Hengenheimolaisen jolle tulee ojentaa auttava käsi et poika pääsee huimahalliin pulikoimaan kon se on niin kova uimari.
Hakala,heitä mullekin kumiankka ko mää oon hyvä..naapurikunta tehtiin urheiluhalli entisen pelkän lupauksen käyttöön,joten kyl porilaselle huimarille tarttee naapurikunnasta löytyy aikaa ammeeseen.
juoppo mäkikotkotin löysi
7
608
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt pitää kiirusta kotkan pesässä. Pitää valvoa ettei Masai vaan huku. Lippa pois silmiltä ja ponnari tiukalle! Krediitit, kaupungin avain ja sulka lippikseen toimitetaan heti kun olympiakulta on kotiutettu. Seuraavan vuoden sihteeri saa valita kenen polvella istuu.
- Anonyymi
Pääsee pitkälle kun edes vähentää dokaamista,naapurikunnan kunnanjohtajaksikin saattaa päätyä.
- Anonyymi
On taas jollakin älypäällä paha olla..
- Anonyymi
Köyhälle tavikselle sanotaan et pysy pirtissäs ja pure varpaitas ettei tauti leviä.
Joillakin vaan on suurempi oikeus plutata kunnan ammeessa ?
Kaverisosialismia.- Anonyymi
Hyväähän se vaan tarkotti, ei ne viruspöpöt kloorivedessä kauaa juhli, eikä korona leviä kun yksin ui.
Tota" juoppoo mäkikotkaa" voisi vähän perustella, itsellenikin ihan puskista tuli, urheilumiehenä pitänyt oon.
- Anonyymi
vanha koulu klusaaja lipertelee eiks sen turvassaki oo viäl vaurioita ku yritti kiiveta hevosten päälle kaupungin talon edustal
- Anonyymi
Paskaa puhut,ainoo ko putos hevose selästä kuoli muutama vuas takasi.
Seki oli kyl kunnan syytä ko muuttivassen väkisin pois pussintalosta.
Juappolinko ei ollu ees syntyny sillonko vahinko tapahtus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374