taas tulee lisää

Anonyymi

sairastuneita. kiellot voimaan aikaisintaan perjantaina. olisikohan päätökset voinut tehdä kolme päivää aikaisemmin, niin päätös olisi ollut voimassa tänään. tämä hallitus tulee jäämään suomen historiaan kaikkien aikojen surkeimpana.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hallitus on onnitunut muuten hyvin, mutta auttamattomasti liian myöhään. Valmiuslakia on jatkettava tässä vallitsevassa tilanteessa mielestäni ainakin toukokuun loppuun asti. Jos näin ei tehdä niin olen silloin todella todella pettynyt hallitukseen.

• Anonyymi

miten niin on toiminut hyvin, ulkomailta jo nähtiin, että kriisin hoitamisen edellytys on ollut toimia ajoissa. koulut kiinni, koulut auki. suosituksia, suositusten perään. suositukset nyt vaan ei toimi kaikkiin, ei missään maailmalla. kovat otteet olisi pitänyt ottaa heti käyttöön. virhe tehtiin jo alussa, kun thl johtaja satuili teeveessä sanoen, että suomessa tuskin monikaan sairastuu. hallitus uskoi tähän sokeasti, ja katastrofi oli valmis.

• Anonyymi

"kun thl johtaja satuili teeveessä sanoen, että suomessa tuskin monikaan sairastuu. "

Milloin tämä tapahtui, voit varmaankin todistaa väitteesi. Palstalla on useasti kysytty todistetta tälle väittteellesi, vaan jostain syystä ei ole näkynyt.

Taidat itse olla se Satusetä?

• Anonyymi

jos ymmärrys ei riitä niin väännetään rautalangasta. thl tammikuun lopulla, pieni riski sille että virus leviäisi suomeen etenkin epidemiana. thl tapausten todennäköisyys suomessa hyvin pieni 20.1. 2020. löytyy kyllä monesta mediasta esim iltasanomien julkaisu 14.3 2020. historia ei vaan netistä poistu, vaikka kuinka yrittää vääntää.

• Anonyymi

Minua ei Satusedän satuilut kiinnosta, laita asiaankuuluvat linkit esiin, siis jos satut osaavan. Ymmärryksesi ei näytä riittävän termiin "todiste" tai "lähdeviite" saakka. Mistä ihmeen todisteesta luulet käyvän itse pikku kätösilläsi 2-sormijärjestelmällä kirjoitetut sepustukset?

Btw; Maailman terveysjärjestö WHO julisti epidemian pandemiaksi vasta 11. maaliskuuta 2020 .
        Kaltaisesi jälkiviisastelijat olisivat mitä suurimmalla todennäköisyydellä kirkuneet nettifoorumeilla hallituksen panikoimisesta ennenaikaisilla ja perusteettomilla tomenpiteillä jos tammikuulla oltaisiin alettu rajoja sulkemaan ja Uuttamaata eristämään.

Jälkiviisaus on maailman helpoin sairaus, mutta siihen ei kyllä edes nykyinen hallitus löydä keinoja, se kun on parantumatonta sorttia. Tämän koronan se kyllä tulee selvittämään, jos mikään hallitus koskaan. Hatunnosto Viisikon toimille!

• Anonyymi

jollet osaa googlettaa niin ongelma on omasi. totuus ei pala tulessakaan sanoi siirakki. onneksi nyt hallitus on ottanut antamani neuvot käyttöönsä, ja sulkee alueet joissa on eniten tartuntoja. kyseiset viisaudet kerroin jo ensimmäisen suomessa todetun koronakuoleman jälkeen. halituksella ei vaan kantti riittänyt tekoihin kannatuksen menettämisen pelossa, ei tosin tehnyt mitään päätöksiä ennen koronaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe