Moi. Onko Lankilan baari minkälainen paikka? Etsin homoystävällistä baaria missä viettää aikaa. Olen kuullut että Lankilan baarissa käy paljon iäkkäämpää sateenkaariväkeä. Itse en pidä nuorista nahka asuisista macho tai neitihomoista vaan iäkkäämmistä ja hyvinpukeutuvista herrasmiehistä.
Lankilan Baari
9
1449
Vastaukset
- Anonyymi
Et löydä niitä ko.kuppilasta😏
- Anonyymi
kyllä helposti löytyy hyvinpukeutuvia herrasmiehiä täältä.
- Anonyymi
Ei hyvääpäovää.....kateellisille, päräytin tässä malliksi kesäautolla karaoke baarin terden viereen. Ihailevat katseet seurasivat ja omaksi tunnistivat Pyhimys-Volvo henkilön vuosienvarrelta.
Wanha levähdyspaikka kuva Pohjanmaan kautta.
https://bit.ly/3hKVsf0- Anonyymi
Pyhimys, Suomen paras laulaja. tykkään myös Tony Montanasta.
Hyvin keksityt taiteilijanimet.
- Anonyymi
Sieltä saa VIINAA, niin paljon kun jaksaa juoda.
Ei mitään rajoituksia.
Omistaja ei tunne ALKOHOLILAKIA - Anonyymi
Mistä näitä Fasebook valvojia kasvaa?
Hei mopoilevien🏍 nuorten vanhemmat/huoltajat.
Oliko nuoresi eilen ma klo 23 jälkeen vielä ajelemassa? Lankilan seudulla toistuvasti rikottu/revitty irti postilaatikoita vahvojen pärinä äänien lomassa.
Autoileva aikuinen Aitakorpi;
neljän kuriin saadun sällin äitinä allekirjoitan tämän täysin.Ei tarvinnut montaa kertaa näyttää toteen, että saattaa naulapyssy osua renkaaseen, jos ei mene perille. Meni. (Naulapyssy?)
Voin sanoa, että astetta kovemmatkin kuviot läpikäyneenä nää tietyt asiat pysy hanskassa, poliisi asialle, mopot ja lapset maijaan . OMTKO LAITOIT? - Anonyymi
Pyhtäällä kasvatetut eivät ole sopeutuneet vielä kaupunki miljööseen, tutustuvat elämään sosiaalisessa mediassa missä levittävät " hyvää sanomaa". Kotona opittua sivistystä pellon laidalla. Kävin ahon laitaa , ilman paitaa, entä housuja.
- Anonyymi00012
Pub Lankila oli Länsi Kotkan Bermudan kolmion päättäri ,Jose> Marlon> Lankila
Myöhemmin riitti Räyhä ja Taksiparonilla Keskustan Olohuoneeseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740