Jasmin pommittaa Ilkka Kanervaa viesteillä!

Anonyymi

Kirjoitti Kaleva vuonna 2001.

Vuoden tärkein uutinen!

Lopulta Ike soitti Jasminin takia poliisit.

13

<50

Vastaukset

• Jep muistetaan hyvin😂sellanen älykkö tää Jasseri on. Kohusta kohuun ja papasta papsuun. Noissa merkeissä hänen elämänsä mennytkin tähän saakka ja varmaan sama ruletti pyörii vielä kauan ķauan ja kauan.

• Eniten tuossa huvittaa se, että 18-19-vuotias pommittaa ja metsästää jotain 50-60-vuotiasta.

Mitähän hyvää niillä isän/isoisän ikäisillä on tarjota?
        (Ei kuitenkaan mitenkään normaalia isojen ikäerojen suhteet, vain 3-4% tilastollisesti.)
        Sekunnissa laukeava limakulli? Toimimaton vehkeistö? Lupaukset merkittävistä työkeikoista? Lahjat? Mikä? Mikä saa nuoren naisen siis oikeasti haluamaan reippaasti vanhemman miehen? Onko ne ne imartelut? Kehut?
        Vai olisiko vain kyse manipulaatiosta? Puistattavaa.

• Yli 15 vuoden ikäerosuhteet voisi kriminalisoida. Varsinkin jos toinen on alle 30-vuotias.
      Itse tulisin väliin jos minulla olisi vaikkapa 18-vuotias tytär ja joku keski-ikäinen mies häntä maanittelisi.

• Ei edes Ilkka lämmennyt Mäntylälle. Olisihan se ollut koomista. romuluinen ja jättikokoinen Mäntylä ja pieni hintelä Kanerva yhdessä.

M'ntylä olisi voinut kuristaa kanervan yhdellä riipparillaan.

• 😂😂😂ei saakeli, mun naama repeää😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂ei saakeli, mun naama repeää😂😂😂

Ike on kova flirttailija mutta ei panomies. Ylläpitänyt vuosikymmeniä feikki-imagoa.

• Sanonta: sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee, ei taida olla tuttu. Tikkuja roppakaupalla silmiinne! Hei oikeasti, jatkakaa toki elämäänne tekin! Ps. en ole Jasmin, jos joku luulee, ja tietty muka tietääkin...

• Jaisuli on itse kova avorouva muistelemaan vanhoja.
        Varmaan itse aukoo näitä ketjuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaisuli on itse kova avorouva muistelemaan vanhoja.
        Varmaan itse aukoo näitä ketjuja.

Jasmin taitaa kehua itseään Blogissaan:
        "Maailmanmenoa
        25.3.2020 at 12:35
        Permalink

Vaikka olet noinkin nuori vielä, kirjoitat harvinaisen kypsästi. Huomaa, että et ole ns.tynnyrissä kasvanut vaan olet maailmaakin nähnyt, kokemuksia kerännyt ja niistä kokemuksista saanut hyvät näkökulmat eri asioihin.

Sinulla on kiva maanläheinen tyyli, et keekoile
        montaa sataa maksavien laukkujen, kenkien ym. turhanpäiväisyyksien kanssa somessa.

Ei kaikki tarvitse olla bling blingiä, glamouria, luxusta ja kaikki eivät ole bling bling-glamour-luxus-ihmisiä. Onni muodostuu tavallisista ja arkisista asioista"
        ...tai sitte joku v.ttuillessaan kirjoittelee.
        Kyllä kelpais Jassulle luxustavarat, matkat ravintoloissa syömiset ym. mut kun ei oo varaa ja avoukkokaan ei mitään hommaa sille.
        Ja en oo kateellinen tai katkera.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasmin taitaa kehua itseään Blogissaan:
        "Maailmanmenoa
        25.3.2020 at 12:35
        Permalink

Vaikka olet noinkin nuori vielä, kirjoitat harvinaisen kypsästi. Huomaa, että et ole ns.tynnyrissä kasvanut vaan olet maailmaakin nähnyt, kokemuksia kerännyt ja niistä kokemuksista saanut hyvät näkökulmat eri asioihin.

Sinulla on kiva maanläheinen tyyli, et keekoile
        montaa sataa maksavien laukkujen, kenkien ym. turhanpäiväisyyksien kanssa somessa.

Ei kaikki tarvitse olla bling blingiä, glamouria, luxusta ja kaikki eivät ole bling bling-glamour-luxus-ihmisiä. Onni muodostuu tavallisista ja arkisista asioista"
        ...tai sitte joku v.ttuillessaan kirjoittelee.
        Kyllä kelpais Jassulle luxustavarat, matkat ravintoloissa syömiset ym. mut kun ei oo varaa ja avoukkokaan ei mitään hommaa sille.
        Ja en oo kateellinen tai katkera.

"Posteljooni
        24.3.2020 at 08:27
        Permalink

Sinun kirjoituksesi oli hyvä ja asiallinen!

Sääli, että aina löytyy joku tahallaan ja tarkoituksella väärin ymmärtäjä. Näillä tahallaan ja tarkoituksella väärin ymmärtäjillä on usein motiivina pelkkä kateus. Kun ei siellä omassa elämässä tapahdu mitään. Kukaan ei kehu kauniiksi, ei ole parisuhdetta, ei töitä jne.

Kateelliset ja katkerat ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan mm.keskustelupalstoilla.

Suomessa sananvapaus tarkoittaa näköjään
        sitä että saa kiusata, herjata, kirjoittaa valheellisia tietoja kenenkään juuri puuttumatta."

• Anonyymi kirjoitti:

"Posteljooni
        24.3.2020 at 08:27
        Permalink

Sinun kirjoituksesi oli hyvä ja asiallinen!

Sääli, että aina löytyy joku tahallaan ja tarkoituksella väärin ymmärtäjä. Näillä tahallaan ja tarkoituksella väärin ymmärtäjillä on usein motiivina pelkkä kateus. Kun ei siellä omassa elämässä tapahdu mitään. Kukaan ei kehu kauniiksi, ei ole parisuhdetta, ei töitä jne.

Kateelliset ja katkerat ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan mm.keskustelupalstoilla.

Suomessa sananvapaus tarkoittaa näköjään
        sitä että saa kiusata, herjata, kirjoittaa valheellisia tietoja kenenkään juuri puuttumatta."

Purkaa vaan kiukkuaan kun istuu puolet päivästä haukkumansa suomi24 palstan äärellä!

”Hävisin”. :D
        Sanoi Jassu ja jatkaa samaa rataansa.

• On tylsä, kulunut vanha pieru jo, että pitää itseään kehua ja kommentoida.
      Kun ei sitten millään pysy enää julkkistyrkkyssarjassakaan pinnalla.

Happamia, sanoi kettu ... ja niin pois päin.

Ja jos kerran vuodessa tulee joku turha esiintulo niin se poikkeuksetta liittyy tasan johonkin sen sadannen suhteen aloitukseen tai lopetukseen!
      Boring.

• Jassureppana tehtailee jo itse itselleen kehuja:). Pohjamudissa menee ja lujaa huhhuh.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Johanna raskaana! Ei pyhää päivää sentään

Johanna Tukiainen ilmoittanut raskaus-uutisen. Saa vauvan syksyllä. 41 vuotias. https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta-se-on-Johanna-Tukiainen-vahvistaa
      114
      10773
    2. Suomalaiset työttömät

maatiloille töihin, onko mahdoton ajatus? Kausityöntekijöitä ei koronan takia saada Suomeen joten voidaanko suomalaisia työttömiä velvoittaa vastaanot
      Maailman menoa
      232
      916
    3. Suomussalmi mainittu!

Missä lie ollut talo vuokrattuna? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/233ee1c0-6c76-4074-9a39-2b128caf667a
      Suomussalmi
      26
      806