Maakunnan valtalehdessä Satakunnan Kansassa on koronavirus epäilyjä varten puhelinnumeroita joihin voi ottaa yhteyttä jos epäilee tartuntaa . Siellä on Porin , Rauman , Nakkilan , Harjavallan ja Merikarviankin palvelunumerot , mutta ei Eurajoen . Toimitaanko Eurajoella kuin Pohjois-Koreassa ja salataan ja kielletään kaikki yhteydenotot , vai pitääkö tulla Jokisimpukkaan istumaan ja odottamaan vastaanotolle pääsyä ? Mielestäni kunnalta on päässyt jotain unohtumaan .
Missä on paikallinen koronavirus neuvonta kysyy mökkiläinen ?
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Herra ylilääkäri hoitaa kaiken, ei huolta.
Siitä portti gongin mörrö keijulta kun pääset ohi niin herra siellä jo odottelee kera resepti vihkon. - Anonyymi
ihan eurajoki.fi etusivulla näet mihin soitat.
- Anonyymi
Jaa , minä en semmoisista sivuista mitään tiedä . Mulle tulee vain Makasiini lehti toisinaan ja siinä ei mitään tiedotuksia , ohjeita ja virallisia ilmoituksia ole . Paikalliset poliitikot ja virkamiehet vain kehuvat itseään , kuinka ovat viisaita kauniita ja ainutlaatuisia ihmisiä . Jos ei siihenkään lehteen mitään hyödyllisempää sisältöä saada voisi sen vaikka lopettaa , painettukin vielä kalliille kiiltopaperille kuin pyhäkoulun enkelinkuvat aikoinaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959