokaostokset , ja kotiin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki kuusamon ruokamarketeissa asioivat huom! Käyttäkää kaikki niitä kasvosuojianne ,jotka olette ostaneet. Muuten ne menevät hukkaan. ovat kertakäyttöisiä ja ei niistä haittaakaan ole oikein käytettynä. Niitä maskin pintoja ei saa sitten kosketella, muistakaa se. Ohjeita löytyy netistä.

      Tämä siksi ettette honkäile viruksia kaupassa toisten näämälle ja pinnoille, ettäkä voi hiplailla naamanne ,kun suoja on päällä.

    • Anonyymi

      Rukastako tulee nyt koronan levittäjä, kun keskusta ei suljeta heti, niinkuin muut tekee? Tämäkö vastuullista toimintaa, no ei todella! Ei olis uskonut.

    • Anonyymi

      Aloitetaan boikotti Rukaa vastaan auki olostaan koronaviruksen aikana!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe