Soi Khopai -yhteisön presidentti Wirat Joyjinda kertoi Pattayan varapoliisipäällikölle Polille, että viihdepaikkojen sulkeminen ja turistien jyrkkä lasku ovat jättäneet asukkaita rahattomiksi ja että vähäisistä liikennerikkomuksista ei tulisi sakottaa ennenkuin tilanne normalisoituu. Uutisesta ei käynyt ilmi koskeeko se sakotustauko myös farangeja. Viime viikolla oli ratsioita joka paikassa ja joka ratsiaan pysäytetty noin 10 kerrallaan ja siitä sitten mopotaksilla maksamaan asemalle 400 tai 500 patia. Se on paikallisille iso raha. Monen kahden päivän palkka. Itellä on thaimaalainen ajokortti. Tuota kypärän puuttumista en kyllä ymmärrä, kun ei ne edes maksa mitään. 200 patilla saa uuden munankuoren ja kolmellasadalla ihan hyvän kypärän.
Rahastukseen tauko
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Inhimillisyys-aspekti on otettu Thaimaassakin huomioon. Ryöstöhinnoittelua ei sallita ja vähävaraisille ja pienyrityksille on lähdössä massiivinen tukipaketti. Terveydenhuollon resursseja on lisätty tohinalla. Satoja uusia hoitopisteitä on perustettu Pattayallekin pahan varalta. Hurjat desinfioinnit on käynnissä Kiinan malliin. Toivotaan että toimet riittävät auttamaan pahimman yli niin Thaimaassa kuin Suomessakin. Kaupan pihassa oleva nuori vartija oli pahasti kipeänä töissään, jouduinvähän väistelemään kun hän kuljeskeli yskien ja räkien parkkipaikalla. Sitä ei kukaan tiedä vaikka nämä Pattayan olemattomat luvut ovat vain tyyntä myrskyn edellä. Epäilen että paikalliset nuoret juhlii peltiseinien takana kielloista huolimatta. Kaksi sellaista paikkaa oli ratsattu. Aion itse pysytellä yksikseni, käyn vain rannalla ja uimassa ja kaupassa. En mene edes ravintolaan ennenkuin tilanne selkiytyy. On vähän ylähengitysteiden kanssa ongelmia ollut aina tavallisessakin flunssassa, joten en halua kokeilla koronan sietokykyäni. Pysykää terveinä! <3
- Anonyymi
Jaahas no miten se kassa laulaa nyt kun konkurssitsunami Neiti anonyymi?
- Anonyymi
Miksi ei voi käyttäytyä lakien ja normien mukaan niin ei tule sakkoja?
- Anonyymi
Kysy thaimaalaisilta. Ei kypärää, ajelevat punaisia päin, ajavat vastakarvaan jne. Turisteilla ei ole ongelmia maksaa 12 euron sakkoa kansainvälisen ajokortin puuttumisesta. Ensikertalaisia ne on jotka ilman korttia tulevat. Suomalaiset on tienneet kortin tarpeesta jo kauan.
Toinen senssu senäkee tässäkin asiassa iloitsemisen aihetta kun baarinpitäjät on ongelmissa. Onko nuo mielestäsi ihan tervehenkisiä ja positiivisia riemun aiheita riemuita toisten onnettomuudesta ja vaikeuksista? Kysy sitä itseltäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy thaimaalaisilta. Ei kypärää, ajelevat punaisia päin, ajavat vastakarvaan jne. Turisteilla ei ole ongelmia maksaa 12 euron sakkoa kansainvälisen ajokortin puuttumisesta. Ensikertalaisia ne on jotka ilman korttia tulevat. Suomalaiset on tienneet kortin tarpeesta jo kauan.
Toinen senssu senäkee tässäkin asiassa iloitsemisen aihetta kun baarinpitäjät on ongelmissa. Onko nuo mielestäsi ihan tervehenkisiä ja positiivisia riemun aiheita riemuita toisten onnettomuudesta ja vaikeuksista? Kysy sitä itseltäsi.Mistä päättelet konkurssitsunamista realiteettiä kirjoittavan olevan riemuissaan, kun tilanne vaikuttaa myös heidän omaan liiketoimintaansa.
Onko sinulla senssufobia pahakin?
Ei turisteille ole ongelmaa maksaa, mutta kun turistit ajelevat itsensä hengiltä monessa tapauksessa Pattayan kaupunkiliikenteessä vauhdilla moottoritie. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet konkurssitsunamista realiteettiä kirjoittavan olevan riemuissaan, kun tilanne vaikuttaa myös heidän omaan liiketoimintaansa.
Onko sinulla senssufobia pahakin?
Ei turisteille ole ongelmaa maksaa, mutta kun turistit ajelevat itsensä hengiltä monessa tapauksessa Pattayan kaupunkiliikenteessä vauhdilla moottoritie."Heidän omaan liiketoimintaan"...
Kippuranaurua.... kelamiehen liiketoimintaa suomen savossa.... Anonyymi kirjoitti:
"Heidän omaan liiketoimintaan"...
Kippuranaurua.... kelamiehen liiketoimintaa suomen savossa....Oon yrittänyt houkutella asiakkaita sisään Fonzieksi pukeutuneena ja huutelen heiiiii huutoja mutta kukaan ei halua tulla suljettuun baariin vaikka laitoin bahvi kyltin että korona olut 60b pullo. Juoma kaappien täyttö vie nyt vähemmän aikaa kun ei ole asiakkaita. Pidin yksin viime yönä kellohame tanssiaiset. Tunnelma oli amerikkalaishenkinen ja riehakas. Yhdessä välissä lauloin garaogea. Amerikkalaisella kielillä. Sain aika moiset alpodit.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Oon yrittänyt houkutella asiakkaita sisään Fonzieksi pukeutuneena ja huutelen heiiiii huutoja mutta kukaan ei halua tulla suljettuun baariin vaikka laitoin bahvi kyltin että korona olut 60b pullo. Juoma kaappien täyttö vie nyt vähemmän aikaa kun ei ole asiakkaita. Pidin yksin viime yönä kellohame tanssiaiset. Tunnelma oli amerikkalaishenkinen ja riehakas. Yhdessä välissä lauloin garaogea. Amerikkalaisella kielillä. Sain aika moiset alpodit.
No nytte kilahtanut pääsi valloilleen, anna palaa nyt koko rusinasi voimalla Rakas.
Anonyymi kirjoitti:
No nytte kilahtanut pääsi valloilleen, anna palaa nyt koko rusinasi voimalla Rakas.
Nauraks sä mun kellohame ildamille? Henkinen kun tavallinen amerikkalainen thaimaalainen vetää Baul Ankkaa migrofoniin tasokkaasti ni siinä on tunnetta ja tuoksua. Tuoksua on kyllä mun kellohameessakin kun söin tsili duunelia samalla lusigalla millä raaputin kengän pohjista koiruudet pois.
Nauraks sä mun kellohame ildamille? Henkinen kun tavallinen amerikkalainen thaimaalainen vetää Baul Ankkaa migrofoniin tasokkaasti ni siinä on tunnetta ja tuoksua. Tuoksua on kyllä mun kellohameessakin kun söin tsili duunelia samalla lusigalla millä raaputin kengän pohjista koiruudet pois.
Mun pitää vielä kertoo mikä on mun rabvuuri. Vedän kello hameessa Rii hannan andö mai ambrellan sanoilla andö mai kello hame hame hame ee ee andö mai kello hame ee ee ee.
Yleisö sekoaa iha täysillä. Viimeksi sain kehuja. Iso karju tuli siihe ihan täpinöissään ja sano että alku kuulosti kamalalta mutta hyvä että lopetit nopeesti. Sanoin että oon aina ollu nopee kiitos. Sitten pyyettiin muuallekin samalla keikalla. Tuli kaks rotevaa kaveria ja pyysi että mee muualle hoilaamaan. Menin viereisee baariin mutta siellä dunnelma ei ollu yhtä letgeä. Nappasin käsidesi pullon tiskiltä huivii ennenku baari mikko ehti tehä mitään. Nopee olin taas- Anonyymi
Mun pitää vielä kertoo mikä on mun rabvuuri. Vedän kello hameessa Rii hannan andö mai ambrellan sanoilla andö mai kello hame hame hame ee ee andö mai kello hame ee ee ee.
Yleisö sekoaa iha täysillä. Viimeksi sain kehuja. Iso karju tuli siihe ihan täpinöissään ja sano että alku kuulosti kamalalta mutta hyvä että lopetit nopeesti. Sanoin että oon aina ollu nopee kiitos. Sitten pyyettiin muuallekin samalla keikalla. Tuli kaks rotevaa kaveria ja pyysi että mee muualle hoilaamaan. Menin viereisee baariin mutta siellä dunnelma ei ollu yhtä letgeä. Nappasin käsidesi pullon tiskiltä huivii ennenku baari mikko ehti tehä mitään. Nopee olin taasKiitos kun kerroit.
- Anonyymi
Äitee oli leipona perinteistä kuopiolaista särvintä. Muikut ol iha liijan suolasia ja kuori hapanta. sanoin yäk en syö. Äitee huiskautti leipälapiolla ohimon seutuville ja kun kirmasin verissäpäin karkuun ni se heitti mua sillä kukolla takimmaiseen raivoon. Se oli lentävä kalakukko.
By Numball- Anonyymi
Kiitos taas kun kerrot. Poju kopio on aina kopio, kerro terveisiä äidillesi, ja sedällesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871