Kertokaa nyt SAATANA mitä tehdä!!!!!!!!
: Oon jumissa "Follow Freeman"- osiossa, talon sisällä josta kattokupoli on ammuttu paskaks ---> en pääse tuhoamaan sitä viimeistä "virta"-hommelia (kyseiseen huoneeseen johtava metallinen liuku-ovi on sulkeutunut).
Kai nyt JOKU tietää???
Half-Life 2 APUA
5
939
Vastaukset
- $$$
mee siihen metallioven viereiseen huoneeseen ja sillä gravity gun:lla nostat sen salvan pois aika p***a kohta.
- mää
ei toimi toi juttu, oli aiemmassa kohdassa tuollanen hommeli.
- tööt
Ei pääse viereisen huoneeseen! Eli kun olen sen virta-jutun edessä (luodinkestävän lasin takana...), oikeanpuoleinen käytävä on suljettu sähkömagneettikentällä (tms..), tällä käytävällä näen 2 pilaria ja toisen näistä päällä on rintakuva sekä sitten joku kolmen päällekkäisen putken systeemin (..?). Vasemmalla käytävällä on siis tämä sulkeutunut metalliovi, jota ei voi kiertää mitään kautta, sillä KAIKKI ovet ovat KIINNI ja PYSYVÄT:
AUTTAKAA NYT JOKU JUMALISTE! - lol
tööt kirjoitti:
Ei pääse viereisen huoneeseen! Eli kun olen sen virta-jutun edessä (luodinkestävän lasin takana...), oikeanpuoleinen käytävä on suljettu sähkömagneettikentällä (tms..), tällä käytävällä näen 2 pilaria ja toisen näistä päällä on rintakuva sekä sitten joku kolmen päällekkäisen putken systeemin (..?). Vasemmalla käytävällä on siis tämä sulkeutunut metalliovi, jota ei voi kiertää mitään kautta, sillä KAIKKI ovet ovat KIINNI ja PYSYVÄT:
AUTTAKAA NYT JOKU JUMALISTE!oon täs kentäs mis saadaan tää "super-gravity-gun"
ja oon tappanu paljon niit ukkkeleita nii tulin semmoseee kohtaa mistä ei pääse mihinkää oikein kun se Cordon ei hyppää vaikka painaa välilyöntiä ..nii se on semmone kohta mis näkyy jonkin moinen säde ylöspäin ammin siihen pari äijää nii ne katos...johonkin..nii et miten edetä???????NEUVOKAA... lol kirjoitti:
oon täs kentäs mis saadaan tää "super-gravity-gun"
ja oon tappanu paljon niit ukkkeleita nii tulin semmoseee kohtaa mistä ei pääse mihinkää oikein kun se Cordon ei hyppää vaikka painaa välilyöntiä ..nii se on semmone kohta mis näkyy jonkin moinen säde ylöspäin ammin siihen pari äijää nii ne katos...johonkin..nii et miten edetä???????NEUVOKAA...Jos voit screenshotin napata niin auttaisi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1133666
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe733382- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364