Laki kieltää kipeänä töissä olemisen
Olen istunut lounaalla nyt tunnin ja täällä on useita kipeitä ihmisiä yskiviä ihmisiä niistäviä ja punaposkisia
Kaikki työmaavaatteissa.
Täällä on ollut kerralla yli kymmenenkin ihmistä
Voiko tänne soittaa poliisit?
Turvatonta lounaalla
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan turhan on hätäkeskusta vaivata tuollaisella asialla. Jos ja kun se häiritsee niin katso mikä logo niillä on haalareissa ja ota yhteys työnantajaan, vaikka tuskin sieltäkään reagoidaan asiaan.
Jos äijät tekevät ulkotöitä niin väkisinkin nenä valuu ja posket punottaa hetken aikaa kun tulee nollakelistä sisätiloihin. - Anonyymi
Aivan turhan on hätäkeskusta vaivata tuollaisella asialla. Jos ja kun se häiritsee niin katso mikä logo niillä on haalareissa ja ota yhteys työnantajaan, vaikka tuskin sieltäkään reagoidaan asiaan.
Jos äijät tekevät ulkotöitä niin väkisinkin nenä valuu ja posket punottaa hetken aikaa kun tulee nollakelistä sisätiloihin. - Anonyymi
Kerro kuitenkin ensin, mikä laki ? Eivät poliisit tule, ellei joku ole rikkonut lakia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161