Hengenheimolaisen jolle tulee ojentaa auttava käsi et poika pääsee huimahalliin pulikoimaan kon se on niin kova uimari.
Hakala,heitä mullekin kumiankka ko mää oon hyvä..naapurikunta tehtiin urheiluhalli entisen pelkän lupauksen käyttöön,joten kyl porilaselle huimarille tarttee naapurikunnasta löytyy aikaa ammeeseen.
juoppo mäkikotkotin löysi
7
709
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt pitää kiirusta kotkan pesässä. Pitää valvoa ettei Masai vaan huku. Lippa pois silmiltä ja ponnari tiukalle! Krediitit, kaupungin avain ja sulka lippikseen toimitetaan heti kun olympiakulta on kotiutettu. Seuraavan vuoden sihteeri saa valita kenen polvella istuu.
- Anonyymi
Pääsee pitkälle kun edes vähentää dokaamista,naapurikunnan kunnanjohtajaksikin saattaa päätyä.
- Anonyymi
On taas jollakin älypäällä paha olla..
- Anonyymi
Köyhälle tavikselle sanotaan et pysy pirtissäs ja pure varpaitas ettei tauti leviä.
Joillakin vaan on suurempi oikeus plutata kunnan ammeessa ?
Kaverisosialismia.- Anonyymi
Hyväähän se vaan tarkotti, ei ne viruspöpöt kloorivedessä kauaa juhli, eikä korona leviä kun yksin ui.
Tota" juoppoo mäkikotkaa" voisi vähän perustella, itsellenikin ihan puskista tuli, urheilumiehenä pitänyt oon.
- Anonyymi
vanha koulu klusaaja lipertelee eiks sen turvassaki oo viäl vaurioita ku yritti kiiveta hevosten päälle kaupungin talon edustal
- Anonyymi
Paskaa puhut,ainoo ko putos hevose selästä kuoli muutama vuas takasi.
Seki oli kyl kunnan syytä ko muuttivassen väkisin pois pussintalosta.
Juappolinko ei ollu ees syntyny sillonko vahinko tapahtus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko322237Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162163Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1641798Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82261297Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861134Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98934Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862- 80853