Koronavirus

Anonyymi

Oulun vanhukset viittaa kinttaalla liikkumis rajoituksilla!!!!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla niin muuallakin. Ja kun vanhuksista paasataan, rikkureista aiheellisesti, voitaisiin välillä muistuttaa, ketkä niitä viruksia tänne kantoi. Senkin jälkeen kun alkoi olla tiedossa mitä on tulossa. Täällä kerrotaan jonkun kehuneen, kuinka saa reissun päälle kaksi viikkoa palkallista lomaa.

      • Anonyymi

        Viime hetkellä kävivät haaparannalla nuuskan, tupakan ja kaljan haussa. Onhan se kiva karanteenissa kalsarikännissä örveltää.


    • Anonyymi

      Hyvä, että kinttaat kuitenkin käessä.

      • Anonyymi

        Oon ite 71-vuotias ja en ymmärrä ollenkaan että on näin vastuuntunnottomia vanhuksia, jotka tieten tahtoen altistavat muut tartunnalle.

        Luulisi että jo yli 70 vuotiaille olisi vuosien aikana kasvanut sen verran viisautta ja myötätuntoa muita kohtaan että ymmärtäisivät!

        Ovat itsekkäitä, ajattelevat vain itseään.
        Tyhmyyden huippu että vielä kehuvat "urhoollisuudella".
        Hyvä että Niinistö otti kantaa tähän.

        Jos näette jonkun yli 70-vuotiaan joka ei noudata ohjeita, niin SANOKAA SUORAAN HÄNELLE!

        Parempi niin, sillä mitä se auttaa jos tällä palstalla vain voivotellaan ja kauhistellaan?

        Vai pelkäättekö sanoa näille itsekkäille ja tyhmille yli 70-vuotiaille.

        Jo on aika heidän lopultakin oppia VASTUUNTUNTOA, HUOLENPITOA LÄHIMMÄISISTÄÄN ja elämän VIISAUTTA!

        Ovat jopa niin tyhmiä, että eivät itse edes ymmärrä, että heitä itseäänhän näillä rajoituksilla yritetään suojella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite 71-vuotias ja en ymmärrä ollenkaan että on näin vastuuntunnottomia vanhuksia, jotka tieten tahtoen altistavat muut tartunnalle.

        Luulisi että jo yli 70 vuotiaille olisi vuosien aikana kasvanut sen verran viisautta ja myötätuntoa muita kohtaan että ymmärtäisivät!

        Ovat itsekkäitä, ajattelevat vain itseään.
        Tyhmyyden huippu että vielä kehuvat "urhoollisuudella".
        Hyvä että Niinistö otti kantaa tähän.

        Jos näette jonkun yli 70-vuotiaan joka ei noudata ohjeita, niin SANOKAA SUORAAN HÄNELLE!

        Parempi niin, sillä mitä se auttaa jos tällä palstalla vain voivotellaan ja kauhistellaan?

        Vai pelkäättekö sanoa näille itsekkäille ja tyhmille yli 70-vuotiaille.

        Jo on aika heidän lopultakin oppia VASTUUNTUNTOA, HUOLENPITOA LÄHIMMÄISISTÄÄN ja elämän VIISAUTTA!

        Ovat jopa niin tyhmiä, että eivät itse edes ymmärrä, että heitä itseäänhän näillä rajoituksilla yritetään suojella!

        Siksi kielletään yli 70v.liikkumasta koska useimmalla on verenpainetautia,ja koronaviirus vaikeuttaa veren hapettumisprosessia.Onko perusteltua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite 71-vuotias ja en ymmärrä ollenkaan että on näin vastuuntunnottomia vanhuksia, jotka tieten tahtoen altistavat muut tartunnalle.

        Luulisi että jo yli 70 vuotiaille olisi vuosien aikana kasvanut sen verran viisautta ja myötätuntoa muita kohtaan että ymmärtäisivät!

        Ovat itsekkäitä, ajattelevat vain itseään.
        Tyhmyyden huippu että vielä kehuvat "urhoollisuudella".
        Hyvä että Niinistö otti kantaa tähän.

        Jos näette jonkun yli 70-vuotiaan joka ei noudata ohjeita, niin SANOKAA SUORAAN HÄNELLE!

        Parempi niin, sillä mitä se auttaa jos tällä palstalla vain voivotellaan ja kauhistellaan?

        Vai pelkäättekö sanoa näille itsekkäille ja tyhmille yli 70-vuotiaille.

        Jo on aika heidän lopultakin oppia VASTUUNTUNTOA, HUOLENPITOA LÄHIMMÄISISTÄÄN ja elämän VIISAUTTA!

        Ovat jopa niin tyhmiä, että eivät itse edes ymmärrä, että heitä itseäänhän näillä rajoituksilla yritetään suojella!

        "Oon ite 71-vuotias ja en ymmärrä ollenkaan että on näin vastuuntunnottomia vanhuksia, jotka tieten tahtoen altistavat muut tartunnalle."

        Olenko ymmärtänyt jotakin väärin? Mielestäni yli 70-vuotiaita suojellaan juurikin näiltä nuoremmilta perusterveiltä viruksen kantajilta. Tilastojen mukaan yli 70-vuotiaita tartunnansaaneita on kuitenkin huomattavan vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite 71-vuotias ja en ymmärrä ollenkaan että on näin vastuuntunnottomia vanhuksia, jotka tieten tahtoen altistavat muut tartunnalle.

        Luulisi että jo yli 70 vuotiaille olisi vuosien aikana kasvanut sen verran viisautta ja myötätuntoa muita kohtaan että ymmärtäisivät!

        Ovat itsekkäitä, ajattelevat vain itseään.
        Tyhmyyden huippu että vielä kehuvat "urhoollisuudella".
        Hyvä että Niinistö otti kantaa tähän.

        Jos näette jonkun yli 70-vuotiaan joka ei noudata ohjeita, niin SANOKAA SUORAAN HÄNELLE!

        Parempi niin, sillä mitä se auttaa jos tällä palstalla vain voivotellaan ja kauhistellaan?

        Vai pelkäättekö sanoa näille itsekkäille ja tyhmille yli 70-vuotiaille.

        Jo on aika heidän lopultakin oppia VASTUUNTUNTOA, HUOLENPITOA LÄHIMMÄISISTÄÄN ja elämän VIISAUTTA!

        Ovat jopa niin tyhmiä, että eivät itse edes ymmärrä, että heitä itseäänhän näillä rajoituksilla yritetään suojella!

        Oli ikä mikä vaan, jos turvavälistä huomauttaa, saa luultavimmin räkäistä naurua ja päivittelyä osakseen.
        🦍


    • Anonyymi

      Jokainen on vastuussa itsestään ja tekemisistään, mutta kenelläkään ei ole lupa riskeerata toisia ihmisiä tappavalle virukselle.
      Jos ei välitä omasta terveydestään, niin toisten terveyttä ei saa kuitenkaan vaarantaa välinpitämättömällä käytöksellään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe