Miksi muslimit levitäytyvät eurooppaan

Anonyymi

ja kaikin verukken, mikä on tämän pelin tarkoitus vetää tapansa kultuurilliseen eurooppaan
- mitä hienoutta arvokasta on islamisessa perinteesä, jotta sitä pitää oikein joukolla olla levittämässä yritäen talloa kaiken muun hienon alleen

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ny juuri tänään hallitus myönsi lisäputjetilla 400 000 000 euroa rahaa lisää likkuvaan kulttuuriin , friilanseri. Hölmöhän se on joka ei tule ottaa rahaa ja kun on vielä maailmanonnellisin maa, paratiisihan se on. asunnot on ja nyt kynnemettuhannet virolaiset ja puolalaiset Ohisalo pakottaa Suomeen rakentamaan lisää asuntoja.
      Menevät sitten aikanaan, kuten Syyriassakin raunioiksi.

    • Anonyymi

      suomes aluetta täytyy kuttistaa missä enään liikuvat, eikä mihkään asemiin

    • Anonyymi

      ovat nähneet parempaa silti eivät omastaan näkemyksistä tavoistaan luovu
      - jot turhaan näitten kassa on peleillä suomi kuuluu suomalaiselle

    • Anonyymi

      4) On hienoa, että Väinämöinen tulee vielä takaisin!
      Vaka vanha Väinämöinen on tiedon ja musiikin taitaja, suvereeni partasuu ja Kalevalan supertähti. Eepoksen lopussa Väinämöinen kuitenkin lähtee pois ja jättää taakseen kanteleen ja laulut. Mennessään hän lausuu:

      Annapas ajan kulua,
      päivän mennä, toisen tulla,
      taas minua tarvitahan,
      katsotahan, kaivatahan…

      – Tämä kohta ilahduttaa minua valtavasti. Tarinan päähenkilön on lähdettävä, mutta sen sijaan että hän uhkaisi tulla takaisin, hän sanoo, että tarvitsette minua vielä.

    • Anonyymi

      Ainoan oikean opin mukainen 600-luvulla alkanut invaasio jatkuu.
      Kaikkien on alistuttava jumalan, Allahin tahtoon. Tämä saattaa tuntua hassulta mutta on taivahan tosi. Toki siihen liittyy muslimien etuuksia muihin nähden.
      Juuri noiden etuuksien johdosta islam aikanaan levisi niin tehokkaasti.

    • Anonyymi

      Lukekaa Juha Ahvion kirja: Eurooppa ja Suomi islamisoituvat

      Jääkää sitten katsomaan vierestä, miten Hutisalot ja muut lahjoittaa Suomen moskeijoille ja minareeteille. Ei mitään hyvää tulossa!!!

    • Anonyymi

      – Tämä kohta ilahduttaa minua valtavasti. Tarinan päähenkilön on lähdettävä, mutta sen sijaan että hän uhkaisi tulla takaisin, hän sanoo, että tarvitsette minua vielä.

      Näin suomalaisen henkeys yhdistyy kuvainollisesti pauhinaan

    • Anonyymi

      Miksi käkilintu helpoutaan ei valtaa koko lintumaailmaa
      - siinä onkin kinkkinen kysymys

    • Anonyymi

      Löytyykös tähän järki vastausta ja mitäs tälle tehhään .

    • Anonyymi

      Siksi ne valtaavat sivistyneitä länsimaita, koska eivät tule toimeen keskenään omissa maissaan.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe