Pysähdy ja mieti

Anonyymi

Pyydän kauniisti. Pyydän ilman mitään syyttelyä tai ivaa.
Ole kiltti ja pysy kotona. Nauti auringosta ja luonnosta yksin tai perheesi kanssa. Jos on yksinäistä niin tartu puhelimeen ja soita kaverille älä mene kahville. Pidä se turvaväli kun kohtaat vastaan tulijan. Täällä maalla on helppoa katkaista tartuntaketju jos vain haluamme. Jos tänään tai eilen palasit Lapista tai mistä ikinä palasitkaan niin muista käyttäytyä sen mukaisesti. Vanhemmat nyt on aika ottaa oma lapsi haltuun ja välittää siitä missä hän liikkuu. Toivottavasti ei nähdä hetkeen missään! Toivon koko sydämestäni että juuri sinä pysyt terveenä❤

13

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Emme voi loputtomasti välttää taudin tarttumista jossain vaiheessa. Siirrämme ainoastaan taudin tartuntahuippua myöhemmäksi ja kevennämme terveydenhuollon kuormitusta taataksemme hoidon niille, jotka sitä OIKEASTI tarvitsevat.

• Anonyymi

Aah, makaan poterossani viltin alla, siis olen pelastettu!

• Anonyymi

Totta on, juuri näin toimimme K.järvellä, ulkoilemme, pilkimme. soittelemme kavereille ja yksinäisille vanhemmille, vieläkin vanhemmille ! itse 64v. PAKOLLISET RUOKAOSTOKSET vaan. Turvavälit. PERHEET ulkoilevat ,pyöräilevät ym omissa jutuissaan. Siivoilemme, mitkä olisi pitänyt ja aikoinaan,keittelemme välillä päiväkahvit. Autamme tarvitsevia, kun jos mahollista. Järjenkäyttö on hyvin yksinkertaista ,jos välittää ja haluaa kaikkien eduksi. Ja jos sit sattuu kohdalle kaikesta huolimata ,sitten sairastamme ? paremmalla, tai huonommalla menestyksellä ! Mut yritäämme yhes ja toivomme kaikille onnistumista. Eikö ole yksinkertaista , Jaha se on illalla taas saunan paikka . Ilmat lämpenee, aurinkoa ja d vitamiinia kaikille. TV, eräs ,joka vain on ja asuu ja elää.

• Anonyymi

Kiitos.. Juuri tuollainen asenne on sitä Talvisodan henkeä..

• Anonyymi

Kannattaa ostaa kuonokoppa pala-aitasta ja mennä Nättiin kuuntelemaan diskomusaa ja laulaa viruskoronaa

• Anonyymi

Pyrin miettimään koronasta kauniisti, mutta hirmuinen se on kun keuhkompohjia se rassaa.

• Anonyymi

Mikään epämukava ei ole koskaan kivaa, eikä mukavaa ! Rauhallisesti se on otettava- sanottiin tuntemattomassakin- Panikoida ei kannata. SE tulee,on ja menee . JOKU SAIRASTAA ,JOKU EI. Kauan sitten eräs vanha ,jo poismennyt naapurini sanoi,kun piti kuivia heiniä latoon ajaa ,voi ku ei nyt vähään aikaan sataisi, no! Satoihan se, hän tuumasi muistan vielkin hyvin 70 luvulla olin hälle heinänteossa. Mitä jumalaton pelkää,se hällen tapahtuu, älkää siis peljätkö, poutakin koittaa aina sateen jälkeen. Tällasta tällä kertaa . Lähen hakee postin. tsemppiä.

• Anonyymi

Paljon tuntuu olevan jumalattomia kun ennen niin ylpeät, ylimieliset ja itsensä toisia paremmiksi tunteneet tyypit nyt ovat kauhuissaan oman surkean henkiriepunsa takia.

• Anonyymi

Älkää puhuko mitään talvisodan hengestä tälle anustulppasukupolvelle

• Anonyymi

Jeesuksen sanat tuovat rohkaisua juuri sinulle elämän eri tilanteissa. Hänen sanansa ovat rakkauden sanoja, lohdutuksen sanoja ja rohkaisun sanoja, jotka me saamme vastaanottaa. Jeesuksen sanat vievät sinut Jumalan maailmaan. Jeesus sanoo: 'Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen' Joh. 15:7.

• Anonyymi

Jospa nää rukoilijat pysyisi omissa porukoissaan sillä tuo ei nyt auta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa nää rukoilijat pysyisi omissa porukoissaan sillä tuo ei nyt auta..

Päinvastoin kokoontuvat seuroihin suurena laumana.

• Anonyymi

Älähän ole niin varma, saatat olla viel itsekin yllättäen samalla asialla?? Elämä on yllättävää,niinkuin äkkiä huomaamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe