HYI HELVETTI mulle kävi tänää jotai vitun hirveetä

Anonyymi

Siis päätin tänään käydä lenkillä. Tein joku tunnin lenkin ja lähin kotia päin. Vähän ajan päästä mua alko särkee ihan vitusti vatsaan. Kipu vaa paheni ja paheni ja sit tuli yht'äkkiä ihan hirveä vessahätä. Vatsassa möyrysi ja kupli ja paskalle oli vittu päästävä. Vartti oli viel kotii. Just kestin kotipihaan ja kotipihas pidätyskyky petti ja mulla tuli ripulit housuun. Ja sitä tuli paljon. Pinnistin pakarat yhteen ja juoksin kotio vessanpöntölle. Sitä vetelää ripulia tuli viel varmaa kymmenen minuuttia kunnes lakkas. Menin suihkuu ottaa vaatteita pois kunnes iski taas hirvee ripuli. Just ehin pöntölle. Pesin vaatteet ja itteni ja oikeesti mua ahistaa! Onks tää normaalia? Eikai tää oo mitään vaarallista? Mitä tää on?

1

<50

Vastaukset

• Ehkä allergia. Mieti mitä olet syönyt tai juonut viimeisen vuorokauden aikana paljon. Esim. maitotaloustuotteita, suklaata, tummaa leipää tai jotain muuta, jota ei vatsa kestä. Lenkkeily pistää tavaran suolessa liikkumaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      113
      4719
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      165
      4469
    3. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      19
      2585
    4. Stefan maksoi velkansa

Stefan maksoi eläkeyhtiölle velkansa. Siitä saitte kaikki kateelliset ja katkerat luuserit.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2424
    5. Senaatintorilla 10.000 mielenosoittajaa. Koronasta viis

Senaatintorilla hirmuinen Black livers matter miekkari menossa. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006528841.html
      Maailman menoa
      228
      2384