Stop informaatioähkylle. Stop vessapaperimeemeille.
Vapaaehtoisvoimin rakennettu ja toimitettu itsenäinen sivusto ltxt=Pandemia.filref=https://www.pandemia.fi/ avattiin koronaviruksen kokonaisvaltaisimmaksi tietopankiksi.
Avaamamme materiaalipankki antaa syventävät tiedot taudista, sen etenemisestä muilla epidemia-alueilla sekä muiden maiden ja organisaatioiden ohjeista ja toimista.
Kokosimme mustan listan poisvedetyistä tieteellisistä artikkeleista ja vääriksi osoitetuista väitteistä. Listasimme yli 600 tieteellisestä artikkelista vaikuttavimmat ja laadukkaimmat. Poimimme medianostot: uutisvirran laadukkaimmat analyysit. Linkitimme ne sivustot, joilla ylläpidetään luotettavimmat ja ajantasaisimmat infografiikat reaaliaikaiseen seurantaan.
Uutishuoneemme tarjoaa reaaliajassa kaikkien oleellisten viranomaisten tiedotteet ja Suomen kymmenen suosituinta koronavirus-aiheista uutista. Enää ei tarvitse pelätä, että missaisi jotakin tärkeätä Ylen tai lehtien uutistulvasta.
Sivuston takana on joukko viestinnän ja lääketieteen ammattilaisia. Olemme seuranneet tilannetta kaikista lähteistä - epidemiologien sähköpostilistan keskusteluista aina Chad Coronavirus -meemeihin.
Kysy mitä vaan! Tässä ketjussa voit osoittaa meille väitteitä tai uutisia koronaan liittyen: me vahvistamme tai tyrmäämme ne heti, kun vain ehdimme.
Ideana on tarjota luotettavaa asiantuntijatietoa, joten aiheeseen kuulumattomat tai sääntöjen vastaiset kommentit poistetaan.
HUOM! Emme vastaa oirekyselyihin tai kysymyksiin lääkityksistä.
Joe epäilet saaneesi koronavirustartunnan, tee aivan ensimmäiseksi itsearvio https://www.omaolo.fi/ -palvelussa ja terveyskylän https://www.terveyskyla.fi/koronabotti/ -palvelussa. Otathan vasta näiden jälkeen yhteyttä omalle terveysasemallesi, tai sen ollessa suljettuna Päivystysapuun 116 117, mikäli palvelu toimii asuinalueellasi.
Jos tarvitset kiireellistä sairaanhoitoa, sinun tulee olla yhteydessä hätänumeroon 112, mutta pelkkä epäily koronavirustartunnasta ei ole syy soittaa hätänumeroon.
Esimerkkejä kiireellisestä sairaanhoidon tarpeesta: sinulla on vaikeuksia hengittää; tunnet niin voimakasta heikotusta, ettet kykene nousemaan ylös seisomaan; tunnet muuten henkesi olevan vaarassa.
testi testi
Anonyymi
6
94
Vastaukset
- kuntavaaliehdokas
Sisältää mainoslinkkejä, jotka on merkitty * -merkillä.
Kaupallinen yhteistyöwtxjqyrdunrskxnuynqy
- kuntavaaliehdokas
Kaupallinen yhteistyösjrsdqnocpyyrjbemjwo
- kuntavaaliehdokas
Kaupallinen yhteistyöeqcxqpdvwuxvjrkpdkxd
- kuntavaaliehdokas
Kaupallinen yhteistyöavpykdcdvedcpxdetcle
- kuntavaaliehdokas
Kaupallinen yhteistyöufdagsgtebuktyhebefx
- kuntavaaliehdokas
Kaupallinen yhteistyöavmqrxvyymunpgnxlmkd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1942681Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061214Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131141Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi309982Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389950- 102940
- 66888
- 62875
- 46869
- 53861