Dri AVAST Software laskuttaa luottotililtäni 69,99 e, vaikka en ole tehnyt sopimusta heidän kanssaan. Aikaisemmin tein heidän kanssaan sopimuksen 19,99 e maksaneesta sopimuksesta, joka piti maksaa luottokortilla. Oli melkoinen yllätys kun 4.3 lähti luottotililtäni 69,99 e. Eikä siitä tullut mitään laskua tai ennankkovaroitusta sähköpostiini.
Nyt kun halusin rahani takaisin sain Avastilta sähköpostin tänä aamuna, että minun olisi pitänyt peruuttaa tilaus, jota en ole tehnyt 7 päivän sisällä. Ilmeisesti 7 päivää lähti Avastin mielestä maksupäivästä 4.3. Rikollista toimintaa Avastin toimesta.
Pettynyt Avastin toimintaan!
DRI AVAST Software
11
3036
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu minun kohdallani mikä sullaon nyt tilanne?
- Anonyymi
Sain samanlaisen laskun aiheetta, en ole tilannut. Siis 69,99 euroa. AK
- Anonyymi
Rikollinen toiminta jatkuu edelleen. Tililtä lähtee 69,99 myös vuonna 2021!
- Anonyymi
Sama juttu.en ole uusinut sopimusta, enkä edes tiedä mihin koneeseen se avasti on.pitää huomenna olla yhteydessä sinne.omasta mielestä olin jo kaikki sanonu irti.
- Anonyymi
Sama juttu, 72,99 laskutettu kortilta. Muistan vuosia sitten käyttäneeni heidän ilmaisversiotaan, konekin on muuttunut.
Mitä voisi tehdä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, 72,99 laskutettu kortilta. Muistan vuosia sitten käyttäneeni heidän ilmaisversiotaan, konekin on muuttunut.
Mitä voisi tehdä?Today Dri*Avast software avast.com charged the account i 72.99€ and I think I have no contract with them. What do I do? Really important
- Anonyymi
Jos joku tietää miten toimia että saa rahasa takasi,tai edes katkaistua tilauksen niin kertokaa ihmeessä.tuki ei tunne suomen kieltä.
- Anonyymi
Masawallu.
Moro minulta on laskutettu 73,00 E´ 20.05.2023. Samoin ei mitään laskutustietoa eikä ilmoitusta,en tiedä mitä pitäisi tehdä. meillä on ollut käytössä AVAST-Free vuodesta 1996 joka on ollut ihan hyvä. Nyt tämä Avast pommittaa jatkuvasti uusilla lisämaksullisilla suojauksilla.Rahat ovat jo menneet, mutta olisi hauska tietää miten tästä eteenpäin pitää toimia.
- Anonyymi
Tänään oli Dri*Avast software avast.com veloittanut tiliä i 72,99€ ja mielestäni minulla ei ole heidän kanssaan mitään sopimusta. Mitä teen? Aivan tärkeetä
- Anonyymi
Samoin on minulla tilanne, he ryöstäävät aina 59,99 ilman mitään en Kkovaroitusta. En löydä että olisin tilannut palvelun. Pistin sinne jo viimevuonna viestiä mutta vastausta en saanut. Nyt sanoin kortin irti, joten ensivuoden yrityksessä heidän on pakko ottaa yhteyttä. Roistofirma koko avast
- Anonyymi
Joo itelläni aivan samaa skeidaa. Laitoin sinne avastille reklamaation ja pommitan niita 3x ja sitten teen korttireklamaation luottoyhtiölle ja uskoisin että sitä kautta saan rahat takas. Jos ite teette saman niin muistakaa ensiksi reklamoida noin 3x että on näyttöä ja ottakaa siitä reklamaatiosta kuvakaappaus koska siitä ei tule mitään vahvihtusta sähköpostiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1276332Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745812297Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461560Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121318Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881186- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641010Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27968- 63946