mistä tietää onko mersu valmistettu kiinassa vai saksassa
kiinan mersu
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Auton VIN numerosta, siinä on valmistusmaa 3 ensimmäistä numeroa/kirjainta
http://autowiki.fi/index.php/Valmistenumero
Katso tuosta- Anonyymi
kiitos
- Anonyymi
Olipa helpotuksen huokaus!
Asia on kuitenkin niin, että tuotteen valmistusmaalla ei pitäisi olla mitään vaikutusta auton yleiseen laatuun.
Asia on hieman toinen, elleivät kokoonpanossa käytetyt osat viimesen päälle ole aivan samoja.
Sähkölaitteet saattavat toisinaan vaihdella kokoonpanotehtaasta toiseen, sillä
autosähköalan valmistajia kun on lähes joka maassa.
Joku varmasti tietää, onko esim. Briteissä kokoonpantuissa japanilaiset sähköjärjestelmät, vai tekeekö ne kenties LUCAS. - Anonyymi
Jos kiinasta tuodaan kokonaisia autoja !!esim, moottori voi olla kiinalainen tai vaikka intiasta mutta eu; n myötä kootaan euroopassa
- Anonyymi
Kiinalainen mersu ei reagoi natsitervehdyksiin koska se on kommari.
- Anonyymi
Olet ihanan viaton ja lapsellinen lapsi, hihii!!
- Anonyymi
Mersut on p*skaa, ihan sama missä maassa niitä on yritetty kasaan raapia.
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä, kun 10 % rahoista menee kiinan (tahallisesti pienellä) kommunistipuolueelle!
- Anonyymi
Pienemmissä mallisarjan Valtran traktoreissa on kiinalainen moottori, niitä ei koota suomessa, mikä on traktorin kotimaa, onko se Kiina vai Suomi, kun traktori kootaan suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109