Polkupyöräily ja seksuaalisuus Pattayalla.

Anonyymi

Kaikki hompsut ei diggaa fillaroinnista ja moni valitsee mitä mieli tekee.

Mutta tropiikissa fillaroivat hintahtavat tietävät sen, mitkä tehot saa irti.

En ole ikinä saanut niin nopeita oravia Suomessa, kuin mitä olen saanut Thaimaassa, ja uskokaa pois niin olen yrittänyt monen pojan kanssa.

Kyse on myös valmistautumisesta, jotta täällä jaksaa vetää ulkosalla, niin pitää olla valmistautunut. Nestetasapaino kondiksessa, hyvät yöunet, suolatasapaino ok, ravitsemustila kunnossa jne.

Kaloria palaa sitten tunnin panossa, mutta kuten sanoin, niin se vaatii valmistautumista ja pohjakuntoa.

Sohvaperuna kun loikkaa sohvalta eteeni liki ruumiinlämpöiseen ulkoilmaan, niin on hyvä mahdollisuus päästä tunnin kohdalla jo tajustaan ja seuraavat päivät menee toipuessa auringosta ja rasituksesta.

Sydänvikaisten ei kannata kokeilla ollenkaan minun kanssani.

Thaimaassa ja Pattayalla käy valtavat määrät kovatasoisia fillarihintahtavia kanssani treenaamassa juuri siitä syystä että treeni on tehokasta ja puitteet mitä parhaimmat.

Itse olen nykyään vain kaapissa, koska minulla naarasvaimo vaihteeksi.

T 2010

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ah ja anteeksi... minäkin olen fillarihintsukka ja ilmeisesti 2010 myös.

      Ilmeisesti olen, ehkä en ole, mutta boyssit tykkää!? 

      Jos nyt sallitaan, niin nöyrästi pyytäisin, jotta 2010 kertoisi pakarikokemuksistaan.

      Tupla kiitos etukäteen ;)

    • Anonyymi

      Köh tuota pöh kuinka korpeaa!? Yritän saada asiallisella viestillä!? Yhteyttä!!!...???Fillaristeihin...mutta pöh.....Amaliamoderoi......!?Köh tööts .... yritänkö uudelleen vai en!? Teen jos teen tai sitten en tee!?

    • Anonyymi

      Aloitus on selvästi 62 vuotiaan multimiljonäärin tekemä joka on onnellisesti naimisissa miljonäärihammaslääkärin kanssa ja heillä on yhteinen miljonääripoika.
      Aloittaja on monen danin karatesensei joka on saavuttanut suuren henkisen tasapainon ja valaistumisen. Henkevyys ja äly suorastaan pursuaa hänestä.
      On mahtavaa että tuolla yläkastin uroksella on aikaa myös rahvaalle, vaikka hän viettääkin paljon aikaa karatevalmennuksessa, kuntohuoneessaan, jahtimatkoillaan, sukelluksenopettajana, vaimonsa lentokoneessa jossa meidän onneksi on wifi, merenrantahuviloidensa savusaunoissa, uimahyppytornien rakentamisessa, vuoristokylpylässään, kukkatarhabisneksessä, ravintolakonsernin pyörittämisessä, juomakaappien täyttämisessä, kassalippaiden laskemisessa, uusien ravintoloiden avaamisessa, miljoonatonteille rakentamisessa, saarimatkoillaan, saaria shoppaillessaan, tyttärensä kulta ja maustekaupoilla, maailmanmatkoillaan, salaisella moottoriradallaan, tatuoitavana, liivimiesten kanssa kellohameilloissa, amerikkalaisessa elämäntyylissään moottoripyörien vastaohjauksen kouluttajana, sähköveneellä huristellessa, supervesijetillä kurvaillessa, V12 mersun venttiileitä säätäessä ja muissa puuhissa ja salaisissa juhlissa mutta silti häneltä liikenee vähän aikaa tännekin. Vain 16 tuntia vuorokaudessa mutta kuitenkin. Kiitos!

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe