HAMINALAISET EIVÄT OSAA AJAA AUTOILLAAN

Anonyymi

Miksi haminalaiset eivät osaa käyttää vilkkua autoillessaan? Onko päät niin sekaisin ettei enää liikennesääntöjä muisteta? Kotkasta mallia, god tier kotkalaiset osaavat kyllä ajaa autoillaan mutta haminan juntit ei sitäkään! Menkää torille syömään lihistä, juntit!

24

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pysy pois Haminasta itkemästä ja hautaudu Kotkaan monikulttuurisuuden paratiisiin.

      • Anonyymi

        En pysy, asun haminassa. Tarkoitin näitä alkuperäisiä haminalaisia tai muita haminalaisia, jumalauta että olette juntteja. Sinäkin, mikset keksinyt mitään muuta sanottavaa jolla puolustaisit haminalaisia tai antaisit selityksen miksi vilkun käyttö on näille rehupunteille niin vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysy, asun haminassa. Tarkoitin näitä alkuperäisiä haminalaisia tai muita haminalaisia, jumalauta että olette juntteja. Sinäkin, mikset keksinyt mitään muuta sanottavaa jolla puolustaisit haminalaisia tai antaisit selityksen miksi vilkun käyttö on näille rehupunteille niin vaikeaa?

        No kun pitäs erottaa kumpi on vasen ja oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun pitäs erottaa kumpi on vasen ja oikea.

        Miten se liittyy mihinkään? Onneksi osaan erottaa, toisin kuin haminan lantavarpaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun pitäs erottaa kumpi on vasen ja oikea.

        Osta volvo. Siinä on ratissa kirjaimet kumpi puoli on vasen ja kumpi oikea.
        T. VolvO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysy, asun haminassa. Tarkoitin näitä alkuperäisiä haminalaisia tai muita haminalaisia, jumalauta että olette juntteja. Sinäkin, mikset keksinyt mitään muuta sanottavaa jolla puolustaisit haminalaisia tai antaisit selityksen miksi vilkun käyttö on näille rehupunteille niin vaikeaa?

        Mistä tiedät kuka on alkuperäinen kuka ei.Ei kaikki ole samanlaisia suippokorvia niin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kuka on alkuperäinen kuka ei.Ei kaikki ole samanlaisia suippokorvia niin kuin sinä.

        Kyllä sen huomaa. Kaikki alkuperäiset haminalaiset ovat suippokorvia, itse en niihin lukeudu.


    • Anonyymi

      vilkku kuluu kun sitä käytetään. oletan että muutkin paikkakuntalaiset osaavat lukea ajatuksia niikuin itsekin. :)

    • Anonyymi

      Mitä sie kotkalainen vaahtoat?

      • Anonyymi

        Oletko sinäkin noin yksinkertainen? Tiedätkö mitä liikennesäännöt ovat? SÄÄN-NÖT. Juntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinäkin noin yksinkertainen? Tiedätkö mitä liikennesäännöt ovat? SÄÄN-NÖT. Juntti.

        Enpä tiedä, oliko kyseessä haminalainen vai kotkalainen vai joku muu. Eilen noin puolen päivän aikaan ajoin Kotkasta Haminaan sallittua nopeutta, edelläni rekka. Satuin vilkaisemaan taustapeiliin ja kauhukseni huomasin, että takaa lähestyy vaalea auto tuhatta ja sataa vaaleanharmaan pölypilven ympäröimänä. Olin siis moottoritien oikealla kaistalla, samalla hetkellä tummanvihreä farmariauto ohitti minua vasemmalla kaistalla, mutta tämä toinen auto suhahti samalla hetkellä ohitseni oikealta pientareelta. Tuntui hetken siltä, että siinä joku itsemurhakandidaatti ajaa autoni perään. Hetkessä hän puikkelehti ohitseni ja ohi kaikkien muidenkin jättäen vain valtavan pölypilven jälkeensä. Enpä ole ennen moista tilannetta kokenut, vaikka olen ajellut monenlaisia highwaytä ympäri maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä, oliko kyseessä haminalainen vai kotkalainen vai joku muu. Eilen noin puolen päivän aikaan ajoin Kotkasta Haminaan sallittua nopeutta, edelläni rekka. Satuin vilkaisemaan taustapeiliin ja kauhukseni huomasin, että takaa lähestyy vaalea auto tuhatta ja sataa vaaleanharmaan pölypilven ympäröimänä. Olin siis moottoritien oikealla kaistalla, samalla hetkellä tummanvihreä farmariauto ohitti minua vasemmalla kaistalla, mutta tämä toinen auto suhahti samalla hetkellä ohitseni oikealta pientareelta. Tuntui hetken siltä, että siinä joku itsemurhakandidaatti ajaa autoni perään. Hetkessä hän puikkelehti ohitseni ja ohi kaikkien muidenkin jättäen vain valtavan pölypilven jälkeensä. Enpä ole ennen moista tilannetta kokenut, vaikka olen ajellut monenlaisia highwaytä ympäri maailmaa.

        Tuollainen ajotyylihän on aivan tavallista Venäjällä. Rajahan on kiinni, joten taisi olla joku repputyöläinen sieltäpäin.


    • Anonyymi

      Tämä on maaseutua.Traktoreissa ei ollut aikoinaan suuntavilkkuja,joten sen käyttö on outoa ja joillekin täysin mahdotonta.Menee sekaisin jarrun kanssa.

      Miten sitten saisi positiivisen valistuksen kautta asiaan muutoksen?
      Fiksummat käyttää.Se toinen porukka ei.Kumpaan lukija kuuluu?
      Parempaa en heti keksi.

      • Anonyymi

        Jaahas, näinkö meinaat. En usko, että tähän ongelmaan saisi mitenkään ratkaisua. Tämä tulee jatkumaan pitkään, lapset perivät huonot liikennekäyttäytymistavat vanhemmiltaan. AP kuuluu vilkun käyttäjiin tietysti. -AP


    • Anonyymi

      Ihan samanlaista se on Kotkassa ja varsinkin kiertoliittymissä. Vilkkua käyttää kai joku 70% autoilijoista.

      • Anonyymi

        Montako kierrosta siinä saa ajaa jos vilkkua ei käytä?


      • Anonyymi

        Vilkkua käyttää haminassa vain 20% autoilijoista. Kotkassa 70%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkkua käyttää haminassa vain 20% autoilijoista. Kotkassa 70%.

        Kotkassa kaikki punainen on kovassa käytössä. Polkupyörällä nekään ei kyllä osaa ajaa ainakaan liikennesääntöjen mukaan.


    • Anonyymi

      Luin jostakin työn turhuudesta, jos oma työ tuntuu turhalta, niin meneppäs esim. Audin, tai eräiden muiden merkkien tehtaille vilkkuasentajaksi, niin sitten vasta huomaat kuinka turhaa työtä oot tehnyt :)

    • Anonyymi

      Kauheeta ulinaa kymiläiseltä itseoppineelta poliisilta, voisit vaikka muuttaa sinne kotkan kommunistisee tasavaltaan 👋

    • Anonyymi

      AP on näemmä menettäny työpaikan tai emännän, tahi molemmat, ja nyt jonkun alzheimerin vilkuttomuus kiukuttaa. ..ja p.s. Kotkalaiset on ihan yhtä vähän kotoisin "kaupungista" kuin muutkin kymenlaaksolaiset :)
      -Paluumuuttaja haminalast

    • Anonyymi

      Mitä se kelleen kuuluu, minne olen kääntymässä. Odottakoon vain kiltisti, koska pääsevät ajamaan.

    • Anonyymi

      Eikö Kotkassa osata risteysajoa kun sie pitää olla liikennevalot ohjaamassa koska saa mennä ja koska ei

    • Anonyymi

      Tein oman ratkaisuni. En näytä vilkkua jos Audi ta BMW on tulossa. Potut pottuina!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe