Odotan huoneesi edessä. Kutsut minut nimelläni sisään. Sinulla on päälläsi pitkä, valkoinen lääkärintakki,jonka taskussa huomaan stetoskoopin valmiina tutkimaan minua. Esittelet itsesi ja kerrot tekevän minulle täydellisen terveystarkastuksen, jonka aloitat hieman haastattelemalla minua. Vähän ajan kuluttua käsket minut riisuutua alushousuja lukuunottamatta ja laitat kylmän stetoskooppisi minun rintaani vasten ja kuuntelet edestä ja takaa kuinka se hakkaa jännityksestä. Tutkit tämän jälkeen korvani,silmani ja verenpaineeni, mittaat painoni ja pituuteni.
Tämän jälkeen käsket minut ottamaan boxerini pois ja laitat tutkimuskäsineet käteesi (naps,naps) ja kerrot tekeväsi täydellisen genitaalialueen tutkimukset ja sanot että *mittaat miehisen kuntoni*, pilke silmäkulmassa.. Rupeat tunnustelemaan ensin kiveksiäni,jotka ovat nousseet kasvavan erektion myötä, pyörittelet ja puristelet niitä sormiesi välissä. Toteat niissä olevan hieman liikaa 'miehistä nestettä' ja keskityt seuraavaksi jo kovana seisovaan penikseeni."ei tarvitse jännittää", sanot ja puritelet sitä ensin juuresta ja siirryt kohti punaista, sileää terskaani.Kokeilet esinahkaani muutamalla, hitaalla lypsäys liikkellä . 'aah, ihanaa', totean mielessäni. Olet tyytyväinen näkemääsi ja otat mittasi käteesi rintataskustasi ja haluat mitata sen pituuden ja paksuuden. "16 cm pitka ja 4cm paksu, hyvältä näyttää!",sanot ja mittaat myös kivekseni seuraavaksi, "ok".
Sen jälkeen haluat vielä kuunnella penistäni stetoskoopillasi. Kylmä s-kooppi liikkuu penikseni ympärillä edestakaisin ja teet samalla muutamia lypsäys liikkeitä esinahallani.Tämän jälkeen haluat mitata verenpaineen peniksestäni ja rupeat asettamaan mansettiani penikseni ympärille. Laitat stetoskooppisi kivespussini alle ja samalla pumppaat ilmaa mansettiin. " tämä voi hieman tuntua ilkeältä, mutta yritä olla saamatta siemensyöksyä, muuten joudumme tekemään tämän uudestaan, okei", sanot ja nyökkään samalla kun yritän sinnitellä tutkimuksessa." Hyvältä näyttä, tämä on nyt ohi, sulla on vahva erektio", toteat ja jatkat 'Onko sinulla vielä poikuus tallella?',kysyt hymyillen. 'On' , vastaan minä. 'Otan sinulta nyt spermanäytteen, koska haluan varmistua sinun miehisestä kehityksestä, okei?", kysyt ja otat kondomin taskustasi ja kysyt 'tiedät varmaan mikä tämä on?'. Nyökkään vastaukseksi. Revit paketin pois ja asetat kovan penikseni kortsun sisään ja toteat sen hyvin istuvan. Sen jälkeen asetat taas stetoskooppisi penikseni juureen ja alat liikuttamaan esinahkaani edestakaisin, ylös ja alas.. "Ota aivan rennosti, haluan nähdä kuinka kovan orgasmin saat.." AAhh, uuhh, totean ja ei kestä kauaa kun kortsu täyttyy nesteellä ja teet tutkimuksen aivan loppuun asti.
"Hyvä, kaikki tuli, sinulla on kaikki kunnossa tääälläkin osastolla, voit nyt putsata ja pukeutua, tarkastuksesi on ohi.", toteat ja pyydät minua vielä luoksesi työpöytäsi viereen.
"Olet terve, ja kaikki kehityksesi on kunnossa, tapaamme jälleen ensi vuonna", sanot ja kättelemme ja poistun huoneesta. En malta odottaa ensi vuotta..
Mitäs piditte? tämmönen on mun fantasiani? Lähettäkää palautetta...
lääkärin tutkimus
andy
3
4409
Vastaukset
- jolsperi
heheheee.... upeva tarina =)
Mutta elä siä hyvä MIES lyhentele sanoja novellissa!!!!! :O Siitä kohasta meinasin kieleni niellä!!!!! Ei se stetoskooppi nyt nii HIRRRRRRRVEEEEEEN pitkä sana ole kirjotettavaksi! Vähän myös oikeinkirjotuksessa, kappaleiden jakamisessa yms hiomista mutta kyllä se siitä kun vähä pistät aikaa ja taitoo likoon tohon juttuus!
Muutapas en sano nyt, muuta ku söpö pikku tarina =) - lääkäri
pitäisköhän sun tulla mun vastaanotolle...
T: Nuori komea mieslääkäri (opiskelija vielä)- andy
Lähetä yksityisviestiä, jos haluat uuden potilaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911836IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597986Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933173Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982268Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562229Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551113Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803