Marin syyllinen coronan leviämiseen Suomeen

Anonyymi

ja Suomessa.

Neiti pääministeri viivytteli joko tahallaan tai osaamattomuuttaan pääministerin tehtäviin kuuluvaa rajojen sulkemista ja maahan tulevien henkilöiden karanteenia näiden tullessa coronan saastuttamista valtioista.

Onneksi presidentti Niinistö potki velton päämisterin tehtäviinsä.

16

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihervassarihallituksen tiedettiin jo lähtökohtaisesti tuhoavan talouden, ihmisten omaisuuden & terveyden, yhteiskuntarauhan, yritykset ja ottavan maan täyteen uusia discoläpsyjä.

      Kukaan ei vaan arvannut miten nopeasti ja tehokkaasti hommassa onnistuivat. Ohisalo pitää rajat auki ja kohta Ruotsista lampsii uusi erä sairastuneita rikastajia iloksemme.

      • Anonyymi

        Persupässit taas itkemässä ja valehtelevat asioista. Jatkaa hommafoorumeillanne keskenään runkkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persupässit taas itkemässä ja valehtelevat asioista. Jatkaa hommafoorumeillanne keskenään runkkaamista.

        Vai valehtelee "persupässit".
        Kyllä hallitus laskee melkoista luikuria mm. suojavarusteista ja niiden riittävyydestä. Varmuusvaraston avaamista hehkutettiin, sen tuotteet vanhentuneita = käyttökelvottomia, tästä tietenkin on oltu hiljaa (julkaisi ESS 2.4. mm. HUSiin toimitettu vanhoja suojaimia) .
        Lennnoilta tulioiden karanteeni ym. inffoaminen suurin yksittäinen moka, jonka juuri PS ilmaisi kyselytunnilla. Monen pv kuluttua vasta laivoille älyttiin tehdä sama .
        Niinistön "nyrkki" ei kelvannut - tehtiin sama periaatteeltaan = sannan malli, ei voinut myöntää että taitamattoman hallituksen tueksi tarvitaan "nyrkki"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai valehtelee "persupässit".
        Kyllä hallitus laskee melkoista luikuria mm. suojavarusteista ja niiden riittävyydestä. Varmuusvaraston avaamista hehkutettiin, sen tuotteet vanhentuneita = käyttökelvottomia, tästä tietenkin on oltu hiljaa (julkaisi ESS 2.4. mm. HUSiin toimitettu vanhoja suojaimia) .
        Lennnoilta tulioiden karanteeni ym. inffoaminen suurin yksittäinen moka, jonka juuri PS ilmaisi kyselytunnilla. Monen pv kuluttua vasta laivoille älyttiin tehdä sama .
        Niinistön "nyrkki" ei kelvannut - tehtiin sama periaatteeltaan = sannan malli, ei voinut myöntää että taitamattoman hallituksen tueksi tarvitaan "nyrkki"

        Monet sairaanhoitopiirit ilmaisseet hengitys suojaimien riittämättömyydestä, hallitus väittää toista


    • Anonyymi

      Sanna on paras, pressaksi Salen jälkeen!

      Ja sitten poikkeuslain turvin heittää nämä vastustajat ja opposition vankilaan jotta tämä maa on paljon parempi paikka!

    • Anonyymi

      Marinilla on verta käsissään. Olisiko uhreja tullut,jos meillä olisi maan johdossa Mestari.Epäilenpä että ei!

      • Anonyymi

        Vai pysäyttää se persuhömppä viruksenkin. "Väkivalta on aliarvostettu ongelmien ratkaisukeino" filosofoi mestarinne.
        Tartunnasta epäillyille nappi otsaan ja joukkohautaan, niinkö?


      • Olisi varmasti tullut, koska "mestarillakaan" ei olisi ollut valtuuksia sulkea rajoja niin, että Suomalaiset turistit eivät olisi päässeet rajan yli kotiinsa.


    • Anonyymi

      Nythän se on sitten nähty miten paljon ihmisten oman harkinnanvaraan voi näitä suosituksien noudattamisia jättää.
      Nyt hyökätään lappiin laskettelemaan, vaikka hyvin tiedetään hiihtokeskuksien koronatartunnoista. Nyt pitää jättää ohjeistamiset sikseen ja siirtyä järeimpiin keinoihin.

      • Anonyymi

        Persuthan on rehvastellu ettei mitkään rajoitukset koske heitä.


    • Anonyymi

      Hallituksen toiminta on ollut kiitettävää. Se on noudattanut asiantuntijoiden ohjeita ja esimerkiksi muihin pohjoismaihin nähden tilanteemme on vielä hyvä.

      Presidentti ei ohjaa sisäpolitiikkaa, joskin valmiuslakien voimaan saattamisessa tulee presidenttiä kuunnella. Presidentti Niinistö, kuten kaikki oppositiopuolueetkin, on antanut täyden tukensa hallitukselle. Mutta sinä siitä viis veisaat. Katkeroitunut vanha mies vaan jaksaa jankuttaa samaa tyhjää jargonia useilla palstoilla. Säälittävää toimintaa, jonka ainoa tarkoitus on kylvää eripuraa. Olet kansakunnan häpeä.

      Täydet bojot hallitukselle. Päätökset on tehty oikea-aikaisesti ja väestöä ohjeistettu. Nyt toimitaan ohjeiden mukaan ja pidetään mölyt mahassa.

      • Anonyymi

        Nyt toimitaan ohjeiden mukaan?? Mutta kun ei näköjään toimita:


    • Anonyymi

      Sentään yksi asia löytyi mikä ei ole Sipilän syy.

    • Anonyymi

      "Sanna on paras, pressaksi Salen jälkeen!

      Ja sitten poikkeuslain turvin heittää nämä vastustajat ja opposition vankilaan jotta tämä maa on paljon parempi paikka!"

      Sairasta.

    • Anonyymi

      Hallituksessa on Tuppurainen Tappuraisen takuumiehenä ja jälki on sen mukaista. Odotellaan vaan kiltisti seuraavia vaaleja niin kaikki muuttuu paremmaksi.

    • Anonyymi

      KIINALAISET on syyllisiä KORONAAN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe