Ministerikieltä eli suomee?

Anonyymi

Ministeri sanoi:"Me haluttas toivoo.....". Mitähän tää tarkoittaa????

70-kymppistenkin pitäs jotenkin ymmärtää tätä jatkuvaa epämääräistä jorinaa.....Tärkeintä tuntuu olevan ravintolanpitäjien bisnes??? Koronasta välittämättä esim. hiihtokeskuksissa pistetään kännipäissään monojenkkaa jne.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivossa on hyvä elää....sanoi lapamato.

    • Älkää huolestuko - tällaisia asiantuntijoita meillä on hallituksessa:

      ” Kysymys on isosta väestöstä. Yli 80-vuotiaita yksistään on melkein 17 prosenttia. Yli 90-vuotiaita 19 prosenttia. Ja yli 70-vuotiaitakin lähes 10 prosenttia.”

      Te itse äänestitte tämänkaltaiset idiootit valtaan. Onnea. Ilman sitä ette selviä, koska taitoa ei nyt vaan tahdottu.

      • Anonyymi

        Tuossa nuo prosentit näyttäisivät olevan Italiassa kuolleiden osuuksia eri ikäryhmissä. Lieneekö irroitettu asiayhteydestään provosointitarkoituksessa.


    • Anonyymi

      Ministerien avustajien pitää kirjoittaa luettavat laput selkosuomella. Tällöin ministerikin osaa lukea tekstin oikein. Lauseiden välissä pitää olla selvä rako, siksi että ei mene edellisen lauseen loppu ja seuraavan alku yhteen epäloogisesti. Kuultuna tuollainen soppa on vaikeaa ymmärtää.

      Tällainen takarivin taavikin ymmärtää että tytöt lukevat lapusta näöitä epämääräisiä julistuksiaan. Ovat kuin laulukuoro korkeiden mikrofonitelineiden takana. Uskottavuus meni aikaa sitten. ....15 miljardia kaikenkarvaisille yrityksille....ensin se oli 500 miljoonaa...sitten miljardi ja nyt uhuhuhh.....tytöillä ei ole ketarat maassa nyt!!!

      • Anonyymi

        Veikkaan että hallitus vaihtuu ennen kesää!!


    • Anonyymi

      Annettaisiin vaan taudin riehua vapaasti, niin vanhustenhoito-ongelma ratkeaisi samalla, eikä talous sakkaisi. Mutta kun pelätään omaa kuolemaa niin kovin, ettei uskalleta antaa vanhustenkaan kuolla. Näin se on.

      • Anonyymi

        Näin se todellisuudesssa meneekin. vanhuksia ja vaivaisia yritetään suojella sairastumiselta koska heidän sairastuessaan ei heille voida järjestää kunnollista hoitoa. Paitsi tietysti niille joilla on ns verkostot kohdillaan.


    • Anonyymi

      Teuvo ministeriksi ja sen tytsylle lupalappu muuttaa Suomeen. Samoin Sebastian ja sen poikakaverille töitä heti.

      • Anonyymi

        Viikko sitten radiotoimittaja oli tullut brysselistä samalla koneella tepin kanssa.Toimittaja kertoi että kyllä tepi oli tuoksuista päätellen käyttänyt käsidesiä ihan kiitettävästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe