Olen Moikkelis ja liikun seurapiireissä

Anonyymi

Asun Kaivopuiston vanhalla hienostopuolella. Lenkkeilen ja kuntoilen ainoastaan Kaivopuiston rannassa. Käyn joka päivä syömässä hienoissa ravintoloissa Ullanlinnassa, namskis, ja juon aterian yhteydessä lasin kuivaa valkoviiniä, maiskis. Ostan vain laadukkaita vaatteita. Olen mukana lukuisissa start up yrityksissä. Kesäisin ajan avoautolla Hankoon lounaalle syömään nieriää. Käyn myös uimassa Allas seapoolilla. Ihailen suunnattomasti rikkaita ihmisiä ja julkkiksia.

90

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja hienouden huippu on kun pääsee veneilemään miehen kaverin veneellä, miehen kaverin saareen 😃 Se avoautokin on muuten miehen kaverin 🤔

    • Anonyymi

      Mutta en oikein ole päässyt vielä kärryille, miksi Martinaa niin ihailen, mutta ÄOlleni riittää, että hän on JULKKIS. Tosin voi muille vähitellen selvitä, että oikeasti olenkin hiirulainen ja harmaa Takahikiältä ja, kun selviää, että Helsingin keskustan tuntemus on minulle vierasta... Voih, mutta ehkä idolini Martinan kuvakirjan julkkarit on joskus. :=) Ja sitten vaan kaivariin (huom pienellä kirjaimella ) lenkille.

      • Anonyymi

        Ja illalla lasillinen punaviiniä, koska kuuluisat ja hienot ihmiset tekee niin.


    • Anonyymi

      Voi Moikkelis, kyllä mää olen niin kateellinen sun hienostoelämästä. Ihan saatat jonakin päivänä nähdä Marttiinan ajavan autolla ohitsesi - kadullahan se ei kävele.
      Ja nuo jokapäiväiset lounaat jossakin Stadin keskustan hienoissa ravintoloissa kyllä nekin käy niin kateeksi. On sun elämä luksusta, kun tiirailet taloa, missä Marttiina asuu ja saat kävellä ihan hänen kotikadullaan.
      Semmoista se on, kun on syntynyt ns. parempiin piireihin.

      • Anonyymi

        Näin on. Saat fiilistellä ”Martinan kulmilla”, että onkohan Martina astellut tässä tai tässä, onko katsellut tuota näyteikkunaa? Kyllä on Moilleliksen stalkkerielämä ihqua 😌😉😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Saat fiilistellä ”Martinan kulmilla”, että onkohan Martina astellut tässä tai tässä, onko katsellut tuota näyteikkunaa? Kyllä on Moilleliksen stalkkerielämä ihqua 😌😉😃

        ...Moikkeliksen...😂


    • Anonyymi

      ajan vaan rahoitus yhtiön autoilla, asun avokin asunnossa. olen ammatti urheilija keski ikäisten sarjoissa. mulla oli tärskyt hamiltonin lewiksen kanssa. nyt oottelen lewistä mun luo kirjan julkkareihin. korona pilas julkkarit ja lewiksen tulemisen.

      • Anonyymi

        Odotellessa maalaan, taiteilijakin kun olen, Lewikselle olohuoneen seinälle taulua, jossa on aiheena se, kun pyydän häneltä nimmarit 🥰 Tauluun saa lisää tekstuuria liimaamalla Lewiksen hiuksiin makaroneja 😃 Tulee niin ihanat kiharat 😌 Voi kun saisi olla kärpäsenä katossa, kun hän ripustaa teoksen paraatipaikalle 🤗 Poikiikohan tuo paljon tilauksia kansainväliseltä jetsetiltä 🤔Ihanaa olla tunnettu kv-stara 😊


    • Anonyymi

      Kyllä olette ilkeitä ihmisiä oikeen oksettaa yöks! En enää koskaan kirjoita teille mitään mun ja mun Martinan kuulumisia sitten teillä on tylsää kun te ette tiedä kuinka ihanaa ja terveellistä meidän elämä on!
      TERV. OIKEA MOIKKELIS!

      • Anonyymi

        Maailma kiittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma kiittää!

        Kaikki me kiitämme ,jos tämä maanvaiva todella vihdoin toteuttaa ”uhkauksensa”eikä yksikään jää kaipaamaan sekopäisiä avautumisia mielikuvitusmaalimasta.


      • Anonyymi

        Oliskohan pissiksen nyt mietittävä,miksi täällä kommentit ovat ”ilkeitä”
        Onkohan tullut oltua ylimielinen toisinajatteleville ja nimitellä tuntemattomia ihmisiä hyvin ilkeillä ja rumilla nimityksillä.
        Liian usein on lesoiltu myös ”parempiosaisuudestaan”ja keksitty mielikuvitustarinoita itseä pönkittämään.
        Martinan sumutuksen läpinähneet on jatkuvasti todistelleet pissikselle kuinka asiat oikeasti on
        Tämän kaiken tyyppi on ylimielisesti ohittanut.
        Nyt on ihan turha vinkua kärsineensä vääryyttä—ei voi sanoa muuta kuin —mitäs läksit.


    • Anonyymi

      Punaviiniä suljetuilla terasseilla ja tuoretta tonnikalaa ( huom! Maailman toiselta puolelta rahdattua "tuoretta" ) ravintoloissa. Pitkiä juoksulenkkejä maantieteellisesti varsin pienellä alueella Kaivarissa.

      • Anonyymi

        Nyt on aikaa syödä kuin Moikkelis, kun ei aikaa kulu työmatkoihin ja työläppäri odottaa pöydällä työpäivän alkua. Nyt vain puuron päälle tuoreita marjoja, blenderiin vihersmoothie ja paistinpannulle banaanilettuja paistumaan. Oh tätä karanteenielämän ihanuutta. Syön kerrankin kuin Moikkelis.


    • Anonyymi

      Asun Helsingissä ja haluaisin tietää mikä Ullanlinnan rafloista on HIENOSTORAVINTOLA?

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Kerroppa pissis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Kerroppa pissis.

        Kohta moikkelis lähtee ystävän kaverin kaverin avoautolla Hankoon. Voi tätä elämää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta moikkelis lähtee ystävän kaverin kaverin avoautolla Hankoon. Voi tätä elämää!

        Mutta ennen sitä nieriälounas ja lasillinen valkoviiniä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta moikkelis lähtee ystävän kaverin kaverin avoautolla Hankoon. Voi tätä elämää!

        Purjehduskelit saavat vielä odottaa,mutta ehkä Martinan tallilla on mahdollisuus poseerata hevosen vierellä, ikäänkuin osoituksena ratsastustaitoista.
        Hangon kylpylän uima-allasosastolle ei nyt pääse,kun ”trathlonisti”käyttää sitä yksinoikeudella treeneihinsä.
        Rantabulevardilla on nyt tilaa kun järki-ihmiset pysyvät kodeissaan ja antavat näiden wannabetyrkkyjen vuorostaan patsastella merimaisemissa.
        Sää kyllä nyt suosii tämäntapaiseen näyttäytymiseen,harmi,ettei tänne saada kuvia postattua,siksipä taas kehoitan pissistä vakavasti harkitsemaan sen ihan oman blogin avaamista samanhenkisille tolloille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purjehduskelit saavat vielä odottaa,mutta ehkä Martinan tallilla on mahdollisuus poseerata hevosen vierellä, ikäänkuin osoituksena ratsastustaitoista.
        Hangon kylpylän uima-allasosastolle ei nyt pääse,kun ”trathlonisti”käyttää sitä yksinoikeudella treeneihinsä.
        Rantabulevardilla on nyt tilaa kun järki-ihmiset pysyvät kodeissaan ja antavat näiden wannabetyrkkyjen vuorostaan patsastella merimaisemissa.
        Sää kyllä nyt suosii tämäntapaiseen näyttäytymiseen,harmi,ettei tänne saada kuvia postattua,siksipä taas kehoitan pissistä vakavasti harkitsemaan sen ihan oman blogin avaamista samanhenkisille tolloille.

        Tämän aiheen voisi aktivoida, jotta Moikkelis voisi jaaritella omia tekemisiään jatkossakin ihan omassa keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän aiheen voisi aktivoida, jotta Moikkelis voisi jaaritella omia tekemisiään jatkossakin ihan omassa keskustelussa.

        Kannatan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan.

        Moikkelis voisi kertoa omasta musli😉reseptistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis voisi kertoa omasta musli😉reseptistään.

        Niin ja kaverilounaista trendi-ravintoloissa mielikuvitus-ystävien kanssa 👍 Hän voisi myös avautua siitä, mikä on saanut hänet lipittämään viiniä alvariinsa. Onko hänen juomisestaan aihetta huolestua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kaverilounaista trendi-ravintoloissa mielikuvitus-ystävien kanssa 👍 Hän voisi myös avautua siitä, mikä on saanut hänet lipittämään viiniä alvariinsa. Onko hänen juomisestaan aihetta huolestua?

        Ps. Voisimme vielä porukalla auttaa hänet eroon pakkomielteestään, Martinasta, sekä valehtelusta. Keskustelupiiri voisi olla kova sana 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Voisimme vielä porukalla auttaa hänet eroon pakkomielteestään, Martinasta, sekä valehtelusta. Keskustelupiiri voisi olla kova sana 👍

        Kannatetaan👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatetaan👍

        Olen Moikkelis ja Moikkelis aamua kaikille, terveisiä nyt lyhyeltä lenkiltä kaivarista. Puut taitavat tulla hiirenkorvalle kohta. Venyttelyt myös tehty heti käsien pesun ja kenkien suihkuttamisen jälkeen. Nyt aamupalalle; musliä, jugurttia, hedelmiä paloina sekaan ja kuppi kahvia. Eilen oli tappavaa tahtia kun olin parissa teams palaverissa ja oli painavaa asiaa. Nyt otan lunkimmin ja lueskelen kirjaa ja katson ehkä yhtä sarjaa netflixistä. Martinan kirja ei ole vielä tullut ja kohta kyllä soitin postiin ja vaadin selitystä. Martinan videota on haukuttu suotta ja Victorian videokin oli hauska pläjäys. Mut hei, nyt aamupalalle ja teillekin lähiöissä, hopi hopi lenkille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Moikkelis ja Moikkelis aamua kaikille, terveisiä nyt lyhyeltä lenkiltä kaivarista. Puut taitavat tulla hiirenkorvalle kohta. Venyttelyt myös tehty heti käsien pesun ja kenkien suihkuttamisen jälkeen. Nyt aamupalalle; musliä, jugurttia, hedelmiä paloina sekaan ja kuppi kahvia. Eilen oli tappavaa tahtia kun olin parissa teams palaverissa ja oli painavaa asiaa. Nyt otan lunkimmin ja lueskelen kirjaa ja katson ehkä yhtä sarjaa netflixistä. Martinan kirja ei ole vielä tullut ja kohta kyllä soitin postiin ja vaadin selitystä. Martinan videota on haukuttu suotta ja Victorian videokin oli hauska pläjäys. Mut hei, nyt aamupalalle ja teillekin lähiöissä, hopi hopi lenkille!

        Sinulla on niin ihana elämä siellä Kaivopuistossa. Kaikkea hyvää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on niin ihana elämä siellä Kaivopuistossa. Kaikkea hyvää sinulle.

        Nyt kannattaa ottaa avoauto alle ja karvalakki päähän, aurinko paistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Moikkelis ja Moikkelis aamua kaikille, terveisiä nyt lyhyeltä lenkiltä kaivarista. Puut taitavat tulla hiirenkorvalle kohta. Venyttelyt myös tehty heti käsien pesun ja kenkien suihkuttamisen jälkeen. Nyt aamupalalle; musliä, jugurttia, hedelmiä paloina sekaan ja kuppi kahvia. Eilen oli tappavaa tahtia kun olin parissa teams palaverissa ja oli painavaa asiaa. Nyt otan lunkimmin ja lueskelen kirjaa ja katson ehkä yhtä sarjaa netflixistä. Martinan kirja ei ole vielä tullut ja kohta kyllä soitin postiin ja vaadin selitystä. Martinan videota on haukuttu suotta ja Victorian videokin oli hauska pläjäys. Mut hei, nyt aamupalalle ja teillekin lähiöissä, hopi hopi lenkille!

        ei jouda lenkille. ollaan töissä oltu jo monta tuntia ja ollaan vielä iltaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei jouda lenkille. ollaan töissä oltu jo monta tuntia ja ollaan vielä iltaan asti.

        Mutta onneksi on kengät huuhdeltu👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onneksi on kengät huuhdeltu👏

        Ja muslia syöty.


    • Anonyymi

      Ja lunkisti otettu.

      • Anonyymi

        Mutta mikä on, ettei viiniä juotu tällä kertaa? Onko pomo alkanut haistella hengitystä?


    • Anonyymi

      Asun arvostetun Mellunkylän vanhalla Kontulan hienostoalueella. Lenkkeilen ja kuntoilen ainoastaan Kelkkapuistossa. Käyn joka päivä syömässä hienoissa ravintoloissa Kontulan ostoskeskuksessa, namskis, ja juon aterian yhteydessä tölkin taskulämmintä olutta, maiskis. Ostan vain kirpputorivaatteita. Olen asiakkaana lukuisissa hyväntekeväisyysjärjestöissä. Kesäisin ajan varastetul... hyvin varustetulla pyörällä Itäkeskukseen lounaalle syömään kebabia. Käyn myös uimassa Kontulan uimahallilla. Ihailen suunnattomasti rikkaita ihmisiä ja julkkiksia.

    • Anonyymi

      olikohan martsuli samassa köörissä maikkulin kanbssa pokaamassa miehiä urkkasivuilta. martsuli kehotti pallonpotkijan tyttistä väistymään hänen tieltään. eipä tainnu suhde kestää yhtä yötä pidempään. siitäö lähti ura salarakkaana. onko tästä uudessa kirjasessa mainintaa. ei tullu suomen viktoriaa ja davidia.

      • Anonyymi

        Moikkelis on syönyt tänään lounaaksi sieni väli dumplingseja ja juonut lasillisen viiniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis on syönyt tänään lounaaksi sieni väli dumplingseja ja juonut lasillisen viiniä.

        Älä unohda stream väli buneja ja toista lasia viiniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unohda stream väli buneja ja toista lasia viiniä.

        Moikkelis, jälleen ihanan kevätaamu! Tänään minulla oli poikkeuksellinen aamuohjelma, reipas kävelylenkki kaivarin puistossa, venyttelyt kaikessa rauhassa taichi tyyliin ja aamukahvia mukana termosmukissa. Kahvin nautin katselemalla vihertyvää kevätluontoa, merta ja pilviä. Mieli ja keho lepäsivät. Katsokaa tarkemmat ohjeet Martinan valmennusohjeista jos innostuitte. Tänään käymme ruokakaupassa! Koronan takia käymme kaupassa harvoin, suumaski ja kerralla ostokset yli viikoksi. Suosimme hyvää herkkukauppaa mutta en kerro mitä, sillä se on sellainen hieman salattu aarre, jota ei saa pilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis, jälleen ihanan kevätaamu! Tänään minulla oli poikkeuksellinen aamuohjelma, reipas kävelylenkki kaivarin puistossa, venyttelyt kaikessa rauhassa taichi tyyliin ja aamukahvia mukana termosmukissa. Kahvin nautin katselemalla vihertyvää kevätluontoa, merta ja pilviä. Mieli ja keho lepäsivät. Katsokaa tarkemmat ohjeet Martinan valmennusohjeista jos innostuitte. Tänään käymme ruokakaupassa! Koronan takia käymme kaupassa harvoin, suumaski ja kerralla ostokset yli viikoksi. Suosimme hyvää herkkukauppaa mutta en kerro mitä, sillä se on sellainen hieman salattu aarre, jota ei saa pilata.

        Näinkin moikkeliksen Kaivopuiston rannassa aamulla, mielenkiintoinen näky. Ei oikein soveltunut ympäristöönsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkin moikkeliksen Kaivopuiston rannassa aamulla, mielenkiintoinen näky. Ei oikein soveltunut ympäristöönsä.

        Ollaankohan menossa samaan ”salaiseen” herkkukauppaan myöhemmin, onkin ainoa asiakas, jolla on suumaski siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis, jälleen ihanan kevätaamu! Tänään minulla oli poikkeuksellinen aamuohjelma, reipas kävelylenkki kaivarin puistossa, venyttelyt kaikessa rauhassa taichi tyyliin ja aamukahvia mukana termosmukissa. Kahvin nautin katselemalla vihertyvää kevätluontoa, merta ja pilviä. Mieli ja keho lepäsivät. Katsokaa tarkemmat ohjeet Martinan valmennusohjeista jos innostuitte. Tänään käymme ruokakaupassa! Koronan takia käymme kaupassa harvoin, suumaski ja kerralla ostokset yli viikoksi. Suosimme hyvää herkkukauppaa mutta en kerro mitä, sillä se on sellainen hieman salattu aarre, jota ei saa pilata.

        Olet siis katsellut tänään Kaivarissa vihertyvää kevätluontoa ja eilen tuumit että puut alkaa jo olla hiirenkorvalla. Hmm, minä asun noin kilometrin päästä mainitsemistasi paikoista ja ei täällä kyllä vielä pihapuut virherrä hiirenkorviata puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis katsellut tänään Kaivarissa vihertyvää kevätluontoa ja eilen tuumit että puut alkaa jo olla hiirenkorvalla. Hmm, minä asun noin kilometrin päästä mainitsemistasi paikoista ja ei täällä kyllä vielä pihapuut virherrä hiirenkorviata puhumattakaan.

        Todella, mikään ei "viherrä" vielä, vaikka eteläisessä Suomessa ollaan. Hiirenkorvista ei ole tietoakaan...

        Jos vaikka Lapissa onkin hanget korkeat nietokset, ei lumeton Uusimaa ole lainkaan kesäkuosissa. Ei viherrä, ei.

        Joten olehan tarkkana, moikkelis, kun satujasi kerrot.

        Mahdat muuten olla erikoinen näky, kun vyöryt "herkkukauppaan" maskeinesi...

        Sallithan mun nauraa.

        Yst. terv. Jääkärinkatu


    • Anonyymi

      Hei hei hei...Peräposiolla kyllä opetus on ollut laatuluokkaa. Äläpäs ala halveeraamaan paikkakuntaa mitä et tunne.

      • Anonyymi

        Hyvä harhautusyritys Moikkelis.


    • Anonyymi

      Tämä ei ole sääntöjen vastainen kommentti, vaikka Moikkelis sen poistaa ehtimiseen. Varmaan siksi, että kalahti hänellä nilkkaan. Minun uteliaisuuteni on herännyt tämän Moikkeliksen suhteen ja yrittelen paljastaa, kuka hän on. Todennäköisesti joltain hyvin pieneltä paikkakunnalta, ainakin Helsingintietämyksen suhteen. Ei hallitse paikallistuntemusta. Koulutuskin kirjoitusten kieliopin mukaisesti on aika heikkoa

      "Miten sinulle voi olla niin vaikeaa oppia kirjoittamaan Kaivaria isolla kirjaimella? Hätäisesti osaat kirjoittaa erisnimen Martina oikein, vaikka muuten esim. yhdyssanat tuottavat sinulle vaikeuksia, kuten idolillesikin. Mutta sen ymmärtää, kun olet käynyt siellä Peräposiolla vain peruskoulun ala-astetta ja senkin vähän etänä..."

    • Anonyymi

      Jos tämä Moikkelis ei ole joku teinipissis, niin sitten hän on mies. Sanonkin usein, kun jotain on tehty päin honkia, niin se asia on miehen suunnittelema. Oletan, että joku miespuolinen yrittää olla Helsingin ydinalueen asiantuntija :D

      • Anonyymi

        Epäilen että Moikkeliksen tarkoituksena on provosoida, jotta tuloksena saa aivan toisenlaisia mielipiteitä mitä itse esittää. Näin pitää yllä tätä jatkuvaa kirjoittelua, muutenhan kaikkien mielenkiinto idolian kohtaan lopahtaisi. Jutut ovat niin hölynpölyä, ettei kukaan niitä usko kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että Moikkeliksen tarkoituksena on provosoida, jotta tuloksena saa aivan toisenlaisia mielipiteitä mitä itse esittää. Näin pitää yllä tätä jatkuvaa kirjoittelua, muutenhan kaikkien mielenkiinto idolian kohtaan lopahtaisi. Jutut ovat niin hölynpölyä, ettei kukaan niitä usko kuitenkaan.

        Taisin nähdä moikkeliksen tänään. Löntysteli Kaivopuistossa kovassa tuulessa musta Martinan mallistoa oleva huppari päällä ja hikinauha päässä. Oli kyllä aika hupaisa näky trikoissaan😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin nähdä moikkeliksen tänään. Löntysteli Kaivopuistossa kovassa tuulessa musta Martinan mallistoa oleva huppari päällä ja hikinauha päässä. Oli kyllä aika hupaisa näky trikoissaan😂

        Moikkelis vaan, sateisen aamun jälkeen tulikin aurinkoinen päivä ja olen ottanut aurinkoa. Meren äärellä aurinko tartuu 15 minuutissa ja saa kivan kevätrusketuksen. Plussaa siitä, että lähiöiden tavislaumat ja turistit on poissa ja ydinkeskusta kuuluu nyt meille aidoille hesalaisille. Mattolaiturin luona oli myös lintuja, joiden touhuja oli kiva seurata. Auringosta saa C-vitamiinia ja se pitää koronankin loitolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis vaan, sateisen aamun jälkeen tulikin aurinkoinen päivä ja olen ottanut aurinkoa. Meren äärellä aurinko tartuu 15 minuutissa ja saa kivan kevätrusketuksen. Plussaa siitä, että lähiöiden tavislaumat ja turistit on poissa ja ydinkeskusta kuuluu nyt meille aidoille hesalaisille. Mattolaiturin luona oli myös lintuja, joiden touhuja oli kiva seurata. Auringosta saa C-vitamiinia ja se pitää koronankin loitolla.

        Moikkelis tarinoi:
        Heh, äitylit taas tietävät kaiken ja ovat näitä yhteiskunnan tukipylväitä, jotka kertovat muille miten olla, mikä on sallittua ja mikä on hyväksyttävää. Siideriä ja suklaata kuluu näillä taikinoilla, urheilusta ei niin väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis vaan, sateisen aamun jälkeen tulikin aurinkoinen päivä ja olen ottanut aurinkoa. Meren äärellä aurinko tartuu 15 minuutissa ja saa kivan kevätrusketuksen. Plussaa siitä, että lähiöiden tavislaumat ja turistit on poissa ja ydinkeskusta kuuluu nyt meille aidoille hesalaisille. Mattolaiturin luona oli myös lintuja, joiden touhuja oli kiva seurata. Auringosta saa C-vitamiinia ja se pitää koronankin loitolla.

        Tänään meren äärellä on ollut aivan järkyttävän kylmää. En tiedä missä vetimissä "hesalainen" (heh!) on aurinkoa ottanut ja rusketusta hankkinut.

        Oikeesti, pakko nauraa taas!

        Auringosta C-vitamiinia? Toden totta!

        Yst. terv. Jääkärinkatu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis vaan, sateisen aamun jälkeen tulikin aurinkoinen päivä ja olen ottanut aurinkoa. Meren äärellä aurinko tartuu 15 minuutissa ja saa kivan kevätrusketuksen. Plussaa siitä, että lähiöiden tavislaumat ja turistit on poissa ja ydinkeskusta kuuluu nyt meille aidoille hesalaisille. Mattolaiturin luona oli myös lintuja, joiden touhuja oli kiva seurata. Auringosta saa C-vitamiinia ja se pitää koronankin loitolla.

        Äläpä jää väärää tietoa. C-vitamiinin saannilla ei ole mitään tekemistä koronaviruksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä jää väärää tietoa. C-vitamiinin saannilla ei ole mitään tekemistä koronaviruksen kanssa.

        Stadilainen ei sano ”hesalainen” 👍 Moikkelis ei ole pääkaupunkiseudun läheltäkään 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä jää väärää tietoa. C-vitamiinin saannilla ei ole mitään tekemistä koronaviruksen kanssa.

        Eikös auringosta saa D-vitamiinia?


    • Anonyymi

      Tämä Moikkelis on hauska tyyppi. Olen välillä oikaissut häntä oikeinkirjoituksen alkeista ja eilen siitä, mitä vitamiinia auringonpaisteen myötä keho tuottaa. Hän uskollisesti poistaa nämä kommentit. :)

      Selkeästi hän on joku hemmetin juntti jostain korvesta ja peruskoulukin on jäänyt alkutekijöihin. Varmaan tämä tietämätön kertoo, kuinka hän on käynyt hienostoravintolassa juomassa lasin kuivaa valkoviiniä, kun ei tiedä, että kaikki ravintolat ovat suljettuja koronaviruksen takia.

    • Anonyymi

      Varmaan hänellä on alkoholiongelma, koska joka käänteessä hänellä on kuoharia tai muuta alkoholia käytössä. Riippumatta vuorokaudenajasta. Ei minun työaamuinani missään tapauksessa kuulu mimosa aamupalan kostukkeeksi. Huh...

    • Anonyymi

      Olen nimimerkki näkemiin ja asun myös Kaivopuisto. Täällä näkee ihmisten pinnallisuden ja turhamaisuuden läheltä. Ei tämä alue ole mikään paratiisi vaan pikemminkin ihan normaali alue muiden joukossa, joskaan ei halpa.

      • Anonyymi

        Moikkelis, viikonloppu lähestyy ja tänään tein aamuvoimistelut ja -venyttelyt kotona kun ulkona on satanut lunta ja maa on hieman liukas, kävin kadulla kokeilemassa. Eipä sitten tarvinut heti meikata kun oon kotona. Tykkään kyllä meikata hieman ennen juoksulenkille lähtöä. Eat Like Martina tapaan aamupalaa; musliä, jugurttia, tuoreita mustikoita ja litsejä C-vitamiinin takia. Tänään tulee muutama kaveri kylään koronasta huolimatta ja se on ihan ok kun muistaa pestä kädet ja suihkuttaa kengät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis, viikonloppu lähestyy ja tänään tein aamuvoimistelut ja -venyttelyt kotona kun ulkona on satanut lunta ja maa on hieman liukas, kävin kadulla kokeilemassa. Eipä sitten tarvinut heti meikata kun oon kotona. Tykkään kyllä meikata hieman ennen juoksulenkille lähtöä. Eat Like Martina tapaan aamupalaa; musliä, jugurttia, tuoreita mustikoita ja litsejä C-vitamiinin takia. Tänään tulee muutama kaveri kylään koronasta huolimatta ja se on ihan ok kun muistaa pestä kädet ja suihkuttaa kengät.

        Huom. Kengät on suihkutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom. Kengät on suihkutettu.

        Ja musliä syöty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis, viikonloppu lähestyy ja tänään tein aamuvoimistelut ja -venyttelyt kotona kun ulkona on satanut lunta ja maa on hieman liukas, kävin kadulla kokeilemassa. Eipä sitten tarvinut heti meikata kun oon kotona. Tykkään kyllä meikata hieman ennen juoksulenkille lähtöä. Eat Like Martina tapaan aamupalaa; musliä, jugurttia, tuoreita mustikoita ja litsejä C-vitamiinin takia. Tänään tulee muutama kaveri kylään koronasta huolimatta ja se on ihan ok kun muistaa pestä kädet ja suihkuttaa kengät.

        Taas C-vitamiinia?

        Saithan sitä eilen aimo annoksen ottaessasi meren rannalla aurinkoa!

        Räntää tosiaan on tullut, mutta jalkakäytävät sulat, lämpöasteita. Ei liukastella.

        Näin siis tilanne oikeasti eteläisessä Helsingissä, netistä katsottaessa tilanne voi näyttää dramaattisemmalta takatalvelta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis, viikonloppu lähestyy ja tänään tein aamuvoimistelut ja -venyttelyt kotona kun ulkona on satanut lunta ja maa on hieman liukas, kävin kadulla kokeilemassa. Eipä sitten tarvinut heti meikata kun oon kotona. Tykkään kyllä meikata hieman ennen juoksulenkille lähtöä. Eat Like Martina tapaan aamupalaa; musliä, jugurttia, tuoreita mustikoita ja litsejä C-vitamiinin takia. Tänään tulee muutama kaveri kylään koronasta huolimatta ja se on ihan ok kun muistaa pestä kädet ja suihkuttaa kengät.

        Säätedot kaivarista annettu.
        Pissis sinnikkäästi avautuu omista asioistaan.
        On tää metka tyyppi,kaikesta saamastaan kurasta huolimata se uskoo olevansa kiinnostava,mutta onnistuu vain olemaan pelkästään säälittävä idolinsa tapaan.
        Mielenkiintoista,miten joku random mitättömyys uskottelee itselleen merkitsevänsä edes jotain,kun idolinsa siivellä postailee soopaa someen muiden ihmeteltäväksi.


    • Anonyymi

      Moikkeliksella on näköjään leimasin, millä hän laittaa saman tekstin joka aamu. Kaivari on tämän aamuisesta litaniasta jätetty poi, sillä hän ei osaa kirjoittaa sitä ;)

      • Anonyymi

        Ihana aamupäivä, olen kattanut jo pöydän ja tehnyt salaatin valmiiksi. Ranskalaisia juustoja, hilloa ja muuta mukavaa. Kiva tavata kaverit pitkän lounaan ja viikonlopun aloittamisen merkeissä. Valkkarit on viinikaapissa viileinä odottamassa 🥂🥂 koronasta on se hyöty, että voi vapaasti tavata kavereita näin arkenakin päivällä ja nauttia yhdessä hyvästä lounaasta ja seurasta! Martina lienee edelleen perheen kanssa Hangossa nauttimasta perheen vapaa-ajasta, hevosista ja koirista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana aamupäivä, olen kattanut jo pöydän ja tehnyt salaatin valmiiksi. Ranskalaisia juustoja, hilloa ja muuta mukavaa. Kiva tavata kaverit pitkän lounaan ja viikonlopun aloittamisen merkeissä. Valkkarit on viinikaapissa viileinä odottamassa 🥂🥂 koronasta on se hyöty, että voi vapaasti tavata kavereita näin arkenakin päivällä ja nauttia yhdessä hyvästä lounaasta ja seurasta! Martina lienee edelleen perheen kanssa Hangossa nauttimasta perheen vapaa-ajasta, hevosista ja koirista.

        Lounaalla tiedossa seurapiirijuhlat. Nyt kampaus kuntoon ja kynnet minttiin.


    • Anonyymi

      Just näin tyhmiä nämä koronalingot ovat. Vapaasti voi tavata kavereita ja levittää tauteja. Hyi hyi.
      Vaikka untahan nämä kirjoitukset ovat oikeesti. Kaikkihan sen tajuaa.

      • Anonyymi

        Äläs nyt!
        Pissis nauttii elämästä,kun nyt voi oikein luvan kanssa lorvailla ilman huonoa omaatuntoa.
        Noi kaveritapaamiset sensijaan osoittaa ääretöntä tyhmyyttä.
        Koronalinko on erittäin hyvä Nimitys näille välinpitämättömille tyhjäpäille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt!
        Pissis nauttii elämästä,kun nyt voi oikein luvan kanssa lorvailla ilman huonoa omaatuntoa.
        Noi kaveritapaamiset sensijaan osoittaa ääretöntä tyhmyyttä.
        Koronalinko on erittäin hyvä Nimitys näille välinpitämättömille tyhjäpäille

        Positiivinen ja iloinen Moikkelis sanailee:
        Uudessa ketjussa pikku äitylit maalittaa Martinaa. Omat ulkonäköpaineet on listan kärjessä kun ulvonta alkaa. Näiden röllykkämahojen mielestä Martina tekee kaiken väärin, pukeutuu väärin, esiintyy väärin ja muutkin asiat väärin, väärin, väärin. Itse ollaan pullantuoksuisia pikku äityleitä ja oikein yhteiskunnnan tukipylväitä, tehdään kaikki asiat aina oikein, noudatetaan kaikkia sääntöjä ja muistetaan paheksua kaikkea coolia. Itse nämä kuvittelevat olleensa aina sellaisia kympin tyttöjä mutta nyt sitten on totuus alkanut valjeta kun ei oo löytynyt miljonäärimiestä ja vartalokin on jo alkanut rupsahtaa. Martina on sopiva kohde purkaa omaa pahaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivinen ja iloinen Moikkelis sanailee:
        Uudessa ketjussa pikku äitylit maalittaa Martinaa. Omat ulkonäköpaineet on listan kärjessä kun ulvonta alkaa. Näiden röllykkämahojen mielestä Martina tekee kaiken väärin, pukeutuu väärin, esiintyy väärin ja muutkin asiat väärin, väärin, väärin. Itse ollaan pullantuoksuisia pikku äityleitä ja oikein yhteiskunnnan tukipylväitä, tehdään kaikki asiat aina oikein, noudatetaan kaikkia sääntöjä ja muistetaan paheksua kaikkea coolia. Itse nämä kuvittelevat olleensa aina sellaisia kympin tyttöjä mutta nyt sitten on totuus alkanut valjeta kun ei oo löytynyt miljonäärimiestä ja vartalokin on jo alkanut rupsahtaa. Martina on sopiva kohde purkaa omaa pahaa oloa.

        Meniköhän viiniä vähän liikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meniköhän viiniä vähän liikaa...

        Odotamme jo aamua jotta saamme kuulla Moikkeliksen syöneen musliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotamme jo aamua jotta saamme kuulla Moikkeliksen syöneen musliä.

        Onkohan aamulla litsejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivinen ja iloinen Moikkelis sanailee:
        Uudessa ketjussa pikku äitylit maalittaa Martinaa. Omat ulkonäköpaineet on listan kärjessä kun ulvonta alkaa. Näiden röllykkämahojen mielestä Martina tekee kaiken väärin, pukeutuu väärin, esiintyy väärin ja muutkin asiat väärin, väärin, väärin. Itse ollaan pullantuoksuisia pikku äityleitä ja oikein yhteiskunnnan tukipylväitä, tehdään kaikki asiat aina oikein, noudatetaan kaikkia sääntöjä ja muistetaan paheksua kaikkea coolia. Itse nämä kuvittelevat olleensa aina sellaisia kympin tyttöjä mutta nyt sitten on totuus alkanut valjeta kun ei oo löytynyt miljonäärimiestä ja vartalokin on jo alkanut rupsahtaa. Martina on sopiva kohde purkaa omaa pahaa oloa.

        Pikku äitylit ja kympin tytöt on nyt tulilinjalla moikkeliksen katkerassa postauksessa.
        Pahaa oloansa pissis purkaa myös pullantuoksuisia ,yhteikunnan tukipylväitä kohtaan.
        Sinnikkäästi hän pitää kiinni luuloistaan,että Martinan arvostelijat ovat rupsahtaneita, vaille miljonäärimiestä jääneitä röllykkämahoja.
        Tietäispä vaan totuuden!!
        Aikaisemminkin on usein todettu,että aina kun Martina tulee julkisuuteen laukomaan latteuksiaan,hän ottaa tietoisen riskin,että arvostelijoita löytyy ja aivan aiheesta.


    • Anonyymi

      Kaivarissa asuu myös persaukisia, jotka joutuu muuttamaan lähiaikoina pois sieltä. Kulissit pitää pitää ja suuntaa vaikka Hankoon.

      • Anonyymi

        Entisenä ulosottovirkailijana voin kertoa, ettei kaikkiin seurapiiripalstoihin ole todellakaan uskomista. Monet kerrat luimme toisillemme jotai Annaa, MeNaisia tms julkaisujen juttuja ja päivittelimme näiden julkkisten monisivuisia ulosoottokertomuksia. Varsinkin näiden Aitolehtien kaltaisten kevytjulkkisten historiaa.


    • Anonyymi

      Ketjun avaaja asuu todellisuudessa Vesalassa vuokralla yksiössä. Vuokran maksaa sosiaalihuolto.
      Seurapiiri koostuu ketterästä keskikaljajengistä lähipubissa, ja ostarin takaisessa metsikössä.
      Sanan työ kuuleminen aiheuttaa hänelle suuria kramppeja ja kouristuksia.
      Sosiaalihuolto kustansi hänelle kottikärryt mihin hän voi nostaa rönttämahansa kyytiin mennessään seurapiireihinsä ostarin takaisiin metsiköihin.
      Ruokailu onnistuu jos kerkiää ruokakaupan jäteastialle dyykkaamaan.
      Ruokajuomana menee sujuvasti Lasol, se on niin täyteläistä.
      Ja todellakin on monessa start up yrityksessä mukana. Kaikissa sellaisissa joiden tehtäväkenttään kuuluu syrjäytyneiden sekakäyttäjien tutkiminen tai tukeminen.
      Autokyyti rajoittuu lähinnä piipaa auton kyytiin putkaan, tai psykiatriselle.
      Uinniksi ei voi sanoa, jos putkavartija suihkuttaa paloletkulla suurimmat kurat pois ennen putkaan päästämistä.
      Nieriäkin on korvattu aina K-kaupan pakastealtaasta pöllityillä kalapuikoilla.
      Siinä hän on varmasti rehellinen että on aina ollut kateellinen vähänkään vauraammille henkilöille, koska itse on elämänkallu.

      • Anonyymi

        Jees, näinhän se todellakin on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jees, näinhän se todellakin on :D

        Molskis, namskis ja maiskis

        Moikkelis, ihana aamu ja aurinko paistaa. Eilen oli aivan ihana lounas kavereiden kanssa joka sitten venyi iltaan. En viitsinyt nyt lähteä lenkille kun maistelimme viiniä eilen eikä sen jälkeen kannata rasittaa itseään vaan lepäillä. Kävelyllä kyllä kävin ihan siinä Martinan nurkilla ja mietin, että Martinan ikkunat taitaa olla vain osittain merelle päin, eli vähän sivuun. Noi eiranrannan talot on ihan ok mutta ei ne voita näitä Eiran wanhoja villoja. Näissä vanhoissa taloissa on klassinen tunnelma ja asuu kohteliasta väkeä. Ihan mun tyylinen juttu ja toki Martinankin mutta ehkä kuitenkin Martinan tähtärin asunto oli kivempi kun noi uudet luxustalot. Nyt meillä on amerikkalainen aamupala, pannukakkukuja vaahterasiirapilla, pekonia, kananmunia, toustia ja itse puristettua appelsiinimehua, namskis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molskis, namskis ja maiskis

        Moikkelis, ihana aamu ja aurinko paistaa. Eilen oli aivan ihana lounas kavereiden kanssa joka sitten venyi iltaan. En viitsinyt nyt lähteä lenkille kun maistelimme viiniä eilen eikä sen jälkeen kannata rasittaa itseään vaan lepäillä. Kävelyllä kyllä kävin ihan siinä Martinan nurkilla ja mietin, että Martinan ikkunat taitaa olla vain osittain merelle päin, eli vähän sivuun. Noi eiranrannan talot on ihan ok mutta ei ne voita näitä Eiran wanhoja villoja. Näissä vanhoissa taloissa on klassinen tunnelma ja asuu kohteliasta väkeä. Ihan mun tyylinen juttu ja toki Martinankin mutta ehkä kuitenkin Martinan tähtärin asunto oli kivempi kun noi uudet luxustalot. Nyt meillä on amerikkalainen aamupala, pannukakkukuja vaahterasiirapilla, pekonia, kananmunia, toustia ja itse puristettua appelsiinimehua, namskis!

        Minäkin haluan pannukakkukujan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molskis, namskis ja maiskis

        Moikkelis, ihana aamu ja aurinko paistaa. Eilen oli aivan ihana lounas kavereiden kanssa joka sitten venyi iltaan. En viitsinyt nyt lähteä lenkille kun maistelimme viiniä eilen eikä sen jälkeen kannata rasittaa itseään vaan lepäillä. Kävelyllä kyllä kävin ihan siinä Martinan nurkilla ja mietin, että Martinan ikkunat taitaa olla vain osittain merelle päin, eli vähän sivuun. Noi eiranrannan talot on ihan ok mutta ei ne voita näitä Eiran wanhoja villoja. Näissä vanhoissa taloissa on klassinen tunnelma ja asuu kohteliasta väkeä. Ihan mun tyylinen juttu ja toki Martinankin mutta ehkä kuitenkin Martinan tähtärin asunto oli kivempi kun noi uudet luxustalot. Nyt meillä on amerikkalainen aamupala, pannukakkukuja vaahterasiirapilla, pekonia, kananmunia, toustia ja itse puristettua appelsiinimehua, namskis!

        Nämä oman ja Martinan elämän kehut saavat tilaa palstalla, mutta liian lähelle totuutta osuvat vastaukset poistuvat pikavauhtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä oman ja Martinan elämän kehut saavat tilaa palstalla, mutta liian lähelle totuutta osuvat vastaukset poistuvat pikavauhtia.

        Moikkelis puhuttelee ’taviksia’

        Martinan ulkonäön arvosteleminen on lähiötavisten normihommaa. Näillä lähiöiden ja pikkukylien tuulipukutaviksilla kun ei ole omaa luksuselämää eikä seurapiirimenoja niin he elävät Martinan kautta sitä haluamaansa elämämää ja samalla sitten katkeroituvat kun huomaavat, että samat atrian einekset odottaa jääkaapissa. Urheilu näille taikinoille ei maistu vaan TV:n edessä löhöily keksien ja suklaapatukoiden kanssa vie voiton. Se vuoden juhla näille arvostelijoille on linnan juhla, jota tapittavat itsenäisyyspäivänä. Martina sen kun porskuttaa, päivittäiset treenit, hieronnat, hyvän mielen valmennukset, eliittikisat, lapset, miljonäärimies, hevoset ja koirat ovat sitä elämänsisältöä, joka erottaa tasokkaan elämän perustavisten taaperruksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis puhuttelee ’taviksia’

        Martinan ulkonäön arvosteleminen on lähiötavisten normihommaa. Näillä lähiöiden ja pikkukylien tuulipukutaviksilla kun ei ole omaa luksuselämää eikä seurapiirimenoja niin he elävät Martinan kautta sitä haluamaansa elämämää ja samalla sitten katkeroituvat kun huomaavat, että samat atrian einekset odottaa jääkaapissa. Urheilu näille taikinoille ei maistu vaan TV:n edessä löhöily keksien ja suklaapatukoiden kanssa vie voiton. Se vuoden juhla näille arvostelijoille on linnan juhla, jota tapittavat itsenäisyyspäivänä. Martina sen kun porskuttaa, päivittäiset treenit, hieronnat, hyvän mielen valmennukset, eliittikisat, lapset, miljonäärimies, hevoset ja koirat ovat sitä elämänsisältöä, joka erottaa tasokkaan elämän perustavisten taaperruksesta.

        On kyllä aika katkeraa tekstiä, mikähän mättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä aika katkeraa tekstiä, mikähän mättää.

        Ehkä ei ole ehtinyt lukea vielä suuren ajattelijan ja filosofin hyvinvointikirjaa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä oman ja Martinan elämän kehut saavat tilaa palstalla, mutta liian lähelle totuutta osuvat vastaukset poistuvat pikavauhtia.

        Satutäti pissiksellä on herkkä hipiä.
        Se ei kestä yhtään itselleen epäedullisia postauksia.
        Palstan vakkarina sillä ilmeisesti on erivapauksia poistattaa kaikki liian lähelle totuutta liippaavat postaukset.
        Aivottomiksi taikinoiksi muita kirjoittajia saa kyllä haukkua mielin määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satutäti pissiksellä on herkkä hipiä.
        Se ei kestä yhtään itselleen epäedullisia postauksia.
        Palstan vakkarina sillä ilmeisesti on erivapauksia poistattaa kaikki liian lähelle totuutta liippaavat postaukset.
        Aivottomiksi taikinoiksi muita kirjoittajia saa kyllä haukkua mielin määrin.

        Oman johtopäätöksen voi tehdä siitäkin, kun epäilee moikkista Martinan kaveripiiriin kuuluvaksi, niin heti poistuu palstalta. Esim. sen, että eilen moikkis vietti iltaan saakka ystäväporukan kanssa, ja kuinka sattuikaan, että Martina oli iltaan asti Hesassa. Jotain vois päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä oman ja Martinan elämän kehut saavat tilaa palstalla, mutta liian lähelle totuutta osuvat vastaukset poistuvat pikavauhtia.

        Olet muuten täydellisen oikeassa. Mutta kun sensuurin ja mielivallan yhdistää koulutuksen puutteeseen, niin lopputuloshan on juuri tämä.
        Lusikka ja kauha vertailu tapahtuu täällä päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet muuten täydellisen oikeassa. Mutta kun sensuurin ja mielivallan yhdistää koulutuksen puutteeseen, niin lopputuloshan on juuri tämä.
        Lusikka ja kauha vertailu tapahtuu täällä päivittäin.

        Tämän palstan modeksi pääsyvaatimus on elämämkolun keskenjääminen, heikkolahjaisuus kaikilla elämänaloilla.
        Olisikohan Martinan lähisukulainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis puhuttelee ’taviksia’

        Martinan ulkonäön arvosteleminen on lähiötavisten normihommaa. Näillä lähiöiden ja pikkukylien tuulipukutaviksilla kun ei ole omaa luksuselämää eikä seurapiirimenoja niin he elävät Martinan kautta sitä haluamaansa elämämää ja samalla sitten katkeroituvat kun huomaavat, että samat atrian einekset odottaa jääkaapissa. Urheilu näille taikinoille ei maistu vaan TV:n edessä löhöily keksien ja suklaapatukoiden kanssa vie voiton. Se vuoden juhla näille arvostelijoille on linnan juhla, jota tapittavat itsenäisyyspäivänä. Martina sen kun porskuttaa, päivittäiset treenit, hieronnat, hyvän mielen valmennukset, eliittikisat, lapset, miljonäärimies, hevoset ja koirat ovat sitä elämänsisältöä, joka erottaa tasokkaan elämän perustavisten taaperruksesta.

        Eipä ole näkynyt Martinaa linnan juhlissa 🧐 Voi ” elämämää” sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman johtopäätöksen voi tehdä siitäkin, kun epäilee moikkista Martinan kaveripiiriin kuuluvaksi, niin heti poistuu palstalta. Esim. sen, että eilen moikkis vietti iltaan saakka ystäväporukan kanssa, ja kuinka sattuikaan, että Martina oli iltaan asti Hesassa. Jotain vois päätellä.

        Voi diideliduudeli sentään 😅 Olivatkohan kolmistaan lennättämässä ”paperilennokkeja”? Uskoisin, että tämä kommentti poistetaan 😁 vaikka on täyttä asiaa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi diideliduudeli sentään 😅 Olivatkohan kolmistaan lennättämässä ”paperilennokkeja”? Uskoisin, että tämä kommentti poistetaan 😁 vaikka on täyttä asiaa 😘

        Onkohan kengät jo suihkutettu tänään?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe