Miten miehet ajelee alapääkarvat?

Anonyymi

Itse ajelen kaiken muun tällä hetkellä sileeksi, mutta annan peniksen yläpuolelle karvojen kasvaa. Tai tämä on siis vaan hetkellistä, yleensä kyllä pidän posliinina ihan kaiken. Miten muut ajelee karvat? Kaikki pois vai?

42

2463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kaikki pois, myös peppu karvat. itse käytän veet voidetta

      • Anonyymi

        Itse myös otan kaiken pois koska muuten ei ole mukava tunne pitää stringejä ;) joskus jättänyt vähän kalun yläpuolelle


    • Anonyymi

      Itse vedän trimmerillä vehkeiden ympäriltä 3mm pituiseksi ja sitten höylällä suihkussa varren ja kassit posliiniksi. Näin näyttää mielestäni siistimmältä kuin että kaikki höyläisi veke ympäriltäkin.

      • Anonyymi

        Kuohi myös ittes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohi myös ittes

        Ole hiljaa katkera kirppu. Etkö muuhun pysty kuin soittamaan naamaa muille? Hanki orgasmi itsellesi niin ei tarvitse katkerana täällä muille huudella.


    • Anonyymi

      Kyllä miehellä niin kuin naisellakin saa ja pitää karvoitusta olla alapäässä. Älkää missään nimessä ajelko niitä pois

      • Anonyymi

        Siistimisen ja ajelun myötä itseasiassa kasvaa komeempana ja tuuheempana takaisin. Eikä sellanen risukko. Vaihtelu myös virkistää, suosittelen kokeilemaan...


    • Anonyymi

      Olis kiva kun löytyis mieskaveri joka ajeleis mun kullinkarvat.Kiihottaa kovasti päästä miehen käsittelyyn.

      • Anonyymi

        Mä myös tykkäisin, että mieskaveri ajelisi mut säännöllisesi posliiniksi. Mä voisin myös pitää hänet posliinina... ja ottaa myös imut posliinikullista...


      • Anonyymi

        Kyllä se vaan olisi tosi mukavaa,samaa ajattelen itsekin,tulisi ainakin
        säännöllisesti ajeltua ja paikat olisi siistit,,kyllä olisi mieskaveri kiva löytää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan olisi tosi mukavaa,samaa ajattelen itsekin,tulisi ainakin
        säännöllisesti ajeltua ja paikat olisi siistit,,kyllä olisi mieskaveri kiva löytää..

        Ajeltais viikonloppuisin viikolla tullut sänki pois, se olis ja tuntuis mukavalta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä myös tykkäisin, että mieskaveri ajelisi mut säännöllisesi posliiniksi. Mä voisin myös pitää hänet posliinina... ja ottaa myös imut posliinikullista...

        ite ajelen trimmerillä pallit kullin ympäriltä ois mukava löytää ajaja sen jälkeen ottais suihin ja samoin voisin tehdä toiselle kaverille ja ottaisin suihin kaveri itä suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite ajelen trimmerillä pallit kullin ympäriltä ois mukava löytää ajaja sen jälkeen ottais suihin ja samoin voisin tehdä toiselle kaverille ja ottaisin suihin kaveri itä suomi

        Turun seudulla on samoja haaveita, kyll kelpais....


    • Anonyymi

      Nyt kun on himassa ollut aikaa niin huolittelin trimmerillä itselleni ns kiitoradan rintakarvoista alas vatsalihasten yli munan juureen, joka siistitty ympäriltä myös. Vaimo nauroi aluksi mutta halusi hyvin pian hommiin 😂

    • Posliini olen

      • Anonyymi

        Myös posliini , viimeksi eilen suihkussa ajoin sänki pois. Tuntuu ja näyttää paremmalta karvaton kulli.
        Ajelun jälkeen mukava runkkaa.
        M 61 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös posliini , viimeksi eilen suihkussa ajoin sänki pois. Tuntuu ja näyttää paremmalta karvaton kulli.
        Ajelun jälkeen mukava runkkaa.
        M 61 🙂👍

        Hei. kiva kuulla. Mä myös ajelin keskiviikkona taas posliiniksi,
        Näyttää hyvälle. CD55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. kiva kuulla. Mä myös ajelin keskiviikkona taas posliiniksi,
        Näyttää hyvälle. CD55

        Tänään illalla lämmitän sauna ja sheivan sänki pois . Käytän myös löylyssä Bathmate penispumppua , suosittelen. Nimimerkkisi päätellen pidät myös naisten vaatteista , kuten myös minä. On mukavaa pukeutua rintaliivit ja sukkanavyö nylon sukat ja runkkaa sheivattu kulli peilin edessä .
        M 61 👍🙂. Myös CD


    • Anonyymi

      Mä tykkään ajella noin kahden viikon välein kaikki pois... Kiva pestä paljas kulli iltaisin suihkussa... Usein tulee myös runkattua samalla..

    • Anonyymi

      Kaikki pois ja kerran viikossa sänheen sheivaus.

    • Anonyymi

      Ei ajelua, mutta kosmetologi ottaa kaikki alapään karvat noin kolmen viikon välein.

    • Anonyymi

      Kesäksi kokoposliini ja nakuna auringossa paistattelua.

    • Anonyymi

      Ryppyset pallit hankala ajaa vaikka harvaan karvaa miten parasta? Partatrimmerillä vai miten? Onko koomisen näköinen pieni kulli karvaton ja palleissa jouheja kuin vanhan ukon leuassa? Miksi kaikki ei voi olla yhdenvertaista tai ainakin pituista? Vai onko mulla sittenkin vain ylisuuri turvonnut klitoris? Eikä ole G-pistettä vaan heh hee piste ja se löytyy sormella osoittamalla ja nauramalla.. :-(

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kaikki pois säännöllisesti.. ;) Mukava pitää myös silloin sukkiksia ;)

    • Posliinina mennään... ja tykätty on.

    • Anonyymi

      Eilen multa ajeltiin kaikki pois, nyt tuntuu kivalta. Jänskää mennä urologille kun on posliini. ;)

      • Anonyymi

        Kalju urologi.. hän voisi pitää tuota vittuiluna..


    • Anonyymi

      Kaikki pois peräaukolta häpykummulle saakka.

    • Anonyymi

      Höylällä ajelen pyllystä melkein napaan asti pieniä haavoja tulee.Olen ajatellut karvanpoisto geeleihin siirtymistä.

    • Anonyymi

      No hair crew voide tarkoitettu miehen genitaalialueen karvanpoistoon. Toimii erittäin hyvin eikä ainakaan itsellä ärsytä ihoa

    • Kaikki pois kerran viikossa, saunan yhteydessä hyvä sheivata

    • Sheivaan höylällä ja trimmerillä kaikki pois palleista ja kullin varresta eli posliinia tarjolla

    • Anonyymi

      Lauantaisin saunareissulla tulee kalu ajeltua posliiniksi.. Huomenna ajopäivä. ;)

    • Niin miehellä kuin naisellakin tulee löytyä luonnollinen, ajelematon häpykarvoitus. Karvoja ei pidä ajella!

      • Anonyymi

        Minun mielestä sekä naisella että miehellä posliini on siistimpi. Itsellä myös posliini , ajan yleensä sänki noin kaksi kertaa viikossa , on mukavan tuntuista ja näyttää hyvältä olla posliini.
        M62 Ukm 🙂👍


    • Anonyymi

      Höylällä täysposliiniksi,jo 25vuotta.

      • Anonyymi

        mies, nainen miksi


    • Anonyymi

      Olen viime aikoina ajannut posliini , on kiihottavaa olla posliini , alapää siistimpi karvattomana. Kerran viikossa olen sheivannut kaikki pois.
      M 61

    • Muutaman kerran kokeilin olla posliini, mutta se ei ollut minun juttu. Nykyään höylään kerran viikossa kalun ja pussit. Päälle jätän saksilla siistityn karvoituksen

    • Anonyymi

      Ajelen myös pussit ja kalun. Ylemmäs jätän hyvin lyhkäsen sängen. Paljon paremmalta näyttää siistittynä ja mukavampi pitää esillä ja näytelläkin. Mahtavaa olisi jos saisi jonkun ajamaan karvat pois ja sais ottaa suuhun karvatonta kullia.

      • Anonyymi

        Huuhh kyllä mielelläni ajelisin ja sen jälkeen suuhun ottaisin.

        Tyttöilevä ukm


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe