Kyllä on välinpitämätöntä touhua!
Kyseisessä kahvilassa istuu joka aamu ja ehkä iltapäivisinkin edelleen kymmenen ihmistä ahtaasti muutaman pöydän ääressä.
Eikö kahvilan omistaja ole perillä mitä maailmalla tapahtuu? Ei vaan älyä sulkea puotiaan, vaikka asiakkaat, ja kaikki eläkeikäisiä, altistuvat koronavirukselle!
Ahneusko syynä vai pelkkä tietämättömyys tai välinpitämättömyys, vai kaikki?
Kahvila Hartolan osuuspankintalossa. Aikooko olla vielä auki?
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Eläkeläiset pitävät koronaa ihan tavallisena kausiflunssana. Äly jättänyt torpan.
- Anonyymi
Niin näyttää olevan. Viime perjantaina s-marketissa eläkeläismummot tulivat seitsemältä aamulla kauppaan ja jäivät hyllyjen väliin ja hedelmätiskin luo vaihtamaan kuulumisia ja kovasti oli hauskaa eikä kiire minnekään. Tunnin kuluttua siitä samat henkilöt istuivat marketin viereisessä täpötäydessä kahvilassa. Suurin vastuu on heillä itsellään. Minulle on yksi hailee jos nuo dementikot kuolevat koronavirukseen, mutta sen sijaan olen huolissani heistä, jotka noudattavat ylhäältä annettuja ohjeita ja sairastuvat pahasti noiden välinpitämättömien tomppeleiden vuoksi.
- Anonyymi
Jos oma elämä on päin persettä niin väliäkös sillä on miten muiden käy.
- Anonyymi
Eräs tyyppi 80v. kävi kyselemässä apteekista hengityssuojaimia ja puuvillakäsineita, jonka jälkeen suunnisti Kotikahvilaan... joten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423