taas tulee lisää

Anonyymi

sairastuneita. kiellot voimaan aikaisintaan perjantaina. olisikohan päätökset voinut tehdä kolme päivää aikaisemmin, niin päätös olisi ollut voimassa tänään. tämä hallitus tulee jäämään suomen historiaan kaikkien aikojen surkeimpana.

6

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hallitus on onnitunut muuten hyvin, mutta auttamattomasti liian myöhään. Valmiuslakia on jatkettava tässä vallitsevassa tilanteessa mielestäni ainakin toukokuun loppuun asti. Jos näin ei tehdä niin olen silloin todella todella pettynyt hallitukseen.

    • Anonyymi

      miten niin on toiminut hyvin, ulkomailta jo nähtiin, että kriisin hoitamisen edellytys on ollut toimia ajoissa. koulut kiinni, koulut auki. suosituksia, suositusten perään. suositukset nyt vaan ei toimi kaikkiin, ei missään maailmalla. kovat otteet olisi pitänyt ottaa heti käyttöön. virhe tehtiin jo alussa, kun thl johtaja satuili teeveessä sanoen, että suomessa tuskin monikaan sairastuu. hallitus uskoi tähän sokeasti, ja katastrofi oli valmis.

      • Anonyymi

        "kun thl johtaja satuili teeveessä sanoen, että suomessa tuskin monikaan sairastuu. "

        Milloin tämä tapahtui, voit varmaankin todistaa väitteesi. Palstalla on useasti kysytty todistetta tälle väittteellesi, vaan jostain syystä ei ole näkynyt.

        Taidat itse olla se Satusetä?


    • Anonyymi

      jos ymmärrys ei riitä niin väännetään rautalangasta. thl tammikuun lopulla, pieni riski sille että virus leviäisi suomeen etenkin epidemiana. thl tapausten todennäköisyys suomessa hyvin pieni 20.1. 2020. löytyy kyllä monesta mediasta esim iltasanomien julkaisu 14.3 2020. historia ei vaan netistä poistu, vaikka kuinka yrittää vääntää.

      • Anonyymi

        Minua ei Satusedän satuilut kiinnosta, laita asiaankuuluvat linkit esiin, siis jos satut osaavan. Ymmärryksesi ei näytä riittävän termiin "todiste" tai "lähdeviite" saakka. Mistä ihmeen todisteesta luulet käyvän itse pikku kätösilläsi 2-sormijärjestelmällä kirjoitetut sepustukset?

        Btw; Maailman terveysjärjestö WHO julisti epidemian pandemiaksi vasta 11. maaliskuuta 2020 .
        Kaltaisesi jälkiviisastelijat olisivat mitä suurimmalla todennäköisyydellä kirkuneet nettifoorumeilla hallituksen panikoimisesta ennenaikaisilla ja perusteettomilla tomenpiteillä jos tammikuulla oltaisiin alettu rajoja sulkemaan ja Uuttamaata eristämään.

        Jälkiviisaus on maailman helpoin sairaus, mutta siihen ei kyllä edes nykyinen hallitus löydä keinoja, se kun on parantumatonta sorttia. Tämän koronan se kyllä tulee selvittämään, jos mikään hallitus koskaan. Hatunnosto Viisikon toimille!


    • Anonyymi

      jollet osaa googlettaa niin ongelma on omasi. totuus ei pala tulessakaan sanoi siirakki. onneksi nyt hallitus on ottanut antamani neuvot käyttöönsä, ja sulkee alueet joissa on eniten tartuntoja. kyseiset viisaudet kerroin jo ensimmäisen suomessa todetun koronakuoleman jälkeen. halituksella ei vaan kantti riittänyt tekoihin kannatuksen menettämisen pelossa, ei tosin tehnyt mitään päätöksiä ennen koronaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe