Mulle kävi silleen etten ole huomannut heti ettei viemäri vedäkään suihkussa ja, vettä pääsi tuvimaan asuntoon ehkä noin ämpärillinen. Kuivasin vedet heti kun homasin tämän sattuneen. Eniten nyt kuumottaa se että aiheutinko isonkin vesivahingon D:
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mihin se vesi levisi?
- Anonyymi
Aika paljon sitä vettä valui koska kynnykset yms on estämässä pieniä veden tulvimisia. Et sitten huomannut, että lattialla on laajemmalla alueella sentin verran vettä?
Riippuu siitä mihin se vului ja mikä on lattianpäällyste ja rakenne siinä- Anonyymi
Ämpärillinen oli ehkä vähän liioiteltu. Asunnossa on muovinen kokolattiamatto.
- Anonyymi
Jos on muovimatot niin vahinkoa ei ole tapahtunut edellyttäen että kuivaus on tehty pian. Joku laminaatti tai parketti olisi eri asia, varsinkin laminaatti.
- Anonyymi
Hetkellinen märkyys mitään haittaa vaikka olis missä. Kuivaa isseksee ko ei saa lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68898Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️65727- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 46487
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24477- 32466