Pyöräily hyvä harrastus Pattayalla.

Anonyymi

Pattayalta suuntautuu paljon hyviä liikenteeltä rauhallisia teitä palvellen pyöräilijää nauttimaan luonnon raikkaudesta ja tropiikin ihanuudesta.

Tässä yksi parhaita reittivaihtoehtoja.

https://www.pattayamail.com/news/pattaya-najomtien-road-becomes-illegal-trash-dump-292326

67

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googlematkaaja.

    • Takavuosina asustelimme kävelykadun City- Wiev- hotellissa.
      Aamuvirkku Aussi- Make tuli oveani hakkaamaan ja sanoi että nyt vipinää koska tästä tulee menopäivä!

      Tempaisimme rauhoittavan sätkän, keräilimme oppaat mukaan ja kadulle.
      Ja toden totta!
      Siinä kiilteli Ferrarin punainen neliveto- Jeeppi avona; lattiakin oli metrin korkeudella.
      Omasin kansainvälisen ajokortin joten kuskin paikalle.
      Voin taata että raitista ilmaa ja luonnon kauneutta tuli kymmenkertaisesti pölhön fillaristin saamaan.

      • Anonyymi

        Hyvä, Ferrari se olla pitää, eikä mitään härpäkkeitä, fillaristit on ..... kuten sanoit, miehet on miehiä ja Pattayanrakkaat nössyköitä fillareineen ...... ja sauvakävelyineen.

        Kunnioitan Sinua kaikkien Nasujen Ylinasu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, Ferrari se olla pitää, eikä mitään härpäkkeitä, fillaristit on ..... kuten sanoit, miehet on miehiä ja Pattayanrakkaat nössyköitä fillareineen ...... ja sauvakävelyineen.

        Kunnioitan Sinua kaikkien Nasujen Ylinasu.

        Pohjoisen mies on suuri kuntoilun vastustaja kertoen sen olevan narsismia, mutta sitten sopivassa lääkityksessä taasen kertookin olevansa monen danin mustanvyön karatesensei joka treenaa joka päivä kuntohuoneessaan Chiang Maissa. Hua Hinin versio ei kuntoilusta piittaa hänkään ja on kihtiä ja kaikenlaista muuta kremppaa, mutta sitten yks kaks hän käykin joka aamu kävelemässä 16 kilometriä Hua Hinin temppelivuoren maisemissa ja ui vielä siihen päälle. Pienoisia ristiriitoja noissa tarinoissa. Hauska oli myös kun Hua hinin mies kutsui lihaksikkaan nuorenmiehen jalkoja turvonneiksi ja että tämä on kamalassa kunnossa, kun hän itse sanoi olevansa "paljon paremmassa kunnossa". Kertoo olevansa liki kaksimetrinen myös. Se kuva minkä olen nähnyt kukkatarhurin keskisormen näyttökuvasta, oli kuva 160 senttisestä noin 140 kiloisesta miehestä tai naisesta, joka oli niin pullea että kämmenselässäkin oli silavaa ja turvotusta. Varsinainen kuntoihme tämä meidän sensei ja laittaa kaikki pandakarhuiksi tuosta vaan. Joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoisen mies on suuri kuntoilun vastustaja kertoen sen olevan narsismia, mutta sitten sopivassa lääkityksessä taasen kertookin olevansa monen danin mustanvyön karatesensei joka treenaa joka päivä kuntohuoneessaan Chiang Maissa. Hua Hinin versio ei kuntoilusta piittaa hänkään ja on kihtiä ja kaikenlaista muuta kremppaa, mutta sitten yks kaks hän käykin joka aamu kävelemässä 16 kilometriä Hua Hinin temppelivuoren maisemissa ja ui vielä siihen päälle. Pienoisia ristiriitoja noissa tarinoissa. Hauska oli myös kun Hua hinin mies kutsui lihaksikkaan nuorenmiehen jalkoja turvonneiksi ja että tämä on kamalassa kunnossa, kun hän itse sanoi olevansa "paljon paremmassa kunnossa". Kertoo olevansa liki kaksimetrinen myös. Se kuva minkä olen nähnyt kukkatarhurin keskisormen näyttökuvasta, oli kuva 160 senttisestä noin 140 kiloisesta miehestä tai naisesta, joka oli niin pullea että kämmenselässäkin oli silavaa ja turvotusta. Varsinainen kuntoihme tämä meidän sensei ja laittaa kaikki pandakarhuiksi tuosta vaan. Joo.

