Ankeuksien takapajula!!

Anonyymi

Uskomatonta miten mölöjä on ihmiset Pieksämäellä!
Luontopoluilla kun tulevat vastaan niin kyllä tuijotetaan suoraan silmiin mutta tervehdykseen ei vastata mitenkään!
Olen asunut Saksassa ja Englannissa niin kyllä tuntuu todella ankealta tämä kaupunki.

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on niin totta.
      Ja ajattele osa näistä "mölöistä" on asiakaspalvelussa. Kauheeta. On, on usko vaan.

    • Anonyymi

      Tuntemattomiako tervehtiä😆😆

      • Anonyymi

        No eipä sitten kauppojen kassojenkaan tarvitse tervehtiä asiakasta! Naama voi olla rutussa sillä mitäpä sitä tuntemattomille hymyilemäänkään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sitten kauppojen kassojenkaan tarvitse tervehtiä asiakasta! Naama voi olla rutussa sillä mitäpä sitä tuntemattomille hymyilemäänkään!!

        Moni kaupan kassoista onkin rumia ja pelottavia. Eipä sinne kauppaan kai mennä kuin ostamaan eikä läpättää turhia. Etenkään nyt. Pääasia,että ottaa kassa oikein hinnat ja thats it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sitten kauppojen kassojenkaan tarvitse tervehtiä asiakasta! Naama voi olla rutussa sillä mitäpä sitä tuntemattomille hymyilemäänkään!!

        Minä en tervehdi kaupan kassaa ja toivon , ettei kassakaan tervehdi minua. Koronavirukset leviävät puhuessa pisaratartuntana. Pidän suun tiukasti kiinni ja ohitan tutut kuin en huomaisikaan. Normikäytöstä tosin muulloinkin.


    • Anonyymi

      Parempi, että ei suuta aukaise, niin pääsee heti ohi ja lähikontaktia ei pääse tulemaan. Pieksämäkeläiset ei ole haastelu päällä.

      • Anonyymi

        No ei kuka vaan vastaantulija ole sama ku asiakaspalvelija. On tainnu päät seota😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kuka vaan vastaantulija ole sama ku asiakaspalvelija. On tainnu päät seota😆

        Jo mutta asiakaspalvelijallekin moni on tuntematon!
        Euroopassa tuntemattomia kun tervehditään, Venäjälläkin muttei Suomessa, todella noloa kun kumminkin tuijotetaan ihan silmiin mutta ei tervehditä. Vaikka olen syntynyt Savossa niin lapsena äitini opetti että tervehtiä pitää, kun olin vielä nuori niin muutettiin Saksaan ja sieltä edelleen Englantiin ja oli shokki tulla takaisin Savoon eläkeiässä, aivan käsittämättömätöntä Suomalaisten tuppisuu kulttuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kuka vaan vastaantulija ole sama ku asiakaspalvelija. On tainnu päät seota😆

        Et tainnut tajuta, sama periaate asiakaspalvelusta, tuntemattomia ei tervehditä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo mutta asiakaspalvelijallekin moni on tuntematon!
        Euroopassa tuntemattomia kun tervehditään, Venäjälläkin muttei Suomessa, todella noloa kun kumminkin tuijotetaan ihan silmiin mutta ei tervehditä. Vaikka olen syntynyt Savossa niin lapsena äitini opetti että tervehtiä pitää, kun olin vielä nuori niin muutettiin Saksaan ja sieltä edelleen Englantiin ja oli shokki tulla takaisin Savoon eläkeiässä, aivan käsittämättömätöntä Suomalaisten tuppisuu kulttuuri.

        Vapaa aika ja työaika ovat eri asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo mutta asiakaspalvelijallekin moni on tuntematon!
        Euroopassa tuntemattomia kun tervehditään, Venäjälläkin muttei Suomessa, todella noloa kun kumminkin tuijotetaan ihan silmiin mutta ei tervehditä. Vaikka olen syntynyt Savossa niin lapsena äitini opetti että tervehtiä pitää, kun olin vielä nuori niin muutettiin Saksaan ja sieltä edelleen Englantiin ja oli shokki tulla takaisin Savoon eläkeiässä, aivan käsittämättömätöntä Suomalaisten tuppisuu kulttuuri.

        Voi Jestas,mene stadiin,siellä joutuisit hourulaan,jos menet tervehtimään tuntematonta. Ja miksi vapaa ajalla lenkillä pitäisi tervehtiä ketään. En kehtaa tähän kirota,mieli tekis😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo mutta asiakaspalvelijallekin moni on tuntematon!
        Euroopassa tuntemattomia kun tervehditään, Venäjälläkin muttei Suomessa, todella noloa kun kumminkin tuijotetaan ihan silmiin mutta ei tervehditä. Vaikka olen syntynyt Savossa niin lapsena äitini opetti että tervehtiä pitää, kun olin vielä nuori niin muutettiin Saksaan ja sieltä edelleen Englantiin ja oli shokki tulla takaisin Savoon eläkeiässä, aivan käsittämättömätöntä Suomalaisten tuppisuu kulttuuri.

        Voi olla,että tuijotetaan,jos oot juorujen kohde....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo mutta asiakaspalvelijallekin moni on tuntematon!
        Euroopassa tuntemattomia kun tervehditään, Venäjälläkin muttei Suomessa, todella noloa kun kumminkin tuijotetaan ihan silmiin mutta ei tervehditä. Vaikka olen syntynyt Savossa niin lapsena äitini opetti että tervehtiä pitää, kun olin vielä nuori niin muutettiin Saksaan ja sieltä edelleen Englantiin ja oli shokki tulla takaisin Savoon eläkeiässä, aivan käsittämättömätöntä Suomalaisten tuppisuu kulttuuri.

        No eipä oo sinun asiat muiden ongelma. Mitäs tulit savoon. Mielikuvitus on hullun suurin huvitus...En nimittäin usko,että olet edes ulkomailla käynyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo mutta asiakaspalvelijallekin moni on tuntematon!
        Euroopassa tuntemattomia kun tervehditään, Venäjälläkin muttei Suomessa, todella noloa kun kumminkin tuijotetaan ihan silmiin mutta ei tervehditä. Vaikka olen syntynyt Savossa niin lapsena äitini opetti että tervehtiä pitää, kun olin vielä nuori niin muutettiin Saksaan ja sieltä edelleen Englantiin ja oli shokki tulla takaisin Savoon eläkeiässä, aivan käsittämättömätöntä Suomalaisten tuppisuu kulttuuri.

        Itse tuijotan niitä,jotka tehneet mulle pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Jestas,mene stadiin,siellä joutuisit hourulaan,jos menet tervehtimään tuntematonta. Ja miksi vapaa ajalla lenkillä pitäisi tervehtiä ketään. En kehtaa tähän kirota,mieli tekis😂😂

        Jos stadissa tulee joku vastaan jossain Nuuksion poluilla niin aivan varmasti tervehtii jos ei satu olemaan juuri muuttanut Pieksämäkeläinen mölöjuntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Jestas,mene stadiin,siellä joutuisit hourulaan,jos menet tervehtimään tuntematonta. Ja miksi vapaa ajalla lenkillä pitäisi tervehtiä ketään. En kehtaa tähän kirota,mieli tekis😂😂

        Mölö ei nyt ymmärrä🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla,että tuijotetaan,jos oot juorujen kohde....

        Ja kukapa ei Pieksämäen tasoisessa paikassa olisi... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos stadissa tulee joku vastaan jossain Nuuksion poluilla niin aivan varmasti tervehtii jos ei satu olemaan juuri muuttanut Pieksämäkeläinen mölöjuntti.

        Miks sie kaipaat huomioo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo mutta asiakaspalvelijallekin moni on tuntematon!
        Euroopassa tuntemattomia kun tervehditään, Venäjälläkin muttei Suomessa, todella noloa kun kumminkin tuijotetaan ihan silmiin mutta ei tervehditä. Vaikka olen syntynyt Savossa niin lapsena äitini opetti että tervehtiä pitää, kun olin vielä nuori niin muutettiin Saksaan ja sieltä edelleen Englantiin ja oli shokki tulla takaisin Savoon eläkeiässä, aivan käsittämättömätöntä Suomalaisten tuppisuu kulttuuri.

        Mielikuvitus sikseen,kun et oo ees Venäjällä käynyt. Minäpä oon.


    • Anonyymi

      No ehkäpä en kiinnosta tuntemattomia moikata,teen ihan oman kuntoni vuoksi lenkkejä. Jos siis kovin kiinnostaa🌞 tsemppiä sulle ja muillekin ja harmi,jos pelottaa,että ihmisillä on silmät ja sattuvat katsomaan kohti. Reipasta mieltä kaikille 😀

      • Anonyymi

        Juuri näin. Taitaa kateelliset suoltaa juttuja. Toiset hankkinut elämän,toiset ei. Toiset tekee töitä,toiset no joo enpä sano. Kivaa päivää,muistakaa turvaväli,varokaa koronaa🌞🎉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Taitaa kateelliset suoltaa juttuja. Toiset hankkinut elämän,toiset ei. Toiset tekee töitä,toiset no joo enpä sano. Kivaa päivää,muistakaa turvaväli,varokaa koronaa🌞🎉

        Kovasti haluat muistuttaa tuosta elämästä. Ettei vain olisi oma lehmä ojassa? Niinhän se yleensä on että tyhjät tynnyrit ne eniten kolisevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti haluat muistuttaa tuosta elämästä. Ettei vain olisi oma lehmä ojassa? Niinhän se yleensä on että tyhjät tynnyrit ne eniten kolisevat.

        Pieksämäkeläiset on kateellisia kieroja Savolaisia! Onneksi kohta pääsee täältä pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieksämäkeläiset on kateellisia kieroja Savolaisia! Onneksi kohta pääsee täältä pois!

        Turpeen alleko ajattelit muuttaa?


      • Anonyymi

        Ymmärsit väärin mutta sinähän oletkin mölö! Ei tuijottaminen pelota vaan ihmetyttää kun on tottunut Euroopassa siihen että jos vastaantuleva katsoo silmiin niin hän myös tervehtii.
        Ruuhkaisella kadulla ei tervehditä tietenkään kaikkia vastaantulevia, tätä ei todennäköisesti mölöt ymmärrä missä tilanteessa on kohteliasta tervehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti haluat muistuttaa tuosta elämästä. Ettei vain olisi oma lehmä ojassa? Niinhän se yleensä on että tyhjät tynnyrit ne eniten kolisevat.

        Mistähän elämästä. Ai siitä,että on normaali elämä ja kateelliset urpittaa. No ei kai siinä. Kivaa korona aikaa kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turpeen alleko ajattelit muuttaa?

        Sinne osa mäkeläisiä menee koronan saattamana. Kohta sen näkee kelle se virus iskee. Tsemppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit väärin mutta sinähän oletkin mölö! Ei tuijottaminen pelota vaan ihmetyttää kun on tottunut Euroopassa siihen että jos vastaantuleva katsoo silmiin niin hän myös tervehtii.
        Ruuhkaisella kadulla ei tervehditä tietenkään kaikkia vastaantulevia, tätä ei todennäköisesti mölöt ymmärrä missä tilanteessa on kohteliasta tervehtiä.

        Kauanko se tuijotus kesti ja jäi mieltä kaivamaan. Tuskin kauaa. Itse en jää edes miettimään,jos joku katsoo. Elän elämääni ja ei tuommoiset jää kaiveleemaan. Tuskin oli murhaava katse. Koita jo unohtaa tai jos et niin eipä se muiden ongelma ole.


    • Anonyymi

      Stadissakin suurinosa samanlaisia mölöjä koska ovat muuttaneet stadiin täältä mölöjen valtakunnasta, kaukana eurooppalaisista, mölöt kyllä käy etelän turistikohteissa ja ovat sitten niin niin eurooppalaisia mutta hyvin pian, viikon jälkeen vaipuvat taas samalle mölön tasolle kuin muutkin.
      Jos maailma yht'äkkiä tuhoutuisi, tuhkasta nousisi kaksi mölöä ja olisivat ainoat hengissä selvinneet niin he eivät puhuisi toisilleen mitään, tuijottaisivat vaan suu auki toisiaan!

      • Anonyymi

        Minä en tervehdi ketään vaikka tulisi puolituttu vastaan, kateellisia kyttääjiä Pieksämäellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tervehdi ketään vaikka tulisi puolituttu vastaan, kateellisia kyttääjiä Pieksämäellä.

        Siis ollaanko Mäellä kateellisia,jos joku on raitis,tekee töitäkin jopa?? Sehän on perin outoa,että elää poikkeavasti. Mokoma.


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan Pieksämäelle muuta ellei ole itseensä lopullisesti suivaantunut.

      • Anonyymi

        Onhan tänne paljonkin ihmisiä muuttanut!
        Jos on itseensä suivaantunut niin ei se muuttamalla siitä parane, kroppa ja mieli tulee muutossa mukana!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tänne paljonkin ihmisiä muuttanut!
        Jos on itseensä suivaantunut niin ei se muuttamalla siitä parane, kroppa ja mieli tulee muutossa mukana!!

        No siinähän paljastit kateuden. Eli kunnostaan huolta pitävät ovat teille punainen vaate. Pitäisi olla alkoriippuvainen,epäsiisti. Silti jatkan elämää terveellisin tavoin. Voitte jatkaa kateudessa kierimistä.


    • Anonyymi

      Jos kaikkia vastaantulevia alkaa tervehtimään, niin hullunahan nuo pitävät.

      • Anonyymi

        Et nyt sinäkään asiaa tajunnut mutta ethän sinä muuten Pieksämäkeläinen olisikaan!


      • Anonyymi

        Kokeilla soppii,voi saada kahta kovimmin takaisin. Mutta joo, tää ^mölö^ juo aamukahvia ja nauttii elämästään😇👍Kivaa päivää ihan jok ikisille. Eipä tämmöset palstajutut suuntaan tai toiseen liikuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nyt sinäkään asiaa tajunnut mutta ethän sinä muuten Pieksämäkeläinen olisikaan!

        Voi voi. Paljon muuta hyödyllisempää tajuan ja osaan. Jatkossakaan tuntemattomille puhu👍😇Aion olla mölö😀


      • Anonyymi

        Poliisi soittaa pian,laiton uhkaus tuo tekstisi. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi soittaa pian,laiton uhkaus tuo tekstisi. 👍

        Joo varmaan, mistähän polliisi puhelinnumeroni saa ja oletko varma että vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilla soppii,voi saada kahta kovimmin takaisin. Mutta joo, tää ^mölö^ juo aamukahvia ja nauttii elämästään😇👍Kivaa päivää ihan jok ikisille. Eipä tämmöset palstajutut suuntaan tai toiseen liikuta.

        No kylläpä liikutti kun piti vastata! Hohoooo!


    • Anonyymi

      Joo ei siinä. Kovinpa mieltäsi vaivoot typerällä höpinöimällä. Pää vissii pehmiä siulla. Ei se mittää,tsemppiä👍

      • Anonyymi

        No sulla ne vasta pehmeät on höpinät! Eikö ne enää pidäkään sinua suljetulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla ne vasta pehmeät on höpinät! Eikö ne enää pidäkään sinua suljetulla?

        Eikös sulla ne lääkkeet ja juova ukko. Sanovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla ne vasta pehmeät on höpinät! Eikö ne enää pidäkään sinua suljetulla?

        Eikös sulla ne lääkkeet ja juova ukko. Sanovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sulla ne lääkkeet ja juova ukko. Sanovat.

        On on, paljonko lääkkeitä ja ukko juopi joo.


    • Anonyymi

      Poistaako kikka vai miten. Nyt viimeinen varotus.

      • Anonyymi

        Grr..nyt anto höpönassu viimeisen varoituksen🤪 ihanan lutunen kun on äkänen!


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe