Juuri ministeri vaati VAKAVASTI ettei perusterveydenhuoltoon pääsyä tule estää edes kriisitilanteessa.
Joten terveyskeskusta ei saa pitää suljettuna.
Ministeriltä noottia
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ministeri mainitsi että SOTE-laki on edelleen voimassa joten onko tämä lause laiton :
"Loviisan terveyskeskukseen ei toistaiseksi voi tehdä kiireettömiä ajanvarauksia lääkärille tai hoitajille."
https://www.loviisansanomat.fi/artikkeli/849834-terveyskeskukseen-paasee-nyt-sisaan-vain-ja-ainoastaan-ajanvarauksella - Anonyymi
Eikö nämä kiireettömät ole luomien poistoa ja ajokortin lääkärintodistus?
- Anonyymi
Ymmärtääkseni kiireetön voi olla mikä kipu tahansa paitsi sydänkohtaus.
Ainakaan minä en ole koskaan saanut apua mihinkään kiireettömään missään kaupungissa joten ei se minua huoleta.
Huolestuin vain vanhuksista joista monet muutkin nyt leikkii olevansa huolestuneita. - Anonyymi
Kiireettömät kuuluu myös SOTE-lain piiriin joten niiden tuloa terveyskeskukseen ei voi lain mukaan kieltää.
Mainittiin että aikarajasta voi hieman joustaa mutta kokonaan ei voi kieltää ja sanoa että keskus on kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800