        Miksi miksi mtä kummajaista miksi kilahtanut ei anna palautetta nasuselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoisen mies on suuri kuntoilun vastustaja kertoen sen olevan narsismia, mutta sitten sopivassa lääkityksessä taasen kertookin olevansa monen danin mustanvyön karatesensei joka treenaa joka päivä kuntohuoneessaan Chiang Maissa. Hua Hinin versio ei kuntoilusta piittaa hänkään ja on kihtiä ja kaikenlaista muuta kremppaa, mutta sitten yks kaks hän käykin joka aamu kävelemässä 16 kilometriä Hua Hinin temppelivuoren maisemissa ja ui vielä siihen päälle. Pienoisia ristiriitoja noissa tarinoissa. Hauska oli myös kun Hua hinin mies kutsui lihaksikkaan nuorenmiehen jalkoja turvonneiksi ja että tämä on kamalassa kunnossa, kun hän itse sanoi olevansa "paljon paremmassa kunnossa". Kertoo olevansa liki kaksimetrinen myös. Se kuva minkä olen nähnyt kukkatarhurin keskisormen näyttökuvasta, oli kuva 160 senttisestä noin 140 kiloisesta miehestä tai naisesta, joka oli niin pullea että kämmenselässäkin oli silavaa ja turvotusta. Varsinainen kuntoihme tämä meidän sensei ja laittaa kaikki pandakarhuiksi tuosta vaan. Joo.

        Poju poju, sinun päättelysi on täysin pielessä painan 118 ja olen 188 pitkä, olen ikäisekseni erinomaisessa kunnossa, lisäksi olen tarpeeksi koulutettu tietääkseni olenko hyvässä vai huonossa kunnossa, tämä sinun vuosia jatkunut paskanjauhaminen alkaa pikku hiljaa ärsyttää, et ole itse koskaan kirjoittanut mitään käyttökelpoista thaimaasta, pattayasta etkä mistään muustakaan, muuten kellertävä hieman harvinaisempi fanta on lähelle siman makuista ostin vahingossa, kun oli tarjouksessa, siinä on taas 100% enemmän tietoa thaimaasta mitä kun sinä ole tänne kirjoittanut.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju poju, sinun päättelysi on täysin pielessä painan 118 ja olen 188 pitkä, olen ikäisekseni erinomaisessa kunnossa, lisäksi olen tarpeeksi koulutettu tietääkseni olenko hyvässä vai huonossa kunnossa, tämä sinun vuosia jatkunut paskanjauhaminen alkaa pikku hiljaa ärsyttää, et ole itse koskaan kirjoittanut mitään käyttökelpoista thaimaasta, pattayasta etkä mistään muustakaan, muuten kellertävä hieman harvinaisempi fanta on lähelle siman makuista ostin vahingossa, kun oli tarjouksessa, siinä on taas 100% enemmän tietoa thaimaasta mitä kun sinä ole tänne kirjoittanut.
        By NumBall

        Tokihan miljonääri ostaa vain kun on tarjouksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokihan miljonääri ostaa vain kun on tarjouksessa.

        Jep aina kun tarvetta on.


      • Anonyymi

        Otitko talteen sen pullamössökäden joka parvekkeella kaljatölkkiä piti, se vasta hauska matkakuva olikin.


      • Anonyymi

        Ah ja anteeksi... en nyt ole aivan varma mistä - ilmeisesti 2010:n - kuvasta nyt kyselet, että otinko talteen.

        Ilmeisesti en ottanut, ehkä en ole ko. kuvaa edes nähnyt!?

        Sinulla tuo kuva lienee tallessa? Jos nyt sallitaan, niin nöyrästi pyytäisin, jotta aijaappas tuokin kuva, niin pääsevät muutkin ko. kuvia keskenään vertailemaan.

        Tupla kiitos etukäteen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah ja anteeksi... en nyt ole aivan varma mistä - ilmeisesti 2010:n - kuvasta nyt kyselet, että otinko talteen.

        Ilmeisesti en ottanut, ehkä en ole ko. kuvaa edes nähnyt!?

        Sinulla tuo kuva lienee tallessa? Jos nyt sallitaan, niin nöyrästi pyytäisin, jotta aijaappas tuokin kuva, niin pääsevät muutkin ko. kuvia keskenään vertailemaan.

        Tupla kiitos etukäteen ;)

        No mutta hupsista!

        Joku taas poisti aivan asiallisen viestin.

        Kuhahan kumma? ( < satiirinen varoitus).


      • Anonyymi

        Ruskealla keskarillaan.... kaivelee.... sanonko mitä.... en sano... sieraintaan....

        Khiai!!!


      • Anonyymi

        Ruskealla keskarillaan.... kaivelee.... sanonko mitä.... en sano... sieraintaan....

        Khiai!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju poju, sinun päättelysi on täysin pielessä painan 118 ja olen 188 pitkä, olen ikäisekseni erinomaisessa kunnossa, lisäksi olen tarpeeksi koulutettu tietääkseni olenko hyvässä vai huonossa kunnossa, tämä sinun vuosia jatkunut paskanjauhaminen alkaa pikku hiljaa ärsyttää, et ole itse koskaan kirjoittanut mitään käyttökelpoista thaimaasta, pattayasta etkä mistään muustakaan, muuten kellertävä hieman harvinaisempi fanta on lähelle siman makuista ostin vahingossa, kun oli tarjouksessa, siinä on taas 100% enemmän tietoa thaimaasta mitä kun sinä ole tänne kirjoittanut.
        By NumBall

        Eli suomalainen perusläski juoppo siellä huutelee.
        Thaimuijatkin naurekelee ku pieniä kurttusta piiä ei nää karvojen alta.
        Todellisia sankareita, raidat olla viel profiilikin.


    • Anonyymi

      Pattayan lämpötila ei ole koskaan sopiva liikunnan harrastamiseen.

      • Anonyymi

        Mistä tuon tiedät.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuon tiedät.?

        Olen asunut täällä 70-luvulta lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut täällä 70-luvulta lähtien.

        Kaikki ei diggaa kuumuudesta ja moni valitsee jonkun Espanjan tai Floridan Thaimaan tilalle, kun ulkomaille mieli tekee. Mutta tropiikissa treenanneet urheilijat tietävät sen, mitkä tehot saa irti 35 asteessa treenatessa.

        En ole ikinä saanut niin nopeita tuloksia Suomessa, kuin mitä olen saanut Thaimaassa, ja uskokaa pois niin olen yrittänyt.

        Kyse on myös valmistautumisesta. Jotta täällä jaksaa vetää treenit ulkosalla, niin pitää olla valmistautunut. Nestetasapaino kondiksessa, hyvät yöunet, suolatasapaino ok, ravitsemustila kunnossa jne.

        Kaloria palaa sitten tunnin lenkillä kaksin- kolminkertainen määrä, tai säkkiä takoessa, hyppynarulla hyppiessä jne. Mutta kuten sanoin, niin se vaatii valmistautumista ja pohjakuntoa.

        Sohvaperuna kun loikkaa sohvalta lenkille liki ruumiinlämpöiseen ulkoilmaan, niin on hyvä mahdollisuus päästä tunnin kohdalla jo tajustaan ja seuraavat päivät menee toipuessa auringosta ja rasituksesta.

        Sydänvikaisten ei kannata kokeilla ollenkaan. Astmaatikkojen pitää rakentaa kunto pikku hiljaa. Muuten siinäkin käy kylmät.

        Thaimaassa ja Pattayalla käy valtavat määrät kovatasoisia urheilijoita treenaamassa juuri siitä syystä että treeni on tehokasta ja puitteet mitä parhaimmat.

        Sohvaperunat keksii aina jonkin syyn sille että jäävät sohvalle. Itse olen nykyään vain kuntoilija joka huolehtii kunnostaan. Nykyään normaalipainoinenkin. Joskus jouduin tekemään kaikenlaista pysyäkseni vaadittavassa kunnossa. Nyt riittää se että pysyy terveenä ja reippaana.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei diggaa kuumuudesta ja moni valitsee jonkun Espanjan tai Floridan Thaimaan tilalle, kun ulkomaille mieli tekee. Mutta tropiikissa treenanneet urheilijat tietävät sen, mitkä tehot saa irti 35 asteessa treenatessa.

        En ole ikinä saanut niin nopeita tuloksia Suomessa, kuin mitä olen saanut Thaimaassa, ja uskokaa pois niin olen yrittänyt.

        Kyse on myös valmistautumisesta. Jotta täällä jaksaa vetää treenit ulkosalla, niin pitää olla valmistautunut. Nestetasapaino kondiksessa, hyvät yöunet, suolatasapaino ok, ravitsemustila kunnossa jne.

        Kaloria palaa sitten tunnin lenkillä kaksin- kolminkertainen määrä, tai säkkiä takoessa, hyppynarulla hyppiessä jne. Mutta kuten sanoin, niin se vaatii valmistautumista ja pohjakuntoa.

        Sohvaperuna kun loikkaa sohvalta lenkille liki ruumiinlämpöiseen ulkoilmaan, niin on hyvä mahdollisuus päästä tunnin kohdalla jo tajustaan ja seuraavat päivät menee toipuessa auringosta ja rasituksesta.

        Sydänvikaisten ei kannata kokeilla ollenkaan. Astmaatikkojen pitää rakentaa kunto pikku hiljaa. Muuten siinäkin käy kylmät.

        Thaimaassa ja Pattayalla käy valtavat määrät kovatasoisia urheilijoita treenaamassa juuri siitä syystä että treeni on tehokasta ja puitteet mitä parhaimmat.

        Sohvaperunat keksii aina jonkin syyn sille että jäävät sohvalle. Itse olen nykyään vain kuntoilija joka huolehtii kunnostaan. Nykyään normaalipainoinenkin. Joskus jouduin tekemään kaikenlaista pysyäkseni vaadittavassa kunnossa. Nyt riittää se että pysyy terveenä ja reippaana.

        T 2010

        Jaaha 🚲 kunnioitatko vielä nasusta jokahintittelee sinua Neiti 2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei diggaa kuumuudesta ja moni valitsee jonkun Espanjan tai Floridan Thaimaan tilalle, kun ulkomaille mieli tekee. Mutta tropiikissa treenanneet urheilijat tietävät sen, mitkä tehot saa irti 35 asteessa treenatessa.

        En ole ikinä saanut niin nopeita tuloksia Suomessa, kuin mitä olen saanut Thaimaassa, ja uskokaa pois niin olen yrittänyt.

        Kyse on myös valmistautumisesta. Jotta täällä jaksaa vetää treenit ulkosalla, niin pitää olla valmistautunut. Nestetasapaino kondiksessa, hyvät yöunet, suolatasapaino ok, ravitsemustila kunnossa jne.

        Kaloria palaa sitten tunnin lenkillä kaksin- kolminkertainen määrä, tai säkkiä takoessa, hyppynarulla hyppiessä jne. Mutta kuten sanoin, niin se vaatii valmistautumista ja pohjakuntoa.

        Sohvaperuna kun loikkaa sohvalta lenkille liki ruumiinlämpöiseen ulkoilmaan, niin on hyvä mahdollisuus päästä tunnin kohdalla jo tajustaan ja seuraavat päivät menee toipuessa auringosta ja rasituksesta.

        Sydänvikaisten ei kannata kokeilla ollenkaan. Astmaatikkojen pitää rakentaa kunto pikku hiljaa. Muuten siinäkin käy kylmät.

        Thaimaassa ja Pattayalla käy valtavat määrät kovatasoisia urheilijoita treenaamassa juuri siitä syystä että treeni on tehokasta ja puitteet mitä parhaimmat.

        Sohvaperunat keksii aina jonkin syyn sille että jäävät sohvalle. Itse olen nykyään vain kuntoilija joka huolehtii kunnostaan. Nykyään normaalipainoinenkin. Joskus jouduin tekemään kaikenlaista pysyäkseni vaadittavassa kunnossa. Nyt riittää se että pysyy terveenä ja reippaana.

        T 2010

        Virkaheitto urheilija antaa taas hyviä neuvoja, jopa prosenttitehoja, thaimaassa tarpeeksi edellisia kuntosaleja missä on ḱunnollinen ilmastointi, vain hölmö harjoittelee 35 asteen lämmössä, en ole huippu-urheilija, koskaan ollut, en edes urheilija mutta tiedän että 35 asteessa raskas harjoittelu, vaikkapa pyöräily voi johtaa eliniän olennaiseen lyhentymieen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuon tiedät.?

        Senssuressukka on epätoinen kun ei kukaan huomio hänen aloituksiaan enää...yhyyyy...yhyhhhyyy.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei diggaa kuumuudesta ja moni valitsee jonkun Espanjan tai Floridan Thaimaan tilalle, kun ulkomaille mieli tekee. Mutta tropiikissa treenanneet urheilijat tietävät sen, mitkä tehot saa irti 35 asteessa treenatessa.

        En ole ikinä saanut niin nopeita tuloksia Suomessa, kuin mitä olen saanut Thaimaassa, ja uskokaa pois niin olen yrittänyt.

        Kyse on myös valmistautumisesta. Jotta täällä jaksaa vetää treenit ulkosalla, niin pitää olla valmistautunut. Nestetasapaino kondiksessa, hyvät yöunet, suolatasapaino ok, ravitsemustila kunnossa jne.

        Kaloria palaa sitten tunnin lenkillä kaksin- kolminkertainen määrä, tai säkkiä takoessa, hyppynarulla hyppiessä jne. Mutta kuten sanoin, niin se vaatii valmistautumista ja pohjakuntoa.

        Sohvaperuna kun loikkaa sohvalta lenkille liki ruumiinlämpöiseen ulkoilmaan, niin on hyvä mahdollisuus päästä tunnin kohdalla jo tajustaan ja seuraavat päivät menee toipuessa auringosta ja rasituksesta.

        Sydänvikaisten ei kannata kokeilla ollenkaan. Astmaatikkojen pitää rakentaa kunto pikku hiljaa. Muuten siinäkin käy kylmät.

        Thaimaassa ja Pattayalla käy valtavat määrät kovatasoisia urheilijoita treenaamassa juuri siitä syystä että treeni on tehokasta ja puitteet mitä parhaimmat.

        Sohvaperunat keksii aina jonkin syyn sille että jäävät sohvalle. Itse olen nykyään vain kuntoilija joka huolehtii kunnostaan. Nykyään normaalipainoinenkin. Joskus jouduin tekemään kaikenlaista pysyäkseni vaadittavassa kunnossa. Nyt riittää se että pysyy terveenä ja reippaana.

        T 2010

        Moi 2010 !

        Asia ehkä, mutta väittelyynnehän sekaantuminen ei tietänkään minulle kuulu, mutta....

        Kiitos jälleen kerran asiallisesta kirjoituksestasi. Sinun kirjoittamastasi löytyy aina asiaa ihan tavalliselle Thaimaassa lomaileville. Nesteytys on se ihan sama, sama sana. Ihan sama olet sitten huippu -urheilija tai tasaantuneempi piitsin tallaaja.

        Olen itse entinen huippu-urheilija ja huippu-valmentaja. Chiang Maissa oli se mukavaa, että siellä pystyi aamulenkin juoksemaan ihan vaan shortseissa ja t-paidassa vilustumatta useamman kuukauden aikana kuin etelämmässä.

        Lyhyellä varoitus- / sopeusajalla jos ja kun lähdet Suomesta Thaimaahan ottelemaan, niin saatat ohrapuuron ottamisen sijaan joutua nauttimaan riisivelliä.

        Kiellä en ketään kokeilamasta nauraöuuroa... siis kauraöuuroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virkaheitto urheilija antaa taas hyviä neuvoja, jopa prosenttitehoja, thaimaassa tarpeeksi edellisia kuntosaleja missä on ḱunnollinen ilmastointi, vain hölmö harjoittelee 35 asteen lämmössä, en ole huippu-urheilija, koskaan ollut, en edes urheilija mutta tiedän että 35 asteessa raskas harjoittelu, vaikkapa pyöräily voi johtaa eliniän olennaiseen lyhentymieen.

        Etpä sinä huan huulenheittäjä tiedä kyllä mitään urheilusta joten miksi vaivaudut edes kommentoimaan ollenkaan? Ongelmia kuumassa harjoittelusta tulee vasta jos vetää lämpöhalvaukseen saakka intervallia. Sellaista tapahtuu aniharvoin koko maailmassa. Sairaat ja sairaana ei tietenkään voi treenata missään. Ei kuumassa eikä kylmässä. Oikeat urheilijat tietää mitä tekevät. Ilmastointi aiheuttaa takuulla enemmän ongelmia kuin kuuma ulkoilma. Laitteet on varsinaisia pöpöpesiä. Voisitko joskus olla hiljaa kun aikuiset puhuu?


    • Anonyymi

      Thaimaassa on paljon kuntosaleja edelliseen hintaan, 1000 paaterolla saat kuukauden harjoittelu aikaa.

      • Anonyymi

        Onko paikkaa missä oppisi kirjoittamaan.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko paikkaa missä oppisi kirjoittamaan.?

        Säähavaintopallolla lentävä majuri on kertonut että ei ole armeijan jälkeen harrastanut minkäänlaista liikuntaa eikä koskaan ole tehnyt fyysistä työtä. Mutta nyt hän on yhtäkkiä kuntosaleilla treenaamisen asiantuntija kertoo että elinikä lyhenee jos liikkuu ulkona. Kylmää taltioivien seinien sisällä kun laittaa talkkia sinne sun tänne tietokoneen ääressä niin elää tosi pitkään hän.


    • Kiitoksia hra T 2010:lle kirjoituksestaan.

      Kunnon ylläpito on tärkeää kaikille valmiuksista riippuen.
      Itse harrastin nassikkana pikajuoksuja ja painonnostoa jotka sopivat hyvin yhteen joidenkin mielipiteistä huolimatta.
      Uimahypyistä siirryin laskuvarjohyppyihin joka ei olekaan ihan perseaukisten hommaa. Varusteet, omat varjot ja ulkomaanhyppelyt vievät työaikaa ja varojakin.

      Nyt pelaan shakkia chess.comissa jossa meitä pelajia on yli 25 000 000!
      Pelaan siellä nimimerkillä atamaani joten tervetuloa haastamaan!
      Kirjautuminen ja pelaaminen on täysin ilmaista!

      • Anonyymi

        Nasu kiittää herra homofillaristä, hauskaa populaa nämä rakkaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nasu kiittää herra homofillaristä, hauskaa populaa nämä rakkaat.

        Tropiikkisesta ilmastosta nauttivat eniten laskuvarjohyppääjät.
        Ei mikään voita tällaisia tunnelmia; repikää siitä:
        https://www.youtube.com/watch?v=CzW_5x1M4Uc


    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti ajetaan etelän suuntaan tai sisämaahan, na jomppari ohitetaan hujauksessa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti kukaan oikeasti pyöräilyä harrastava ei lue tätä. Hänhän ei tiedä itkeäkö vai nauraakko.

      • Anonyymi

        Häh? Pyöräilyä voi harrastaa monella tavalla. Se on muoti-ilmiö Pattayalla ja kätevä kulkuneuvo. Ei tarvi osallistua Ranskan ympäriajoon harrastaakseen pyöräilyä. Minä käyn kaupassa fillarilla. On sellainen mummokori siinä edessä. Kulkee ostokset kätevästi. Ruuhka-aikaan nopeammin käy sillä kaupassa kuin autolla. En tiedä pyöräilystä sen enempää enkä seuraa pyöräkilpailuja telkastakaan mutta sen tiedän että alle tonnilla ei saa kelvollista fillaria. Euroja.


    • Anonyymi

      Nyt on haettu 1 vaihteisella mankelilla lisää wc-ankkaa, alkaa kilju taas maittaa ja palstan moderointi hoituu. Yrittäkää nyt raapustaa rivoja juttujanne, poistan kaiken.!

      • Anonyymi

        Hyvä hyvä, ei korunat tartu, koko Niuvanniemi pelastuu.


      • Anonyymi

        Hyvä hyvä, ei korunat tartu, koko Niuvanniemi pelastuu.


      • Anonyymi

        Hyvä hyvä, ei korunat tartu, koko Niuvanniemi pelastuu.


      • Anonyymi

        Hyvä hyvä, ei korunat tartu, koko Niuvanniemi pelastuu.


    • Anonyymi

      Onko niin, että kohta kaikki joutuvat kokemaan Sika Amalia alias Lerppan kohtalon ? Kukas älämölön sossukorvaukset sitten maksaa ?

      • Anonyymi

        Nyt kun ne 2500 espanjasta haettua taudinlähdettä vapautettiin Suomeen, peli on menetetty lopullisesti.

        100.000 kaatuu taloudellisiin rajoitteisiin, 30.000 itse tautiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun ne 2500 espanjasta haettua taudinlähdettä vapautettiin Suomeen, peli on menetetty lopullisesti.

        100.000 kaatuu taloudellisiin rajoitteisiin, 30.000 itse tautiin.

        Tuli sitä Espanjasta muutakin, oli Belörppäsuu niin nenä pystyssä eilen TV-ssä, vaikka valehdellut suomeille ja myrkyttänyt miljoonia keräten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun ne 2500 espanjasta haettua taudinlähdettä vapautettiin Suomeen, peli on menetetty lopullisesti.

        100.000 kaatuu taloudellisiin rajoitteisiin, 30.000 itse tautiin.

        Thaimaasta ei takuulla pääse sairaana lennolle. Potilaat hoidetaan täällä. Suomessa pitäisi tehdä lentoasemalla uusi terveystarkastus ja järjestää kuljetukset kotikaranteeniin. Monet vetää kotimatkalla lentokoneessa viinaa ja sitten köhimään ja kuolaamaan jonnekin pohjoiseen menevään bussiin tai junaan. Maskeja ja käsidesiä tarjolle lentoasemille.
        Kyllä vituttaisi saada se virus kotimatkalla jonkun typeryksen takia kun tässä on jo pari viikkoa varottu kaikkea ja lutrattu täällä käsiä hullun lailla ja vältelty ihmisiä. Se kaikki varominen valuis hukkaan ja olisi kannattanut olla varomatta sitten kokonaan.


    • Anonyymi

      HEIKOT SORTUU ELON TIELLÄ,


      PATTAYAN PARATIISIN POJAT PORSKUTTAA


      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Saako moottorikäyttöiselä rollaattorilla liikkua liikenteen joukossa?


    • Anonyymi

      Näyttävät täällä Riksussa ajavan varusmiehiä, kovat piipussa, osa tunnettuja huumeidenkäyttäjiä, sulkemaan tieverkkoa. Ei saatana,ei tuonne uskalla lähteä enää ilman hirviseuruetta, joka asemissa kiikaritähtäimineen valvomassa porttipoikien tohelointia.

      • Anonyymi

        Maastopyöräreittejä eivät osaa valvoa eli polkupyörä, taas ratkaisu.

        Poronpolkua pitkin fillaroit suoraan Steissille, esteittä.

        Ei ne hörhöt pysty enää maastossa valvontatyötä tekemään. Siihen hommaan pitäis hakea remmiin meijät vanahat Rajan sällit maastosuksinemma.


      • Anonyymi

        Murasen Miksu oli valloittava persoona varusmiesaikoihin. Horoskoopiltaan jalkajousimies ja koiraihmisiä. Ollut vapaana jo vissiin vuosikymmenen.


      • Anonyymi

        Ei Riihimäillä ole enää varuskuntaa, joku varmuusyksikkö taitaa olla vaan ei niistä ole vapaudenryöstöön.

        Tokkopa ne yöllistä pyöräilijää stoppaavat, anna mennää vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Riihimäillä ole enää varuskuntaa, joku varmuusyksikkö taitaa olla vaan ei niistä ole vapaudenryöstöön.

        Tokkopa ne yöllistä pyöräilijää stoppaavat, anna mennää vaan.

        Reitti 2000 jää auki. Sitä pitkin voi ajaa citymaasturillakin, mopot prätkät sähköfillarit jne med flera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Riihimäillä ole enää varuskuntaa, joku varmuusyksikkö taitaa olla vaan ei niistä ole vapaudenryöstöön.

        Tokkopa ne yöllistä pyöräilijää stoppaavat, anna mennää vaan.

        Verkkopuolen koulutuskeskus ja poikkeustila toiminnot sijaitsevat Riksussa. Eli ne on nyt mobilisoitu, VeteläSuhnanmaa on kiinni aamusesta alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkkopuolen koulutuskeskus ja poikkeustila toiminnot sijaitsevat Riksussa. Eli ne on nyt mobilisoitu, VeteläSuhnanmaa on kiinni aamusesta alkaen.

        Pojathan on aina rahapulassa. Täälä Ilomantsissa taas suet juoksee pihoissa. Jos kävis poikasilta pössykän ostamasa, automaatin, tulee tästäkin hömppähommasta jottain hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojathan on aina rahapulassa. Täälä Ilomantsissa taas suet juoksee pihoissa. Jos kävis poikasilta pössykän ostamasa, automaatin, tulee tästäkin hömppähommasta jottain hyötyä.

        Elä mäne, net jakhaa korunaa, hjallituksen temppu tappaa kaikki suomit, pane kontoomilla niitä, ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä mäne, net jakhaa korunaa, hjallituksen temppu tappaa kaikki suomit, pane kontoomilla niitä, ainakin

        Onko Belörppösuun bitumiperse testattu, siellähän ne pöpöt jyllää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Belörppösuun bitumiperse testattu, siellähän ne pöpöt jyllää.

        Päijänne-tunneli, huoltokuilua pitkin fillaroiden !

        Tie on oikeasti avoin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Belörppösuun bitumiperse testattu, siellähän ne pöpöt jyllää.

        Päijänne-tunneli, huoltokuilua pitkin fillaroiden !

        Tie on oikeasti avoin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päijänne-tunneli, huoltokuilua pitkin fillaroiden !

        Tie on oikeasti avoin !

        Poju Numban pylly on avoin Petteri.


    • Anonyymi

      Vielä on pimeitä tunteja, mettiä pitkin sauvakävellen, taittopyörä selässä. Jos osuu ponutehtaalle, kannattaa huokaista, muutama päivä.

      • Anonyymi

        Hvidovre habitarium

        Hyvin onnistuu enkelitrion jumalleikin kierto fillaristille.

        Polkupyörä on ihmiskunnan paras keksintö, natsit sun muut homppelit menkööt Viipuriin, kyllä setä PutPut kurin opettaa !


      • Anonyymi

        Vaihdan pian kesärenkaat rollaatoriini.


    • Anonyymi

      Hjallitus on vankka, esteillä kätyrjoukko sankka,

      Siellä sitä korunaa jaetaan,

      Kuin pimpsakkaa Zädin yössä belörppien toimesta,

      Some soi ja kukkuu !

    • Anonyymi

      Polkupyöräilystä on kaavailtu tulevaisuuden kulkuväline suurkaupunkeihin ja autot kielletään sieltä kokonaan. Nopeuttaa töihin ja kauppaan pääsemistä, vähentää ruuhkia ja saasteita. Fillareita mahtuu suurkaupunkien kaduille vaikka miljoona kerrallaan. Tästä oli tiedeuutinen joku vuosi sitten. Fillaritelineet tulevaisuudessa on kuin scifi leffassa. Koodilla voit tilata tornista tai maan alta oman fillarisi mekaanisesta parkkipaikasta.

    • Anonyymi

      On tuolla Poropolun päässä Marinin jetsonit, vaan ei ne mettään tule, on ne kierrettävissä koukkaamalla kuin 1941 Goran valloituksessa.

      • Anonyymi

        Ainut sakon saanut sälli oli jalkaisin väijypaikkaa kiertänyt, niin, ja tietysti se rattari Orimattilalainen, mutta sehän saa Niuvastuomion.


    • Anonyymi

      Mitenkäs sellainen Dystopia kuin polkuveneellä Keravajokea pitkin karkuun, joko Belorussiaan tahi Pattayalle, paikkoihin joissa vielä eletään realijärjellä ?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      620
      3753
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      45
      1670
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1457
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      38
      1396
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      171
      1389
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1289
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1116
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      1022
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      991
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      929
    Aihe