talvirenkaista - 5 talvea olleet alla. Vielä 2 kesää hyvinkin menee. Ne pysäyttävät ihan hyvin, vaikka kuinka "kumiseosten eroista" teoretisoitaisiin.;) .
Kesäisin onnettomuudet johtuvat ihan muusta kuin renkaista.
Pian saa kaivaa nastat pois
26
90
Vastaukset
- Anonyymi
Väärin, osa onnettomuuksista johtuu huonoista renkaista.
Valitettavasti kaltaisiasi kuspäitä on liikenteessä jotka eivät ajattele kuin omaa lompsaansa ja riskeeraavat omasta ja muiden hengen jne...- Anonyymi
Niin, ratin ja penkin välillä ei ole mitään tekemistä onnettomuuksissa. Pääasia on kun on misukat alla, olet kuolematon. Pärjäät ilman jarrujakin misukoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ratin ja penkin välillä ei ole mitään tekemistä onnettomuuksissa. Pääasia on kun on misukat alla, olet kuolematon. Pärjäät ilman jarrujakin misukoilla.
Älä nyt suutu. Elämän realiteetit kannattaa huomioida, köyhyys ei ole sairaus, mutta säästö väärässä kohtaa voi tulla kalliiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt suutu. Elämän realiteetit kannattaa huomioida, köyhyys ei ole sairaus, mutta säästö väärässä kohtaa voi tulla kalliiksi.
En suutukkaan, mutta misukka miesten märkäpäiväuni ihmetyttää usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renkaat kannattaa kuluttaa fiksusti loppuun, en jätä 5 mm pintaa käyttämättä. Käytännön elämä ja terve järki osoittaa, että nypityillä voi ajaa ihan normaalisti. Minulla ei ole ollut sellaisten kanssa ikinä ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renkaat kannattaa kuluttaa fiksusti loppuun, en jätä 5 mm pintaa käyttämättä. Käytännön elämä ja terve järki osoittaa, että nypityillä voi ajaa ihan normaalisti. Minulla ei ole ollut sellaisten kanssa ikinä ongelmia.
Idioottimaistahan tuollainen nuukuus on. Vanha kivettynyt nastarengas joka ei edes uutena toimi kesäkeleissä ja sateella. No toivottavasti kukaan ei joudu kolariin vuoksesi ja kanssasi.
Uudet kinki kumit saat alle 200 euron ja taatusti ovat turvallisemmat kuin nuo vanhat nastakumit. Ei voi kuin ihmetellä ihmisten tyhmyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idioottimaistahan tuollainen nuukuus on. Vanha kivettynyt nastarengas joka ei edes uutena toimi kesäkeleissä ja sateella. No toivottavasti kukaan ei joudu kolariin vuoksesi ja kanssasi.
Uudet kinki kumit saat alle 200 euron ja taatusti ovat turvallisemmat kuin nuo vanhat nastakumit. Ei voi kuin ihmetellä ihmisten tyhmyyttä.Ymmärrän väitteesi siinä valossa, että tuskin näköjään olet käsiäsi liannut autoasioissa, ja hyvä niin - lompsa toimii.
Mihin talvirenkaan kitka KESÄLLÄ katoaisi?? - Olen sellaisilla ilman kolareita(!) paljonkin ajanut, ja pysähtyy kyllä napakasti: miksi ei stoppaisi?? :) Eivät ne "kivety".
Eräs asiantuntija taas väitti, ettei kitkarengas PEHMEYTENSÄ takia sovi kesärenkaaksi....mitäs siihen taas sanot? Niinpä..
Jos kaikenlaisia teoreetikkoja uskoo oman arkielämän KOKEMUSTEN asemesta, niin kuinkahan paljon sitä saisikaan rahaa haaskattua?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudet kinki kumit saat alle 200 euron ja taatusti ovat turvallisemmat kuin nuo vanhat nastakumit. Ei voi kuin ihmetellä ihmisten tyhmyyttä.On on mutta kaikki rippuu siitä kuinka ajaa. Kun toimii tilanteen ja kelien mukaan niin on ihan sama mitkä renkaat on alla. Minulla oli nastarenkaat yli 10 vuotta, ei mitään hankaluuksia. Toiset osaa, toiset ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on mutta kaikki rippuu siitä kuinka ajaa. Kun toimii tilanteen ja kelien mukaan niin on ihan sama mitkä renkaat on alla. Minulla oli nastarenkaat yli 10 vuotta, ei mitään hankaluuksia. Toiset osaa, toiset ei.
Aijai, aijai, misukka miesten mukaan vain renkailla on merkitystä, ei sinun omilla ajoon vaikuttamilla toimillasi. Itse nypin aikanaan nastat pois ja ajoin loppuun ilman mitään ongelmia. Kuluneilla loppuun ajetuilla renkailla pärjää, kun itse tiedostaa niiden kunnon, eikä kaahaa hulluna sateessa. Kesärenkaissa olen siirtynyt käyttämään halpiksia, ei ongelmia. Talvirenkaina merkkirenkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjen kanssa tuolla systeemilläsi ei ole mitään tekemistä. Jos ajattelee vain lompakon kautta elämäänsä, niin se tulee usein loppupeleissä kalliiksi kun tulee kunnon mälli kumien takia. Kaikkeen ei kukaan voi varautua ja renkailla on kuitenkin iso merkitys turvallisuuteen ja paskoilla kumeilla ajava on todella itsekäs ja ajattelematon ihminen.
- Anonyymi
Nastat on saanut kaivaa pois jo viikkoja sitten.
- Anonyymi
Mikä on sillä 200 eurolla saatava turvalisä numeroina? Missä muualla voisi sen 200e käyttää tehokkaammin vaikka sitten turvaa luomaan? Todennäköisesti riski joutua kolariin nypittyjen takia on niin pieni, ettei ole järkeä maksaa tuota 200 euroa.
- Anonyymi
Et ole terävin kynä penaalissa. Toivottavasti se tajuat ennen kuin on myöhäistä.
- Anonyymi
Säästä sinä, me sitten maksetaan.
Turvallisuuden lisäksi heittelet kiviä toisten etuvaloihin, etupelteihin, ja tuulilasiin.
Poistin kerran pakettiauton talvirenkaista nastat ja ajattelin että nyt mennään halvalla. Kun ei tuo karkean renkaan melukaan haittaa, sitä kun pakussa riittää muutenkin.
Ensimmäistä kertaa hiekkatiellä ajaessa hämmensi kamala meteli pyörakaivoissa. No, siellähän karkeat renkaat väleissään nosteli kaikki murikat tiestä lentoon. Sitten ymmärsin kuulla samaa maantiellä. No, nehän heittää kaikki löytämänsä kivet ja linkoaa ne suuntaansa.
Ai kun alkoi hävettää. Olin totaalivarmasti lingonnut niitä kiviä myös takana ajavien päälle. Oli varmasti paukkunut tuulilasia, konepeltiä, ajovaloa.
Vähälumisena talvena tuo on vain kestettävä. Mutta kyllä hävetti niin että ne renkaat lähti kesäkäytöstä heti. Vitjat että hävetti laittaa omat laskut muiden maksettavaksi.
Linkoa sinä kiviä. Sopii narsisteille ja muille itsekkäille.- Anonyymi
Tunnen hieman myötähäpeää lapsellisen juttusi vuoksi.
- Anonyymi
Jos on pintaa niin voi käyttää hyvin ja säästää maapallon raaka-aineita samalla.
- Anonyymi
Juu ja riskeerata oman ja kanssa liikkujien elämä ja terveys. Hyvin sä vedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja riskeerata oman ja kanssa liikkujien elämä ja terveys. Hyvin sä vedät.
Sinulle siis suurin riski elämässä, ja terveydessä on väärät renkaat. No pelkonsa kullakin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle siis suurin riski elämässä, ja terveydessä on väärät renkaat. No pelkonsa kullakin....
Niin näillä tuntuu olevan, näiden mielestä kuljettajan teoilla ei ole mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein noilla ajaa juuri ne luupäät joille ajattelu tuottaa kipeää.
Eihän kyse ole rohkeudesta, vaan turvallisuudesta. Autosi ei pysähdy ytä hyvin kuin kunnon renkailla, joudut ajamaan hiljempaa sateella(jos tajua) ja nopeassa väistössä auto ei tee mitä kunnon renkailla tekisi. Ihan kaikkeen et voi kuitenkaan varautua ja ennakoida, vaikka olisit kuinka hyvä kuski. Mutta eihän idiootti mitään myönnä ja on mielestään oikeassa niin kauan kun napsahtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein noilla ajaa juuri ne luupäät joille ajattelu tuottaa kipeää.
Eihän kyse ole rohkeudesta, vaan turvallisuudesta. Autosi ei pysähdy ytä hyvin kuin kunnon renkailla, joudut ajamaan hiljempaa sateella(jos tajua) ja nopeassa väistössä auto ei tee mitä kunnon renkailla tekisi. Ihan kaikkeen et voi kuitenkaan varautua ja ennakoida, vaikka olisit kuinka hyvä kuski. Mutta eihän idiootti mitään myönnä ja on mielestään oikeassa niin kauan kun napsahtaa.Autoissakin on valtavia eroja, Dacia ei pysähdy rumpujarrupäristimillä edes misukat alla. Sinä varmasti ostat joka kesäksi uudet kesärenkaat?
- Anonyymi
Kaikilla renkailla pärjää, kun kuljettaja ymmärtää mitkä on alla.
- Anonyymi
Juu huomenna laitan minäkin nypityt renkaat alle, olen tehnyt sen kohta kymmenen vuoden ajan, toki eri renkailla. Ei mitään ongelmia, hölmöä haaskata luonnonvaroja ja heittää hyviä renkaita pois. En aja työkseni kasteltua ympyrärataa kelloa vastaan. Hyvin olen töihin päässyt nypityillä.
- Anonyymi
No kun ei tajua, niin ei tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei tajua, niin ei tajua.
No mitä nyt et tajua?
- Anonyymi
Tuuppaatko ne syksyllä taas takaisin....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055