Frendi ajaa pitkää yhdistelmärekkaa. Kertoo tekevän 15 h päiviä. 1 päivä viikossa vapaata. Sanoo tienaavansa 2500 euroa käteen. Paljon rekkakuskit yleensä tienaa? Onko tosiaan noin huonosti palkattu ala?
rekkakuskin palkka
4
296
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hyvin saa ei hätää kun ajoja on.
- Anonyymi
Jos jätkä tekee 15 h päiviä rekkakuskina 6 vuorokautena viikossa ja näppiin jää 2500 niin eihän siinä ole tuntipalkka kuin hätäseen reilu 9 euroa..käteen jäis alle 7 euroa tunti? Missä lie näin huonot palkat? Itse saan 17 euroa tunnille ja teen sen 40 tuntia viikossa. Näppiin jää reilu 2000. En lähtis tekemään 90 tuntista viikkoa saadakseni muutaman satasen enemmän. Eihän tossa jää aikaa ku nukkua töiden välillä? Mun liksoilla tommosilla tuntimäärillä käteen jäis reilu 5000 euroo. Kuukauden sitä ehkä jaksais
- Anonyymi
Sä et olekaan läpituntipalkalla niin kuin me muut. Alle 16 e läppärillä mennään siinä kaikki.
- Anonyymi
Ja kuljetusfirmat vielä ihmettelee, kun ala ei ketään kiinnosta, ei kai kiinnosta tuollaisilla liksoilla....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 301222
- 261151