miittejä hei

Miittejä kehiin yksinäiset. Paikkakunta,ikä ja mielenkiinnon kohteet. Siitä se lähtee.

Tai sit ulos baariin tai vaikka yökerhoon. Näin itse tein nuorena. Ja kirjekavereita /mailikavereita nuorena syrjittynä.. ja tuli ensimmäiset tyttöystävät. Jne.

Nykyään on vaikeampaa.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      whatsup, skype, messenger, onks s24- chat vielä olemassa ... edellisenkaltaisia NY Times toimittaja suositteli yksinäisyydentunteen ja erillisyydentunteen välttämiseksi.

      • Noi on mulle vähän hepreaa ja chättäily ei oikein oo kivaa. Hitaat sormet näppäimistöllä. Miittejä ja tapaamisia olla pitää. Ei asiat muuten muutu. Eikä tutustu. Menin yhteen ryhmäänkin mut tuo korona lopetti toistaiseksi ryhmän.

        Miten sitä joskus muinoin ees tutustu syrjäytettynä tyttöihin??? ihme homma. Nykyään kai ikäiseni naispuoliset on varattuja, omasta tahdostaan sinkkuja, miehiin pettyneitä ja blaa blaa.


      • Anonyymi
        uunounelmaerakko kirjoitti:

        Noi on mulle vähän hepreaa ja chättäily ei oikein oo kivaa. Hitaat sormet näppäimistöllä. Miittejä ja tapaamisia olla pitää. Ei asiat muuten muutu. Eikä tutustu. Menin yhteen ryhmäänkin mut tuo korona lopetti toistaiseksi ryhmän.

        Miten sitä joskus muinoin ees tutustu syrjäytettynä tyttöihin??? ihme homma. Nykyään kai ikäiseni naispuoliset on varattuja, omasta tahdostaan sinkkuja, miehiin pettyneitä ja blaa blaa.

        Joo, Lea Joutsenon, Ansa Ikosen, Irma Seikkulan, Regina Linnanheimon, Helena Karan ja Eeva-Kaarina Volasen nuoruusvuosina 1930-1951 naiset
        olivat maanläheisempiä ja luonnikkaampia.

        Ikävä juttu että jotkut vuosina 1980-2000
        syntyneistä kulkevat pää pilvissä ja omaavat epärealistia toiveita. Itse miehenä en pysty
        samaistumaan ikäpolveni (1980-luku) kaikkiin naisiin.

        Mohandas Gandhi olisi hyvä opettaja
        monelle tämän päivän nuorille miehille
        ja naisille. Alkaisi löytymään syvempiä
        ja harkitumpia piirteitä ihmisistä. Pinnallisuus on vain ajanhukkaa ja jonninjoutavaa.

        Olkaa ihmiset iloisemmalla ja positiivisemmalla mielellä liikkeellä, älkääkä olko niin hemmetin nyrpeitä ja torjuvia, vaikka tietyissä tilanteissa on hyvä ollakin varovainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Lea Joutsenon, Ansa Ikosen, Irma Seikkulan, Regina Linnanheimon, Helena Karan ja Eeva-Kaarina Volasen nuoruusvuosina 1930-1951 naiset
        olivat maanläheisempiä ja luonnikkaampia.

        Ikävä juttu että jotkut vuosina 1980-2000
        syntyneistä kulkevat pää pilvissä ja omaavat epärealistia toiveita. Itse miehenä en pysty
        samaistumaan ikäpolveni (1980-luku) kaikkiin naisiin.

        Mohandas Gandhi olisi hyvä opettaja
        monelle tämän päivän nuorille miehille
        ja naisille. Alkaisi löytymään syvempiä
        ja harkitumpia piirteitä ihmisistä. Pinnallisuus on vain ajanhukkaa ja jonninjoutavaa.

        Olkaa ihmiset iloisemmalla ja positiivisemmalla mielellä liikkeellä, älkääkä olko niin hemmetin nyrpeitä ja torjuvia, vaikka tietyissä tilanteissa on hyvä ollakin varovainen.

        80-luvun kasvatteja mäkin. Mäkin tykkään vanhanajan henkisistä naisista. Oli tyyliä ei juma. Tekis mieli maalata öljyvärimaalauksia noista menneiden ajan tyylilyyleistä. Oonkohan syntynyt väärään aikaan?


    • Anonyymi

      Whatsup,Skype,Messenger,FaceBook.
      Mitä ne on ???

    • Anonyymi

      Suomi24 treffit naiset , suurin osa roikkuu siellä aikansa kuluksi, pilaavat niiltä mahikset ketä oikeasti hakee seuralaista. T. Kokemus

      • Anonyymi

        Loiko vanhempamme pysyviä suhteita sitten 1960-, 70-, 80- ja 90-luvulla. Nykyään on liian helppoa saada avioero puolisosta. Muinaisessa Israelissa Mooseksen ajalla
        katsottiin eronneita uudelleen naivia
        paheksuen. Olettamus oli että eronnut eli
        eronneena eikä mennyt uusiin naimisiin. Joidenkin kohdalla tämä pätee vielä tänäkin päivänä vaikka uudelleen avioituminen on myös kovin suosittua sekä uusperhekuviot
        ovat kovin arkipäiväistä nykyään, on sinun ja minun yhteiset lapset. Ydinperhe on kokenut tappion tänä päivinä.

        Onnekkaita he jotka ovat löytäneet puolison ja hankkineet lapsia ja pysyneet yhdessä puolisonsa kanssa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Itse en tätä idylliä miehenä ikävä kyllä ole saavuttanut, vaikka ajatusta pohdinkin silloin tällöin.


      • Niin se tuntuu olevan. Ajatella että joskus 2000-luvun taitteessa sieltä netistä oikeesti löytyi deittiseuraa ja saattoi jotain seuratakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loiko vanhempamme pysyviä suhteita sitten 1960-, 70-, 80- ja 90-luvulla. Nykyään on liian helppoa saada avioero puolisosta. Muinaisessa Israelissa Mooseksen ajalla
        katsottiin eronneita uudelleen naivia
        paheksuen. Olettamus oli että eronnut eli
        eronneena eikä mennyt uusiin naimisiin. Joidenkin kohdalla tämä pätee vielä tänäkin päivänä vaikka uudelleen avioituminen on myös kovin suosittua sekä uusperhekuviot
        ovat kovin arkipäiväistä nykyään, on sinun ja minun yhteiset lapset. Ydinperhe on kokenut tappion tänä päivinä.

        Onnekkaita he jotka ovat löytäneet puolison ja hankkineet lapsia ja pysyneet yhdessä puolisonsa kanssa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Itse en tätä idylliä miehenä ikävä kyllä ole saavuttanut, vaikka ajatusta pohdinkin silloin tällöin.

        En tunne ketään vanhempieni ikäpolvessa eronneita pariskuntia. Ja melkoisen paljon tunnen/tiedän.-80-70-luvuilla naimisiin menneitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loiko vanhempamme pysyviä suhteita sitten 1960-, 70-, 80- ja 90-luvulla. Nykyään on liian helppoa saada avioero puolisosta. Muinaisessa Israelissa Mooseksen ajalla
        katsottiin eronneita uudelleen naivia
        paheksuen. Olettamus oli että eronnut eli
        eronneena eikä mennyt uusiin naimisiin. Joidenkin kohdalla tämä pätee vielä tänäkin päivänä vaikka uudelleen avioituminen on myös kovin suosittua sekä uusperhekuviot
        ovat kovin arkipäiväistä nykyään, on sinun ja minun yhteiset lapset. Ydinperhe on kokenut tappion tänä päivinä.

        Onnekkaita he jotka ovat löytäneet puolison ja hankkineet lapsia ja pysyneet yhdessä puolisonsa kanssa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Itse en tätä idylliä miehenä ikävä kyllä ole saavuttanut, vaikka ajatusta pohdinkin silloin tällöin.

        En tunne ketään vanhempieni ikäpolvessa eronneita pariskuntia. Ja melkoisen paljon tunnen/tiedän. 80-70-luvuilla naimisiin menneitä.


    • Anonyymi

      Oletko ihan pässi? Minkä kiven alla olet elänyt? Lue uutiset.

      EI MITÄÄN MIITTEJÄ, RYHMÄILYJÄ TAI LAUMAANTUMISIA NYT!

      Jokainen pysyy nyt kiltisti kotona. Oman ja muiden terveyden takia.

      Jos ahdistaa istua kotona, kokeile laittaa peukalo perseeseen. Ehkä se rauhoittaa.

      • En helkkarissa laita peukaloo perseeseen. Mä liikun luonnossa se rauhoittaa.


    • Anonyymi

      Eiköhän se nykyään ole helpompaa, kun on noita seuranhakusivustoja netissä vaikka kuinka paljon, Joskus tuli roikuttua , mutta ei enää sekään oikein innosta. Nyt voit chattäillä ens vaikka puol vuotta muutaman kanssa ja ehkä sitten ehdotella tapaamista, kukaan ei oo heti treffejä ehdottelemassa seksin merkeissä.

      • Anonyymi

        Kummallista kyllä mutta nykyisin voi olla vaikeampaa tavata ketään. On nettipalstoja joka lähtöön mutta tutustuminen on haastavaa. Naisille on moninkertainen tarjonta. Miehet ovat luonnonoikkuja joille ei riitä ottajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista kyllä mutta nykyisin voi olla vaikeampaa tavata ketään. On nettipalstoja joka lähtöön mutta tutustuminen on haastavaa. Naisille on moninkertainen tarjonta. Miehet ovat luonnonoikkuja joille ei riitä ottajia.

        Tarkoitatko että naiset tapailevat keskenään? Miksei miehille sitten kelpaa bromance, tai vain kaveruus?

        Tai jos tarkoitat sitä että miehet tekevät aloitteita naisille joiden pitää vain olla huomion kohteina, niin ehkä pitää unohtaa se sääntö että mies valitsee yhden johon keskittyy. Siihen voi palata kun se 1 nainen /20 lähestymisyrityksestä vastaa aloitteeseen.

        Myönnettäköön että vaikka naiset eivät lähesty minuakaan, niin suinkaan kaikkien naisten kanssa en välttämättä haluaisi tutustua.


      • Joo sopivasti voi kirjotella mutta omasta kokemuksesta voin sanoo et suht pian tapaaminen luonnossa. Sitä muuten alkaa kuvitella liikojatoisesta ja sit tulee se pettymys. ja on taas puol vuotta turhaan kirjoteltu. Ja yksinäisyys jatkuu ja vuodet kuluu. NO THANKS. toimintaa ja oikeita kohtaamisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista kyllä mutta nykyisin voi olla vaikeampaa tavata ketään. On nettipalstoja joka lähtöön mutta tutustuminen on haastavaa. Naisille on moninkertainen tarjonta. Miehet ovat luonnonoikkuja joille ei riitä ottajia.

        Näin se tuntuu menevän. Jos meen yhteen baariin ni juttuseuraa riittää ja ihan järkeviä naisiakkin mutta löytyykö saumoja? saatille herrasmiehenä oon muutaman vieny. Hehe..ja pussannutkin.


    • Anonyymi

      Olisipa netti ollut yhtä paljon käytössä, kun itse koin syrjimistä lapsena. Olisin mielelläni tavannut muita yksinäisiä. Nyt haluaisin auttaa muita, jotka ovat samassa tilanteessa kuin itse olin silloin, mutta sekin tuntuu olevan vaikeaa : D

      • Anonyymi

        No joo, netti on ok, rajoituksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, netti on ok, rajoituksin.

        Kommenttini jäi vähän vajaaksi. Tarkoitin, että netin kautta olisi voinut tutustua ja sen jälkeen tavata oikeasti :D


      • uunounelmaerakko
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttini jäi vähän vajaaksi. Tarkoitin, että netin kautta olisi voinut tutustua ja sen jälkeen tavata oikeasti :D

        Ennen nettiä kirjoittelin kirjeitä ja pian se netti sitten tulikin luoden uusia mahdollisuuksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe