Psykopatian voitto

Anonyymi

Kulkutaudilla pelottelu ja sen perusteella ylitsevuotava vallankäyttö ja siihen vastaaminen muualla mennee narsismin kirjoon.

109

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko auringon pinnalla vähän autoja kun siellä on niin kuuma? Tämä viesti mennee samaan kansioon aloitusviestin kanssa järkevyyden mukaan lajiteltuna.

      • Anonyymi

        Tai sitten korona muuttaa maailmaa niin että ihmiset ei ole enää yhtä innostuneita esim. fyysisesti vaurioituneiden pilkkaamisesta kun moni pelkää itse vaurioituvansa. Koronassahan voi hermostokin vaurioitua käsittääkseni,

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten korona muuttaa maailmaa niin että ihmiset ei ole enää yhtä innostuneita esim. fyysisesti vaurioituneiden pilkkaamisesta kun moni pelkää itse vaurioituvansa. Koronassahan voi hermostokin vaurioitua käsittääkseni,

        "poiuytrdfgh"

        Jos koronassa hapenpuutteessa jollain vaurioituu aivot kohdellaanko heitä hulluina ?

        "poiuygfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koronassa hapenpuutteessa jollain vaurioituu aivot kohdellaanko heitä hulluina ?

        "poiuygfdfghj"

        Muuten se, ettei mene lääkäriin, ei mitenkään ole verrannollisessa suhteessa vaivan vakavuuteen. Esim. mulla meni eilen niskassa jotain sijaoiltaan en pysty olemaan normaalissa asennossa saati kääntämään päätäni ja hirvee kipu, toivottavasti ei halkea koko nikama, mutta en mene lääkäriin koska tiedän jo kokemuksesta ettei lääkäri mitään tällaisillekaan osaa tehdä, he määrää vain kipulääkettä laittamatta nikamaa mitenkään sijoilleen. Mulla meni nuorena kerran lonkkanivel ja ajaseän nikama jotenkin paikoiltaan. Ainoa oikea apu oli kovissa kivuissa varovasti itse väännellä jäseniään kunnes loksahtivat paikoilleen, samaa koitan nyt niskan kanssa vaikka vaikeempaa kun vaarallisempi paikka, pitää olla varovainen.

        "poiuytfdxcvb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koronassa hapenpuutteessa jollain vaurioituu aivot kohdellaanko heitä hulluina ?

        "poiuygfdfghj"

        Muuten se, ettei mene lääkäriin, ei mitenkään ole verrannollisessa suhteessa vaivan vakavuuteen. Esim. mulla meni eilen niskassa jotain sijaoiltaan en pysty olemaan normaalissa asennossa saati kääntämään päätäni ja hirvee kipu, toivottavasti ei halkea koko nikama, mutta en mene lääkäriin koska tiedän jo kokemuksesta ettei lääkäri mitään tällaisillekaan osaa tehdä, he määrää vain kipulääkettä laittamatta nikamaa mitenkään sijoilleen. Mulla meni nuorena kerran lonkkanivel ja ajaseän nikama jotenkin paikoiltaan. Ainoa oikea apu oli kovissa kivuissa varovasti itse väännellä jäseniään kunnes loksahtivat paikoilleen, samaa koitan nyt niskan kanssa vaikka vaikeempaa kun vaarallisempi paikka, pitää olla varovainen.

        "poiuytfdxcvb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten se, ettei mene lääkäriin, ei mitenkään ole verrannollisessa suhteessa vaivan vakavuuteen. Esim. mulla meni eilen niskassa jotain sijaoiltaan en pysty olemaan normaalissa asennossa saati kääntämään päätäni ja hirvee kipu, toivottavasti ei halkea koko nikama, mutta en mene lääkäriin koska tiedän jo kokemuksesta ettei lääkäri mitään tällaisillekaan osaa tehdä, he määrää vain kipulääkettä laittamatta nikamaa mitenkään sijoilleen. Mulla meni nuorena kerran lonkkanivel ja ajaseän nikama jotenkin paikoiltaan. Ainoa oikea apu oli kovissa kivuissa varovasti itse väännellä jäseniään kunnes loksahtivat paikoilleen, samaa koitan nyt niskan kanssa vaikka vaikeempaa kun vaarallisempi paikka, pitää olla varovainen.

        "poiuytfdxcvb"

        Hetkessä maailma yllätten muuttuu, enää ei olekaan erikoista hoidella asioitaan vain kotoaan käsin puhelimen välityksellä.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkessä maailma yllätten muuttuu, enää ei olekaan erikoista hoidella asioitaan vain kotoaan käsin puhelimen välityksellä.

        "poiuytfghjk"

        Tämä on minulle todella erikoinen elämänkokemus, että niistä hieman poikkeuksellisista toimintatavoistani joiden johdosta elin vuosikymmenin hirvittävässä sosiaalisessa painostuksessa yksin, on yhtäkkiä tullut maailmanlaajuisesti kaikille suositeltuja, kuten esimerkiksi kaikkien mahdollisten sairaulsiensa hoitamisesta yksin kotona eristyksissä pelkällä puhelinneuvonnalla. Mä kyl haaveilin jo nuoresta tytöstä asti että minusta tulisi jonkinlainen "edelläkävijä", ja heidän osansahan yleensä on rankka.

        "poiuytrfdfghjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten korona muuttaa maailmaa niin että ihmiset ei ole enää yhtä innostuneita esim. fyysisesti vaurioituneiden pilkkaamisesta kun moni pelkää itse vaurioituvansa. Koronassahan voi hermostokin vaurioitua käsittääkseni,

        "poiuytrdfgh"

        Tai sitten ei.

        Suurin osa selviää ilman mitään oireita koronasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten korona muuttaa maailmaa niin että ihmiset ei ole enää yhtä innostuneita esim. fyysisesti vaurioituneiden pilkkaamisesta kun moni pelkää itse vaurioituvansa. Koronassahan voi hermostokin vaurioitua käsittääkseni,

        "poiuytrdfgh"

        Koronalla ja sinun hermovaurioillasi ei ole mitään yhteistä tekijää. Korona on virus ja levinnyt globaalisti . Vaivasi liittyi Asperger/autismikirjoosi ja on aivan eri asiat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on minulle todella erikoinen elämänkokemus, että niistä hieman poikkeuksellisista toimintatavoistani joiden johdosta elin vuosikymmenin hirvittävässä sosiaalisessa painostuksessa yksin, on yhtäkkiä tullut maailmanlaajuisesti kaikille suositeltuja, kuten esimerkiksi kaikkien mahdollisten sairaulsiensa hoitamisesta yksin kotona eristyksissä pelkällä puhelinneuvonnalla. Mä kyl haaveilin jo nuoresta tytöstä asti että minusta tulisi jonkinlainen "edelläkävijä", ja heidän osansahan yleensä on rankka.

        "poiuytrfdfghjh"

        Uuno Turhapuro on nykypolitiikan mukaan sosiaalisesti korrekti - sankariainesta.
        Makaa kotona sohvalla, eikä tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronalla ja sinun hermovaurioillasi ei ole mitään yhteistä tekijää. Korona on virus ja levinnyt globaalisti . Vaivasi liittyi Asperger/autismikirjoosi ja on aivan eri asiat

        Minun vaivani ei liity mihinkään Asperger autismin kirjoon, opeta jo paskan jauhaminen !!!!!!! Toimintasi on lähes rikollista !!!!!

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vaivani ei liity mihinkään Asperger autismin kirjoon, opeta jo paskan jauhaminen !!!!!!! Toimintasi on lähes rikollista !!!!!

        "poiuytrfdfghj"

        Siis opeta törkeä terveyden vaarantava valehtelu ! Sairastuin llääkeainereaktiosta vakaviin hermostovaurioihin !!!!

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis opeta törkeä terveyden vaarantava valehtelu ! Sairastuin llääkeainereaktiosta vakaviin hermostovaurioihin !!!!

        "poiuytfghj"

        Minun sairaudelllani ja koronalla on yhteistä se että kuten keho voi hyökätä koronavirusta vastaan harvinaisissa tapauksissa niin että omat sout hyökkäävät samaa omaa kehoa vastaan tuhoisasti, niin minua tapahtui todennäköisesti tuo kehoni reagoidessa niin kemikaalia vastaan, joten oireet samantyyppisiä kuin vaarallisimmassa koronassa tietyssä mielessä

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun sairaudelllani ja koronalla on yhteistä se että kuten keho voi hyökätä koronavirusta vastaan harvinaisissa tapauksissa niin että omat sout hyökkäävät samaa omaa kehoa vastaan tuhoisasti, niin minua tapahtui todennäköisesti tuo kehoni reagoidessa niin kemikaalia vastaan, joten oireet samantyyppisiä kuin vaarallisimmassa koronassa tietyssä mielessä

        "poiuytfghj"

        Se on sama juttu kuin esim guillean barren oireyhtymän voi aiheuttaa niin virus, bakteeri kuin kemikaali.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronalla ja sinun hermovaurioillasi ei ole mitään yhteistä tekijää. Korona on virus ja levinnyt globaalisti . Vaivasi liittyi Asperger/autismikirjoosi ja on aivan eri asiat

        Jos ollisit nimelllä tuota puhumassa ilmoittaisin sinusta poiisille

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronalla ja sinun hermovaurioillasi ei ole mitään yhteistä tekijää. Korona on virus ja levinnyt globaalisti . Vaivasi liittyi Asperger/autismikirjoosi ja on aivan eri asiat

        Tiedätkö mitä minun genetiikkani ei vaikuta saamaani lääkeaineraktioon yhtään sen enempää kuin sinun genetiikkasi siihen millaisen koronan saat tai saatko.

        "poiuytrfdfgh"


    • Anonyymi

      antisosiaalisen psykopatian voitto, egoistisen narsismin kannalta kuvittelisin lähteiden eristymisen koteihin aiheuttavan tuskaa

      • Anonyymi

        Tämä korona on nyt hyvä esimerkki siitä, että kuinka asiat joiden vuoksi hetki sitten on kovin tärkeinä hössötetty, on hetkessä lopetettu kokonaan. Niin tärkeää oli.


        "poiuyfdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä korona on nyt hyvä esimerkki siitä, että kuinka asiat joiden vuoksi hetki sitten on kovin tärkeinä hössötetty, on hetkessä lopetettu kokonaan. Niin tärkeää oli.


        "poiuyfdfghjk"

        on kovin harmillista, että kaikki eivät ymmärrä mistä on kysymys ... kun sen tietäisi itse ja sitten tulee lapset ...
        https://youtu.be/t3_SfldSFa0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on kovin harmillista, että kaikki eivät ymmärrä mistä on kysymys ... kun sen tietäisi itse ja sitten tulee lapset ...
        https://youtu.be/t3_SfldSFa0

        Kukaan ei enää nykyään ymmärrä mistä on kysymys, ongelma ei koske enää vain minun elämääni. Kaikki vaan arvuuttelee ja söhlää jotain.


        "poiuytfrghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei enää nykyään ymmärrä mistä on kysymys, ongelma ei koske enää vain minun elämääni. Kaikki vaan arvuuttelee ja söhlää jotain.


        "poiuytfrghj"

        Ei tulis mieleenkään enää soittaa jonnekin ja kysyä mistä on kysymys. Oli elämni suurin virhe selllaista tehdä.


        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tulis mieleenkään enää soittaa jonnekin ja kysyä mistä on kysymys. Oli elämni suurin virhe selllaista tehdä.


        "poiuytfghjk"

        Sain aivan hulluja vastauksia normaallitilanteessa, niin nykyään ei tulis mieleenkään kysellä-
        Ei kukaan mitään tiedä.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei enää nykyään ymmärrä mistä on kysymys, ongelma ei koske enää vain minun elämääni. Kaikki vaan arvuuttelee ja söhlää jotain.


        "poiuytfrghj"

        Et sinä koronaa sairastanut. Vaivasi jäikin nyt koronan jalkoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei enää nykyään ymmärrä mistä on kysymys, ongelma ei koske enää vain minun elämääni. Kaikki vaan arvuuttelee ja söhlää jotain.


        "poiuytfrghj"

        ilimastonmuutos?
        jos nyt kattelee taivaalle, aika siniseltä näyttää
        koriksen osalta .. turun telakalla oli viime syksynä kolmisenkymmentä yhtäaikaista keuhkokuumetapausta, jonka syytä thl ei joulukuisen raportin mukaan kyennyt selvittämään j11 ....
        Psykopaatit pitävät meidät pimennossa.
        Auta armias, jos valaiset heidän toimintaansa - lähettävät hovin kätyreineen kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä koronaa sairastanut. Vaivasi jäikin nyt koronan jalkoihin.

        Päinvastoin. Sairauteni on ollut aika paljon rankempi kuin korona keskmäärin. Minullla on vieläkin oireita jotka huoestuttavat minua paljon koronaa enemmän.
        Minulle keapaisi vaikka italialainen tai espanjalainen rakastettu jo huomenna halaukseen jos löytäisin tosirakkauden.

        "poiuytrfdghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Sairauteni on ollut aika paljon rankempi kuin korona keskmäärin. Minullla on vieläkin oireita jotka huoestuttavat minua paljon koronaa enemmän.
        Minulle keapaisi vaikka italialainen tai espanjalainen rakastettu jo huomenna halaukseen jos löytäisin tosirakkauden.

        "poiuytrfdghj"

        Pelkään sata kertaa enemmän emotionaalista väkivaltaa kuin koronaa. Auttavaa puheinta pelkään sata kertaa enemmän kuin emotionaaisesti kilttiä espanjaaista tau italialaista, siis näin omakohtaisesti.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään sata kertaa enemmän emotionaalista väkivaltaa kuin koronaa. Auttavaa puheinta pelkään sata kertaa enemmän kuin emotionaaisesti kilttiä espanjaaista tau italialaista, siis näin omakohtaisesti.

        "poiuytfghjk"

        Minä en tosirakkaudessa pelkää kuolemaa.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tosirakkaudessa pelkää kuolemaa.

        "poiuytfghjk"

        Todellista rakastani puolustan aina kuoleman uhallakin poikkeuksetta.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellista rakastani puolustan aina kuoleman uhallakin poikkeuksetta.

        "poiuytfdfghj"

        Rakkaus oikea rakkaus on kuolemaa väkevämpi. Se oli periaatteeni jo pienestä tytöstä.


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellista rakastani puolustan aina kuoleman uhallakin poikkeuksetta.

        "poiuytfdfghj"

        Rakkaus oikea rakkaus on kuolemaa väkevämpi. Se oli periaatteeni jo pienestä tytöstä.


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus oikea rakkaus on kuolemaa väkevämpi. Se oli periaatteeni jo pienestä tytöstä.


        "poiuytrdfgh"

        Jo ajatus kuolemaa väkevämmästä rakkaudesta tuottaa tajunnantian josta en luopuisi koskaan. Narsisti antaa periksi pelolle rakkauden edessä.

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo ajatus kuolemaa väkevämmästä rakkaudesta tuottaa tajunnantian josta en luopuisi koskaan. Narsisti antaa periksi pelolle rakkauden edessä.

        "poiuytrfdfghj"

        Mulle kuolema rakkaudessa on arvokkaampaa kuin elämä narsismissa.

        "poiuytfrdfghj"


    • Anonyymi

      Pyydämme anteeksi.

      Yle


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä vuoksi tilastot loppuvat vuoteen 2016?
        http://www.stat.fi/til/kuol/2016/kuol_2016_2017-04-28_tau_001_fi.html
        mihin päättäjien päätökset perustuvat?
        kuka pidättelee tieoa?
        aika narsistista toimintaa

        ehkä J11 selittää asian ... vältetään ’paniikkia’, joka nyt on päällä...
        2018 - 54000 kuollutta ... 2006 - 48000 ... 2019 luvut julkaistaan 24.4.
        2020 luvut tulee 2021 huhtikuussa


    • Anonyymi

      Jeesus elää. Jes45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.

    • Anonyymi

      Pahoittelemme negatiivista asennettamme.


      Yle

      • Anonyymi

        Voiks olla mitään tyhmempää kuin haittaa aiheuttava auttava puhelin ?
        No jos joku tähän sanois että no se on soittajan näkökulma. Mutta siis voiks olla mitään tyhmempää kuin soittajan subjektiivisesta näkökulmasta haittaa aiheuttava auttava puhelin ?

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiks olla mitään tyhmempää kuin haittaa aiheuttava auttava puhelin ?
        No jos joku tähän sanois että no se on soittajan näkökulma. Mutta siis voiks olla mitään tyhmempää kuin soittajan subjektiivisesta näkökulmasta haittaa aiheuttava auttava puhelin ?

        "poiuytrfghj"

        No miks soitin niin pitkään silti ?
        No siks että haittaa aiheuttava auttava puhellin tuntruu liian absurdilta ollakseen totta.

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks soitin niin pitkään silti ?
        No siks että haittaa aiheuttava auttava puhellin tuntruu liian absurdilta ollakseen totta.

        "poiuytrfdfghj"

        Kerropa mitä haittaa auttava puhelin sinulle aiheutti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks soitin niin pitkään silti ?
        No siks että haittaa aiheuttava auttava puhellin tuntruu liian absurdilta ollakseen totta.

        "poiuytrfdfghj"

        Noh ehkä he ainakin nyt uskoo että ellämässä voi tulla yllättäviä tilanteita, jotka pakottaa pidemmäksi aikaa sulkeutumaan asuntoonsa ja se voi ola joissain tilanteissa järkevinkin ratkaisu. Mutta jos sitten kotoaan soittaisi puhelimella ulkomaailmaan mutta kukaan ei haluaisi puhua mitään konkreettisesta tilanteesta, pelkkää keittiöpsykologiaa vaan persoonasi ominaisuuksista olisko kivaa ?

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh ehkä he ainakin nyt uskoo että ellämässä voi tulla yllättäviä tilanteita, jotka pakottaa pidemmäksi aikaa sulkeutumaan asuntoonsa ja se voi ola joissain tilanteissa järkevinkin ratkaisu. Mutta jos sitten kotoaan soittaisi puhelimella ulkomaailmaan mutta kukaan ei haluaisi puhua mitään konkreettisesta tilanteesta, pelkkää keittiöpsykologiaa vaan persoonasi ominaisuuksista olisko kivaa ?

        "poiuytfghjk"

        Väitän kuitenkin, että jos noin käy, se ei mitenkään välttämättä ole omila persoonanominaisuuksilla itseaiheitettua. Olisko kiva jos nyt luurista vihjailtaisiin että tilanne johtuu jotenkin piirteistänne ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän kuitenkin, että jos noin käy, se ei mitenkään välttämättä ole omila persoonanominaisuuksilla itseaiheitettua. Olisko kiva jos nyt luurista vihjailtaisiin että tilanne johtuu jotenkin piirteistänne ?

        Onko kaikki omassa elämässämme itsestämme kiinni niinkuin keittiöpsykologia yleisesti sanoo ?


        "poiuytfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki omassa elämässämme itsestämme kiinni niinkuin keittiöpsykologia yleisesti sanoo ?


        "poiuytfdfgh"

        Semmosia huijausoppeja tyrkytetään ihmisille painostuksella heikolla hetkellä

        "poiuytdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän kuitenkin, että jos noin käy, se ei mitenkään välttämättä ole omila persoonanominaisuuksilla itseaiheitettua. Olisko kiva jos nyt luurista vihjailtaisiin että tilanne johtuu jotenkin piirteistänne ?

        Vastaa mitä haittaa auttava puhelin sinulle aiheutti. Vaikuttaa siltä, että olet tälläkin hetkellä jonkunlaisen avun tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmosia huijausoppeja tyrkytetään ihmisille painostuksella heikolla hetkellä

        "poiuytdfgh"

        Kerro tarkemmin mitä huijausoppeja sinulle tyrkytettiin. Etkö osaa vastata kiertelemättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin mitä huijausoppeja sinulle tyrkytettiin. Etkö osaa vastata kiertelemättä?

        En ole mitään kierrellyt. Mutta vaivaudun jos huvittaa koska aihe on pitkö.

        Se oleellisin huijaus on v'äite ettöä ihminen voi vaikuttaa vain itseensä ja että kaikki on u itsestä kiinni , tuo on sitö suomen yleissintä höpökeittoöpsykologiaa, joka oppi ei ole toeteellisesti totta.

        "poiuytrfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mitään kierrellyt. Mutta vaivaudun jos huvittaa koska aihe on pitkö.

        Se oleellisin huijaus on v'äite ettöä ihminen voi vaikuttaa vain itseensä ja että kaikki on u itsestä kiinni , tuo on sitö suomen yleissintä höpökeittoöpsykologiaa, joka oppi ei ole toeteellisesti totta.

        "poiuytrfgh"

        Siis hjos ihminen oikeesti uskoo ja noudattaa oppiaan n'hdäkseni hänestä tulee väistäm'ttä hullu.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hjos ihminen oikeesti uskoo ja noudattaa oppiaan n'hdäkseni hänestä tulee väistäm'ttä hullu.

        "poiuytrfghj"

        Minä olen jo uhan yliopistikurssilllla oppinut, että yhden ihmisen pienellä teolla voi vaikuttaa suureenkin j oukkoon ihmisiä ja että syyn ja seurauksen lait ovat sellaisia, että monet niistä eivät ole ihmisestä tsestään riippuvaisia. Että harhaoppia se luurioppi mitä hokevat: Voit vaikuttaa vain itseesi ! Itsestäsi on kiinno kaikki !"
        Narsistimnen hirmuoppinsa


        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hjos ihminen oikeesti uskoo ja noudattaa oppiaan n'hdäkseni hänestä tulee väistäm'ttä hullu.

        "poiuytrfghj"

        Oletko jossain pillereissä, kun kirjoituksesi on noin sekavaa ja täynnä kirjoitusvirheitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jossain pillereissä, kun kirjoituksesi on noin sekavaa ja täynnä kirjoitusvirheitä?

        kirjoitvirheet johtuvat siitä että tietokoneeni on rikki
        '
        "poiuyfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoitvirheet johtuvat siitä että tietokoneeni on rikki
        '
        "poiuyfdfgh"

        Kirjoituseni ei oe ajatukseltaan sekavaa. näppäomidtöni kirjaimet ovat kuluneet pois, käteni neuroogia ei ole tarkka ja tietokeneestani on peruutusnappi jumissa, joten naputan summissa ja en voi korjata

        !poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituseni ei oe ajatukseltaan sekavaa. näppäomidtöni kirjaimet ovat kuluneet pois, käteni neuroogia ei ole tarkka ja tietokeneestani on peruutusnappi jumissa, joten naputan summissa ja en voi korjata

        !poiuytfghj"

        Itse phut epäolleelllisia
        etkä noiden oppien todenperäisyydestä

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse phut epäolleelllisia
        etkä noiden oppien todenperäisyydestä

        "poiuytfghj"

        Tämmöstä soovan jauhamista se oli niihin luureihinkin soittelu. Opeetaan semmosia oppeja että jos niitä uskoo ei elä enää reaiteeteissa siloin. Siis "crazymakingiä" se touhu

        "poiuyfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöstä soovan jauhamista se oli niihin luureihinkin soittelu. Opeetaan semmosia oppeja että jos niitä uskoo ei elä enää reaiteeteissa siloin. Siis "crazymakingiä" se touhu

        "poiuyfghjk"

        A. Voiko ihminen vaikuttaa muuhun kuin itseensä ?
        Mikä on totuus ?

        B. Ovatko KAIKKI oman elämän tapahtumat itse vaikutettavissa ?
        Mikä on totuus ?

        "poiuytfdcfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituseni ei oe ajatukseltaan sekavaa. näppäomidtöni kirjaimet ovat kuluneet pois, käteni neuroogia ei ole tarkka ja tietokeneestani on peruutusnappi jumissa, joten naputan summissa ja en voi korjata

        !poiuytfghj"

        Selitys tuokin, kun pää on sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituseni ei oe ajatukseltaan sekavaa. näppäomidtöni kirjaimet ovat kuluneet pois, käteni neuroogia ei ole tarkka ja tietokeneestani on peruutusnappi jumissa, joten naputan summissa ja en voi korjata

        !poiuytfghj"

        Näppäimiä voi merkitä uudelleen, jos järkesi pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitys tuokin, kun pää on sekaisin.

        Tukoon tutkimaan tietokoneeni puhun totta ja sä sietäisit kunnianloukkaussyytteeseen kohta

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jossain pillereissä, kun kirjoituksesi on noin sekavaa ja täynnä kirjoitusvirheitä?

        Tietokoneeni on rikki, johtuu ihan siitä :) Köyhyydestä vaan oen 100% raitis, jos saan ehjän tietokoneen kirjoitus korjaantuu heti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa mitä haittaa auttava puhelin sinulle aiheutti. Vaikuttaa siltä, että olet tälläkin hetkellä jonkunlaisen avun tarpeessa.

        Oen jo kertonut siitä kolme vuotta mitä aiheutti, en toista

        "poiuytrdsdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietokoneeni on rikki, johtuu ihan siitä :) Köyhyydestä vaan oen 100% raitis, jos saan ehjän tietokoneen kirjoitus korjaantuu heti :)

        Uusi perusmallin näppäimistö maksaa 10 €. Tiedoksi vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituseni ei oe ajatukseltaan sekavaa. näppäomidtöni kirjaimet ovat kuluneet pois, käteni neuroogia ei ole tarkka ja tietokeneestani on peruutusnappi jumissa, joten naputan summissa ja en voi korjata

        !poiuytfghj"

        logitech k120 usb näppäimistö maksaa pari kymppiä


    • Anonyymi

      Typerä kansa tarvisee vahvaa johtajuutta , olethan sen huomannut itsekkin?

      • Anonyymi

        Niin se on nähdäseni vain laumanhalllintakeino opettaa ihmisillle että he voivat vaikuttaa vain itseensä. Se on vain aivopesua.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on nähdäseni vain laumanhalllintakeino opettaa ihmisillle että he voivat vaikuttaa vain itseensä. Se on vain aivopesua.

        "poiuytfghj"

        Toihan on ikäänkuin "kastikysymys". Noinhan opetetaan vain niilllle alakastisillle hallittaville, ei johtajillle niin opeteta että he voisivat vaikuttaa vain itseensä-


        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toihan on ikäänkuin "kastikysymys". Noinhan opetetaan vain niilllle alakastisillle hallittaville, ei johtajillle niin opeteta että he voisivat vaikuttaa vain itseensä-


        "poiuytrfghjk"

        Siis minä en pysty äärimmäisissä kärsimyksissäkään noin typeräksi heittäutymään ilman vielä suurempia kärsimyksiä. Joutuminen itseään tyhmemmäksi on helvetilllisintä

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä en pysty äärimmäisissä kärsimyksissäkään noin typeräksi heittäutymään ilman vielä suurempia kärsimyksiä. Joutuminen itseään tyhmemmäksi on helvetilllisintä

        "poiuytfghj"

        Koem joutuneeni aivovaurioituneena semmosen jengin piinaamaksi jolllla ei oe edes ajattellun perusteet kohdillaan


        "poiuytfrghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koem joutuneeni aivovaurioituneena semmosen jengin piinaamaksi jolllla ei oe edes ajattellun perusteet kohdillaan


        "poiuytfrghj"

        Mitä järkeä että jos mullla on asiat sellkeässä järjestyksessä päässäni että mitä on tapahtunut materiaalisessa maailmassa ja sitten saan hermostovaurion ja soitan jonnein, ja he sotki kaikkien asioideni järjestyksen päässäni materiaaisya maailma vastaamattomaksi ? mItä järkeä ?

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä että jos mullla on asiat sellkeässä järjestyksessä päässäni että mitä on tapahtunut materiaalisessa maailmassa ja sitten saan hermostovaurion ja soitan jonnein, ja he sotki kaikkien asioideni järjestyksen päässäni materiaaisya maailma vastaamattomaksi ? mItä järkeä ?

        "poiuytfghj"

        Se oli manipulointia jolle altistuin koska oli aivovauriota

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli manipulointia jolle altistuin koska oli aivovauriota

        "poiuytfghjk"

        Mun mieestä on aivan täysin törkeää vääntää soittajan asioita miksikään muuksi kuin mitä hän itse kerooi niiden olevan. Sehän on aivopesua keksiä jostain luurin päästä jotain muuta


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mieestä on aivan täysin törkeää vääntää soittajan asioita miksikään muuksi kuin mitä hän itse kerooi niiden olevan. Sehän on aivopesua keksiä jostain luurin päästä jotain muuta


        "poiuytrdfgh"

        No sain m ä sen opin etten ihmisten puheita enää usko.

        "poiuyfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sain m ä sen opin etten ihmisten puheita enää usko.

        "poiuyfghjk"

        Niinkuin tämäkin että jonkun konkurssi johtuu jostain kiinalaisesta villieläimestä, siinä on syitä ja seurauksia, mutta luureissa ikäänkuin sitä että sanoisi, että johtuu kiinalaisesta villieläimestä väitettäisiin psykologosesti ongelmaksi vierittää syy toisen niskoille- He ei kestä keskustella syistä ja seurauksista, koska he i ymmärrä etttä syiden ja seurausten llaki on eri asia kuin psykolloginen tarve emotionaalisella tasolla syylllistää

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin tämäkin että jonkun konkurssi johtuu jostain kiinalaisesta villieläimestä, siinä on syitä ja seurauksia, mutta luureissa ikäänkuin sitä että sanoisi, että johtuu kiinalaisesta villieläimestä väitettäisiin psykologosesti ongelmaksi vierittää syy toisen niskoille- He ei kestä keskustella syistä ja seurauksista, koska he i ymmärrä etttä syiden ja seurausten llaki on eri asia kuin psykolloginen tarve emotionaalisella tasolla syylllistää

        "poiuytrdfghj"

        Syy on kiinalainen villieläin, mutta ei sekään välttis ole syylllinen

        "poiuytrfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on kiinalainen villieläin, mutta ei sekään välttis ole syylllinen

        "poiuytrfdfghj"

        Siis kuurissa ei haluta tutkia todellisia syitä ja seurauksia, koska heidän mielestään on toisen syyllistämistä jos syynä johonkin seurakseen näkee jonkin muun seikan kuin itsensä


        "poiuytrfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuurissa ei haluta tutkia todellisia syitä ja seurauksia, koska heidän mielestään on toisen syyllistämistä jos syynä johonkin seurakseen näkee jonkin muun seikan kuin itsensä


        "poiuytrfdfgh"

        Mutta siinä sotletaan syyn ja seurauksen aki aivan mulinmalllin koska ei syy kaikkeen seuraukseen ole itsessä

        "poiuytrfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siinä sotletaan syyn ja seurauksen aki aivan mulinmalllin koska ei syy kaikkeen seuraukseen ole itsessä

        "poiuytrfdfgh"

        Ennen mä olin se pälyilevän oloinen. Osat kääntyneet siinäkin, nyt muut pälyilee oudosti kaupassa kun itse olen ihan normaali. Päällllepäin nykyään suurin osa on "autistisemman" oloisia kuin minä. Eriskummallinen kokemus :) Minä käyttäydyn kuten ennenkin, olen aina pitänyt metrin rakoa mikälli mahdollista enkä koskaan präiski toisten llänsäoessa jne. minue ei tullut tästä muuta muutosta kuin isääntynyt käsienpesu ja ihottuma.


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen mä olin se pälyilevän oloinen. Osat kääntyneet siinäkin, nyt muut pälyilee oudosti kaupassa kun itse olen ihan normaali. Päällllepäin nykyään suurin osa on "autistisemman" oloisia kuin minä. Eriskummallinen kokemus :) Minä käyttäydyn kuten ennenkin, olen aina pitänyt metrin rakoa mikälli mahdollista enkä koskaan präiski toisten llänsäoessa jne. minue ei tullut tästä muuta muutosta kuin isääntynyt käsienpesu ja ihottuma.


        "poiuytfghj"

        Olen varmemman oloinen suhteessa muihin kuin ennen.. He kokevat epävarmuutta uudessa käytösmallissa, minulle ei tullut muutosta. On vaan vähän väljempää. Toivottavasti vanhempani pysyy visusti asunnoissaan, niin eivät saa koronaa, eikä minun tarvi stressata näkemisestään kauppamatkalla, ei riskiä että tulisivat vastaan joten rennompaa.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varmemman oloinen suhteessa muihin kuin ennen.. He kokevat epävarmuutta uudessa käytösmallissa, minulle ei tullut muutosta. On vaan vähän väljempää. Toivottavasti vanhempani pysyy visusti asunnoissaan, niin eivät saa koronaa, eikä minun tarvi stressata näkemisestään kauppamatkalla, ei riskiä että tulisivat vastaan joten rennompaa.

        "poiuytrfghj"

        Ja jos minullle tullisi hengenahdistusta en minä siitä mihinkään menisi, ei siitä ennenkään kukaan ole välittänyt vaikka henkihieverissä olen itkien haukkonut henkeäni ja olen oppinut sinnitteemään hengissä hyvinkin heikolla hengitykselllä. Hengityskoneita kyselisin vasta jos varmuudella hengitys loppuu muuten 100% . Lääkeainereaktion sain keuhkoihin menneestä lääkeaineesta, joka lamautti keuhkot. Vähät välitti kukaan, niin en minä nyt mistään hengenahdistavasta flunssasta edes paljoa huollestuisi kuin muiden kohdalla. Omakohtaisesti ei pelota kun tuntuu pieneltä jo kokemaani.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos minullle tullisi hengenahdistusta en minä siitä mihinkään menisi, ei siitä ennenkään kukaan ole välittänyt vaikka henkihieverissä olen itkien haukkonut henkeäni ja olen oppinut sinnitteemään hengissä hyvinkin heikolla hengitykselllä. Hengityskoneita kyselisin vasta jos varmuudella hengitys loppuu muuten 100% . Lääkeainereaktion sain keuhkoihin menneestä lääkeaineesta, joka lamautti keuhkot. Vähät välitti kukaan, niin en minä nyt mistään hengenahdistavasta flunssasta edes paljoa huollestuisi kuin muiden kohdalla. Omakohtaisesti ei pelota kun tuntuu pieneltä jo kokemaani.

        "poiuytfghj"

        Koska siis kun kaikila muilla on kaikki hyvin niin eihän se heitä haittaa jos minä oen vammautettu koska heillä on kuitenkin asiat hyvin ja jos he ovat sairaita niin eihän se heitä haittaa jos minä oen sairas koska he itse ovat sairaita. Noh joka tapauksessa en itse pelkää koronaa mutten halua tartuttaa sitä kehenkään.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska siis kun kaikila muilla on kaikki hyvin niin eihän se heitä haittaa jos minä oen vammautettu koska heillä on kuitenkin asiat hyvin ja jos he ovat sairaita niin eihän se heitä haittaa jos minä oen sairas koska he itse ovat sairaita. Noh joka tapauksessa en itse pelkää koronaa mutten halua tartuttaa sitä kehenkään.

        "poiuytrfghj"

        Mua kiinnostaa lähinnä se mitä Jumala tästä kaikesta meinaa.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostaa lähinnä se mitä Jumala tästä kaikesta meinaa.

        "poiuytrdfghj"

        Varmemmin selviin hengissä jos hengenahdistelen kotona kuin menisin johonkin kuuntelemaan että olenko sen arvoinen ihminen jonka katsotaan ansaitsevan päästä hienoon hengityskoneeseen, Minua ei kiinnosta viedä kenenkään hengityskonepaikkaa eikä mennä' köhimään terveyskeskukseen tartuttamaan. Mieluummin vaikka laulan sitä täällä jossain mainostettua kiirtania.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmemmin selviin hengissä jos hengenahdistelen kotona kuin menisin johonkin kuuntelemaan että olenko sen arvoinen ihminen jonka katsotaan ansaitsevan päästä hienoon hengityskoneeseen, Minua ei kiinnosta viedä kenenkään hengityskonepaikkaa eikä mennä' köhimään terveyskeskukseen tartuttamaan. Mieluummin vaikka laulan sitä täällä jossain mainostettua kiirtania.

        "poiuytrdfgh"

        Nauttisinko eämästäni vielä vietyäni jonkun hengityskonepaikan niin että joku kuoli, jotta sain elää, en, en nauttisi sekuntiakaan. Tuolllaisessa priorisoinnissa jättätyisin pois, en siksi, että olisin niin "vammainen", vaan siksi että jalon sydämen menettäminen on minullle paljon
        kuolemaa pahempaa. Mutta tämä ei koske kaikkia, on ihmisiä joiden olisi jalompaa mennä hengityskoneeseen, kuten minun rakkaimpani, koska jos hän ei menisi sydämeni kuolisi.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi

        Elämässäni on paljon koronaa suurempia ja pelottavampia riskejä joihin on täytynyt tottua ilman kenenkään tukea, joten en ole moksiskaan mistään koronasta.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässäni on paljon koronaa suurempia ja pelottavampia riskejä joihin on täytynyt tottua ilman kenenkään tukea, joten en ole moksiskaan mistään koronasta.

        "poiuytfghj"

        Mutta olen sitä mieltä että ihan jo asiallisen käytöksen vuoksi ihmiset voisivat opettaa kaiken toistensa päälle präiskimisen.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olen sitä mieltä että ihan jo asiallisen käytöksen vuoksi ihmiset voisivat opettaa kaiken toistensa päälle präiskimisen.

        "poiuytfdfghj"

        siis Lopettaa

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis Lopettaa

        "poiuytfghj"

        Mun oma kriisini jännästi alkoi näin.
        Sain llääkeainereaktiosta llisääntynyttä syljen eritystä ja kasvolihakset halvaantuivat.
        En uskatanut mennä ähee ihmisiä koska pelkäsin tietämättäni ja tahtomattani präiskiväni heidän päälle, joten pari vuotta kiersin ihmiset kaukaa, Mummoni joka silloin vielä eli ja oli työskennellyt terveysalallla huusi minullle: "Sylje sylje vaikka toisten päällle jos mieles tekkee". Järkytyin syvästi, koin sen henkiseksi väkivallaksi. Kerroin siitä kriisipuhelimeen, kukaan ei puolustanut minua mummoni puheita jonkalaisia vanhempanikin puhuivat vastaam. Heidänkään mielestä ei haitannut vaikka sylkeni lentäisi muiden päälle. Edes kriisipuhelin ei tukenut minua siinä että pidän tärkeänä ettei sylki lennä toisten päälle. Mitenkä on nyt ääni kelllossa ?

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun oma kriisini jännästi alkoi näin.
        Sain llääkeainereaktiosta llisääntynyttä syljen eritystä ja kasvolihakset halvaantuivat.
        En uskatanut mennä ähee ihmisiä koska pelkäsin tietämättäni ja tahtomattani präiskiväni heidän päälle, joten pari vuotta kiersin ihmiset kaukaa, Mummoni joka silloin vielä eli ja oli työskennellyt terveysalallla huusi minullle: "Sylje sylje vaikka toisten päällle jos mieles tekkee". Järkytyin syvästi, koin sen henkiseksi väkivallaksi. Kerroin siitä kriisipuhelimeen, kukaan ei puolustanut minua mummoni puheita jonkalaisia vanhempanikin puhuivat vastaam. Heidänkään mielestä ei haitannut vaikka sylkeni lentäisi muiden päälle. Edes kriisipuhelin ei tukenut minua siinä että pidän tärkeänä ettei sylki lennä toisten päälle. Mitenkä on nyt ääni kelllossa ?

        "poiuytrdfghj"

        Mua ihmetyttää kun kaikki heittää niin häränpyllyä.

        "poiuygfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ihmetyttää kun kaikki heittää niin häränpyllyä.

        "poiuygfghj"

        Ja nyt sitten ei pidetä vain mua epätodelllisena vaan että vanhainkodeissa ei ymmärretty että koronaepidemia on todellinen, just joo....

        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt sitten ei pidetä vain mua epätodelllisena vaan että vanhainkodeissa ei ymmärretty että koronaepidemia on todellinen, just joo....

        "poiuytfrdfghj"

        Sekin on yhteistä koronassa ja lääkeainereaktioissa, että genetiikka vaikuttaa siihen kenelle tulee rajuna kenellle ei.


        "poiuytfrdfghj"


    • Anonyymi

      Suomessa oli 90-luvun alussa 21.000 mielisairaspaikkaa. Sen laman myötä paikkoja supistettiin rajusti eli niitä jäi vaan n.6000 kpl. Tästä seurauksena n.15.000 hoitoa tarvitsevaa telmii täällä meidän muiden keskuudessa ja sen ikävät seuraukset näkyvät yhteiskunnassa vieläkin. Tästä uudesta taudista johtuen tilanne vaan pahenee.

      • Anonyymi

        Saman olen huomannut. Terveyspalstalle kirjoittelemalla ja haukkumalla hoitojaan eivät parane.


    • Anonyymi

      Pahoitteluni että minä olen välinpitämätön anonyymistä netti-imagostani enkä edes jaksa korjata kirjoitusvirheitä rikkinäiselllä tietokoneella. Itsenäni minulla on parempi netti-imago ja nykyisin livenä toivonmukaan sitäkin parempi taas vähitelllen,

      "poiuytrfghj"

      • Anonyymi

        Anonyymisti kirjoittelen puolihuolimattoman ylimallkaisesti mitä päähän sattuu pälkähtämään, minulla ei ole samaa tyyliä muualla, vaan pyrkimykseni ja haaveeni on aina out sellainen gente lady- tyyi jonka vielä haaveilen tavoittavani mahdollisimman nopeasti-

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymisti kirjoittelen puolihuolimattoman ylimallkaisesti mitä päähän sattuu pälkähtämään, minulla ei ole samaa tyyliä muualla, vaan pyrkimykseni ja haaveeni on aina out sellainen gente lady- tyyi jonka vielä haaveilen tavoittavani mahdollisimman nopeasti-

        "poiuytfghj"

        Joku kysyi mitä haittaa minue auttavista puhelimista on ollut. No mm. järkyttävää tulla joukkopainostetuksi puhumaan täysin materiaalisen todellisuuden vastaisia juttuja antaen ymmärtää että kyse olisi minusta ja elämästäni. Teki päällleni niin niin niin pahaa. Kidutuksen tuntuista.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kysyi mitä haittaa minue auttavista puhelimista on ollut. No mm. järkyttävää tulla joukkopainostetuksi puhumaan täysin materiaalisen todellisuuden vastaisia juttuja antaen ymmärtää että kyse olisi minusta ja elämästäni. Teki päällleni niin niin niin pahaa. Kidutuksen tuntuista.

        "poiuytfghj"

        Ihme joukkokaasuvalotusta. Mullle luotiin muutamaksi vuodeksi joku käsittämätön mielikuvituspersoona, kun lähes mikään mitä kerroin oikeastá itsestäni ja eämästäni ei mukamas ollut totta, ei edes virallliset asiakirjat.

        "poiuygfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme joukkokaasuvalotusta. Mullle luotiin muutamaksi vuodeksi joku käsittämätön mielikuvituspersoona, kun lähes mikään mitä kerroin oikeastá itsestäni ja eämästäni ei mukamas ollut totta, ei edes virallliset asiakirjat.

        "poiuygfghj"

        No nyt mä alan vähän ymmärtää että jos mua ei otettu vakavasti auttavassa puhelimessa kun tulee uutisia ettei ihmiset ymmärtäneet ottaa edes hallituksenkaan määräyksiä vakavasti.

        "poiuyfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kysyi mitä haittaa minue auttavista puhelimista on ollut. No mm. järkyttävää tulla joukkopainostetuksi puhumaan täysin materiaalisen todellisuuden vastaisia juttuja antaen ymmärtää että kyse olisi minusta ja elämästäni. Teki päällleni niin niin niin pahaa. Kidutuksen tuntuista.

        "poiuytfghj"

        Omasta elämästäsihän sinä sinne kerroit ja jos kerran valehtelit, niin ei ne luureissa voineet sitä tietää, ettei puheesi olleet totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta elämästäsihän sinä sinne kerroit ja jos kerran valehtelit, niin ei ne luureissa voineet sitä tietää, ettei puheesi olleet totta.

        En minä valehdelllut. Eivät haunnert keskustea aiheistani ja johdatteivat keskustellua oudosti minkä edessä olin puollustyskyvytön hermostovauriossa. Enää en kanssaan keskustellisi. Se oli käsittämättömän hirveää kuin hevetistä, näen kauhukuvia kun muistankaan heidät , joten heippa. Häivy sinä jauhamasta tuota samaa paskaa !!!!

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä valehdelllut. Eivät haunnert keskustea aiheistani ja johdatteivat keskustellua oudosti minkä edessä olin puollustyskyvytön hermostovauriossa. Enää en kanssaan keskustellisi. Se oli käsittämättömän hirveää kuin hevetistä, näen kauhukuvia kun muistankaan heidät , joten heippa. Häivy sinä jauhamasta tuota samaa paskaa !!!!

        "poiuytrfghj"

        Jos ne auttavat puhelimet kerää rehelistä palautetta palveustaan, niin mä sanoisin että niin laaduton, että se menee täysin yli käsityskyvyn rajan.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne auttavat puhelimet kerää rehelistä palautetta palveustaan, niin mä sanoisin että niin laaduton, että se menee täysin yli käsityskyvyn rajan.

        "poiuytrdfghj"

        Erikoisinta on se ettei eroteta edes auttamista ja kiusaamista toisistaan, vaan ne menevät aivan sekaisin. Se on fakta, että noin tapahtuu.


        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoisinta on se ettei eroteta edes auttamista ja kiusaamista toisistaan, vaan ne menevät aivan sekaisin. Se on fakta, että noin tapahtuu.


        "poiuytfrdfghj"

        Ihmiset haluaa kilpaa hengityskoneeseen nykyään. Mä just tajusin etten vois edes mennä hengityskoneeseen muusta terveydellisestä syystä, että tosiaan mun paikkani on vapaa.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset haluaa kilpaa hengityskoneeseen nykyään. Mä just tajusin etten vois edes mennä hengityskoneeseen muusta terveydellisestä syystä, että tosiaan mun paikkani on vapaa.

        "poiuytrdfghj"

        https://www.tiede.fi/artikkeli/tilaajille/vieras-herattaa-pahuutemme

        tuossa artikkei lliittyen empatiaan. Tosin se ei näy pitkällekään


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=fYWWvSTQkNI

        Mitä mieltä olette ainakin itsensä mukaan huippuälykkääkkän psykopaatin ja professorin näkemyksistä koronaan ?
        Videoita on lukuisia.


        "poiuytrfdfghj"

        Minä väitän että siitä ei oisi out haittaa kenellekään että minua olisi auttavassa puhelimessa uskottu ja kuunneltä omassa asiassani auttavien puhelinten enganninkielisten eettisten sääntöjen mukaisesti. Vaikka olisin erehtynyt, minun uskomisestani ei oisi out haittaa, koska jokatapauksessa otan aina huomioon mahdollisen erehtyvyyteni ilman että muut sitä minullle sanovat, enkä halua koskaan vahingoittaa niitäkään ihmisiä milään tasolla joista teen negatiivisia tukintoja. Esim- jos luuisin jotakuta väärin psykopaatiksi, ei siitä keekään mitään käy koska en minä kuitenkaan halua henkiöä vahingoittaa vaikka kuinka oisi psykopaatti. Niin minun uskomiseni ei ole silllätavoin riskaapelia miten uskomatta jättäminen voi olla haitaksi.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä väitän että siitä ei oisi out haittaa kenellekään että minua olisi auttavassa puhelimessa uskottu ja kuunneltä omassa asiassani auttavien puhelinten enganninkielisten eettisten sääntöjen mukaisesti. Vaikka olisin erehtynyt, minun uskomisestani ei oisi out haittaa, koska jokatapauksessa otan aina huomioon mahdollisen erehtyvyyteni ilman että muut sitä minullle sanovat, enkä halua koskaan vahingoittaa niitäkään ihmisiä milään tasolla joista teen negatiivisia tukintoja. Esim- jos luuisin jotakuta väärin psykopaatiksi, ei siitä keekään mitään käy koska en minä kuitenkaan halua henkiöä vahingoittaa vaikka kuinka oisi psykopaatti. Niin minun uskomiseni ei ole silllätavoin riskaapelia miten uskomatta jättäminen voi olla haitaksi.

        "poiuytrfghj"

        Mun mielestä sellaiset ihmiset eivät oe luotettavia jotka ovat valmiita aiheuttamaan toiselle jonkin tasoista haittaa negatiivisten tunteidensa johdosta,

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä sellaiset ihmiset eivät oe luotettavia jotka ovat valmiita aiheuttamaan toiselle jonkin tasoista haittaa negatiivisten tunteidensa johdosta,

        "poiuytfghj"

        Minullle on kuitenkin käynyt virheitä, joita pyydän anteeksi kun ne ilmenevät.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullle on kuitenkin käynyt virheitä, joita pyydän anteeksi kun ne ilmenevät.

        "poiuytrfghj"

        Harmillliset virheeni ovat kaikki sattuneet sen jälkeen kun ajattelujärjestelmäni järjestys oli auttavassa puhelimessa sotkettu pitkäaikaisella manipuloinnilla. Kaikki esillle tulleet virheeni koko elinikäni ajalta ovat todistettavasti tulleet sen jälkeen. Mitään virheitä ei oe koskaan sitä ennen ilmennyt.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillliset virheeni ovat kaikki sattuneet sen jälkeen kun ajattelujärjestelmäni järjestys oli auttavassa puhelimessa sotkettu pitkäaikaisella manipuloinnilla. Kaikki esillle tulleet virheeni koko elinikäni ajalta ovat todistettavasti tulleet sen jälkeen. Mitään virheitä ei oe koskaan sitä ennen ilmennyt.

        "poiuytfghj"

        Mä vielä kun soitin sinne, niin aika allkuun yks tyyppi tarjoutu että voisin soittaa nimenomaan hänelle. Kerroin että mua oli sellainen elämäntilanne että mua kohtaan oli tehty runsaasti vääryyksiä ja että pelkonani oli että minut yritettäisiin saada sortumaan johonkin virheeseen jotta asiat saataisiin käännettyä päälaelleen jottei ilmenisi mitä on tapahtunut. Henkilö sanoi minullle ymmärtävänsä hyvin pelkoni jonka olin hyvin perustellut. Mutta vaikuttaa vähän sitä että puhelin ryhtyi itse siihen kuperkeikkatemppuun manipuloimallla minua vähitelllen-

        "poiuytrfdfghj"


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe