Kahvila Hartolan osuuspankintalossa. Aikooko olla vielä auki?

Anonyymi

Kyllä on välinpitämätöntä touhua!

Kyseisessä kahvilassa istuu joka aamu ja ehkä iltapäivisinkin edelleen kymmenen ihmistä ahtaasti muutaman pöydän ääressä.

Eikö kahvilan omistaja ole perillä mitä maailmalla tapahtuu? Ei vaan älyä sulkea puotiaan, vaikka asiakkaat, ja kaikki eläkeikäisiä, altistuvat koronavirukselle!

Ahneusko syynä vai pelkkä tietämättömyys tai välinpitämättömyys, vai kaikki?

4

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eläkeläiset pitävät koronaa ihan tavallisena kausiflunssana. Äly jättänyt torpan.

• Anonyymi

Niin näyttää olevan. Viime perjantaina s-marketissa eläkeläismummot tulivat seitsemältä aamulla kauppaan ja jäivät hyllyjen väliin ja hedelmätiskin luo vaihtamaan kuulumisia ja kovasti oli hauskaa eikä kiire minnekään. Tunnin kuluttua siitä samat henkilöt istuivat marketin viereisessä täpötäydessä kahvilassa. Suurin vastuu on heillä itsellään. Minulle on yksi hailee jos nuo dementikot kuolevat koronavirukseen, mutta sen sijaan olen huolissani heistä, jotka noudattavat ylhäältä annettuja ohjeita ja sairastuvat pahasti noiden välinpitämättömien tomppeleiden vuoksi.

• Anonyymi

Jos oma elämä on päin persettä niin väliäkös sillä on miten muiden käy.

• Anonyymi

Eräs tyyppi 80v. kävi kyselemässä apteekista hengityssuojaimia ja puuvillakäsineita, jonka jälkeen suunnisti Kotikahvilaan... joten...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      87
      1833
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      145
      1298
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1120
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      64
      988
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      921
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      85
      850
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    8. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      833
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe