Ruotsi johtaa tuhopolitiikkaa

Anonyymi

Ruotsi johtaa tuhopolitiikkaa.

HALPATYÖVOIMAN RAHTAAMINEN RUOTSIIN VAIHTUI MASSATYÖTTÖMYYTEEN .

Muuten ei bussit kulje -lässytystä seurasi MAAHANMUUTTAJIEN MASSATYÖTTÖMYYS?

Muuten ei taksit kulje, lisää matua -politiikka törmäsi kiviseinään. Matuammatit eivät kestä minkäänlaisia kriisejä, sekatyömiesalat loppuvat heti. Lääkärillä ja ydinfyysikolla on helpompaa ja niitä ei matuista saada. Eikä kuulukaan ryöstää kehitysmaiden lääkäreitä Suomeen https://www.suomenuutiset.fi/massatyottomyys-uhkaa-ruotsia-kolmen-kuukauden-sisalla-palvelualoilta-katoavat-tyopaikat-ja-maahanmuuttajilta-tyot/#comment-709804

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuntelin uutisia: Yhteisvastuulliset velkakirjat on nyt EU_päättäjillä keskustelussa!

      Sääntöjäkin muutettu, velkajarru purettu!
      Ajetaan ilman JARRUA velkaa ottamaan!
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Ikävöin sitä vanhaa, ihanaa Suomea, ennen EU:hun liittymistä.
      Saatiin itse päättää asioista ja hyvin sodan jälkeen talous laitettiin kuntoon.

      Etelä-Euroopan maat ovat erilaisia kuin me Pohjois-Eurooppalaiset,
      jotka olemme tottuneet laittamaan "suun säkkiä myöten".

      Toivottavasti suomalaiset päättäjät nyt ymmärtävät, eivätkä tähän suostu!

      Jos Italiankin velka-taakat joutuisimme yhdessä maksamaan, niin emme kestäisi sitä.

      • Anonyymi

        Ei vielä, mutta siitä nyt keskustellaan, " Yhteisvastuulliset velkakirjat on nyt EU_päättäjillä keskustelussa!"

        Suomi on aina ollut ja on nettomaksaja, toisin kuin Italia, joka on aina käsi ojossa vaatimassa lisää.


    • Anonyymi

      Ei suomi ole sitoutunut maksamaan toisten maitten velkoja, olemme sen verran köyhä valtio että parempi pysyä EU:a, Britanniakaan ei tiedä mikä on tilanne lähitulevaisuudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe