Rahastukseen tauko

Anonyymi

Soi Khopai -yhteisön presidentti Wirat Joyjinda kertoi Pattayan varapoliisipäällikölle Polille, että viihdepaikkojen sulkeminen ja turistien jyrkkä lasku ovat jättäneet asukkaita rahattomiksi ja että vähäisistä liikennerikkomuksista ei tulisi sakottaa ennenkuin tilanne normalisoituu. Uutisesta ei käynyt ilmi koskeeko se sakotustauko myös farangeja. Viime viikolla oli ratsioita joka paikassa ja joka ratsiaan pysäytetty noin 10 kerrallaan ja siitä sitten mopotaksilla maksamaan asemalle 400 tai 500 patia. Se on paikallisille iso raha. Monen kahden päivän palkka. Itellä on thaimaalainen ajokortti. Tuota kypärän puuttumista en kyllä ymmärrä, kun ei ne edes maksa mitään. 200 patilla saa uuden munankuoren ja kolmellasadalla ihan hyvän kypärän.

13

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Inhimillisyys-aspekti on otettu Thaimaassakin huomioon. Ryöstöhinnoittelua ei sallita ja vähävaraisille ja pienyrityksille on lähdössä massiivinen tukipaketti. Terveydenhuollon resursseja on lisätty tohinalla. Satoja uusia hoitopisteitä on perustettu Pattayallekin pahan varalta. Hurjat desinfioinnit on käynnissä Kiinan malliin. Toivotaan että toimet riittävät auttamaan pahimman yli niin Thaimaassa kuin Suomessakin. Kaupan pihassa oleva nuori vartija oli pahasti kipeänä töissään, jouduinvähän väistelemään kun hän kuljeskeli yskien ja räkien parkkipaikalla. Sitä ei kukaan tiedä vaikka nämä Pattayan olemattomat luvut ovat vain tyyntä myrskyn edellä. Epäilen että paikalliset nuoret juhlii peltiseinien takana kielloista huolimatta. Kaksi sellaista paikkaa oli ratsattu. Aion itse pysytellä yksikseni, käyn vain rannalla ja uimassa ja kaupassa. En mene edes ravintolaan ennenkuin tilanne selkiytyy. On vähän ylähengitysteiden kanssa ongelmia ollut aina tavallisessakin flunssassa, joten en halua kokeilla koronan sietokykyäni. Pysykää terveinä! <3

      • Anonyymi

        Jaahas no miten se kassa laulaa nyt kun konkurssitsunami Neiti anonyymi?


    • Anonyymi

      Miksi ei voi käyttäytyä lakien ja normien mukaan niin ei tule sakkoja?

      • Anonyymi

        Kysy thaimaalaisilta. Ei kypärää, ajelevat punaisia päin, ajavat vastakarvaan jne. Turisteilla ei ole ongelmia maksaa 12 euron sakkoa kansainvälisen ajokortin puuttumisesta. Ensikertalaisia ne on jotka ilman korttia tulevat. Suomalaiset on tienneet kortin tarpeesta jo kauan.
        Toinen senssu senäkee tässäkin asiassa iloitsemisen aihetta kun baarinpitäjät on ongelmissa. Onko nuo mielestäsi ihan tervehenkisiä ja positiivisia riemun aiheita riemuita toisten onnettomuudesta ja vaikeuksista? Kysy sitä itseltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy thaimaalaisilta. Ei kypärää, ajelevat punaisia päin, ajavat vastakarvaan jne. Turisteilla ei ole ongelmia maksaa 12 euron sakkoa kansainvälisen ajokortin puuttumisesta. Ensikertalaisia ne on jotka ilman korttia tulevat. Suomalaiset on tienneet kortin tarpeesta jo kauan.
        Toinen senssu senäkee tässäkin asiassa iloitsemisen aihetta kun baarinpitäjät on ongelmissa. Onko nuo mielestäsi ihan tervehenkisiä ja positiivisia riemun aiheita riemuita toisten onnettomuudesta ja vaikeuksista? Kysy sitä itseltäsi.

        Mistä päättelet konkurssitsunamista realiteettiä kirjoittavan olevan riemuissaan, kun tilanne vaikuttaa myös heidän omaan liiketoimintaansa.
        Onko sinulla senssufobia pahakin?

        Ei turisteille ole ongelmaa maksaa, mutta kun turistit ajelevat itsensä hengiltä monessa tapauksessa Pattayan kaupunkiliikenteessä vauhdilla moottoritie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet konkurssitsunamista realiteettiä kirjoittavan olevan riemuissaan, kun tilanne vaikuttaa myös heidän omaan liiketoimintaansa.
        Onko sinulla senssufobia pahakin?

        Ei turisteille ole ongelmaa maksaa, mutta kun turistit ajelevat itsensä hengiltä monessa tapauksessa Pattayan kaupunkiliikenteessä vauhdilla moottoritie.

        "Heidän omaan liiketoimintaan"...
        Kippuranaurua.... kelamiehen liiketoimintaa suomen savossa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Heidän omaan liiketoimintaan"...
        Kippuranaurua.... kelamiehen liiketoimintaa suomen savossa....

        Oon yrittänyt houkutella asiakkaita sisään Fonzieksi pukeutuneena ja huutelen heiiiii huutoja mutta kukaan ei halua tulla suljettuun baariin vaikka laitoin bahvi kyltin että korona olut 60b pullo. Juoma kaappien täyttö vie nyt vähemmän aikaa kun ei ole asiakkaita. Pidin yksin viime yönä kellohame tanssiaiset. Tunnelma oli amerikkalaishenkinen ja riehakas. Yhdessä välissä lauloin garaogea. Amerikkalaisella kielillä. Sain aika moiset alpodit.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Oon yrittänyt houkutella asiakkaita sisään Fonzieksi pukeutuneena ja huutelen heiiiii huutoja mutta kukaan ei halua tulla suljettuun baariin vaikka laitoin bahvi kyltin että korona olut 60b pullo. Juoma kaappien täyttö vie nyt vähemmän aikaa kun ei ole asiakkaita. Pidin yksin viime yönä kellohame tanssiaiset. Tunnelma oli amerikkalaishenkinen ja riehakas. Yhdessä välissä lauloin garaogea. Amerikkalaisella kielillä. Sain aika moiset alpodit.

        No nytte kilahtanut pääsi valloilleen, anna palaa nyt koko rusinasi voimalla Rakas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nytte kilahtanut pääsi valloilleen, anna palaa nyt koko rusinasi voimalla Rakas.

        Nauraks sä mun kellohame ildamille? Henkinen kun tavallinen amerikkalainen thaimaalainen vetää Baul Ankkaa migrofoniin tasokkaasti ni siinä on tunnetta ja tuoksua. Tuoksua on kyllä mun kellohameessakin kun söin tsili duunelia samalla lusigalla millä raaputin kengän pohjista koiruudet pois.


      • SenssuChlangMai kirjoitti:

        Nauraks sä mun kellohame ildamille? Henkinen kun tavallinen amerikkalainen thaimaalainen vetää Baul Ankkaa migrofoniin tasokkaasti ni siinä on tunnetta ja tuoksua. Tuoksua on kyllä mun kellohameessakin kun söin tsili duunelia samalla lusigalla millä raaputin kengän pohjista koiruudet pois.

        Mun pitää vielä kertoo mikä on mun rabvuuri. Vedän kello hameessa Rii hannan andö mai ambrellan sanoilla andö mai kello hame hame hame ee ee andö mai kello hame ee ee ee.
        Yleisö sekoaa iha täysillä. Viimeksi sain kehuja. Iso karju tuli siihe ihan täpinöissään ja sano että alku kuulosti kamalalta mutta hyvä että lopetit nopeesti. Sanoin että oon aina ollu nopee kiitos. Sitten pyyettiin muuallekin samalla keikalla. Tuli kaks rotevaa kaveria ja pyysi että mee muualle hoilaamaan. Menin viereisee baariin mutta siellä dunnelma ei ollu yhtä letgeä. Nappasin käsidesi pullon tiskiltä huivii ennenku baari mikko ehti tehä mitään. Nopee olin taas


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Mun pitää vielä kertoo mikä on mun rabvuuri. Vedän kello hameessa Rii hannan andö mai ambrellan sanoilla andö mai kello hame hame hame ee ee andö mai kello hame ee ee ee.
        Yleisö sekoaa iha täysillä. Viimeksi sain kehuja. Iso karju tuli siihe ihan täpinöissään ja sano että alku kuulosti kamalalta mutta hyvä että lopetit nopeesti. Sanoin että oon aina ollu nopee kiitos. Sitten pyyettiin muuallekin samalla keikalla. Tuli kaks rotevaa kaveria ja pyysi että mee muualle hoilaamaan. Menin viereisee baariin mutta siellä dunnelma ei ollu yhtä letgeä. Nappasin käsidesi pullon tiskiltä huivii ennenku baari mikko ehti tehä mitään. Nopee olin taas

        Kiitos kun kerroit.


    • Anonyymi

      Äitee oli leipona perinteistä kuopiolaista särvintä. Muikut ol iha liijan suolasia ja kuori hapanta. sanoin yäk en syö. Äitee huiskautti leipälapiolla ohimon seutuville ja kun kirmasin verissäpäin karkuun ni se heitti mua sillä kukolla takimmaiseen raivoon. Se oli lentävä kalakukko.

      By Numball

      • Anonyymi

        Kiitos taas kun kerrot. Poju kopio on aina kopio, kerro terveisiä äidillesi, ja sedällesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe