Hengenheimolaisen jolle tulee ojentaa auttava käsi et poika pääsee huimahalliin pulikoimaan kon se on niin kova uimari.
Hakala,heitä mullekin kumiankka ko mää oon hyvä..naapurikunta tehtiin urheiluhalli entisen pelkän lupauksen käyttöön,joten kyl porilaselle huimarille tarttee naapurikunnasta löytyy aikaa ammeeseen.
juoppo mäkikotkotin löysi
7
619
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt pitää kiirusta kotkan pesässä. Pitää valvoa ettei Masai vaan huku. Lippa pois silmiltä ja ponnari tiukalle! Krediitit, kaupungin avain ja sulka lippikseen toimitetaan heti kun olympiakulta on kotiutettu. Seuraavan vuoden sihteeri saa valita kenen polvella istuu.
- Anonyymi
Pääsee pitkälle kun edes vähentää dokaamista,naapurikunnan kunnanjohtajaksikin saattaa päätyä.
- Anonyymi
On taas jollakin älypäällä paha olla..
- Anonyymi
Köyhälle tavikselle sanotaan et pysy pirtissäs ja pure varpaitas ettei tauti leviä.
Joillakin vaan on suurempi oikeus plutata kunnan ammeessa ?
Kaverisosialismia.- Anonyymi
Hyväähän se vaan tarkotti, ei ne viruspöpöt kloorivedessä kauaa juhli, eikä korona leviä kun yksin ui.
Tota" juoppoo mäkikotkaa" voisi vähän perustella, itsellenikin ihan puskista tuli, urheilumiehenä pitänyt oon.
- Anonyymi
vanha koulu klusaaja lipertelee eiks sen turvassaki oo viäl vaurioita ku yritti kiiveta hevosten päälle kaupungin talon edustal
- Anonyymi
Paskaa puhut,ainoo ko putos hevose selästä kuoli muutama vuas takasi.
Seki oli kyl kunnan syytä ko muuttivassen väkisin pois pussintalosta.
Juappolinko ei ollu ees syntyny sillonko vahinko tapahtus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335290Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182214Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2802131Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611259Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116956- 34900
- 196804