Kännimokia

sivi24

Hei lueskelin noita muutamia aiempia sähläyksiä ja repesin ihan kympillä:D lisää juttuja!! Mulla itellä on kyllä tod tylsiä reissuja muihin verrattuna..pahimmat morkkikset tullu lähinnä paaritiskille laattailusta..hmm..

5

5342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julle

      paskansin housuuni, esiinnyin suuna päänä joka paikassa, koetin olla vitsikäs, ärsytin porukkaa tietoisesti, haastoin riitaa, hukkasin avimeni/lompakkoni/kännykkäni (tilini tyhjennetiin säästöistä ja kesälomarahoista täysin)....

      en tiedä oliko huvittavia, mutta päätin että nyt saa olla itteni munaaminen ja ääliöksi tekeminen ohi mun kohdalla.

      sen verran kalliksi tuli. lisäksi mut tunnetaan ainoastaan negatiivisista asioista , ei yhdestäkään hyvästä. muut juopot juoksee ovien takana vinkumassa ruokaa tai kattoa pään päälle.

      menetin itsekunnioitukseni. sain haimatulehduksen. nyt alkaa terveys olla kohdallaan ja muu elämäkin voiton puolella.

      saisinpa vain käännettyä kelloa taaksepäin...

    • aina selviää

      ei välttämättä kännimoka, mutta saakelinmoinen morkkis siitä tuli.
      aamulla oli sanoinkuvaamattoman paha henkinen krapula, kun heräsin joukkuelaiseni vierestä ja mietin illan tapahtumia.muisti palasi ja kauhukseni älysin meidän harrastaneen seksiä.ensimmäistä kertaa samaa sukupuolta olevan kanssa..minä, 'muka niin täysi hetero' ja täysin lesbo joukkuelaiseni. mielessäni kyllä takoi koko ajan ajataus, voinko lähteä kotiin. siinä sitten makasin silmät auki kaksi tuntia ja katselin kaveriani niin kauan kuin hän nukkui.koko sen ajan ajatuksissa vilisi kauhukuvia edellisestä illasta ja tulevasta, kuinka enään kehtaa tavata kyseistä ihmistä..

      kyllä siitä sitten selvittiin, seurusteltiinkin vajaa vuosi.

    • laskuhumalassa

      Olin juhlinut yön ja kaatelin aamusta loppuja juomia hyvällä fiiliksellä. No, eihän se ihminen pelkästä juomasta elä, ainakaan laskuhumalan yllättäessä.

      Naapuri talossa oli Koti-pizza, josta päätin tilata syötävää. Soitin pizzeriaan ja tein tilauksen "pizzaa!! ei katkarapuja!" Odotin aikani ja soitin uudelleen "pizzaa!! ei katkarapuja!" Tein tuota koko päivän, kunnes jossakin vaiheessa tajusin kertoa kuka olen, missä ja mitä haluan. -EI katkarapuja.

      Oli suurenmoinen tunne kävellä myöhemmin pizzerian ohitse ladynä, niin se pintakiilto joskus rakoilee.

    • n20

      ehkä pahimman huonon omantunnon sain kun olin lähtenyt edesmenneen kaverini koiran kanssa illalla kävelylle(tästä en itse muista mitään) saattamaan toista ystävääni. olin kuulemma vaikuttanut ihan selväpäiseltä. olin kuitenkin unohtanut palauttaa koiran ja mennyt sen kanssa kotiini ja sammunut. kaverini olivat etsineet minua ja taisivat soittaa jo kytillekkin, kunnes keksivät tulla katsomaan kotoani. olin saanut unta kaaliin sen verran että heräsin ovikelloon ja ihmettelin hömistyneenä mitä koira luonani tekee. itku pääsi siinä vaiheessa kun toiset olivat huolesta niin vihaisia.

      pienenmpiä mokia sattuu usein, yöllä nälän iskiessä on ilmeisesti kuitenkin väsymys voittanut ja mikrosta löytyy mitä kummallisempia kokkauksia. usein niitä löytyy myös monesta muusta paikasta.

      kerran heräsin outoon tunteeseen jalassani. olin yöllä laahustaessani saanut jalkaniympärille tiiviin muovipussin joka nyt oli hiostunut pisaroille ja oma jalkani ryttyinen kuin mummoni.

      olen yrittänyt nostaa pankkiautomaatista rahaa röökiaskilla.usien yritän myös näyttää sitä kun minulta kysytään papereita baariin mennessäni.

      menin joskus ostamaan kaupasta siideriä mutta olin ilmeisesti unohtanut mitä minun piti ostaa sillä tulin ulos muovikassin kanssa jossa oli pelkästään yksi sipuli. maihtoi myyjä festariaikaan ihmetellä erilaista nuorta. samalla reissulla toisessa kaupassa olin näkevinäni epäilyttävän näköisiä nuoria ja menin puhumaan näistä kaupan henkiläkunnalle ja sen jälkeen leikkimään siviilikyttää ja vahtimaan etteivät nuoret varasta mitään. kaverieni mukaan kaupan henkilökunta ei kuitenkaan ollut ymmärtänyt mitä selitin mutta sen sijaan kytänneet minua epäilyttävänä tyyppinä. sen siitä saa kun yrittää olla kunnon kansalainen.

    • juominen

      täs maanantai iltana oli tarkotus ottaa vaan 12 päkki ja istua rannalla koiran ja kaverin kanssa. kävi kuitenki hassusti että menin kämpille ja join koko viinakaapin tyhjäks ja sitte meni muisti...

      Ei se mitää. aamulla heräsin putkasta, ilman paitaa ja ilman kenkiä. ne tuli kuulustelee minua tuossa 12 aikaan aamulla ja krapula oli 1-10 asteikolla 11. olin kuullemma potkassu kahesta autosta peilit pois ja ruennu heittelee kaupungin kukkaistutuksia ilmaan. sitte alko paluumatka kämpille joka sijaitsee 2 kilsaa sieltä keskustaan päin. ihmiset vähä kahteli että mitä vittua ku sen näkönen jätkä kävelee vastaa että on varmaan otettu osumaa ja ihan kympillä. vihdoin ja viimein pääsin sit kämpille ja helvetti ku ei ollu avaimia ja koiranpentu yksin minun kämpillä.. vähä aikaa siinä kävelin ympyrää ja sammuin uudestaan. heräsin sitte sairaalasta ja mutsi oli kattomassa avainten kanssa siinä.. ei se mitää ku pääsin kämpille takas niin huomasin että olin juonu kämppiksen kalliit viskit litran jellona pullon. taitaa jäädä tämä minun ryyppääminen tähän nyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe