Onko verkostomarkkinointi tullut tiensä päähän Suomessa?

Anonyymi

8

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi coinistit ja zino-hörhöt suuttuvat niin kovasti jos heidän pyramidejaan arvostellaan? Jos on uskossaan vahva ja saa mielihyvän siitä että tunkee rahansa koijareiden taskuihin niin siitä vaan, ei kai kukaan ole verkostohörhöjä kieltänyt häviämästä rahojaan. Kunhan nyt eivät tunkisi aatteitaan viattomille, vanhuksille, jne

    • Anonyymi

      Höpö höpö - juttuja.

      Kun tämä korona-tauti runtelee taloutta muutaman kuukauden, on lisätuloille kysyntää enemmän kuin koskaan.

      Firmaa tulee kaatumaan kuin maailmanlopun edellä ja työttömyys harppaa huippulukemiin.

      Tulemme näkemään todella suuria kasvulukuja juuri laillisissa yrityksissä, eri asia on sitten kaiken maailman ponzi-pyramidi-veivaukset, niitä aina tulee ja menee joka tapauksessa. Mutta ne ovatkin eri asia.

    • Anonyymi

      Ottakaamme filosofinen lähestymistapa aloituksen kysymykseen. Jos ajatellaan verkostomarkkinoinnin vetovoimaisuutta uutuudenviehätyksen elementin kautta, ollaan tultu tilanteeseen jossa asia ei ole enää uutta, kuten vuonna 1990 alussa jolloin ensimmäinen verkosto alkoi todella kasvaa Suomessa.

      Verkostomarkkinoinnin rakenteellinen asetelma oli uutta, ja useille, miltei kaikille asia oli jotakin jota kuultiin ensimmäistä kertaa.

      Tämä ensimmäistä kertaa kuuleminen on läpikäyty, eikä enää kenellekään ole ensimmäinen kerta kun vastaavaa kuulee.

      Verkostomarkkinointi menestyäkseen tarvitsee TODELLA aidosti palkitsevan järjestelmän, jossa tyypillinen perustajien AHNEUDEN HENKI on poissa, ja mukaantuleva voi OIKEASTI tienata siitähyvästä että on mukana.

      Näin ei ole tänäpäivänä missään verkostoissa, vaan mukanaolevien pitää lähinnä maksaa siitä että ovat "töissä".

      Lähes jokaisella on "vuosimaksu" ja härskeimmillä jopa "kuukausimaksu" siitä että edustaja on mukana.

      Jos kyseiset maksut eivät ole maksettu, ei voi ansioitua tienaamaan.

      Verkostofirmat elävät näillä kuukausimaksuilla, ja mukanaolevien itse maksamilla maksuilla.

      Todellinen tuotanto on sivuseikka, pääasia on vain rekrytä lisää mukaantulijoita, ja mukaantulevilta maksuja.

      Kun näen verkostoidean joka pohjautuu todelliseen tuotantoon, lähden heti mukaan. Nyt on vain erilaisia maksujenkeräilijöitä, joilla on onttoja "lupauksia" rahan tienaamisesta.

      Terveisin entinen nimimerkki "PonzipaPonzi"

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Näin nettiaikaan on ihmeellistä että joku vielä lähtee noihin verkostomarkkinointeihin mukaan kun netistä voi lukea monen eri verkostomarkkinointiyrityksen arveluttavasta toiminnasta.


    • Anonyymi

      Höpö höpö! Vm:a on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ei se mihinkään katoa. Vanhoja lopettaa ja uusia tulee tilalle. Osa toki pysyy pystyssä jopa vuosikymmeniä. Eli kyllä te täällä jauhaa saatte mailman tappiin asti. Ja kun oma pumppu sammuu, niin seuraava sukupolvi jatkaa samaa jauhamista... Ettekä siltikäään saa hommaa kitkettyä. Eikö tunnu aika turhauttavalta?

      • Anonyymi

        Miksi verkostokoijarit eivät kehitä jotain oikeasti toimivaa tuotetta jota ihmiset haluaisivat ostaa? Tällöin liikevaihto muodostuisi aidosta tuotteiden myynnistä eikä pakollisista kuukausimaksuista sun muista kusetussopimuksista. Onko näin että verkostokoijarit ovat sen verran heikkolahjaisia ettei heistä ole tällaisen tuotteen kehittämiseen, vaan pakasta vedetään aina vaan iänikuisia arkisia kahvinkeittimiä ja kalaöljyjä joille sitten lupaillaan mitä ihmeellisimpiä syöpää parantavia ominaisuuksia? Jos tuote on toimiva, ihmiset kyllä ostavat ilman mitään kytkysopimuksia ja kusetuspuheita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi verkostokoijarit eivät kehitä jotain oikeasti toimivaa tuotetta jota ihmiset haluaisivat ostaa? Tällöin liikevaihto muodostuisi aidosta tuotteiden myynnistä eikä pakollisista kuukausimaksuista sun muista kusetussopimuksista. Onko näin että verkostokoijarit ovat sen verran heikkolahjaisia ettei heistä ole tällaisen tuotteen kehittämiseen, vaan pakasta vedetään aina vaan iänikuisia arkisia kahvinkeittimiä ja kalaöljyjä joille sitten lupaillaan mitä ihmeellisimpiä syöpää parantavia ominaisuuksia? Jos tuote on toimiva, ihmiset kyllä ostavat ilman mitään kytkysopimuksia ja kusetuspuheita.

        >Miksi verkostokoijarit eivät kehitä jotain oikeasti toimivaa tuotetta jota ihmiset haluaisivat ostaa?

        Heh, tämä oli hyvä kysymys, osuu suoraan verkostomarkkinoinnin nilkkaan.

        Jos verkostokoijarit keksisivät oikean toimivan tuotteen, heidän kannattaa myydä sitä suoraan. Verkkokauppa, tai kivijalkakauppa. Mikä vaan. Verkostomarkkinointi on niin tehoton tapa myydä tuotteita, ettei kannata harkitakaan menestystuotteen antamista verkostomarkkinointiin.

        Niinpä niin, nyt olemme taas asian ytimessä. Jos tuote on toimiva, sitä ei koskaan markkinoida verkostomarkkinoinnilla.

        MUAHAHMUAHAHAHMUIAHHAAAAA

        Poijjaat!!! Taasen!


      • >Höpö höpö! Vm:a on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ei se mihinkään katoa. Vanhoja lopettaa ja uusia tulee tilalle. ... Eli kyllä te täällä jauhaa saatte mailman tappiin asti

        Juuri näin. VM ei koskaan katoa koska aina syntyy uusia virityksiä, johon HEIKKOLAHJAISIA saadaan houkuteltua mukaan. Heikkolahjaiset eivät koskaan lopu, joten eivät lopu kusetuksetkaan.

        > Ettekä siltikäään saa hommaa kitkettyä. Eikö tunnu aika turhauttavalta?

        Ei todellakaan, sillä verkostomarkkinoijat tuovat meidän elämäämme HUUMORIA!! Heidän kommenttinsa ovat MEILLE suurta NAUTINTOA! Kuten tämäkin. En selitä enempää ...

        MUAHAHAMUAHHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

      Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      50
      14137
    2. V*ttuu että mä haluan sua

      Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      101
      5214
    3. Nolointa ikinä miehelle

      On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      180
      4597
    4. Katsoitko mua yhtään

      Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      71
      3951
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

      Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      61
      3585
    6. Mikä sinua eniten

      Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      120
      3490
    7. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

      Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      53
      2482
    8. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

      vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      51
      2399
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

      Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      32
      2195
    10. On sillä rääpyä

      Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      20
      1883
    Aihe