Ostin vähän aikaa sitten uuden Toyota Corollan ja olen jo väsynyt ihmisten kyselyihin ja Corollan kehumiseen. Aivan tuntemattomat ihmiset tulevat kehumaan Corollan muotoilua ja kyselemään kulutuksesta, kiihtyvyydestä ja huippunopeudesta. Toivottavasti ihmiset pian jättävät rauhaan jotta voin nauttia Corollasta ihan itsekseni.
Uusi Toyota Corolla
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan näitä kuvia nähty missä tojotisti nauttii tojosta yksin. Maskiin nylkyttämällä.
- Anonyymi
Ei kukaan ole kuulosuojaimia lahjoittanut vielä, huolestuneena Corolla kuskin kuulosta.
- Anonyymi
Toyotan omapojan huonompi aloitus, on hän nolo.
- Anonyymi
Trollipoju_Pentti kirjoitti:
Vastasin varmuuden vuoksi oikein kolmella oksennuksella.
Sinua Hönö epäilinkin alottajaksi. Ei kukaan muu olisi noin lapsellinen.
- Anonyymi
Ja tojo-hönö joka ajaa päin rehusiiloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tojo-hönö joka ajaa päin rehusiiloa.
Jumala taisi pitää vapaapäivän, kun Hönöä puuhattiin.
- Anonyymi
Minunkin Corollaa ihaillaan paljon. Sähköllä kun liikkuu hiljaisesti niin kauheasti kiinnostaa ihmisiä tämä talvitestin voittaja.
- Anonyymi
Eikös juuri tämä Corolla hävinnyt vertailun kivikautiselle Skodalle?
- Anonyymi
Juurikin näin. Kuinka paljon huonompi Corolla vaihtuu mukaan kun uusi Octavia tulee kohta myyntiin, hybridinä, sähkönä, kaasuna, bensana ja dieselinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Kuinka paljon huonompi Corolla vaihtuu mukaan kun uusi Octavia tulee kohta myyntiin, hybridinä, sähkönä, kaasuna, bensana ja dieselinä.
Kuvitella voi kuka hyvänsä, mutta hän joutuu elämään todeksi kokemiensa mielikuvien ja outojen kokemustensa vankina.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä riitti kaksi vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta täyshybridi Skodalta puuttuu edelleen, vain jatkuvaa lisälatausta tarvitsevia on tajolla eikä yhtään täyshybridiä jota ei tarvitse ladata.
- Anonyymi
Kyllä Toyota Corolla Hybrid on luokkansa paras vaikka kilpailijat yrittävät päästä edes samalle tasolle.
Voimalinja on erikoisen hyvä, tehoa riittää ja kulutus on hyvin pieni. Kaikista parasta on laatu, eikä tarvi tapella takuusta kuten itäauto skoodan ja volkkareitten romujen kanssa on tapana. Eikä tarvi lisäillä öljyä kuten vaginisteilla on tapana tankkauksen yhteydessä.
Todella hyvä valinta. - Anonyymi
Mä taas nautin upeasta Audistani sen hetken, kun voin, ja sitten hautaan!...
- Anonyymi
No siihen ei mene kauaa, stressi, rahanmeno ja keskivartalolihavuus.
Otan osaa jo nyt. Voimia omaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihen ei mene kauaa, stressi, rahanmeno ja keskivartalolihavuus.
Otan osaa jo nyt. Voimia omaisille.KIITOS!!! Tulethan tuhkaukseen kuitenkin?...
- Anonyymi
Niin minäkin luulin nauttivani Audistani hautaan asti, mutta kone ja DSG laukesi ensin. Ajan nyt Auriksella ja ei huolen häivää. Paljon parempi laadultaan kuin Audi.
- Anonyymi
Osaako joku kertoa mikä näitä vai onko vain yksi joka ilmeisesti hieman tärähtänyt Toyota kupalssa kirjoitteluun.
- Anonyymi
Vain yksi Toyotan pilkkaaja, joka joutuu elämään todeksi kokemiensa mielikuvien ja outojen kokemustensa vankina.
Anonyymi kirjoitti:
Vain yksi Toyotan pilkkaaja, joka joutuu elämään todeksi kokemiensa mielikuvien ja outojen kokemustensa vankina.
Hihii, eli MINÄ se olen.
- Anonyymi
Hihii, eli MINÄ se olen.
Pääsit taas vapaalle?
- Anonyymi
No kylläpä on todellakin huono auto, kun kehua täytyy niin kovin parukalla oikein.
Perseaukiinen, kun auton saa , niin kehuttaahan se. Olisit toki ostanut mersun niin olisi ollut kehumattakin hyvä.- Anonyymi
Mitä kehumista mersussa muka on? arvon laskuko kenties?....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kehumista mersussa muka on? arvon laskuko kenties?....
No nimenomaan se.....
- Anonyymi
Toyota, näytä minulle suunta eteenpäin.
Näytä reitti pitkin mutkaista tietä.
Tulen tuntemattomaan jatkuvalle moottoritielle.
Jatkanko matkaani vai odotanko?
Kiitän sinua tarkoituksesta ja tiestä.
Olet tienviittani ja lohdutukseni. - Anonyymi
Minä nautin Toyotasta.
https://www.youtube.com/watch?v=I4fAUu7iCNkMinä nautin tänne postaamistani pikkutuhmista mainoksista. Uskotteko että olen postannut tämänkin ainakin sata kertaa.
- Anonyymi
Minä nautin tänne postaamistani pikkutuhmista mainoksista. Uskotteko että olen postannut tämänkin ainakin sata kertaa.
Teron kasetti hajoaa.
- Anonyymi
Totta puhut Hönö.
- Anonyymi
Hönö, ymmärrätkö olevasi säälittävä ja naurun kohde? Hakeudu hoitoon, jos se ei ole jo myöhäistä.
Anonyymi kirjoitti:
Hönö, ymmärrätkö olevasi säälittävä ja naurun kohde? Hakeudu hoitoon, jos se ei ole jo myöhäistä.
Minä tosiaan olen naurun kohde ja sellaisten merkitsevien katseiden. Onneksi jääkiekkokatsomoon ei nykyään pääse toisten tuijotettavaksi.
- Anonyymi
Kyllä se vaan niin on että toyota kun et muuta saa!
- Anonyymi
Toyota on laatuunsa nähden edullinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on laatuunsa nähden edullinen.
Laatu ei siis vastaa hintaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laatu ei siis vastaa hintaa?
Et tainnut ymmärtää?
Vaikka Toyota maksaisi 50 000 euroa niin se olisi laatuunsa nähden edullinen.
- Anonyymi
Toyota tosiaan herättää uteliaisuutta, moni kyselee mitättömän pienestä kulutuksesta.
Pysähtelevät ja jäävät juttelemaan parkkipaikoilla, Toyota herättää omistamisen halua.
Moni ei skoodia tai volkkareita vilkuilekaan, nehän näyttääkin vanhoilta vaikka olisivat uudehkoja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807