rakstunut

meeri

Apua!! Olen onnellisesti naimisissa ja rakastan miestäni. Mutta nyt elämääni on tullut toinen mies!!!Miten minulle kävi näin?? Mitä teen?

73

3616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

onnellinen ja rakasta molempii =)

Toisil niit on kaksin kappalein grrrr....

• meeri

se ei vaan oo aina niin helppoa, kun en kumpaakaan haluaisi satuttaa

• n52
        meeri kirjoitti:

sinä kuitenkin tiedät,että jos tuo on tosi niin ei siihen osaa neuvoja kukaan täällä antaa.
        Oikean vastauksen tai ratkaisun tiedät vain sinä!

En henkilökohtaisesti ole joutunut kyseiseen tilanteeseen koska jos ja kun olisin tuollaisen ongelman edessä jättäisin luultavasti molemmat ja etsisin sen kolmannen =)

No vitsiä osittain,mutta voimia sinulle !

• hennaliisa1
        meeri kirjoitti:

Sie et haluais satuttaa kumpaakaa, etkä satutakkaa - loppuje lopuks muita ko ihtiäis.
        Saatat tulla kovastikkii kipijäks.
        Sillo ko tauvi ensimmäiset oireet alkaat ilmetä pittää ottaa vastalääkettä ja se on se meije ihe kunkii järk.
        Ooha miekii 'rakastunt' monta kertaa meije avioliito aikan, mut oon aatelt, et ko tää on miu ukkoi, jonka kans mie kerra mänin papi ettee ja lupasin sitä nykyaikan kyl harvinaista uskollisuutta, ni en mänt satuttammaa kettää.
        Enkä oo katunt.
        Tää ei oo moralsaarna vaa tos asia.
        Ei siihe romantiikanälkää ja vaihtelukaipuusee kuole.

• Kakku

Anna mulle toinen! :0))))))))))

• n52

etuile minä jo ekaksi kyselin! =)

• Kakku
        n52 kirjoitti:

etuile minä jo ekaksi kyselin! =)

Etkä kysellyt. Mulle!!!!!!

• n52
        Kakku kirjoitti:

Etkä kysellyt. Mulle!!!!!!

ujo luonne.mutta vihjasin selvästi ensin grrrr...!!

• Kakku
        n52 kirjoitti:

Hyvä on sitten. Mutta jos et huolikaan, niin anna mulle sit. :0) Vakavasti puhuakseni, ei ole häävi tilanne olla kahden miehen "loukussa".Se mikä minua hieman kummeksuttaa, niin miten kukaan pääsee väliin avioliittoon, jossa kaikki on hyvin?

• n52
        Kakku kirjoitti:

Hyvä on sitten. Mutta jos et huolikaan, niin anna mulle sit. :0) Vakavasti puhuakseni, ei ole häävi tilanne olla kahden miehen "loukussa".Se mikä minua hieman kummeksuttaa, niin miten kukaan pääsee väliin avioliittoon, jossa kaikki on hyvin?

me molemmat tiedämme,että luullakseni tämä on niitä kaartelevan juttuja =)

Mutta sovittu,että tällä kerralla minä testaan ensin ja suosittelen sitten jos on hyvä,mutta ensi kerralla saat eka vuoron! Ok?

• Takila
        n52 kirjoitti:

Mutta sovittu,että tällä kerralla minä testaan ensin ja suosittelen sitten jos on hyvä,mutta ensi kerralla saat eka vuoron! Ok?

Jos teemme niin että vuoropäivinä kaikki kolme pyöritätte sitä aisankantokerhoa, olis aika ihanteellinen ratkaisu, saisitte aina kahden lemmenyön jälkeen virkistäytymisvuorokauden.

Näin olis aina veres rakastajatar odottamassa ja ukolla onni ja autuus.Eikä kenenkään tarvis peitellä ja salailla.....

Olisin kyllä itsekin kateellinen

• Kakku
        n52 kirjoitti:

Sopii minulle. Jään kieli pitkällä odottamaan seuraavaa "uhria". Mikä muuten on kaarteleva? (Tuntuu että viherrän tällä palstalla.)

• n52
        Takila kirjoitti:

Jos teemme niin että vuoropäivinä kaikki kolme pyöritätte sitä aisankantokerhoa, olis aika ihanteellinen ratkaisu, saisitte aina kahden lemmenyön jälkeen virkistäytymisvuorokauden.

Näin olis aina veres rakastajatar odottamassa ja ukolla onni ja autuus.Eikä kenenkään tarvis peitellä ja salailla.....

Olisin kyllä itsekin kateellinen

tuli viisas ja keksi ratkaisun,mutta minä kysyin sinulta jotain ja et ole taas viitsinyt vastata.
        Minä rakastan herrasmiehiä!
        Tämä siis on vihje jos meinaan,että voisit päästä neljänneksi.

Kyselin siellä toisessa jotain juomisista!

• n52
        Kakku kirjoitti:

Sopii minulle. Jään kieli pitkällä odottamaan seuraavaa "uhria". Mikä muuten on kaarteleva? (Tuntuu että viherrän tällä palstalla.)

joskus puhuvat kaaartelevana,liekö häntä tarkoittavat.
        Minä kun en tiedä mitään vaikka kiduttaisivat!

• Kakku
        n52 kirjoitti:

joskus puhuvat kaaartelevana,liekö häntä tarkoittavat.
        Minä kun en tiedä mitään vaikka kiduttaisivat!

vähän ajattelinkin.

• Vapaa leski mies /70+
        Kakku kirjoitti:

Ottakaa täältä vapaana olev/a/ta.
        Osoitteita tänne. Please.

• Kakku
        Vapaa leski mies /70+ kirjoitti:

Ottakaa täältä vapaana olev/a/ta.
        Osoitteita tänne. Please.

että missä?

• Vapaa leslimies/70+
        Kakku kirjoitti:

että missä?

Annan sitten osoiteen kun kuulen kelpaanko.
        Jos pitää olla Prinssi valkosella hevosella ja vielä akateeminen , niin älä vaivaannu ....
        Vaikka muuten mukava olenkin.

• Kakku
        Vapaa leslimies/70+ kirjoitti:

Annan sitten osoiteen kun kuulen kelpaanko.
        Jos pitää olla Prinssi valkosella hevosella ja vielä akateeminen , niin älä vaivaannu ....
        Vaikka muuten mukava olenkin.

tosissani...

• Vapaa leskimies/70+
        Kakku kirjoitti:

tosissani...

Mutta tekee mieli kuitenkin.
        Vai miksi kyselet?

• Aidan takana ruoho aina vih...
        n52 kirjoitti:

Mitenkäs hän sitten suun panisi

• meeri
        Kakku kirjoitti:

???luulin aina ennen että se on mahdotonta ja paheksuin...

• höpsötin

Viimeinen leimahdus ennen lopullista sammumista, sitä se vaan on, ei muuta. Rakkaus on lisääntymisaikaan tarkoitettu, rodunjatkamiskeino lisääntymiseen, ei muuta. saman lämpimän tunteen saa kun on tissi sopassa.

• soppa ei ole liian kuumaa:)))!!

• sitä

lupa rakastaa vaikka koko maailmaa.
      Älä kuitenkaan mene vieraisiin miehiin rakastelemaan, rakastaminen saisi riittää.
      Mäkin oon meeri ja rakastanut vaikka kuinka monta.
      Yhden kanssa kuitenkin olen vain rakastellut.

• meeri

...juuri niin teenkin, ainakin toistaiseksi olen onnistunut

• Olisiko näin

Kun tulee ilmi ei sinulla ole kumpaakaan

• RKM

anna ukkojes atvata ja sopikoot keskenään miten jatketaan, vaihdetaanko temppuvinkkejä vai heitetäänkö kuikka mäkeen ja mennään kaljalle ja naisiin

• Takila

Voit hetken leikkiä sen ukkomiehen kanssa
      ja kun ei kiinnosta lähetä kotiinsa.

Kun tulee se uusi villitys eiku sama uusiks
      Ollaan me miehet sellasia aaseja et kestetään.

Kyllä se kannatta käyttää vaimoa OPINTOMATKALLA

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miten se toinen mies sit tosta vaan sai sydämmen pomppimaan jos omaasi aidosti sanot rakastavasi. Kysyy utelias ulla vaan.

• Linnan neito

On se merkillist, kun rakastetta vaan niin pal kauhiast, mutt sit yhtäkki tull tupsahtaa toin mies elämä. Miks mull ei koska tapahru mittä tommost. Sanova, et mää senttä ole suht nätti flikkaki.

• Aidan takana ruoho aina vih...

Jos rakastaa miestään ei petä

• meeri

...en olisi luullut itselleni koskaan käyvän näin

• ohimenevä mielenhäiriö ja se on sairaus nimeltä Rakkaus ja lääke siihen on nimeltään Arki; sitä kun nautit 30 vuotta vuorokaudet ympäriinsä niin tauti on voitettu ja ohi..

• Jermu

Mutta, jospa kuitenkin..Siitä huolimatta, 30 vuoden jälkeen sitä puhtia piisaa???

• Jermu kirjoitti:

Mutta, jospa kuitenkin..Siitä huolimatta, 30 vuoden jälkeen sitä puhtia piisaa???

tai tulee taas uusi tauti....(:

• Jermu
        Pirrejuupas kirjoitti:

Mä en rupee hempeileen tän enempää..Kjäh!

• hennaliisa1
        Pirrejuupas kirjoitti:

kenel on heikko vastustuskyky.
        Joillakii on niiko sellane viirus joka ei hävijä elimistöst millokaa.
        Sillo ko 'kunto' ei oo parraimmillaa tauti isköö.
        Sitä ko pottee aikaasa ni parantuuha siint.
        Mut jos se alttius on, ni eiko taas jonkuu aja peräst sängy pohjale 'sairastammaa.'

• hennaliisa1 kirjoitti:

Mut jos se alttius on, ni eiko taas jonkuu aja peräst sängy pohjale 'sairastammaa.'

männä rooniseks, niin sillon siinä on ihmeissään immeinen! Muotosttuu siitä vielä niinku se resitenssi kanta ja eihän siihen ennee pure mikkää liäkekkää ennee - voi kauheeta pittää muisttoo olla vuan kyrnöttee hissuksseen :))

• n52
        hennaliisa1 kirjoitti:

siul aina noit viisait afforismii!
        Sie lenkil vai kävit?
        Minkä rotuin se sinun koiras?

• hennaliisa1
        n52 kirjoitti:

siul aina noit viisait afforismii!
        Sie lenkil vai kävit?
        Minkä rotuin se sinun koiras?

koirinei ja ukkonei. Välis käivät pennut syömäs.
        Niihä se männöö, et 'koton' käyvää syömäs juhlapyhin ja hyvähä se on, mut koht saisiit alkaa pyytää meitä heile syömää ko omas huushollissaa ovat pitkä aikaa asuneet.

Meije koira on coccerspanieli.
        Vanha herra. Muute hyvä ja lempee luontone, mut voi niitä korvii tälläsel kurakelil - ne ko viistäät maata ja koiraha nuuskii aina , kulkoo melkei kuono maas.

• n52
        hennaliisa1 kirjoitti:

koirinei ja ukkonei. Välis käivät pennut syömäs.
        Niihä se männöö, et 'koton' käyvää syömäs juhlapyhin ja hyvähä se on, mut koht saisiit alkaa pyytää meitä heile syömää ko omas huushollissaa ovat pitkä aikaa asuneet.

Meije koira on coccerspanieli.
        Vanha herra. Muute hyvä ja lempee luontone, mut voi niitä korvii tälläsel kurakelil - ne ko viistäät maata ja koiraha nuuskii aina , kulkoo melkei kuono maas.

olen joskus vihjaillut,että olisi mukavaa jos toisin päin,mutta kai sekin aika tulee.
        Mulla oli muuten yötä nuorin pojista 23v. ja tuli siksi kun viime yönä ilmestyi niitä suklaa juttuja.
        Minähän kiltisti toimin taas salaisena kanana hi,hi,hi.

• vita_nova ejk.

Onpas tässä ketjussa naisväki antanut kyynisiä kommentteja rakkaudesta.

Minusta rakkaus on ihanaa! Uskon rakkauteen, rakastumiseen ja pienien tähtien näkemiseen ja kellojen soimiseen, oli mittarissa sitten 17 tai 87. Minun käy sääli naisia, joilta avioliitto on vienyt uskon rakkauteen... Muutenkin olen sitä mieltä, että jos elämä on sitä, että on lupa rakastua vain kerran elämässään siihen Oikeaan, niin turha reissu koko elämä!

• meeri

Kiitos sinulle, paras vastaus viestiini!1 Minusta tuntuu nyt vaan siltä että kun 50 on mittarissa ei niitä rakastumisia enää niin montaa tule. Niin ajattelin kaiken uhallakin vaan nauttia tästä ,niin kauan kuin sitä kestää- tai saan vastarakkautta. Ja pitää rakkauden kaukana avioliitostani, Hyvää kevättä Sinulle!

• hennaliisa1

luvaperästä. Mie viittaan vaa tuoho siu viimosee lauseeheis.
        Saapha sitä rakastuu vissii vaik joka toine viikko, mut mite sit toimii ja käyttäytyy se onkii jo toine juttu.
        Tai sie vissii tarkotitkii sellasii tapauksii ko on eront tai jäänt leskeks, ni sillo saap antaa pallaa, ettei tunnu hukkareissult koko elämä.
        Eihä sitä tarvija kuolleele puolisollee silviisii uskolline olla et ei mää vaik uusii naimisii, tai muisteloo vaa sitä eronnutta ukkoo, tai eukkoo ja kököttää yksinnää.

• meeri
        hennaliisa1 kirjoitti:

Saapha sitä rakastuu vissii vaik joka toine viikko, mut mite sit toimii ja käyttäytyy se onkii jo toine juttu.
        Tai sie vissii tarkotitkii sellasii tapauksii ko on eront tai jäänt leskeks, ni sillo saap antaa pallaa, ettei tunnu hukkareissult koko elämä.
        Eihä sitä tarvija kuolleele puolisollee silviisii uskolline olla et ei mää vaik uusii naimisii, tai muisteloo vaa sitä eronnutta ukkoo, tai eukkoo ja kököttää yksinnää.

..leskiä tai eronneita, vaan tässä ja nyt!! Älä tuomitse, en minä ketään satuta. Rakkaus on kaunista, ei seksiä.

• hennaliisa1
        meeri kirjoitti:

..leskiä tai eronneita, vaan tässä ja nyt!! Älä tuomitse, en minä ketään satuta. Rakkaus on kaunista, ei seksiä.

vähemmässäkää määräs.
        Tuol ylempän vaa sanoin, et mite mie onnistuin ko ihmee kaupal pääsemää erroo semmosest rakkauvest, joka olis teht hyvi monta ihmistä onnettomaks jos mie oisin lähtent toise miehe mukkaa.
        Miu elämätilanne olikii erilaine ko siu. Mie olin nuoremp ja miul ol alaikäsii lapsii ja heitä mie ajattelin, sekä tietyst sitä ukkojaikii.
        Sit ko mie sanoin, et ei siin oikei luppaa kysytä ko rakastuu naimisis ollessaakii, ni tarkotin just sitä, et ei se mikkää ihme oo, jos sillee käyp. Hyvi monet ovat rakastunneet, mut mie en oo katunt sitä ratkasuu minkä aikoinai tein, eli päätin, ettei miu takija tarvii perree kärsii.

• vita_nova ejk.
        hennaliisa1 kirjoitti:

Että miten toimii rakkaustilanteissa? Minusta asia on harvinaisen selkeä: niin kuin sydän sanoo. Se on lopulta onneksi ja rakkauden määrä maailmassa lisääntyy, jos se on ainoa kriteeri. Sillä jos on rakkautta, sille on ollut tila valmiina, ei sitä ole pyydetty tulemaan. Rakkaus ei kysy lupaa eikä rakkauden tiellä ole esteitä.

Ja en puhu nyt leskeys- ja erotapauksista.

• vita_nova ejk. kirjoitti:

Että miten toimii rakkaustilanteissa? Minusta asia on harvinaisen selkeä: niin kuin sydän sanoo. Se on lopulta onneksi ja rakkauden määrä maailmassa lisääntyy, jos se on ainoa kriteeri. Sillä jos on rakkautta, sille on ollut tila valmiina, ei sitä ole pyydetty tulemaan. Rakkaus ei kysy lupaa eikä rakkauden tiellä ole esteitä.

siinä järellä ou mittää tekkoo?

• hennaliisa1
        vita_nova ejk. kirjoitti:

ja männöö ohi, jos ei ookkaa muutako intohimmoo ja hullaantumista.
        Koha monet ihmiset malttasiit oottaa sen ensimäise myräkä ohi mänemistä, ni kokonaisuuve kannalt malttamine usseimmas tapaukses kannattas.
        Helppoha se on toisele sannoo.Jokkaine tapaus on omalaiseesa.
        Mie ko en oikei tuoho sydämme sanomissee pelkästää uskos. Mite se sydän ei sit sano lapsist ja muistuttelis siint rakkauvest joka sai mänemää vihile ja luppaamaa sitä tahtomista.
        Sama sydänhä se on ihmisel, jos se siint on kii.

• hennaliisa1 kirjoitti:

Koha monet ihmiset malttasiit oottaa sen ensimäise myräkä ohi mänemistä, ni kokonaisuuve kannalt malttamine usseimmas tapaukses kannattas.
        Mie ko en oikei tuoho sydämme sanomissee pelkästää uskos. Mite se sydän ei sit sano lapsist ja muistuttelis siint rakkauvest joka sai mänemää vihile ja luppaamaa sitä tahtomista.

sitä tietysti on tullu luvattuu tahtovasa vaikka mitä, mutta en miekkää usko mihinkkää syvämmiin jorinoihin, oun mie liijan epäromanttinen immeinen semmossiin henkimualiman asijoihin.

Jokkainen tietysti taaplovvaa tyylillään ei siinä mittää, onnee vuan niille jotka ossoo heittäyttyy tunteihesa vitäviks.

• hennaliisa1
        Pirrejuupas kirjoitti:

sitä tietysti on tullu luvattuu tahtovasa vaikka mitä, mutta en miekkää usko mihinkkää syvämmiin jorinoihin, oun mie liijan epäromanttinen immeinen semmossiin henkimualiman asijoihin.

Jokkainen tietysti taaplovvaa tyylillään ei siinä mittää, onnee vuan niille jotka ossoo heittäyttyy tunteihesa vitäviks.

'aktiivivaiheessaa' nii kokonaisvaltasta ko olla ja voip ja luuloo, et kuoloo, jos tää loppuu.
        Sellastaha se ol sillokii ko oltii nuorii ja rakastettii ja mäntii naimisii.
        Sit ko tulliit lapset ni asiat eivät ennää olleetkaa "kahe kauppa ja kolmanne korvapuusti."
        Tään Meeri tapaukses lapset(ainakaa pienet) eivät jäis äitittä,jos hää muuttas vaik kotont toise miehe luokse, mut tunteetha ne on sil aviomiehelkii.
        Tää on taas niitä keskusteluaiheita, jois ei saata olla kysymys muust ko asia pohtimisest ylleisel tasol.
        Saap sannoo mielpitteesä tälläsist 'vieraasee' rakastumisest ja mite sen asia kans kukakii mänettelis, tai mite siihe suhtautuu sivullisen.
        Tuomitaaks myö, ymmärrettääks, vai jotakii silt välilt.Mielpitteihe vaihtoo ja mahollissii omakohtasii kokemuksii. Toivottavast kukkaa ei loukkaannu!

• rakastua/rakastaa

Mikä ihmeen lupa on kysymyksessäsi!!!!!!! Me olemme sitten vielä sillä elämän turhalla matkalla: Ja avioliittoko se uskon vie rakkauteen---tämän pituinen rakkaus-aviliito kun meillä on takana/ja edessä emme osaa edes sinulle sanoiksi laittaa. Uskomme rakkauteen aina eri-ikäisinä/kokoisina, mutta emme usko hetken mielijoteeseen. Annamme itsellmme luvan olla rakastuneita vielä 29 vuoden jälkeen------odotamme turhalan pysäkkiä kaksin aina kaunihimpi.

• vita_nova ejk.
        rakastua/rakastaa kirjoitti:

Mikä ihmeen lupa on kysymyksessäsi!!!!!!! Me olemme sitten vielä sillä elämän turhalla matkalla: Ja avioliittoko se uskon vie rakkauteen---tämän pituinen rakkaus-aviliito kun meillä on takana/ja edessä emme osaa edes sinulle sanoiksi laittaa. Uskomme rakkauteen aina eri-ikäisinä/kokoisina, mutta emme usko hetken mielijoteeseen. Annamme itsellmme luvan olla rakastuneita vielä 29 vuoden jälkeen------odotamme turhalan pysäkkiä kaksin aina kaunihimpi.

Kenelle mahdat nyt sanasi osoittaa? Puhut kysymyksestäni, mutta en tuossa kommentissani kyllä kysy mitään. Muutenkin puheenvuorosi menee nyt ohitseni. Oliko se siis väärässä paikassa? Nuoli viittaisi minun kommenttiini, mutta??

Puhut kuitenkin reissusta, johon viittasin. Tarkoitin turhalla reissulla sitä ahdasta näkemystä, jossa nähdään rakkaus vain yhteen ihmiseen ihanteena, joka sulkee silmät siltä tosiasialta, että ihmiselle on ominaista rakastaa monta kertaa elämänsä aikana. Minusta on hienoa, jos jollain on niin hyvä rakkaussuhde, että se kestää läpi elämän. Itsekin haluaisin - olisin halunnut - sellaisen. En kuitenkaan ole pystynyt rakastamaan vain yhtä.

• vita_nova ejk
        Pirrejuupas kirjoitti:

siinä järellä ou mittää tekkoo?

Mutta niin, että rakkaus tarvittaessa kävelee järjenkin yli. Sitten on vielä niin, että rakkaus tuo tullessaan paljon muuta hyvää, usein ihan järkevääkin, sillä rakkaus ja järki eivät ole toistensa vastakohdat. Ihmisen voisi olla järkevää rakastaa enemmän.

• vita_nova ejk.
        hennaliisa1 kirjoitti:

Taidat puhua hennaliisa, ihastumisesta, mutta itse puhuin rakkaudesta, rakastamisesta. Hullaantuminen ei mielestäni kuulu rakkauteen mitenkään olennaisesti, vaan oikea, aito rakkaus voi olla ihmisen järkevin teko.

• vita_nova ejk kirjoitti:

Mutta niin, että rakkaus tarvittaessa kävelee järjenkin yli. Sitten on vielä niin, että rakkaus tuo tullessaan paljon muuta hyvää, usein ihan järkevääkin, sillä rakkaus ja järki eivät ole toistensa vastakohdat. Ihmisen voisi olla järkevää rakastaa enemmän.

, mutta ei välttämättä aina uutta kohdetta:))

• hennaliisa1
        vita_nova ejk. kirjoitti:

Taidat puhua hennaliisa, ihastumisesta, mutta itse puhuin rakkaudesta, rakastamisesta. Hullaantuminen ei mielestäni kuulu rakkauteen mitenkään olennaisesti, vaan oikea, aito rakkaus voi olla ihmisen järkevin teko.

ettei hullaantumine kuulu rakkautee mitekää olleellisest.
        Kyl se miu elämässäi on kuulunt.
        Rakastuttaa, ikkää ko hullaannuttas ja oltas järkii vaijaita. Sit se muuttuu, saap erilaise tava ilmasta ihtiää - se rakkaus.
        Vaik sydän ei hakkais ja poskii polttas ko toine tulloo näköpiirii, ni semmone mukava hyvä olo tunne tulloo ko näkköö sen ukkoosa, et se tul taas vaik kauppareissult- ei olt joutunt autokolarii , eikä mittää semmosta.
        Jos sitä ei joku tahtos sannoo rakkauvekes, ni sanotaa sit vaik kiintymykseks ja tykkäämiseks.
        Niihä ne viisaatkii psykoloogit sannoot, et rakastumise aika kestää pari vuotta ja sit se muuttuu rakastamiseks.

• eronnut

Harkitse tarkkaan tilanteesi ja ole rehellinen edes itsellesi kumpaa haluat tilanne muuttuu koko ajan rankemmaksi, olen itse myös sen kokenut kaksi vuotta kestin sitten oli pakko erota kävi henkisesti liian rankaksi enkä halunnut loukata miestäni salassa sain pidettyä ja näin on edelleen, tapailen yhä tätä toista miestä melkein päivittäin hän on edelleen avoliitossa. Minun oloni ei ole helpottunut mutta en pääse irtikään tästä suhteesta nelisen vuotta tätä on jatkunut samaa salailua jos ja kun alan joskus elää omaa elämääni niin toivon että ei koskaan enää jäisi koukkuun ukkomieheen
      RAKASTAN kuitenkin häntä. Hyvää kevättä sinulle

• maron

mies vaihtamalla parane - muutama vuosi kuluu, niin olet luultavimmin jo kyllästynyt koko heppuun ja kaipailet entisen kultasi kainaloon, jolla siinä vaiheeessa on jo nuorempi ja paremman näköinen tipunen kainalossa , ja arvaa vaan harmittaako sinuan sitten.
      Olenseurannut tässä muutamaa samanlaista tapausta ja valitettavasti näin on tapahtunut, toinen turvautui lopulta pulloon kun ei kestänyt katsella EX miehensä onnea. Toinen seikkailee siellä täällä ja valittaa kurjaa kohtaloaan.
      Molemmat miehet vaikuttavat hyvin onnellisilta ja tasapainoisilta uusien tyttöystäviensä kanssa. Uudet miehet sen sijaan ovat löytäneet toisen naisen molemmat, ja niinpä on kaksi katkeroitunutta yli 50 naista yksin ja katuvat varmaankin sekoilujaan - mutta olihan se alussa niin ihanaa!!

• vita_nova ejk.

Ainahan me poimimme muistimme varikolta sen, mitä haluamme tukea. Sinä poimit sellaisen kultajyvän, ettei se vaihtamalla parane.

Joku toinen voisi poimia toisenlaisen jyvän. Sellaisen, että vaihto paransi kaikkien osapuolien elämänlaatua ja kykyä nauttia elämästä. Näitäkin on.

Oikeastaan näissä asioissa ei voi toista neuvoa, eikä näissä asioissa kukaan ole oikeassa eikä väärässäkään. Jokaisella on tiensä kuljettavana. Ja kukin meistä poimii tarhasta juuri sellaisia kukkia tai ohdakkeita kuin parhaaksi katsoo.

• hennaliisa1

saattant vaihtamal parantuu, jos aatteloo ulkonaista kommeutta ja varallisuuttakii, sekä muuta suplinkii, mut ko oma ukkokaa ei olt, eikä oo mitekää paha. Ei juoppo, eikä väkivaltane tai laiska ja mitä kaikkii huonoi ominaisuuksii niitä nyt ihmisel vois olla, eli kokonaisuuve kannalt ajatelles ,oiskoha tuo miu elämäin parantunt.
        Kokonaisuuvel mie tarkotan näitä kaikkii muita joita asia ois koskettant ja koskettant kovastkii.
        Eikä ainakaa miu "uhri" olt turha.
        Tänäpäivän miu lapset pittäät minnuu iha mukkiimänevän äitin ja kunnioittaat minnuuu, uko kans vanhetaa yhes.
        On hyvi paljo yhteistä ko on se koko yhteine tähä ast eletty elämä ja muistelemiset, et sillo ko rakennettii ja sillo ko joku lapsist synty ja ylleesä elämä iloinee ja suruinee.
        Sit on viel elämää iessäkii päi - toivottavast!
        Mieko pääsen eläkkeele ni sit ollaa suunniteltu matkustelemista enemmä ja etemmäks ja tällästä.
        Vaik eihä sitä tiije mitä sitä sattuu.
        Vaik kuolema korjais enne sitä. Mut jos ukkoi lähtöö enne minnuu, ni miul on jotekii paremp omatunto häne hauvallaa ko aattelen, et häne rinnallaa mie pysyin loppuu ast ja hää miu.

• n52
        hennaliisa1 kirjoitti:

saattant vaihtamal parantuu, jos aatteloo ulkonaista kommeutta ja varallisuuttakii, sekä muuta suplinkii, mut ko oma ukkokaa ei olt, eikä oo mitekää paha. Ei juoppo, eikä väkivaltane tai laiska ja mitä kaikkii huonoi ominaisuuksii niitä nyt ihmisel vois olla, eli kokonaisuuve kannalt ajatelles ,oiskoha tuo miu elämäin parantunt.
        Kokonaisuuvel mie tarkotan näitä kaikkii muita joita asia ois koskettant ja koskettant kovastkii.
        Eikä ainakaa miu "uhri" olt turha.
        Tänäpäivän miu lapset pittäät minnuu iha mukkiimänevän äitin ja kunnioittaat minnuuu, uko kans vanhetaa yhes.
        On hyvi paljo yhteistä ko on se koko yhteine tähä ast eletty elämä ja muistelemiset, et sillo ko rakennettii ja sillo ko joku lapsist synty ja ylleesä elämä iloinee ja suruinee.
        Sit on viel elämää iessäkii päi - toivottavast!
        Mieko pääsen eläkkeele ni sit ollaa suunniteltu matkustelemista enemmä ja etemmäks ja tällästä.
        Vaik eihä sitä tiije mitä sitä sattuu.
        Vaik kuolema korjais enne sitä. Mut jos ukkoi lähtöö enne minnuu, ni miul on jotekii paremp omatunto häne hauvallaa ko aattelen, et häne rinnallaa mie pysyin loppuu ast ja hää miu.

morjestamaan.
        Oisha se ollut minunkin haaveeni saada vanheta yhes ukon kans,mutta kun ei aina mee niinku haluais ja saihan minä lapset.Tuntuu joskus tuol sisuksis ripasevalt ku kattelee noit miun komeit poikii ja varsinkii nuorin on ku isänsä kuva.
        Vaan eihä sitä tiiä jos vaikka joku kumppani löytyskii,Kuha kattelee.Minä kyl oon ehkä vähä turhankii ronkeli joten taian kulkee loppu elämäni yksin.Eikä se minust mitekää kamalalt ajatukselt tunnu.Kuha katellaa.

Mukavat päivän jatkot kaikille =)

• vita_nova ejk. kirjoitti:

Ainahan me poimimme muistimme varikolta sen, mitä haluamme tukea. Sinä poimit sellaisen kultajyvän, ettei se vaihtamalla parane.

Joku toinen voisi poimia toisenlaisen jyvän. Sellaisen, että vaihto paransi kaikkien osapuolien elämänlaatua ja kykyä nauttia elämästä. Näitäkin on.

Oikeastaan näissä asioissa ei voi toista neuvoa, eikä näissä asioissa kukaan ole oikeassa eikä väärässäkään. Jokaisella on tiensä kuljettavana. Ja kukin meistä poimii tarhasta juuri sellaisia kukkia tai ohdakkeita kuin parhaaksi katsoo.

Hieno kommentti, tästä olen jämpti samaa mieltä kanssasi.
        Tiedän pariskuntia missä uusi rakkaus on parantanut elämänlaatua, on tullut virkeyttä ja energiaa elämään ihan uudella tavalla.
        Helppo tie se ei toki ole ollut. Mutta kun täällä vain kerran eletään, miksi sitä ei eläisi niinkuin sydän sanoo.

• hennaliisa1
        Mariet kirjoitti:

Hieno kommentti, tästä olen jämpti samaa mieltä kanssasi.
        Tiedän pariskuntia missä uusi rakkaus on parantanut elämänlaatua, on tullut virkeyttä ja energiaa elämään ihan uudella tavalla.
        Helppo tie se ei toki ole ollut. Mutta kun täällä vain kerran eletään, miksi sitä ei eläisi niinkuin sydän sanoo.

nii et se "sydän" joka sannoo, et mää vieraisii ei sijaitsekkaa ihmisel vasemmal puolel rintalasta takan vaa paremmikkii tuol alapääs.

• n52
        hennaliisa1 kirjoitti:

nii et se "sydän" joka sannoo, et mää vieraisii ei sijaitsekkaa ihmisel vasemmal puolel rintalasta takan vaa paremmikkii tuol alapääs.

hyvä!!!
        Annoit minulle taas hyvät naurut =)

• hennaliisa1 kirjoitti:

Saattaahan se noinkin joillain olla että se *sydän* sykyttää siellä alapäässä ja ajaa noihin tekoihin.
        Itse ajattelen kuitenkin että enemmänkin ne on ne tunteet jotka tuppaa määräämään elämän suuntaa. Kun ihmiselle on sellainen tunne-elämä rakennettu, joskus vaan on vaikea taistella niitä vastaan.

• n52
        Mariet kirjoitti:

Saattaahan se noinkin joillain olla että se *sydän* sykyttää siellä alapäässä ja ajaa noihin tekoihin.
        Itse ajattelen kuitenkin että enemmänkin ne on ne tunteet jotka tuppaa määräämään elämän suuntaa. Kun ihmiselle on sellainen tunne-elämä rakennettu, joskus vaan on vaikea taistella niitä vastaan.

mitä tarkoitat,mutta minä lähinnä annoin niitä pisteitä upeasta yhteen vedosta!
        Minua on elämä kohdellut hyvin koska en oikeasti näe muita kuin sen oman kumppanin kun minulla oli/on sellainen.Lisäksi olen vielä sillä tavoin raaka,että en jatka kituvassa suhteessa jos on paha olla.

Tunteet ovat aina parempi vaihtoehto kuin tunteettomuus.
        Kaikkea hyvää sinulle =)

• n52 kirjoitti:

mitä tarkoitat,mutta minä lähinnä annoin niitä pisteitä upeasta yhteen vedosta!
        Minua on elämä kohdellut hyvin koska en oikeasti näe muita kuin sen oman kumppanin kun minulla oli/on sellainen.Lisäksi olen vielä sillä tavoin raaka,että en jatka kituvassa suhteessa jos on paha olla.

Tunteet ovat aina parempi vaihtoehto kuin tunteettomuus.
        Kaikkea hyvää sinulle =)

Jos suhteessa kaikki ei ole kohdallaan, esimerkiksi hellyys ja läheisyys puuttuu, tai on raastavia riitoja, alkoholiongelmaa, nujertamista tms. ihminen on silloin herkimmillään ja vastaanottavaisimmillaan uusien tunteiden suhteen.

Nämä suhdeasiat on niitä ikuisuuskysymyksiä joihin oikeita vastauksia ei taida löytyä koskaan.

Hienoa että sinulla on asiat kohdallaan.
        Kaikkea hyvää myös sinulle.

• hennaliisa1
        Mariet kirjoitti:

Jos suhteessa kaikki ei ole kohdallaan, esimerkiksi hellyys ja läheisyys puuttuu, tai on raastavia riitoja, alkoholiongelmaa, nujertamista tms. ihminen on silloin herkimmillään ja vastaanottavaisimmillaan uusien tunteiden suhteen.

Nämä suhdeasiat on niitä ikuisuuskysymyksiä joihin oikeita vastauksia ei taida löytyä koskaan.

Hienoa että sinulla on asiat kohdallaan.
        Kaikkea hyvää myös sinulle.

teille molemmille ja kaikille.
        Mie vaa aattelin asijaa silt kannalt - omaltai -
        omas tapauksessai.
        Sillo jos on huono mies *miettii minkälaine*
        No ,siis vaik juoppo ja paha, kova ja kylmä, ni se onkii eri asia jotekii.
        Mut ko hyvä miehe vaimokii voip rakastuu toisee miehee! Sillo miu mielsetäi pitäs ajatella usiamma kerra enneko lähtöö sen mieheesä luont uuve suhtee perrää.
        Tilapäine vierais käymine on miu mielest just sitä, et se "sydän" sykkii siel alapääs.

• meeri
        hennaliisa1 kirjoitti:

tässä rakkaudessa ainakin sydän on siellä missää kuuluukin

• hennaliisa1
        meeri kirjoitti:

tässä rakkaudessa ainakin sydän on siellä missää kuuluukin

onnee!
        Kuitekii suosittelisin selkeyve kannalt, et oisit vaa yhe miehe kans.
        Myö naiset ollaa kuitekii nii herkkii ja haavottuvii ja harvemp meist jaksaa kaksos elämää ellää ainakaa vuoskausii. Se velottaa henkisii voimii.
        Eiks se pettäjä tie oo "tuskane ja harmaa", niiko yhes laulus sanotaa.

• Suvi2

että paras kun et tee mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      3892
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2553
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2551
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1993
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1456
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1334
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      154
      1057
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      988
    Aihe