Syyllistää vanhoja ihmisiä jotka eivät eläessään ole Suomesta poistuneet ja lähikaupastaan ruokaa nälkäänsä hakevat.
Mitä Lenita Airisto on tehnyt? Liihotellut ikänsä ympäri maailmaa. Lentokoneella matkustaminenko on ekoteko?
Mistä tämäkin virus on lähtöisin; olisit pysynyt Suomessa.
Lenita Airisto hävetköön
28
938
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuo levitellyt Turhapurollekin :D
- Anonyymi
Lenita on kova mimmi.
- Anonyymi
Lentsu Turhapuroko?
- Anonyymi
hahhah
- Anonyymi
Lentsu antoi varteenottavaa suuhoitoa Turhapurolle samaan aikaan kun turhapuro (V-M-L) soitteli kavereilleen ns kännipuheluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lentsu antoi varteenottavaa suuhoitoa Turhapurolle samaan aikaan kun turhapuro (V-M-L) soitteli kavereilleen ns kännipuheluita.
Onneksi myös munanheiluttaja Luiro on myös karanteenissa eikä pysty muuta kuin itkemään enää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi myös munanheiluttaja Luiro on myös karanteenissa eikä pysty muuta kuin itkemään enää...
Samoin toinen mulkunheiluttaja Reetu on jumissa Canarialla, hyvä niin ja ihan oikein sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noop eihän Loiri liiku kovin ahkerasti muutenkaan. On yhdessä paikkaa, pelaa pleikkaria, ottaa kuppia ja polttaa sikareita. Mieskunto miinus nolla miinus kymmenen.
- Anonyymi
Minkä takia pitäisi suomesta poistua, matkustelkoot kuka haluaa, jos ei halua niin ei halua, kävin nuorena muutaman kerran ja ei siinä ollut mitään niin erikoista että olisin jatkanut matkustelua.
- Anonyymi
Monelle on riittänyt , kun on kiertänyt tahkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahkoa on kierretty monesti, kirveen teroitus onnistuu sillä parhaiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkään Tahkoa vai Tahkovuorta on kierrelty?
- Anonyymi
Jokaisella on mahdollisuus pyytää apua kunnalta. Sieltä tulee apua kaupassakäyntiin.
- Anonyymi
Kunnalta ja sosiaalitoimistolta ei ole koskaan apuja herunut vaikka on pyytämässä käynyt.
Ensin suomalaisilta köyhiltä kielletään kaikki apu ja jossain vaiheessa sitä lakkaa pyytämästä.
Nyt on taas köyhän vika kun ei sitä apua pyydä.
Lenita Airistolla ja kumppaneilla ei ole kokemusta suomalaisesta sosiaalihuollosta ja sen asennoitumisesta/käyttäytymisestä _suomalaista_ avuntarvitsijaa kohtaan.
Jos ihmisellä on 2€ rahaa niin kuka auttaa? Ehkä hän sen hiivan ja maidon ja 2 perunaa hakee itse kaupasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnalta ja sosiaalitoimistolta ei ole koskaan apuja herunut vaikka on pyytämässä käynyt.
Ensin suomalaisilta köyhiltä kielletään kaikki apu ja jossain vaiheessa sitä lakkaa pyytämästä.
Nyt on taas köyhän vika kun ei sitä apua pyydä.
Lenita Airistolla ja kumppaneilla ei ole kokemusta suomalaisesta sosiaalihuollosta ja sen asennoitumisesta/käyttäytymisestä _suomalaista_ avuntarvitsijaa kohtaan.
Jos ihmisellä on 2€ rahaa niin kuka auttaa? Ehkä hän sen hiivan ja maidon ja 2 perunaa hakee itse kaupasta.En ole koskaan joutunut turvautumaan sosiaalihuollon, tai kunnan apuun vähäisten rahavarojeni takia. Osaan itse ne säädellä niin, että riittävät.
- Anonyymi
Ihan totta ! Soitin juuri oman kunnan palvelunumeroon ja kerroin että olen riskiryhmäläinen ja tilanne on kriittinen eli wc-paperi on jäljellä enää n. 1 rulla ja olutta ei ole enää yhtä ainutta
pulloa eli voisinko saada apua ? Pyysivät laittamaan listan ja lupasivat toimittaa kaikki 3 tunnin sisällä. Suuret kiitokset sossun tädille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta ! Soitin juuri oman kunnan palvelunumeroon ja kerroin että olen riskiryhmäläinen ja tilanne on kriittinen eli wc-paperi on jäljellä enää n. 1 rulla ja olutta ei ole enää yhtä ainutta
pulloa eli voisinko saada apua ? Pyysivät laittamaan listan ja lupasivat toimittaa kaikki 3 tunnin sisällä. Suuret kiitokset sossun tädille.Ovatko he näin lauantaisinkin kunnassasi töissä?
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko he näin lauantaisinkin kunnassasi töissä?
Sosiaaliin voi laittaa anomuksen 24/7 netin kautta.
- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Sosiaaliin voi laittaa anomuksen 24/7 netin kautta.
Vasta yli viikon päästä 70 v saa kirjeen, jossa numero mihin voi soittaa, et saa kaupassa käyntiin apua.. Siksi vielä käyvät itse, jos ei ole muuta apua. Pakko jos syödä meinaa.
Anonyymi kirjoitti:
Vasta yli viikon päästä 70 v saa kirjeen, jossa numero mihin voi soittaa, et saa kaupassa käyntiin apua.. Siksi vielä käyvät itse, jos ei ole muuta apua. Pakko jos syödä meinaa.
Ano
Minkä ihmeen kirjeen? Ja mihin soitetaan?
En ymmärrä hölkäsenpöläystä tekstistäsi.
Kelaan/ toimeentulotukeen laitetaan netissä toimeentulohakemus.
Kuvakaappauksina voi laittaa tietoja mitä sieltä kysyvät tai postitse.
Vuokra, sähkö, vakuutus, veropaperi,tiliotteita kaikista pankeista ym.
Vastaus on luettavissa reilun viikon päästä Kelan sivuilta, omilla tunnuksilla tietty.
Rahat ovat tilillä, jos jotain on myönnetty.
Yleensä ei.
- Anonyymi
Lenita puhuu asiaa. Kuten monet muutkin julkkikset. Tällä kertaa!!!
- Anonyymi
Uskon sen, hänellä on yleensä asiaa, kun suunsa aukaisee. Mutta en nyt löydä mistään, mitä hän on ko. aiheesta sanonut. - Nm. Puusilmä(kö?)
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50402ce6-efd1-4bb1-a04e-9e2570b38553
Tämän takia ei voi pysyä kotona - Anonyymi
MUTTA:
Onko Lenitalla tekohampaat kun niin tuossa puoli7 ohjelmassa shöshshöddi? - Anonyymi
Ehkä hänellä on jo muistisairaus ja ei kykenen kontroloimaan elämää ajan taju ja omaa vanhenevaa ikäänsä?Onko hänellä peukki? Koko ikänsä mitä esillä on ollut on tuo sama kampaus?
- Anonyymi
kauheen näkönen mimmi kauheen peruukkinsa kanssa
ja aivan kammottava meikki ikä-neidillä on
olisi joskus mukava nähdä neiti täysin ilman meikkiä,
saippualla pestynä ja ilman perukkia ja ilman värjättyä hiuksia, sillä omat hiukset ovat jo täysin hopean harmaat,
tätä toivon hartaasti, toivottavasti joskus toive toteutuu,
siis täysin i l m a n minkäänlaista meikki, - Anonyymi
upee nainen.
moni on huonommassa kunnossa jo paljon nuorempana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574