Laki kieltää kipeänä töissä olemisen
Olen istunut lounaalla nyt tunnin ja täällä on useita kipeitä ihmisiä yskiviä ihmisiä niistäviä ja punaposkisia
Kaikki työmaavaatteissa.
Täällä on ollut kerralla yli kymmenenkin ihmistä
Voiko tänne soittaa poliisit?
Turvatonta lounaalla
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan turhan on hätäkeskusta vaivata tuollaisella asialla. Jos ja kun se häiritsee niin katso mikä logo niillä on haalareissa ja ota yhteys työnantajaan, vaikka tuskin sieltäkään reagoidaan asiaan.
Jos äijät tekevät ulkotöitä niin väkisinkin nenä valuu ja posket punottaa hetken aikaa kun tulee nollakelistä sisätiloihin. - Anonyymi
Aivan turhan on hätäkeskusta vaivata tuollaisella asialla. Jos ja kun se häiritsee niin katso mikä logo niillä on haalareissa ja ota yhteys työnantajaan, vaikka tuskin sieltäkään reagoidaan asiaan.
Jos äijät tekevät ulkotöitä niin väkisinkin nenä valuu ja posket punottaa hetken aikaa kun tulee nollakelistä sisätiloihin. - Anonyymi
Kerro kuitenkin ensin, mikä laki ? Eivät poliisit tule, ellei joku ole rikkonut lakia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222