Tämän päivän (24/3-20) Hämeen Sanomien kolumnissaan Sartsa Raunio väittää omassa vastineessaan aiemmin samaisessa lehdessä olleen kirjoituksen Perussuomalaisten populistiseksi kirjoitelmaksi toriparkkia vastaan ja erikoisesti siinä Raunio nostaa *tikun nokkaan* Lulu Ranteen joka kuitenkin on tunnetusti täysin *tolkun nainen* !
Itse asiassa asia on juurikin päinvastoin kuin Sartsa Raunio esittää, Rauniohan tässä on jääräpäinen ja löyhin argumentein itse tuo pahimman luokan populisti ja vänkääjä, edes kansalaismielipide toriparkkiluolaa vastaan ei hänelle riitä.
Miksi hän vastoin yleistä mielipidettä *ui niin voimakkaasti vastavirtaan* toriparkin puolesta?
Joku syyhän siihen on oltava, miksi hän haluaa jättää itseensä likatahran ja vielä omaan kunnalispoliittiseen maineeseensa?
Kansalaismielipidettä ei saa eikä voi sivuuttaa, sillä on kauaskantoisia vaikutuksia ja historian saatossa aikojen takaa jopa sotiakin on syttynyt juurikin kansalaismielipiteiden ja vallasväen eripuran takia!
Sartsa Raunion kolumni!
32
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnille tämä koronakriisi maksa 1,5 miljardia ja tämä roikkuu jossain toriparkissa vaikka katse pitäisi olla kohti kriisinhoitoa.
- Anonyymi
Hyvä Sari!!!! Jatka damaan malliin. Kyllä se järjen ääni vähitellen voittaa. Pahin skenaario elikkä se ettei mitään tehdä kuihtuvan keskustamme hyväksi on aina myös kallein vaihtoehto. On tärkeä taito erottaa toisistaan muutosvastarinta eli tunne ja järkevät mielipiteet eli järjen ääni toisistaan ja kuunnella herkemmin sitä järjen ääntä. Sen Sari osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Sari!!!! Jatka damaan malliin. Kyllä se järjen ääni vähitellen voittaa. Pahin skenaario elikkä se ettei mitään tehdä kuihtuvan keskustamme hyväksi on aina myös kallein vaihtoehto. On tärkeä taito erottaa toisistaan muutosvastarinta eli tunne ja järkevät mielipiteet eli järjen ääni toisistaan ja kuunnella herkemmin sitä järjen ääntä. Sen Sari osaa.
Olen samaa mieltä, Sarille voimia ja peukku tälle! 👍
- Anonyymi
Persut on vittu oikeessa !
- Anonyymi
Jatkakaa vaan samaan malliin. Tulee JYTKY !
- Anonyymi
Sarin kirjoitusta mielipideosastolla en kutsuisi kolumniksi. Aloittaja on ilmeisesti sivistymätön ja koulunsa kesken jättänyt persu.
- Anonyymi
Aloittajan käyttämä kolumni-sana ei oikein sovi mielipideosaston kirjoitukseen. Sari kirjoitti asiallisen mielipiteen.
- Anonyymi
Kokdemu ja muut punikit 👎
- Anonyymi
Sarikin joutuu seuraavien kuntavaalien jälkeen etsimään uuden työpaikan kun hallituksen puheenjohtajan kiinteän kuukausipalkan maksu loppuu. Jollain ansiosidonnaisella hän voi sitkutella jonkin aikaa mutta se onkin sitten siinä. Monelle muullekin HV-puuhastelijalle tulee vaalien jälkeen totuus esiin joten jo nyt kannattaisi verkostoitua vielä lisää ja etsiä uutta työpaikkaa koska moni Kaupungin Lepäämö lakkaa olemasta vuonna 2021, kaikki eivät vaan voi paeta Linnan Kehityksen suojiin.
- Anonyymi
Teppo on I H A N A !❤
- Anonyymi
KokDem yrittää rakentaa toriparkin salaa mutta onneksi me persut paljastimme taasen suhmuroinnin. Me vartioimme toria nyt koko ajan.
- Anonyymi
Jos toriparkille järjestettäisiin konsertti rahoituksen saamiseksi? Samalla tukisimme vajaakäyttöistä puistoamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toriparkille järjestettäisiin konsertti rahoituksen saamiseksi? Samalla tukisimme vajaakäyttöistä puistoamme.
Me persut vastustamme koska konserttia voidaan käyttää salaarakentamiseen.
- Anonyymi
Rautio on persujen paras ääntenkerääjä, pirullinen juoni, valhemedia jonka tarkoitus on kääntää kansan mielipiteet kokoomusta vastaan, ja mahdollistaa persujen vaalivoitto.
- Anonyymi
Vain täydellinen ääliö ajaa toriparkkia, vaikka koko Suomi Hämeenlinna siinä sivussa menee kiinni puoleksi vuodeksi. Siitä iskusta toipuminen kestää vuosia.
Silti kaupunginhallituksen pj vannoo toriparkin tarpeellisuuteen. Kymmeniä miljoonia veronmaksajien rahoja pitäisi laittaa torin ympäristön kiinteistöjen velvoitepaikkojen rakentamiseen!
Ei tietenkään laiteta.
Ne rahat laitetaan korona jälkien korjaamiseen, kouluihin, vanhuksiin ja pitäjiin.
Joku toimittaja voisi tehdä selvityksen siitä, mitkä ovat eri kaupunkien poliittisten päättäjien ykkösasiat tässä koronatilanteessa. Hämeenlinna taitaa painia omassa sarjassaan, kun kaupunginhallituksen pj pistää panoksia torinalusparkin rakentamiseen verovaroilla. Itku tulee...- Anonyymi
korona jälkien 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korona jälkien 😀
😀-**KokDem Järkien**....aivan vitun naurettavaa tuo KokDem-Järki mukamas, ei sitä ole eikä tule :)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀-**KokDem Järkien**....aivan vitun naurettavaa tuo KokDem-Järki mukamas, ei sitä ole eikä tule :)))
Tarkoitan tietysti perzuikkien järkeä eli järjettömyyttä.
- Anonyymi
Mikä on kolumni? Otapa siitä selvää hyvä persu-aloittaja.
- Anonyymi
Perussuomalaisten kansanedustajien keskimääräinen koulutustaso on tilastojen mukaan korkeampi kuin esim. keskustan tai sosiaalidemokraattien. Korkein on vihreiden: Elämästä tietämättömiä teknokraatteja. Sos.dem. Filatov, ei mitään koulutusta, vasemmisto, ministeri Pekonen, lähihoitaja!, jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten kansanedustajien keskimääräinen koulutustaso on tilastojen mukaan korkeampi kuin esim. keskustan tai sosiaalidemokraattien. Korkein on vihreiden: Elämästä tietämättömiä teknokraatteja. Sos.dem. Filatov, ei mitään koulutusta, vasemmisto, ministeri Pekonen, lähihoitaja!, jne.
Siltikään (koulutuksestaan huolimatta) persut eivät tiedä, mikä on kolumnin ja mielipidekirjoituksen ero. Onko koulutus mennyt harakoille?
- Anonyymi
Kuka on Raunio? Onko se joku persu?
- Anonyymi
Mutta onhan Tarjan mies sentään itse oppinut sommelier ja lisäksi tunnettu lestinheittäjä sekä Sari sentään merkonomi ja itse oppinut opettaja. Eli itseohjautuvuus erilaisiin ammatteihin kukoistaa kyllä muutamilla henkilöillä ihan kiitettävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan Tarjan mies sentään itse oppinut sommelier ja lisäksi tunnettu lestinheittäjä sekä Sari sentään merkonomi ja itse oppinut opettaja. Eli itseohjautuvuus erilaisiin ammatteihin kukoistaa kyllä muutamilla henkilöillä ihan kiitettävästi.
PersGary itseohjautui käräjille tuomittavaksi. Kaupunkilaiset kiittää oikeuslaitosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PersGary itseohjautui käräjille tuomittavaksi. Kaupunkilaiset kiittää oikeuslaitosta.
Tavastehus itseohjautui konkurssitilaan näyttäen esimerkkiä Suomellekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavastehus itseohjautui konkurssitilaan näyttäen esimerkkiä Suomellekin.
Itseppä olit mukana tekemässä päätöksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseppä olit mukana tekemässä päätöksiä.
mutta kaikki eivät voi olla iisukin kaltaisia talousneroja ja verkostoitujia. Floridan Markun kaverina oli hyvä olla suurta kalaa pyytämässä ja siksi hän onkin nyt Janakkalan äveriäimpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta kaikki eivät voi olla iisukin kaltaisia talousneroja ja verkostoitujia. Floridan Markun kaverina oli hyvä olla suurta kalaa pyytämässä ja siksi hän onkin nyt Janakkalan äveriäimpiä.
Toisilla menee hyvin ja PersGäryllä huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoa kalaa kannattaa pyytää totesi Markku vaikkei saisikaan ja on nyt Floridan äveriäimpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisilla menee hyvin ja PersGäryllä huonosti.
Gärylle ei jäänyt käteen muuta kuin käräjäoikeuden tuomio. Rehellisen miehen mainekin katosi jonnekin. 😀
- Anonyymi
Kokmake on floridan äveriän mies ja sehän demaria harmittaa.
- Anonyymi
Tasan ei mennyt nallekarkit tuossakaan casessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724