Pitääkö paikkansa että Hoville olisi soppa maistunut runsaamminkin ennen tenavatähti-kisoja??? Nimenomaan ennen ohjelmasarjan alkua? Jostain olen kuullut tällaista ja nyt tuli mieleen kun tuo VITUN PumtsiPumi pyörii taas tv:ssä ja Hovi hokee: Tiedetään, tiedetään...... Voi ..tu ku on tosi äijä.
ALKOHOLISTI?
28
24104
Vastaukset
- on juonut
eli pitää paikkansa
- LOULOU
AI ETTÄ SEPPOKO DOKU OLLUT??
HELLANLETTAS SENTTÄS,SÄ ET TAINNUT SILLON OLLU VIELÄ EES SYNTYNYT JOS SE DOKANNU PARI KESKARIA!!!
- keijo
metelinkin kun Jyrki "Jyräys" Hämäläinen kirjoitti kirjan julkkiksista, ja kertoi Hovin sekoilleen ympäripäissään. Siitä on tosin jo aikaa sillä se taisi olla ennen perhettä mutta muusikkoaikana kuitenkin.
- Nimetön
On ollu Päivi Paunun kanssa naimisissa ja kummallakin on ollut alkoholiongelma.
- vai niin
Kuinkahan moni suomalainen juo viikon loppuisin?
Hovi on tavallinen ihminen kuin muutkin.No joo tekee julkista työtä mutta mitä sit, jos nuorena on ottanut (niin kai aika monikin on ottanut).
Niinkuin ex rumpali A Aalonrymiorkesteristakin.
Juliksuudessa se ei ehtinyt paljon oleen eli tuskin monikaan tietää kestä puhun.
Who knows, who cares..! Ketä kiinnostaa Hoppo Sevin elämä..?!? Kyllä on elämä pientä, jos Hopon tekemiset alkaa kiinnostaa...
- SEPPO HOVIKO
J-P.Sartre taas lepattaa huuliaan tuulessa niin ettei meinaa mukana pysyä. Joo ei vissiin tullu ihan selväks mun kanta tota Hovia kohtaan, eli loppupelissä aika yhdentekevää. Näytti suakin aihe vain KIINNOSTAVAAN kun LUIT sen aivan VAPAAEHTOISESTI. Et silleen.
Mut Seppo siis ilmeisesti juonut soppaa enemmän kuin normikäyttäjä ja tätä ideaa kalastelin jotta luuloni/muistikuvani selkiytyisi....
- Örveltäjä...
Hovi oli aikoinaan oikea "Andy McCoy". Lue Jyrki Hämäläisen kirja...siellä on mukavia muisteloita.
Seppo oli varsinainen raikulipoika 60 ja vielä 70-luvullakin. - Vermis
Hovi oli opettajani 70-luvun alussa. Paras opettajani koskaan. Jos setä vähän haiskahti, niin ei se menoa haitannut. En jaksa moralistien paatoksellista riehumista. Keskittyisivät peiliin tuijottamiseen.
- SuppoKolvi
Soittajalle soppaa, että eiköhän. Sellanen muistikuva et suppo olis ollu maikkana koulussa jota kävin, kun olin pieni.
- Käppääjä
Millas se soitti pianoo?
- Asia-Pentti
Sepon pianosoolohan on kansallinen legenda! Yleisön joukossa ko. esitystä seuraamassa olivat mm. se suksivajan katolla sulkeisia pitänyt ylenemiskiellossa ollut vääpeli, pakastekanaa takin sisällä kuljettanut romanimies sekä kirkon naistenvessan alapesusuihkun suuttimen sisään ejakuloinut siivoojasivari.
- Peräseinäjoki_khpj_AAHar
70-luvun alussa Paunu ja Hovi kiertelivät keikoilla huoltsikoilla ja marketeissa. Olivat Peräseinäjoen osuuskaupassa jollain markkinapäivillä soittamassa ja laulamassa. Hovi soitti jotain Hammondia. Ja molemmat olivat päissään kuin käki. Kova kiire oli tauoille vetämään olutta. Nippa nappa saivat vedettyä keikan läpi. Että tällänen tuli aina mieleeni seurattuani Tenavatähtiä ja Bumtsibumia. Taitava soittajan tuo Hovi on.
- tapanina54
Oletko vieläkään selvinnyt järkytyksestäsi?
- SakariSoossi
Hovi oli iha tinassa kun se teki sen pianosoolon Tuuliviiri kappaleeseen.
- ei.edes.muistuta.miestä
Vaikeaa, todella vaikeaa, kuvitella, että tuollainen pystyyn nostetun hintin näköinen käkkäräpää olisi koskaan ollut mikään erikoisempi pelimies.
- homomakkonen
Missä sä oot sen kuvan nähäny?
- Anonyymi
Sillä teko kiharat ottaa permanentin silloin tällöin!!!
- Ei_ei_ei_ei_ei
Ei pidä paikaansa. Suomessa viina on ollut aina kiellettyä ja sitä on saanut vain papisto ja virkamiehet ilmaiseksi.
- TaistoJumula
Seppo on perso viinalle, kylillä puhuivat jo 70-luvulla.
- kaimuistellasaa
Olihan Hovi jonkun levyn äänityksessäkin niin päissään ettei pystynyt istumaan tuolilla pianon takana vaan putosi lattialle ja rupesi nukkumaan. Olivat siitä sitten nostaneet Sepon johonkin sohvalle ja siinä hetken verran kuorsattuaan oli taas soitto onnistunut.
Taisi olla Jyräys Hämäläinen kun näin muisteli. - Anonyymi
Ihminen se on Seppo Hovikin, joten mtäs ihmeellistä siinä nyt on, jos hänelläkin on omat seikkailunsa ja sopan ottamisensa ollut joskus nuorena, niin kuin on varmasti ollut monella muullakin. Minä olen aina ihaillut Seppo Hovia muusikkona ja juontajana, kun hän on sellainen leppoisa ja tavallinen, joka ei yritä tuoda itseään liikaa esille, ja kaiken lisäksi erittäin taitava muusikko.
- Anonyymi
Olen itse nähnyt Paunun hirveissä humalissa monta kertaa,samoin Raninin.
- Anonyymi
Korjaan Raninin Hoviksi,anteeksi erheeni.
- Anonyymi
Seppo Hovilla oli kovakin alkoholiongelma
- Anonyymi
Olen ollut katsomassa,kun Päivi Paunu ja Seppo Hovi esiintyivät.Hovi soitti pianoa,ja Päivi yritti laulaa.Eihän siitä mitään tullut.On ensi meillä katsojilla oli pikkujoulut,poistuimme,ja menimme jatkoille.Siihen päättyivät sekä esitysyritys,että pikkujoulut.
- Anonyymi
Onhan taaaas lähes 20 vuoden takaa aloitettu ketju nostettu tänne.
Eikö ajankohtaisempia juoruja ole? - Anonyymi
Niin , huhutaan myös jotta Vesa -Matti olisi ollut kova juomaan ja naimaan ,jokus Jari T kanssa juoneet ihän känniin ja sitten liukastelleet VesaMatin spermaan jota oli ollut ämpärillinen lattialle kaatuneena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974832
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1714509Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?884244Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162688Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442207
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881769
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91757