Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Naista joka nauttii katsella

Hki/sörnäisestä,olisi ihanaa löytää nais ystävä joka nauttii katsella kun oleilen kotosalla nakuna,nautin tyydyttää itseäni kun nainen katselee.Hän nauttii itse olla kevyesti pukeutuneena.olen 60v vapaa(044-9699728 jore
573
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Painu vanhainkotiin fossiili yök

Äänestä
  • Aloittaja

Tiedätkö mikä on FOSSIILI??

Äänestä

• Aloittaja

Voi rassukkaa,hyvä huudella nimettömänä..SINÄ olet RASSUKKA

Äänestä

Painu vanhainkotiin fossiili yök

Äänestä
  • Aloittaja

HaHaHaHa OSUI ja UPPOSI perehdy asiaa hiukkasen paremmin sana FOSSIILIN taholta

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

haluunr kirjoitti:

Hki/sörnäisestä,olisi ihanaa löytää nais ystävä joka nauttii katsella kun oleilen kotosalla nakuna,nautin tyydyttää itseäni kun nainen katselee.Hän nauttii itse olla kevyesti pukeutuneena.olen 60v vapaa(044-9699728 jore

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu