Nyt on hyvä sauma alkaa kirjottelee yksinäisten toistensa kanssa. Tämän koronaikeen alla. Että viimestään kesällä pääsee tapaamisiin. No joo itse sitä naista etsin..se on vaan se juttu. ja sen takia sitä yksinäisyyden tunnetta tuntee.
Alkaa nimittäin maistuu puulle tämä mun päivärytmi joka vähän vaihtelee ja mikä ihan mukava onkin. Liika on liikaa. Sillä eihän ihminen voi koko ajan samoja juttuja tehdä.
Mun päivärytmi menee melko usein näin..
Herääminen..
Radio päälle tai juutuubi
Aamupala ja tee.
Pitkähkö 2 tuntii lenkki jonnekin.. luontoon mieluusti.
Ehkä kahvakuulailuu
Taidemaalausta tai kirjottamista yms Ehkä.
Nettiin
Ruoanlaitto. pakastin täynnä ruokaa..
Nettiin
Iltasuihku
Nukkuu...
nyt on hyvä sauma
3
79
Vastaukset
- Anonyymi
Niin olisihan se kiva tietää miten tämä poikkeustilanne vaikuttaa tai on vaikuttanut muiden yksinäisten elämään, itselläni kun tämä on ihan normaali tilanne, eikä siten ole muuttanut mitään, lukuunottamatta parin harrastuksen loppumista, mikä harmittaa paljon.
- Anonyymi
Kommentoidaan nyt sitten, vaikken ole sun ikäryhmää.
Lähempänä niitä riskiryhmän pahiksia kohta :)
Yhteistä meille jokaiselle nyt kumminkin tää eristyksissä olo, vaikka olen
muutenkin yksinäinen.
Nyt tuntuu vaan että kaupassakäyntikin on kuin pelais venäläistä rulettia.
Olisi kiva saada joku juttukaveri varsinais-suomesta .
Mökkiä nyt kaivattais, mihin vois lähteä potemaan vap ehtoista eristystä,
sitä vaan ei enää ole, ja yksinäistä olisi sielläkin,
mut plussana olisi luonto ja että ulos pääsisi ilman hissin käyttöä.
Nyt olen pari kertaa jo käyttänyt vaan rappuja, mutta kivaa joo, kun asun 7:ssä. :(
Onneksi on paljon kirjoja, ja juutubessa roikun joka päivä, ettei pää ala hajota,
maailmanmenoa-palsta on niin yhtä sekaisin kuin maailmakin.
Voihan sitä pelailla vaikka pasianssia, kivampi olis shakkia tms jonkun muun kanssa.
ja tuleehan tässä mietittyä sitä,
mikä on tärkeintä elämässä,
se on parasta tässä, ainakin niille, jotka ei ole koskaan sitä pysähtyneet funtsimaan.
Miksi me olemme täällä.
Kukaan ei oo rohkea yksinään, kun on paha paikka. - Anonyymi
Ihan sama tilanne. Töissä tosin käyn mutta sen jälkeen menen kauppaan 1-2 krt/vko ja siitä kotiin. Lapsille soittelen tai joku heistä käy tässä harvakseltaan. Olen ollut eron jälkeen yksin. Ei ole ketään kavereita. Mutta siis, ei tämä korona ole minun elämääni muuttanut miksikään. Kirpputorille ei pääse eikä kirjastoon. Siinäpä nuo minun " harrastukseni" olivatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141