ja kaikin verukken, mikä on tämän pelin tarkoitus vetää tapansa kultuurilliseen eurooppaan
- mitä hienoutta arvokasta on islamisessa perinteesä, jotta sitä pitää oikein joukolla olla levittämässä yritäen talloa kaiken muun hienon alleen
Miksi muslimit levitäytyvät eurooppaan
10
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ny juuri tänään hallitus myönsi lisäputjetilla 400 000 000 euroa rahaa lisää likkuvaan kulttuuriin , friilanseri. Hölmöhän se on joka ei tule ottaa rahaa ja kun on vielä maailmanonnellisin maa, paratiisihan se on. asunnot on ja nyt kynnemettuhannet virolaiset ja puolalaiset Ohisalo pakottaa Suomeen rakentamaan lisää asuntoja.
Menevät sitten aikanaan, kuten Syyriassakin raunioiksi. - Anonyymi
suomes aluetta täytyy kuttistaa missä enään liikuvat, eikä mihkään asemiin
- Anonyymi
ovat nähneet parempaa silti eivät omastaan näkemyksistä tavoistaan luovu
- jot turhaan näitten kassa on peleillä suomi kuuluu suomalaiselle - Anonyymi
4) On hienoa, että Väinämöinen tulee vielä takaisin!
Vaka vanha Väinämöinen on tiedon ja musiikin taitaja, suvereeni partasuu ja Kalevalan supertähti. Eepoksen lopussa Väinämöinen kuitenkin lähtee pois ja jättää taakseen kanteleen ja laulut. Mennessään hän lausuu:
Annapas ajan kulua,
päivän mennä, toisen tulla,
taas minua tarvitahan,
katsotahan, kaivatahan…
– Tämä kohta ilahduttaa minua valtavasti. Tarinan päähenkilön on lähdettävä, mutta sen sijaan että hän uhkaisi tulla takaisin, hän sanoo, että tarvitsette minua vielä. - Anonyymi
Ainoan oikean opin mukainen 600-luvulla alkanut invaasio jatkuu.
Kaikkien on alistuttava jumalan, Allahin tahtoon. Tämä saattaa tuntua hassulta mutta on taivahan tosi. Toki siihen liittyy muslimien etuuksia muihin nähden.
Juuri noiden etuuksien johdosta islam aikanaan levisi niin tehokkaasti. - Anonyymi
Lukekaa Juha Ahvion kirja: Eurooppa ja Suomi islamisoituvat
Jääkää sitten katsomaan vierestä, miten Hutisalot ja muut lahjoittaa Suomen moskeijoille ja minareeteille. Ei mitään hyvää tulossa!!! - Anonyymi
– Tämä kohta ilahduttaa minua valtavasti. Tarinan päähenkilön on lähdettävä, mutta sen sijaan että hän uhkaisi tulla takaisin, hän sanoo, että tarvitsette minua vielä.
Näin suomalaisen henkeys yhdistyy kuvainollisesti pauhinaan - Anonyymi
Miksi käkilintu helpoutaan ei valtaa koko lintumaailmaa
- siinä onkin kinkkinen kysymys - Anonyymi
Löytyykös tähän järki vastausta ja mitäs tälle tehhään .
- Anonyymi
Siksi ne valtaavat sivistyneitä länsimaita, koska eivät tule toimeen keskenään omissa maissaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667