Kävin thorax-röntgenissä pitkään koholla olleiden CRP:n ja leukosyyttien vuoksi. Kuvassa oli nähtävissä jonkin verran juosteita ja muutamia pieniä noduluksia, joiden "luonne on epäselvä". Lääkäri epäili kuvan perusteella sarkoidoosia tai tuberkuloosia. Onko teillä muilla sarkoidoosipotilailla ollut vastaavia muutoksia? Olen perusterve 29v nainen.
Sarkoidoosiako?
Anonyymi
1
489
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on sydänsarkoidoosi ja minulla näkyi myös keuhkokuvissa noduuleita,mutta sanoivat niiden olevan satunnaislöydöksiä,eivätkä liity sarkoidoosiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613208
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161142- 891038
- 101945
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89678- 48625