Kyllä te olette loppujenlopuksi aika säälittäviä olentoja, kun asiaa oikein tarkasti miettii.
Meinaatteko asua samalla kylällä ja perustaa perheen jonkun miehen kanssa.
Olette naineet kaikkien kylän miesten ja jopa turistien kanssa. Kävisikö yhtään mielessä, että miehelle tulee ajatuksia tästä, kun on "oman kullan" kanssa, että tuokin on.....
Jos sen kerran aloitat, et pääse siitä ikinä pois. Tää vaan varoituksena nuorille tytöille, et se helppoa rahaa...  MIETTIKÄÄ KAKS KERTAA.
Huoraksen jälkeen.
8
218
Vastaukset
- Anonyymikyllähän se on hienoa kun tietää että on muillekin kelvannut 
- AnonyymiMiksi sinä niin tarkasti mietit? Akuutti asia omassa elämässä? 
- Anonyymiihanaa kun vaimo tuo lämpimät tuliaiset, nuolla kuumaa spermaa uuuuh 
- AnonyymiLöysän ja tautisen vitun ongelma mua enemmän harmittaisi. - AnonyymiEi mikään ongelma mulle. Naapurit arvelevat, että mahtaa olla vanhan ammatin harjoittaja... Latvialainen entinen ilotyttö, kertoi minulla rehellisesti mikä oli ja mitä oli tehnyt. Ainakin 1000 miestä nainut sitä, entä sitten ? Eipähän tarvitse elää puutteessa, siis minun. Ja ei muuten ole löysä, tai sitten mulla on iso... 
- Naisviha tuntuu rehottavan varsinkin prostituution vastustajien pimeissä mielissä. Sen huomaa tästä kielenkäytöstä. 

- AnonyymiMe asutaan pienellä kylällä jossa melkein kaikki on seurustelleet keskenään ja vastaan tuleva saman ikäinen vastakkaisen sukupuolen edustaja on vanha pano kaveri. - AnonyymiJos pelkää puheita niin pikku paikat ovat hankalat jutut kiertää. 
 Voi myös touhuta etäämpänä ettei tunneta niin hyvin.
 Paras on ehkä omat hyvät kaverit, voivat käydä huomaamattomasti vaikkapa vaimon kanssa panemassa joko kimpassa tai peräkkäin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset789317
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905947
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1045785
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään394057
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi783832
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät493679
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133070
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k582885
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral982859