Mies käytti kiltteyttäni ja luottamustani hyväksi?

Anonyymi

Tiedän, että tämä ei ole lain mukaan seksuaalirikos tai seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta mulla on pari kertaa tullut vastaan mies, joka kivenkovaan väittää että haluaa vielä treffien jälkeen tavata ja on kiinnostunut minusta ihmisenä. Olemme siis päätyneet harrastamaan seksiä, mutta joka kerta olen monet kerrat ennen ja jälkeen seksin kysynyt, että haluavatko nähdä vielä ja olenko siinä mielessä kiinnostava. Olen ilmaissut jo heti alussa, että etsin parisuhdetta enkä halua että treffit jäävät vain siihen että pannaan ja sanotaan moikat. Olen tehnyt sen virheen, että olen luottanut näihin miehiin liian aikaisin ja he ovat käyttäneet kiltteyttäni hyväksi, kun olen heihin ihastunut. Tuntuu nyt todella kurjalta, että tällaisiakin tapauksia löytyy enkä oikeastaan kehenkään enää uskalla luottaa. On hyväksikäytetty olo. Viimeisimmän tapauksen kanssa juttelimme avoimesti ja kerroin että mulla oli aikaisempaa kokemusta ”hyväksikäytöstä” ja tämä uusi mies tekikin saman minulle kuin edellinenkin...

9

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiltti tyttö tahallaan, makaa aina mahallaan....
      Ei pidä mennä perhe edellä puuhun, vaan varmistaa että oksa kestää. Tottakai niitä on paljon miehiä, jotka saalistavat helppoa lihaa, ja joskus väsytystaktiikallakin. On myös toisenlaisia, mutta ne eivät olekaan niitä hurmureita, vaan tavallisia tahvoja.

      • Anonyymi

        En nyt yleistäisi. Kyllä komeakin voi olla kunnollinen ja toisinpäin. Ja ei ne joita jotkut naiset pitää "hurmureina" edes ole kovin kummoisia välttämättä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt yleistäisi. Kyllä komeakin voi olla kunnollinen ja toisinpäin. Ja ei ne joita jotkut naiset pitää "hurmureina" edes ole kovin kummoisia välttämättä..

        Puhut siis itsestäsi kovin kummoinen heh heh


    • Sinun pitää löytää se oikea ,esim.minä.On samoja kokemuksia,voisimme jakaa ja jatkka yhdessä matkaa..viestitele..

      • Anonyymi

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


    • Anonyymi

      Ehkä mies on puhunut totta, mutta seksi onkin sitten ollut niin huonoa, että mies ei ole sen takihalunnut enää tavata. Tai mies on tavannut jonkun toisen naisen, johon on ihastunut.

    • Anonyymi

      Jos joku alkaisi treffien tai parien jälkeen ennen aikojaan vaatia minulta vakuutteluja syvällisemmästä kiinnostuksesta niin ahdistuisin ja pakenisin minäkin. Jos päädyt panemaan silkkaa kiltteyttäsi etkä halustasi, niin ehkä seksikään ei ole ollut niin hyvää että mies haluaisi ottaa uusiksi. Jokainen vastaa omista tekemisistään, opettele hyvä tyttö olemaan vähemmän kiltti ja toimi sen mukaan mitä haluat niin ei tarvitse uhriutua. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, kyllä se jaksaa hetken seksiä odottaa.
      N49

    • Anonyymi

      Täältä löytyisi mies joka etsii kunnon suhdetta eikä pelkkiä panoja!! Mistäpäin olet??

    • Anonyymi

      Täältä löytyy mies, joka etsii pelkkiä panoja. Mistäpäin olet?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe