Aavistan...mutta haluan tietää!

Anonyymi

Minä ihastuin sinuun ensinäkemältä. Sinussa oli sitä olemusmuotoa, jota olin aina etsinyt. Hullaannuin täysin, kun ymmärsin, että voisit tavata/ nähdä minua jossain. Olin aivan järjetön ja menetin suhteellisuudentajuni täysin. Niitä aikoja on lohdullista ajatella nyt, kun tilanne on se, mikä on 🙁

Surkuhupaisaa tässä on se, että minä, hupsu, rakastan sinua! Olisi niin paljon puhumista ja hauskoja muistoja kerrottavana. Taitaa vain olla niin, että sinulla on muuta tekemistä.....

Naiselta miehelle

16

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ansaitset paremman miehen, ihan rehellisesti sanottuna,
      älä takerru minuun, ei minulla ole mitään erikoista annettavaa sinulle,
      paitsi sydänsuruja,

koitan vain rehellisesti sanottuna olla mahdollisimman säästäväinen ja kerätä omaisuutta, se on elämäntehtäväni, ja kehittää itseäni edes jollain tavalla,
      jos se suinkin on mahdollista,

olen vain täällä juttelemassa yhden kaverin kanssa, ei muuta, millään tavalla,
      ei täällä paikassa minulla ole kavereita, nämä kaupungin asukkaat ovat simppeliä ja tylyjä, suurimmaksi osaksi, joten heistä ei saa kavereita,

parempi yksin, tottunut jo tässä paikassa siihen ja mikäs täällä ollessa omassa kämpissä,

• Anonyymi

Olen luottavainen. Löydän onnen ilman sinua. Perusturva ja luotto täytyy olla ihmisten välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen luottavainen. Löydän onnen ilman sinua. Perusturva ja luotto täytyy olla ihmisten välillä.

No, ihan turhaa tänne kirjoittaa....sekoilua kaikki...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ihan turhaa tänne kirjoittaa....sekoilua kaikki...

Itselleen hullaantuneena naisena kirjoittelu, kirjoitukseen itse vastaaminen ja jostain hevonrevan perusturvasta puhuminen on aika sekoilua

• Anonyymi

Mitä nyt...🙄🙄🙄.....hemmetti...mulla jäi silmät tonne ylös. Apua auttakaa🤪...no nyt on parempi.

• Anonyymi

Rekkautukaa niin on jotain toivoa ilman sekoilua!

• Anonyymi

Sinulle on aina aikaa, tuli vain sellainen olo viestittelyn jälkeen että haluat olla rauhassa, omissa oloissasi tai sitten ajankohta oli väärä :(
      Onko tilanne toinen nyt?
      En halua häiritä ketään ja haluaisin että pitäisit minua sellaisena ihmisenä, jolle voi avautua ja lähettää viestiä ihan mistä tahansa 😊

• Anonyymi

Mutta silti ei miehen e-mail, messenger eikä whatsapp laula, mutta jos nämä eräänlaiset nigerialaiskirjeet itseltä itselle tuo lämpöä ja lohtua kevääseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta silti ei miehen e-mail, messenger eikä whatsapp laula, mutta jos nämä eräänlaiset nigerialaiskirjeet itseltä itselle tuo lämpöä ja lohtua kevääseen

??? En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aloittaja? Et kuulosta kovin selkeältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aloittaja? Et kuulosta kovin selkeältä.

Kyllä se siitä vielä selkenee, tsemppiä.

• Anonyymi

Kuka sinä olet? Mies kuitenkin? Eräälle sanoisin, että ajankohta oli tosiaankin vain väärä. Et häiritse. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä olet? Mies kuitenkin? Eräälle sanoisin, että ajankohta oli tosiaankin vain väärä. Et häiritse. :)

Et silloin halunnut enään yhteydenpitoa...vuosia takaperin,jos muistat vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et silloin halunnut enään yhteydenpitoa...vuosia takaperin,jos muistat vielä?

Kumpi ei halunnut jatkaa??

• Anonyymi

mikään ei tee susta naista, vaikka oisit kuusikymppinen vaippoihin ulostava hutsu, tarkoitan tuo manifesti ei vakuuta, katsoin sua....
      rauhallista illanjatkoa, Jumalan suurta siunausta
      https://www.youtube.com/watch?v=17PmZ_41SG8

• Anonyymi

Hermopinnehetki alkoi, taitaa olla paree ettei jää provosoimaan, mutta kenelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe