Sain opetuksen

Anonyymi

Olin seurustellut Ninnin kanssa muutaman kuukauden ja päätimme lähteä kahdestaan risteilemään. Varasimme hytin, josta näkyisi kävelykadulle. Meitä kiihotti ajatus nussia niin, että joku voisi nähdä meidät. Yökerhossa meille tuli kuitenkin tosi kova riita jostain aivan mitättömästä. Viereisen pöydän kundi kuuli riitamme ja tuli rauhoittelemaan meitä ja jäi sitten istumaan pöytäämme. Ilta meni nopeasti ja päätimme lähteä jatkamaan jutustelua hyttiimme. Meillä oli runsaasti juotavaa emmekä olisi malttaneet vielä lopettaa juhlintaa.

Pelailimme korttia ja yhtäkkiä Ninni ehdotti, että pelaisimmekin räsypokkaa. En halunnut kuulostaa nuivalta ja suostuin vaikkakin vähän pitkin hampain. Vaatteet hupenivat kaikilta kovaa vauhtia. Me kundit olimme bokserit jalassa ja Ninnillä oli vielä farkut ja rintaliivit yllään. Ninnin hävitessä hän päättikin riisua liivinsä ja paljastaa ihanat pulleat, mutta terhakat rintansa. Nyt piti saada juotavaa ja huomasin, että Eetulla, tuolla toisella kundilla alkoi hieman pullottaa boksereissa hänen katsellessaan Ninnin ihania tissejä.

Ninni laittoi korttipakan sivuun ja sanoi yllättäen, että nyt tehdään jotain mistä hän on aina haaveillut. Ennen kuin ehdin sanoa mitään, niin Ninni veti bokserini nilkkoihin ja alkoi runkata kulliani ahnaasti. Eetu istui vielä alasängyllä ja katseli innostuneena meitä. Ninni upotti seisovan kullini lämpimään suuhunsa ja lutkutti munaani äänekkäästi ja ahnaasti. Koskettelin Ninnin rintoja ja ajattelin, että Ninni haluaa Eetun katselevan meidän rakasteluamme. Kullini seisoi aivan kivikovana ja tilanne kiihotti minua paljon, kunnes tapahtui jotain yllättävää. Ninni nyökkäsi Eetun suuntaan ja hamuili häntä tulemaan lähemmäs. Eetua ei tarvinnut kauaa houkutella, vaan hän nousi ja tuli niin lähelle, että Ninni ylettyi vetämään hänen bokserinsa alas.

Eetun kulli ponnahti terhakkaasti vapautuessaan boksereiden alta. Hänen kullinsa ei ollut juurikaan omaani pidempi, mutta se oli aivan järkyttävän paksu ja lähes tomaatin kokoinen terskansa oli lävistetty jollain sauvalla. Tämä sai Ninnin aivan sekaisin ja hän tarttui Eetun kulliin vapaalla kädellään ja alkoi ahnaasti runkata myös häntä. En ollut uskoa silmiäni ja yritin sopertaa Ninnille, että tämä ei kyllä käy ja nyt lopetetaan tämä. Eetu voisi kyllä halutessaan katsella meidän panemista. Ninni päästi irti minun kullistani ja piteli Eetun paksua munaa aivan naamansa vieressä ja tokaisi minulle kiukkuisena: Sä et tietääkseni omista mua ja me voidaan sitten touhuilla Eetun kanssa kahdestaan ja runkkailla vaikka omin käsin siinä sängylläs!

Ninni käänsi selkänsä minulle ja alkoi imeä Eetun munaa entistä ahnammin. En tiennyt yhtään mitä' voisin tehdä. Olin aivan paniikissa ja mietin jo hytistä lähtemistä. En missään nimessä jäisi katselemaan, kun joku muu panisi minun Ninniäni. Eetu puristeli Ninnin rintoja ja nosti tämän pystyyn ja alkoi availla Ninnin farkkujen nappeja. Farkut ja pikkarit lensivät nopeasti lattialle ja pian he sormeilivat ja imivät toisiaan hyvin kiihottuneina.

Lähstyin heitä ja otin Ninniä varovasti olkapäästä kiinni. Hän tarttui kullini ja veti minut aivan lähelleen niin, että kullini miltei kosketti Eetun kullia. Ja sitä Ninni tosiaan halusi. Hän veti meitä kulleistamme yhteen niin, että terskamme jo hieman koskettivat toisiaan. Molempien kullit seisoivat kovina, mutta Eetun terska näytti jättiläiseltä omaani verrattuna. Ninni valutti sylkeään molempien tersoille ja alkoi hieroa niitä toisiaan vasten. Olimme hieman hämmästyneitä, mutta Ninnin otteet olivat niin päättäväiset, että homma jatkui. Terskat kietoutuvat toisiaan vasten ja Liukas sylki toimi hyvänä liukasteena. Samalla Ninni runkkasi ja puristi niin kovaa, että molemmat kullit pysyivät tiukasti hänen otteessaan. Eetun ilmeestä näki, että hän nautti tilanteesta, kun Ninni hieroi minun pienempää terskaa hänen jättiläistään vasten. Eetun terskalävistyksen sauva kimalteli syljestä ja Ninni yritti työntää sen päätä minun terskani sisään.

Se näytti järkyttävän kiihottavalta ja kumma kyllä tuntuikin melko hyvältä. Kun Ninni huomasi minun kiihottumiseni hän jatkoi tuolla lävistyksellä minun terskani hankaamista. Kullit pullistelivat suonikkaina ja kiiltävinä Ninnin käsittelyssä. Tuo lävistyksen sauva upposi terskani sisään kerta toisensa jälkeen ja minä olin todella kiihottunut. Ninni huomasi tämän lantioni jännittyneisyydestä ja kiihdytti vain tahtiaan. Terskat liukuivat toisiaan vasten ja välillä tuo sauva tunkeutui terskaani tuntuen siltä, etten pystyisi kauaa enää pidättämään lastiani. Kuiskasin Ninnille, että olen laukeamassa ja, että haluaisin jo nussia häntä. Ninni ei ollut kuulevinaan vaan runkkaili meitä yhä kovemmin. Seuraavan kerran tuon lävistys sauvan osuessa terskani sisään tunsin lastini lähtevän liikkeeelle. Yritin jännittää lantiotani ja kestää vielä pidempään, mutta turhaan. Mällini lensi useilla sykäyksillä törmaten heti Eetun terskaan ja kimpoillen siitä joka suuntaan. Ninni puristi minusta jokaisen tipan ulos.....

3

3238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sarjassa satuja

      • Anonyymi

        Lol niinpä. otsikko on SEKSINOVELLIT


    • Anonyymi

      Luin ja laukesin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe